Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-08-25
Wrocław: Dostawa 2 samochodów osobowych w klasie SUV dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 181473 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 samochodów osobowych w klasie SUV dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 fabrycznie nowych (rok produkcji 2014), produkowanych seryjnie samochodów osobowych jednej marki w klasie SUV dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu, spełniających: 1.1. poniższe minimalne parametry techniczno-ekspoloatacyjne: a) Samochód przewidziany do rejestracji jako osobowy dla przewozu 5 osób; b) Nadwozie - 5 drzwiowe; c) Skrzynia biegów - manualna; d) Napęd 4x4; e) Prześwit nie mniejszy niż 175 mm f) Silnik benzynowy lub diesel, o mocy nie mniejszej niż 150KM o momencie obrotowym min 195 Nm; g) Zbiornik paliwa nie mniej niż 60l; h) Średnie zużycie paliwa nie może przekroczyć 7l/100km; i) Emisja dwutlenku węgla oraz zanieczyszczeń tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów wg normy EURO 5 (samochód spełnia normę EURO5); j) Emisja CO2 nie większa niż 160 g/km; k) Zużycie energii: nie więcej niż 2,52 MJ/km w przypadku silnika Diesla oraz 2,25 MJ/km w przypadku silnika benzynowego; l) Lakier metalizowany srebrny lub grafitowy; m) Minimalny okres gwarancji: - na silnik i podzespoły mechaniczne - 60 miesięcy lub 300 000 km - na powłokę lakierniczą - 60 miesięcy - na akumulator - 24 miesiące - na perforację nadwozia - 12 lat. 1.2. poniższe wyposażenie minimalne: a) Poduszki powietrzne: 2 czołowe z możliwością dezaktywacji poduszki czołowej pasażera, poduszki boczne z przodu, kurtyny powietrzne, poduszka kolanowa; b) Sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa; c) Automatycznie włączane światła mijania z funkcją świateł dziennych; d) Składane fotele tylne zwiększające pojemność bagażnika; e) Klimatyzacja, filtr przeciwpyłowy; f) Regulacja wysokości fotela kierowcy, podłokietnik; g) Układ ESP z TC, ABS, EBD, system wspomagania hamowania, automatyczne światła awaryjne; h) Przednie światła halogenowe regulowane; i) Kierownica wielofunkcyjna z regulacją wysokości i głębokości; j) Elektrycznie szyby - przód i tył; k) Komputer pokładowy, immobilizer; l) Obręcze kół 16 ze stopów lekkich, wskaźnik niskiego ciśnienia w oponach; m) Gniazdo 12V minimum jedno; n) Centralny zamek zdalnie sterowany; o) Czujnik parkowania - minimum tył; p) Trójkąt ostrzegawczy, podnośnik, dywaniki, koło zapasowe. 1.3. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 1.4. Oferowane i dostarczone samochody muszą spełniać minimalne wymagania techniczno-eksploatacyjne i posiadać wyposażenie nie gorsze niż określone w rozdziale I pkt 1.1. i 1.2. SIWZ. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do opisania cech, parametrów technicznych i wyposażenia oferowanych przez siebie samochodów poprzez wypełnienie, podpisanie i zamieszczenie w ofercie Opisu oferowanego samochodu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 1.6. Dostarczone samochody muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane w 2014 roku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, ze wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60, kancelaria pok. nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- PRACE PROJEKTOWE dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa Via Regia na terenie Gminy Miejskiej ZŁOTORYJA
- Usługi transportowe przy użyciu mikrobusów i samochodów osobowych
- Dostawa materiałów zużywalnych do biologii komórki-Materiały mix I- na podstawie umowy ramowej
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej w ramach projektu ProtFeed (3 Zadania)
- PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 382 w zakresie budowy ciągu pieszego w ROGOŹNICY
- WM/SZP/TP/25/2024/G_Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - remont dachu w budynku mieszkalnym i usługowym przy ul. Pęgowskiej 14 we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego dla Pozaszkolnej Placówki Specjalistycznej Młodzieżowego Ośrodka Edukacyjno-Wypoczynkowego ,,Zatoka Uklei'' w Gawrych Rudzie
- "Zakup nowego mikrobusa, do przewozu osób z niepełnosprawnościami na zajęcia służące rehabilitacji, w celu wyrównywania różnic między regionami".
- "Zakup mikrobusa dla Placówki Opiekuńczo- Wychowawczej Nr 1 w Gostycynie"
- dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu typu minibus 9 osobowego
- Dostawa fabrycznie nowych pojazdów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich, z przeznaczeniem dla Zespołu Placówek Edukacyjno-Terapeutycznych w Bobrowie
- Dostawa samochodu osobowego 9-cio osobowego przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Pomocy Społecznej w Lubzinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.