eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Usługa przeprowadzenia kursu nowoczesne technologie w budownictwie i operator wózków jezdniowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-09

Koronowo: Usługa przeprowadzenia kursu nowoczesne technologie w budownictwie i operator wózków jezdniowych
Numer ogłoszenia: 181643 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Koronowie , ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 382 22 11, faks 0 52 382 09 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursu nowoczesne technologie w budownictwie i operator wózków jezdniowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w roku 2013 trzech kursów: Nowoczesne technologie w budownictwie - specjalność Technolog robót wykończeniowych, Nowoczesne technologie robót wykończeniowych w budownictwie z modułem monter okien PCV oraz Operator wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej w ramach realizacji projektu systemowego Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Ukończenie kursu zwiększy prawdopodobieństwo podjęcia aktywności zawodowej skazanych opuszczających Zakład Karny. Na zamówienie składa się przeprowadzenie: Grupa 1 Kurs Nowoczesne technologie w budownictwie - specjalność Technolog robót wykończeniowych - Usługa przeprowadzenia kursu będzie realizowana w Oddziale Zewnętrznym w Strzelewie, jako kurs nowoczesne technologie w budownictwie - specjalność Technolog robót wykończeniowych zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV 80530000-8. - W kursie uczestniczyć będzie 9 skazanych. - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do 27 listopada 2013 r. - Kurs realizowany będzie w dni powszednie w godz. 8.30 - 18.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Pomieszczenia do praktycznej nauki każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - Zamawiający udostępni wykonawcy w ramach realizacji kursu sprzęt: przecinarkę do glazury, szlifierkę kątową, drabiny, rusztowanie. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs powinien zawierać 80 godzin dydaktycznych i powinien składać się z zajęć teoretycznych (20 godz.) i zajęć praktycznych (60 godz.) przy założeniu, ze jedna godzina to 45 min. - Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. -Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie w zakresie BHP oraz przeprowadzi wymagane badania lekarskie uprawniające kursantów także 2 osoby rezerwowe do uczestnictwa w kursie, spełniające wymagania badań zawodowych na Technologa robót wykończeniowych. Badania odbędą się w siedzibie Zamawiającego. -Wykonawca przygotuje uczestników kursu do wykonywania pracy w zawodzie Technologa robót wykończeniowych w tym min: poznanie narzędzi, materiałów, obsługa używanych sprzętów, techniki prac budowlanych, tynkowanie, szpachlowanie, malowanie, układanie posadzek itp. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego kursu. - Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały, odzież ochronną (kombinezon ochronny, rękawice, okulary) i obuwie ochronne dostosowane do kursu i pory roku oraz warunków atmosferycznych, materiały dydaktyczne (skrypty, podręczniki itp.). - Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. - Kurs zakończy się testem wiedzy z zagadnień przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania testu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. - Test sprawdzający wiedze przeprowadzi przedstawiciel Instytucji realizującej zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Osoba, która uzyskała z testu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej i uczestniczyła w co najmniej 80% zajęć lekcyjnych otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane na podstawie §3 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) (wzór zaświadczenia określa załącznik nr 5 do w/w rozporządzenia) oraz dodatkowy certyfikat opatrzony właściwymi logotypami. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Płatność za usługę przeprowadzenia kursu będzie dokonana przelewem, w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1) dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) zawierający w szczególności: nazwę formy kształcenia; czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jego organizacji; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele kształcenia i sposoby ich osiągania; plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar (z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej); treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć; opis efektów kształcenia; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; sposób i formę zaliczenia; 3) szczegółowy harmonogram zajęć; 4) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; Ponadto: 1) przeprowadzenie kursu musi się odbyć zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) 2) wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: 1. program nauczania, 2. dziennika zajęć zawierającego listę obecności (podpisywaną niebieskim lub zielonym długopisem przez beneficjentów ostatecznych), wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; 3. listy obecności na których beneficjenci składają podpis długopisem koloru niebieskiego, a które po zakończeniu zajęć zostaną przekazane Zamawiającemu, 4. protokół z testu wiedzy, 5. ewidencję wydanych zaświadczeń, 6. kserokopie wydanych zaświadczeń (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu jeden egzemplarz kserokopii wydanych zaświadczeń), 7. wykaz wydanych zaświadczeń i certyfikatów wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, 8. wykaz przekazanych materiałów oraz środków ochrony indywidualnej wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, 9. Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych przekazanych beneficjentom, który po zakończeniu szkolenia zostanie dołączony do dokumentacji Zamawiającego, 10. Przeprowadzone ankiety na temat kursu, 11. Dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników, 12. Faktury VAT lub rachunki potwierdzające dostarczenie materiałów w wymaganej ilości (kserokopie dokumentów wraz ze sporządzoną kalkulacją wykonanej usługi należy dołączyć do dokumentacji kursowej przekazywanej Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia), 3) wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia ankiet umożliwiających ocenę szkolenia absolwentom; Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania dokumentacji i materiałów kursów znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępnia sprzęt zakupiony w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Grupa 2 Kurs Nowoczesne technologie robót wykończeniowych w budownictwie z modułem monter okien PCV - Usługa przeprowadzenia kursu będzie realizowana w Zakładzie Karnym w Koronowie, jako kurs nowoczesne technologie robót wykończeniowych w budownictwie z modułem monter okien PCV zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV 80530000-8. - W kursie uczestniczyć będzie 9 skazanych. - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do 27 listopada 2013 r. - Kurs realizowany będzie w dni powszednie w godz. 8.30 - 18.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Pomieszczenia do praktycznej nauki każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - Zamawiający udostępni wykonawcy w ramach realizacji kursu sprzęt: przecinarkę do glazury, szlifierkę kątową, drabiny, rusztowanie. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs powinien zawierać 100 godzin dydaktycznych i powinien składać się z zajęć teoretycznych (20 godz.) i zajęć praktycznych (80 godz.) przy założeniu, ze jedna godzina to 45 min. - Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. -Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie w zakresie BHP oraz przeprowadzi wymagane badania lekarskie uprawniające kursantów także 2 osoby rezerwowe do uczestnictwa w kursie, spełniające wymagania badań zawodowych na Technologa robót wykończeniowych oraz montera okien PCV. Badania odbędą się w siedzibie Zamawiającego. -Wykonawca przygotuje uczestników kursu do wykonywania pracy w zawodzie Technologa robót wykończeniowych oraz montera okien PCV w tym min: poznanie narzędzi, materiałów, obsługa używanych sprzętów, techniki prac budowlanych, układanie posadzek, montowanie okien do otworów okiennych (po demontażu starych okien) itp. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego kursu. - Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały, odzież ochronną (kombinezon ochronny, rękawice, okulary) i obuwie ochronne dostosowane do kursu i pory roku oraz warunków atmosferycznych, materiały dydaktyczne (skrypty, podręczniki itp.). - Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. - Kurs zakończy się testem wiedzy z zagadnień przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania testu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. - Test sprawdzający wiedzę przeprowadzi przedstawiciel Instytucji realizującej zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Osoba, która uzyskała z testu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej i uczestniczyła w co najmniej 80% zajęć lekcyjnych otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane na podstawie §3 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) (wzór zaświadczenia określa załącznik nr 5 do w/w rozporządzenia) oraz dodatkowy certyfikat opatrzony właściwymi logotypami. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Płatność za usługę przeprowadzenia kursu będzie dokonana przelewem, w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. - Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1) dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) zawierający w szczególności: nazwę formy kształcenia; czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jego organizacji; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele kształcenia i sposoby ich osiągania; plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar (z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej); treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć; opis efektów kształcenia; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; sposób i formę zaliczenia; 3) szczegółowy harmonogram zajęć; 4) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; Ponadto: 1) przeprowadzenie kursu musi się odbyć zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) 2) wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: 1. program nauczania, 2. dziennika zajęć zawierającego listę obecności (podpisywaną niebieskim lub zielonym długopisem przez beneficjentów ostatecznych), wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; 3. listy obecności na których beneficjenci składają podpis długopisem koloru niebieskiego, a które po zakończeniu zajęć zostaną przekazane Zamawiającemu, 4. protokół z testu wiedzy, 5. ewidencję wydanych zaświadczeń, 6. kserokopie wydanych zaświadczeń (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu jeden egzemplarz kserokopii wydanych zaświadczeń), 7. wykaz wydanych zaświadczeń i certyfikatów wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, 8. wykaz przekazanych materiałów oraz środków ochrony indywidualnej wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, 9. Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych przekazanych beneficjentom, który po zakończeniu szkolenia zostanie dołączony do dokumentacji Zamawiającego, 10. Przeprowadzone ankiety na temat kursu, 11. Dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników, 12. Faktury VAT lub rachunki potwierdzające dostarczenie materiałów w wymaganej ilości (kserokopie dokumentów wraz ze sporządzoną kalkulacją wykonanej usługi należy dołączyć do dokumentacji kursowej przekazywanej Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia), 3) wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia ankiet umożliwiających ocenę szkolenia absolwentom; Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania dokumentacji i materiałów kursów znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępnia sprzęt zakupiony w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Grupa 3 Kurs Operator wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej - Usługa przeprowadzenia kursu będzie realizowana w Oddziale Zewnętrznym w Strzelewie, jako kurs operator wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV 80530000-8. - W kursie uczestniczyć będzie 12 skazanych. - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do 27 listopada 2013 r. - Kurs realizowany będzie w dni powszednie w godz. 8.30 - 18.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Wykonawca przygotuje uczestników kursu do obsługi wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej. - Plac przeznaczony do praktycznej nauki znajduje się na terenie Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie. Miejsce realizacji kursu każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs powinien zawierać 67 godzin dydaktycznych i powinien składać się z zajęć teoretycznych (52 godz.) i praktycznych (15 godz./na osobę) przy założeniu, ze jedna godzina to 45 min. - Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. - Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające zgodnie z obowiązującymi przepisami uprawnienie osób prowadzących zajęcia do praktycznego nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej, jak i praktycznej oraz kopie polis ubezpieczeniowych potwierdzających posiadanie w niezbędnym zakresie (OC, NNW) ubezpieczenia osób prowadzących zajęcia na terenie Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie - Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie w zakresie BHP, oraz przeprowadzi wymagane badania lekarskie (także 2 osób rezerwowych) stwierdzające możliwość uczestniczenia skazanych w kursie operator wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej. Badania odbędą się w siedzibie Zamawiającego. - Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia materiały dydaktyczne (skrypty, podręczniki itp.) - Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewni instruktorów praktycznej nauki zawodu oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu, a także zapewni uczestnikom szkolenia wodę mineralną bądź ciepłe napoje (w zależności od warunków meteorologicznych) na czas trwania zajęć praktycznych. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały oraz odzież ochronną, materiały dydaktyczne (skrypty, podręczniki itp.) - Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. - Kurs zakończy się testem wiedzy z zagadnień przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania testu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. - Test sprawdzający wiedze przeprowadzi przedstawiciel Instytucji realizującej zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Osoba, która uzyskała z testu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej i uczestniczyła w co najmniej 80% zajęć lekcyjnych otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane na podstawie §3 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) (wzór zaświadczenia określa załącznik nr 5 do w/w rozporządzenia) oraz dodatkowy certyfikat opatrzony właściwymi logotypami. