eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Likwidacja obiektów Zakładu Oczyszczania Wód Kopalni Siarki Machów S.A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-22

Tarnobrzeg: Likwidacja obiektów Zakładu Oczyszczania Wód Kopalni Siarki Machów S.A.
Numer ogłoszenia: 181689 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Siarki "Machów" S.A. , ul. Górnicza 11, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8233025, 8236948, faks 15 8233025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksmachow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zobowiązany do stosowania ustawy na podstawie art. 3 ust. 3 Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja obiektów Zakładu Oczyszczania Wód Kopalni Siarki Machów S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Likwidacja obiektów Zakładu Oczyszczania Wód Kopalni Siarki Machów S.A. zgodnie z zakresami prac zawartymi w przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ oraz zgodnie z projektami budowlanymi rozbiórki - likwidacji obiektów Zakładu Oczyszczania Wód Kopalni Siarki Machów S.A. wykonanymi przez Dresler Studio, Architektura i Urbanistyka, ul. Miechowity 10/85, 31-469 Kraków (do wglądu u Zamawiającego) oraz warunkami określonymi w SIWZ. Harmonogram likwidacji obiektów Zakładu Oczyszczania Wód: Wykonawca wykona niżej wymienione elementy przedmiarów robót: a) Etap I - do końca 2012 roku winny zostać zlikwidowane: I. Węzeł pompowni wg zakresu: 1.wyburzenie budynku pompowni wody: -rozbiórka dachu (1.5) -rozbiórka ścian i ścianek (1.6) -rozkopy (1.7) -rozbiórka posadzki (1.8) -rozbiórka fundamentów (1.9) -roboty ziemne 1.12) 2.wyburzenie budynku osadnika szlamu: -rozebranie dachu (2.4) -rozkopy (2.5) -rozbiórka ścian (2.6) -rozbiórka schodów (2.7) -rozbiórka stropów (2.8) -roboty ziemne (2.11) 3.wyburzenie budynku okrężnicy: -rozbiórka stropodachu (3.2) -wykop (3.3) -rozbiórka ścian i ścianek (3.5) -rozbiórka słupów żelbetowych (3.6) -roboty ziemne (3.9) 4.wyburzenie budynku pompowni siarczanów: -rozbiórka stropów (4.4) -rozbiórka ścian (4.5) -rozbiórka podłoża (4.6) -rozkop (4.7) -rozbiórka fundamentów (4.8) -roboty ziemne (4.11) 5.wyburzenie budynku rozdzielni dla szlamowni: -rozbiórka stropu (5.4) -rozbiórka ścian (5.5) -rozbiórka podłoża (5.6) -rozkop (5.7) -rozbiórka fundamentów (5.8) -roboty ziemne (5.11) 6.wyburzenie kanału kablowego: -rozbiórka ścian i ścianek (6.4) -rozbiórka posadzki (6.5) -roboty ziemne (6.7) 7.rozbiórka stalowej estakady i rurociągów: -wykopy fundamentów (7.1.16 - 7.1.21) 8.likwidacja dróg, placów, chodników -rozbiórka (8.1) -równanie terenu (8.3) II.Kanały, rurociągi studnie przelewowe wg zakresu: 1.likwidacja rurociągów nadziemnych: -roboty ziemne (1.19 - 1.1.12) 2.wyburzenie studzienki nr 1: -prace rozbiórkowe i niwelacja terenu (3.1.1 - 3.1.10) 3.wyburzenie studzienki nr 2: -prace rozbiórkowe i niwelacja terenu (4.1.1 - 4.1.9) 4.roboty w zakresie burzenia, wyburzenia płyty wjazdu na teren stolarni -prace rozbiórkowe i niwelacja terenu (5.1), (5.2), (5.3), (5.4) 5.wyburzenie studzienki nr 6 - (21.1) b) Etap II - w roku 2013 winny zostać zlikwidowane: - styczeń 2013 - I.Pompownia absorbenta wg zakresu: 1.wyburzenie pompowni absorbenta: -rozbiórka dachu (1.4) -rozbiórka ścian i słupów (1.5.1 - 1.5.2) -rozbiórka podłoża (1.6) -rozkop i rozbiórka fundamentów (1.7, 1.8) -roboty ziemne (1.13) II.Wyburzenie zbiorników reakcyjnych i zbiornika cyrkulacyjnego z mieszadłem. 1.wyburzenie zbiorników reakcyjnych i zbiornika cyrkulacyjnego z mieszadłem: -wyburzenie fundamentów (1.2.1 - 1.2.2) -roboty ziemne (1.6) III.Wyburzenie filtrów gazu, drogi. 1.wyburzenie filtrów gazu: -rozkop, rozbiórka fundamentów (1.3, 1.4) -roboty ziemne (1.9) 2.likwidacja dróg, fundamentów: -fundamenty koliste (2.1) IV.Wyburzenie estakad, likwidacja rurociągów. 