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenie nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Płatność za usługę przeprowadzenia kursu będzie dokonana przelewem , w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. - Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1) dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) zawierający w szczególności: nazwę formy kształcenia; czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jego organizacji; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele kształcenia i sposoby ich osiągania; plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar (z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej); treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć; opis efektów kształcenia; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; sposób i formę zaliczenia; 3) szczegółowy harmonogram zajęć; 4) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; Ponadto: 1) przeprowadzenie kursu musi się odbyć zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) 2) wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: 1. program nauczania, 2. dziennika zajęć zawierającego listę obecności (podpisywaną niebieskim lub zielonym długopisem przez beneficjentów ostatecznych), wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; 3. listy obecności na których beneficjenci składają podpis długopisem koloru niebieskiego, a które po zakończeniu zajęć zostaną przekazane Zamawiającemu, 4. protokół z testu wiedzy, 5. ewidencję wydanych zaświadczeń, 6. kserokopie wydanych zaświadczeń (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dwa egzemplarze kserokopii wydanych zaświadczeń), 7. wykaz wydanych zaświadczeń i certyfikatów wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, 8. wykaz przekazanych materiałów oraz środków ochrony indywidualnej wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, 9. Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych przekazanych beneficjentom, który po zakończeniu szkolenia zostanie dołączony do dokumentacji Zamawiającego, 10. Przeprowadzone ankiety na temat kursu, 11. Dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników, 12. Faktury VAT lub rachunki potwierdzające dostarczenie materiałów w wymaganej ilości (kserokopie dokumentów wraz ze sporządzoną kalkulacją wykonanej usługi należy dołączyć do dokumentacji kursowej przekazywanej Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia), 3) wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia ankiet umożliwiających ocenę szkolenia absolwentom; Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania dokumentacji i materiałów kursu znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.00.00-8, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Wykonawca spełnieni warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, określony w siwz rozdział VIII pkt 1 ppkt 2), tj. posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże się, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadził szkolenie dotyczące: a) minimum jednego kursu przyuczającego do zawodu nowoczesne technologie w budownictwie - specjalność technolog robót wykończeniowych dla minimum 4 osób, lub szkolenia o podobnej tematyce, którego cel szkolenia był tożsamy z celem określonym w siwz w rozdziale III ( grupa 1) b) minimum jednego kursu przyuczającego do zawodu nowoczesne technologie robót wykończeniowych w budownictwie z modułem monter okien PCV -dla minimum 4 osób, lub szkolenia o podobnej tematyce, którego cel szkolenia był tożsamy z celem określonym w siwz w rozdziale III ( grupa 2) c) minimum jednego kursu przyuczającego do zawodu operator wózków jezdniowych dla minimum 4 osób, lub szkolenia o podobnej tematyce, którego cel szkolenia był tożsamy z celem określonym w siwz w rozdziale III ( grupa 3) b) na potwierdzenie wykonania usługi szkolenia wykonawca załącza do oferty dowody, tj. poświadczenia, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) lub oświadczeń wykonawcy, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 3 ww. rozporządzeniu albo dokumenty (np. referencje), o których mowa w § 9 ust. 2 ww. rozporządzeniu - wystawione po zrealizowaniu całości szkolenia, potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. c) przez wykonanie usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (tj. od 18.09.2010 r. do 18.09.2013 r.), zamawiający rozumie zakończenie realizacji usługi w w/w okresie. 3. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia wykazują, że łącznie spełniają w/w warunek. 4. Wykonawca spełnieni warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, określony w siwz rozdział VIII pkt 1 ppkt 3), tj. dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże się, że osoby(a), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia wynikające z ustawy o systemie oświaty (Dz. U. z 2004r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.) oraz z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 grudnia 2010r. w sprawie praktycznej nauki zawodu (Dz. U. z 2010r. Nr 244, poz. 1626). 5. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia wykazują, że łącznie spełniają w/w warunek. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty wykazu, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. podpisany i wypełniony wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenia dowodów (tj. poświadczeń lub oświadczeń albo innych dokumentów, o których mowa w siwz rozdział VIII pkt 3 ppkt 3) lit. d), czy zostały wykonane należycie - (załącznik nr 4 do siwz);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do siwz).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Wykonawca spełni warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, określony w siwz rozdział VIII pkt 1 ppkt 3 tj. dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże się, że osoby(a), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia wynikające z ustawy o systemie oświaty (Dz. U. z 2004r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.) oraz z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 grudnia 2010r. w sprawie praktycznej nauki zawodu (Dz. U. z 2010r. Nr 244, poz. 1626). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia wykazują, że łącznie spełniają w/w warunek. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia o którym mowa w rozdziale IX tj. podpisane oświadczenie, że osoby(a), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do prowadzenia szkoleń/kursów określonych w niniejszej siwz, wynikające z ustawy o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, z późn. zm.) oraz z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 grudnia 2010r. w sprawie praktycznej nauki zawodu (Dz. U. z 2010 r. Nr 244, poz. 1626) - (załącznik nr 5 do siwz).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty podpisanego oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX tj. 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o wpisie wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 2 do siwz).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 t.j. ) 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1. nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, 2. urzędowej stawki podatku VAT na świadczenie niniejszej usługi szkolenia; 3. każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu. 5. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy na podstawie ust. 2 niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny Koronowo ul. Bydgoska 27 86-010 Koronowo sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Usługa przeprowadzenia kursu będzie realizowana w Oddziale Zewnętrznym w Strzelewie, jako kurs nowoczesne technologie w budownictwie - specjalność Technolog robót wykończeniowych zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV 80530000-8. - W kursie uczestniczyć będzie 9 skazanych. - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do 27 listopada 2013 r. - Kurs realizowany będzie w dni powszednie w godz. 8.30 - 18.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Pomieszczenia do praktycznej nauki każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - Zamawiający udostępni wykonawcy w ramach realizacji kursu sprzęt: przecinarkę do glazury, szlifierkę kątową, drabiny, rusztowanie. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs powinien zawierać 80 godzin dydaktycznych i powinien składać się z zajęć teoretycznych (20 godz.) i zajęć praktycznych (60 godz.) przy założeniu, ze jedna godzina to 45 min. - Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. -Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie w zakresie BHP oraz przeprowadzi wymagane badania lekarskie uprawniające kursantów także 2 osoby rezerwowe do uczestnictwa w kursie, spełniające wymagania badań zawodowych na Technologa robót wykończeniowych. Badania odbędą się w siedzibie Zamawiającego. -Wykonawca przygotuje uczestników kursu do wykonywania pracy w zawodzie Technologa robót wykończeniowych w tym min: poznanie narzędzi, materiałów, obsługa używanych sprzętów, techniki prac budowlanych, tynkowanie, szpachlowanie, malowanie, układanie posadzek itp. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego kursu. - Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały, odzież ochronną (kombinezon ochronny, rękawice, okulary) i obuwie ochronne dostosowane do kursu i pory roku oraz warunków atmosferycznych, materiały dydaktyczne (skrypty, podręczniki itp.). - Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. - Kurs zakończy się testem wiedzy z zagadnień przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania testu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. - Test sprawdzający wiedze przeprowadzi przedstawiciel Instytucji realizującej zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Osoba, która uzyskała z testu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej i uczestniczyła w co najmniej 80% zajęć lekcyjnych otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane na podstawie §3 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) (wzór zaświadczenia określa załącznik nr 5 do w/w rozporządzenia) oraz dodatkowy certyfikat opatrzony właściwymi logotypami. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Płatność za usługę przeprowadzenia kursu będzie dokonana przelewem, w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1) dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) zawierający w szczególności: nazwę formy kształcenia; czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jego organizacji; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele kształcenia i sposoby ich osiągania; plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar (z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej); treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć; opis efektów kształcenia; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; sposób i formę zaliczenia; 3) szczegółowy harmonogram zajęć; 4) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; Ponadto: 1) przeprowadzenie kursu musi się odbyć zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) 2) wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: 1. program nauczania, 2. dziennika zajęć zawierającego listę obecności (podpisywaną niebieskim lub zielonym długopisem przez beneficjentów ostatecznych), wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; 3. listy obecności na których beneficjenci składają podpis długopisem koloru niebieskiego, a które po zakończeniu zajęć zostaną przekazane Zamawiającemu, 4. protokół z testu wiedzy, 5. ewidencję wydanych zaświadczeń, 6. kserokopie wydanych zaświadczeń (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu jeden egzemplarz kserokopii wydanych zaświadczeń), 7. wykaz wydanych zaświadczeń i certyfikatów wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, 8. wykaz przekazanych materiałów oraz środków ochrony indywidualnej wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, 9. Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych przekazanych beneficjentom, który po zakończeniu szkolenia zostanie dołączony do dokumentacji Zamawiającego, 10. Przeprowadzone ankiety na temat kursu, 11. Dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników, 12. Faktury VAT lub rachunki potwierdzające dostarczenie materiałów w wymaganej ilości (kserokopie dokumentów wraz ze sporządzoną kalkulacją wykonanej usługi należy dołączyć do dokumentacji kursowej przekazywanej Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia), 3) wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia ankiet umożliwiających ocenę szkolenia absolwentom; Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania dokumentacji i materiałów kursów znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępnia sprzęt zakupiony w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. materiały szkoleniowe - 25
    • 3. doświadczenie - 10
    • 4. posiadanie akredytacji na przedmiot zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Usługa przeprowadzenia kursu będzie realizowana w Zakładzie Karnym w Koronowie, jako kurs nowoczesne technologie robót wykończeniowych w budownictwie z modułem monter okien PCV zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV 80530000-8. - W kursie uczestniczyć będzie 9 skazanych. - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do 27 listopada 2013 r. - Kurs realizowany będzie w dni powszednie w godz. 8.30 - 18.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Pomieszczenia do praktycznej nauki każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - Zamawiający udostępni wykonawcy w ramach realizacji kursu sprzęt: przecinarkę do glazury, szlifierkę kątową, drabiny, rusztowanie. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs powinien zawierać 100 godzin dydaktycznych i powinien składać się z zajęć teoretycznych (20 godz.) i zajęć praktycznych (80 godz.) przy założeniu, ze jedna godzina to 45 min. - Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. -Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie w zakresie BHP oraz przeprowadzi wymagane badania lekarskie uprawniające kursantów także 2 osoby rezerwowe do uczestnictwa w kursie, spełniające wymagania badań zawodowych na Technologa robót wykończeniowych oraz montera okien PCV. Badania odbędą się w siedzibie Zamawiającego. -Wykonawca przygotuje uczestników kursu do wykonywania pracy w zawodzie Technologa robót wykończeniowych oraz montera okien PCV w tym min: poznanie narzędzi, materiałów, obsługa używanych sprzętów, techniki prac budowlanych, układanie posadzek, montowanie okien do otworów okiennych (po demontażu starych okien) itp. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie warunków BHP w trakcie całego kursu. - Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały, odzież ochronną (kombinezon ochronny, rękawice, okulary) i obuwie ochronne dostosowane do kursu i pory roku oraz warunków atmosferycznych, materiały dydaktyczne (skrypty, podręczniki itp.). - Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. - Kurs zakończy się testem wiedzy z zagadnień przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania testu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. - Test sprawdzający wiedzę przeprowadzi przedstawiciel Instytucji realizującej zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Osoba, która uzyskała z testu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej i uczestniczyła w co najmniej 80% zajęć lekcyjnych otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane na podstawie §3 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) (wzór zaświadczenia określa załącznik nr 5 do w/w rozporządzenia) oraz dodatkowy certyfikat opatrzony właściwymi logotypami. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Płatność za usługę przeprowadzenia kursu będzie dokonana przelewem, w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. - Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1) dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) zawierający w szczególności: nazwę formy kształcenia; czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jego organizacji; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele kształcenia i sposoby ich osiągania; plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar (z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej); treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć; opis efektów kształcenia; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; sposób i formę zaliczenia; 3) szczegółowy harmonogram zajęć; 4) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; Ponadto: 1) przeprowadzenie kursu musi się odbyć zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) 2) wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: 1. program nauczania, 2. dziennika zajęć zawierającego listę obecności (podpisywaną niebieskim lub zielonym długopisem przez beneficjentów ostatecznych), wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; 3. listy obecności na których beneficjenci składają podpis długopisem koloru niebieskiego, a które po zakończeniu zajęć zostaną przekazane Zamawiającemu, 4. protokół z testu wiedzy, 5. ewidencję wydanych zaświadczeń, 6. kserokopie wydanych zaświadczeń (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu jeden egzemplarz kserokopii wydanych zaświadczeń), 7. wykaz wydanych zaświadczeń i certyfikatów wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, 8. wykaz przekazanych materiałów oraz środków ochrony indywidualnej wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, 9. Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych przekazanych beneficjentom, który po zakończeniu szkolenia zostanie dołączony do dokumentacji Zamawiającego, 10. Przeprowadzone ankiety na temat kursu, 11. Dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników, 12. Faktury VAT lub rachunki potwierdzające dostarczenie materiałów w wymaganej ilości (kserokopie dokumentów wraz ze sporządzoną kalkulacją wykonanej usługi należy dołączyć do dokumentacji kursowej przekazywanej Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia), 3) wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia ankiet umożliwiających ocenę szkolenia absolwentom; Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania dokumentacji i materiałów kursów znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający udostępnia sprzęt zakupiony w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. materiały szkoleniowe - 25
    • 3. doświadczenie - 10
    • 4. posiadanie akredatycji na przedmiot zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Usługa przeprowadzenia kursu będzie realizowana w Oddziale Zewnętrznym w Strzelewie, jako kurs operator wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej siwz. CPV 80530000-8. - W kursie uczestniczyć będzie 12 skazanych. - Termin realizacji kursu od dnia podpisania umowy do 27 listopada 2013 r. - Kurs realizowany będzie w dni powszednie w godz. 8.30 - 18.00 z przerwą na obiad w dni powszednie z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. - Wykonawca przygotuje uczestników kursu do obsługi wózków jezdniowych z wymianą butli gazowej. - Plac przeznaczony do praktycznej nauki znajduje się na terenie Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie. Miejsce realizacji kursu każdy z potencjalnych Wykonawców może obejrzeć po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. - Zamówienie musi zostać zrealizowane zgodnie z programem nauczania zgodnym z obowiązującymi przepisami, kurs powinien zawierać 67 godzin dydaktycznych i powinien składać się z zajęć teoretycznych (52 godz.) i praktycznych (15 godz./na osobę) przy założeniu, ze jedna godzina to 45 min. - Zajęcia praktyczne muszą odbyć się po zakończeniu zajęć teoretycznych. - Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające zgodnie z obowiązującymi przepisami uprawnienie osób prowadzących zajęcia do praktycznego nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej, jak i praktycznej oraz kopie polis ubezpieczeniowych potwierdzających posiadanie w niezbędnym zakresie (OC, NNW) ubezpieczenia osób prowadzących zajęcia na terenie Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie - Wykonawca przeszkoli skazanych biorących udział w kursie w zakresie