1.rozbiórka rurociągów: -wykopy i burzenie konstrukcji betonowych (1.1.9 - 1.1.12) -roboty ziemne (1.4) 2.rozbiórka rurociągów b: -wykopy i burzenie (2.1.10, 2.1.11, 2.2.3, 2.2.4) -roboty ziemne (2.4) - marzec 2013 I.Magazyn sody amoniakalnej i magazynu absorbentu wg zakresu: 1.wyburzenie budynku magazynu i przygotowania absorbentu: -rozbiórka stolarki drewnianej (1.3) -rozbiórka dachu (1.5) -rozbiórka stropów (1.6) -rozbiórka schodów i słupów (1.7 - 1.8) -rozbiórka ścian, ścianek, posadzki, fundamentów (1.9, 1.10, 1.11) -rozkop (1.12) -roboty ziemne (1.17) 2.wyburzenie budynku dyspozytorni AKP: -wykucie z muru ościeżnic drewnianych (2.1.1) -rozebranie pokryć dachowych, stropów, murów itp. (2.1.3 - 2.1.9) -zasypanie wykopów po fundamentach (2.1.16 - 2.1.20) 3.likwidacja dróg: -drogi i place (3) - kwiecień 2013 I.Rozbiórka węzła piecowni wg zakresu: 1.rozbiórka węzła piecowni: -cięcie konstrukcji - płaszcza pieców (1.2.15) -rozkop (1.3) -rozbiórka fundamentów (1.4) -roboty ziemne (1.9) 2.wyburzenie budynku rozdzielni RS: -rozbiórka stropu (2.4) -rozbiórka ścian (2.5) -rozbiórka podłoża (2.6) -rozkop (2.7) -rozbiórka fundamentów (2.8) -roboty ziemne (2.13) - maj, czerwiec 2013 I.Wieże desorpcji, drogi i place wg zakresu: 1.rozbiórka wież desorpcji: -burzenie konstrukcji żelbetowych (1.2.7, 1.2.8, 1.2.10) -rozkopy (1.4) -roboty ziemne (1.5) -rozbiórka drogi po północnej stronie wież (1.6.1 - 1.6.4, 1.6.7 - 1.6.10) 2.roboty w zakresie burzenia - estakady: -wyburzenie konstrukcji betonowych (2.1.10 - 2.1.12) -roboty ziemne (2.4) 3.1.8 - 3.1.10, (3.4) II.Budynek magazynowania towaru, neutralizator, drogi wg zakresu: 1.wyburzenie budynku magazynu towaru: -rozbiórka pokrycia stropodachu (1.2.1 - 1.2.3) -rozbiórka konstrukcji żelbetowej (1.3) -rozebranie instalacji tacy na poziomie 0,00 - (1.4) -rozkop (1.5) -rozbiórka fundamentów (1.6) -roboty ziemne (1.7) 2.wyburzenie neutralizatora: -rozbiórka neutralizatora (2.1.3 - 2.1.18) 3.wyburzenie dróg, fundamentów itp. -fundamenty żelbetowe (3.1) III.Hala dmuchaw wg zakresu: 1.wyburzenie budynku hali dmuchaw: -rozbiórka dachu (1.4) -rozbiórka ścian, stropów i słupów (1.5) -rozkopy i rozbiórka posadzki (1.6 - 1.7) -rozbiórka fundamentów (1.8) -roboty ziemne (1.13) 2.wyburzenie budynku pompowni zakwaszenia -rozbiórka dachu (2.4) -rozbiórka ścian i ścianek (2.5) -rozkopy (2.6) -rozbiórka posadzki (2.7) -rozbiórka fundamentów (2.8) -roboty ziemne (2.13) 3.wyburzenie podestu bocznego przy hali dmuchaw: -rozkopy (3.2) -rozbiórka fundamentu i wywóz gruzu (3.3 - 3.4) -roboty ziemne (3.8) IV. Budynek flotacji, budynek przetworników, place i drogi wg zakresu: 1.wyburzenie budynku flotacji: -rozbiórka okien i drzwi drewnianych (1.2.3, 1.2.4 ) -rozbiórka dachu (1.4) -rozbiórka stropów (1.5) -rozbiórka schodów żelbetowych (1.6) -rozbiórka ścian i ścianek (1.7) -rozbiórka posadzki (1.8) -rozbiórka fundamentu (1.9) -rozkop (1.10) -roboty ziemne (1.15) 2.wyburzenie budynku przetworników: -rozbiórka stolarki drewnianej (2.3) -rozbiórka dachu, ścian, ścianek, posadzki, fundamentów (2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9) -roboty ziemne (2.13) 3.drogi i place: -rozebranie nawierzchni z płyt betonowych (3.1) 4.likwidacja podziemnego kanału kablowego: -wykopy (4.1.1) -roboty ziemne (4.3) 5.rozbiórka estakady: -burzenie konstrukcji (5.1.7, 5.1.8) -roboty ziemne (5.4) V. Likwidacja budynku podstacji wg zakresu: 1.wyburzenie budynku podstacji: -rozbiórka dachu (1.4) -rozbiórka stropów (1.5) -rozbiórka schodów betonowych (1.6) -rozbiórka schodów i ścianek (1.7) -rozkopy (1.8) -rozbiórka posadzki (1.9) -roboty ziemne (1.14) 2.likwidacja dróg: -drogi i place (2.1) Wykonawca w koszty likwidacji Zamawiającego wlicza kruszenie gruzu na składowisku Ocice (przy klarowniku nr 1). Po zakończeniu robót wyburzeniowych, gruz betonowy i ceglany należy wywieźć na odległość do 2 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Materiał do wyrównania terenu po wyburzeniu fundamentów zabezpieczy Zamawiający, transport z odległości do 2 km na koszt Wykonawcy. Wykonawca, przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją oraz do dokonania wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem. W przypadku nie dokonania tych czynności Wykonawca nie może wyciągać negatywnych konsekwencji wobec Zamawiającego, wypływających z faktu zaniechania ich dokonania. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia podwykonawcom. Zagospodarowanie terenu budowy, urządzenie zaplecza technicznego, zasilanie w energię elektryczną, wodę itp. Wykonawca wykona we własnym zakresie. Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie: po zawarciu umowy zakończenie: Etap I - zakończenie - 31.12.2012r. Etap II - zakończenie - 30.06.2013r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 160 000,00PLN (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Termin i sposób wniesienia wadium Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.09.2012r., do godz.10:00. Przelewem na rachunek Kopalni Siarki Machów S.A. numer: 35 1020 4913 0000 9602 0067 2519 w PEKAO BP S.A. O/Tarnobrzeg (oprocentowanie rachunku - 0%, koszt prowadzenia rachunku - 0%) z adnotacją Wadium przetargowe na wykonanie zadania pt. Likwidacja obiektów Zakładu Oczyszczania Wód Kopalni Siarki Machów S.A.. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych -w każdym przypadku cesja na rzecz Kopalni Siarki Machów S.A. - oryginały dokumentów należy złożyć najpóźniej do dnia 10.09.2012r. do godz. 10:00, pokój 27, budynku administracyjnego Kopalni Siarki Machów S.A., a kopię załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (wg załącznika nr 3 do oferty) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone np. referencji. Za niezbędne uznaje się wykonanie przez Wykonawcę, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu rozbiórki przemysłowego obiektu budowlanego. Wartość i zakres wykonanych przez Wykonawcę prac rozbiórkowych winny być porównywalne z wartością i zakresem prac związanych z wykonaniem niniejszego zamówienia. Zamawiający za wartość i zakres porównywalne uzna takie, które stanowią nie mniej niż 80% wartości wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie: - na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (wg załącznika nr 4 do oferty). Za niezbędne uznaje się dysponowanie przez Wykonawcę, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do objęcia kierownictwa budowy (rozbiórki) w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu budowami oraz w pełnieniu funkcji kierownika budowy co najmniej jednej rozbiórki przemysłowego obiektu budowlanego o wartości i zakresie porównywalnym z wartością i zakresem przedmiotu niniejszego zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena nastąpi na podstawie oświadczenia, o którym mowa w zał. nr 2 do oferty oraz na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może zostać zmieniona w przypadku zajścia następujących okoliczności: a) szczególnie niesprzyjające warunki atmosferyczne (np. bardzo intensywne opady deszczu lub/i śniegu, bardzo silny wiatr, temperatura powietrza przy której niedopuszczalne jest prowadzenie prac) powodujące utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy; b) działanie siły wyższej; c) udokumentowana, niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy; d) wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie) na osoby o co najmniej równych kwalifikacjach; e) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksmachow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Siarki Machów S.A. ul. Górnicza 11 39-400 Tarnobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.