BHP, oraz przeprowadzi wymagane badania lekarskie (także 2 osób rezerwowych) stwierdzające możliwość uczestniczenia skazanych w kursie operator wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej. Badania odbędą się w siedzibie Zamawiającego. - Wykonawca ubezpieczy uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia materiały dydaktyczne (skrypty, podręczniki itp.) - Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewni instruktorów praktycznej nauki zawodu oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu, a także zapewni uczestnikom szkolenia wodę mineralną bądź ciepłe napoje (w zależności od warunków meteorologicznych) na czas trwania zajęć praktycznych. - Wykonawca zapewni uczestnikom kursu na czas trwania szkolenia konieczny sprzęt, narzędzia, materiały oraz odzież ochronną, materiały dydaktyczne (skrypty, podręczniki itp.) - Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 40% całkowitej wartości kursu. - Kurs zakończy się testem wiedzy z zagadnień przewidzianych w programie szkolenia. Czasu trwania testu nie wlicza się do czasu trwania szkolenia. - Test sprawdzający wiedze przeprowadzi przedstawiciel Instytucji realizującej zamówienie w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Osoba, która uzyskała z testu końcowego ocenę wyższą od oceny niedostatecznej i uczestniczyła w co najmniej 80% zajęć lekcyjnych otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane na podstawie §3 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) (wzór zaświadczenia określa załącznik nr 5 do w/w rozporządzenia) oraz dodatkowy certyfikat opatrzony właściwymi logotypami. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenie nowego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała kurs w przypadku gdy nie zostało przekroczone 20% całości czasu trwania kursu. - Wykonawca odpowiada za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, jak również za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Płatność za usługę przeprowadzenia kursu będzie dokonana przelewem , w terminie 30 dni, od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. - Wykonawca przedstawi na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1) dokumenty z których wynika, iż osoby, które będą realizować zamówienie posiadają odpowiedni poziom wiedzy i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia, 2) program szkolenia sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012 poz. 186) zawierający w szczególności: nazwę formy kształcenia; czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jego organizacji; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele kształcenia i sposoby ich osiągania; plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar (z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej); treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć; opis efektów kształcenia; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; sposób i formę zaliczenia; 3) szczegółowy harmonogram zajęć; 4) dobranie poziomu wiedzy i doświadczenia wykładowców do tematyki szkolenia; Ponadto: 1) przeprowadzenie kursu musi się odbyć zgodnie z ustaloną liczbą godzin, bez względu na ewentualne przerwy (choroby wykładowców, święta, dni wolne, awarie itp.) 2) wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj. m.in.: 1. program nauczania, 2. dziennika zajęć zawierającego listę obecności (podpisywaną niebieskim lub zielonym długopisem przez beneficjentów ostatecznych), wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; 3. listy obecności na których beneficjenci składają podpis długopisem koloru niebieskiego, a które po zakończeniu zajęć zostaną przekazane Zamawiającemu, 4. protokół z testu wiedzy, 5. ewidencję wydanych zaświadczeń, 6. kserokopie wydanych zaświadczeń (Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dwa egzemplarze kserokopii wydanych zaświadczeń), 7. wykaz wydanych zaświadczeń i certyfikatów wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, 8. wykaz przekazanych materiałów oraz środków ochrony indywidualnej wraz z potwierdzonym przez uczestników kursu ich odbiorem, 9. Jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych przekazanych beneficjentom, który po zakończeniu szkolenia zostanie dołączony do dokumentacji Zamawiającego, 10. Przeprowadzone ankiety na temat kursu, 11. Dokumenty potwierdzające ubezpieczenie uczestników, 12. Faktury VAT lub rachunki potwierdzające dostarczenie materiałów w wymaganej ilości (kserokopie dokumentów wraz ze sporządzoną kalkulacją wykonanej usługi należy dołączyć do dokumentacji kursowej przekazywanej Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia), 3) wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia ankiet umożliwiających ocenę szkolenia absolwentom; Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania dokumentacji i materiałów kursu znakami zgodnymi z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. materiały szkoleniowe - 25
    • 3. doświadczenie - 10
    • 4. posiadanie akredytacji na przedmiot zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.