eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ KOTŁOWNI POLEGAJĄCE NA WYMIANIE POJEDYNCZYCH ELEMENTÓW KOTŁÓW I OSPRZĘTU W KOTŁOWNIACH NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W GIŻYCKU I MRĄGOWIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-25

Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ KOTŁOWNI POLEGAJĄCE NA WYMIANIE POJEDYNCZYCH ELEMENTÓW KOTŁÓW I OSPRZĘTU W KOTŁOWNIACH NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W GIŻYCKU I MRĄGOWIE
Numer ogłoszenia: 181443 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl; www.bip.mon.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ KOTŁOWNI POLEGAJĄCE NA WYMIANIE POJEDYNCZYCH ELEMENTÓW KOTŁÓW I OSPRZĘTU W KOTŁOWNIACH NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W GIŻYCKU I MRĄGOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. REMONT KOTŁA PAROWEGO ECA-IV NR 4 W BUDYNKU NR 1 JW. 3797 W GIŻYCKU AL. WOJSKA POLSKIEGO 21 1.1. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV. 1.2. Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu. 1.3. Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału). 1.4. Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej (bez kosztu materiału). 1.5. Demontaż i ponowny montaż płyty zarusztowej (bez kosztu materiału). 1.6. Demontaż i ponowny montaż drzwiczek kotła żeliwnego (bez kosztu materiału). 1.7. Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 5szt nowych półczłonów oraz 6 szt. z rozbiórki (bez kosztu materiału). 1.8. Wykonanie próby szczelności kotła parowego ECA IV. 1.9. Przekazanie kotłów do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia ich do eksploatacji. 2. REMONT KOTŁA PAROWEGO ECA-IV NR 1, 2, 5, 6 i 7 W BUDYNKU NR 3 JW. 3797 w GIŻYCKU AL. WOJSKA POLSKIEGO 21 2.1. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV. 2.2. Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału). 2.3. Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej (bez kosztu materiału). 2.4. Demontaż i ponowny montaż płyty zarusztowej (bez kosztu materiału). 2.5. Demontaż i ponowny montaż płyty zamykającej dolnej i górnej do kotłów Eco-IV (bez kosztu materiału). 2.6. Demontaż i ponowny montaż drzwiczek kotła żeliwnego (bez kosztu materiału). 2.7. Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 35szt nowych półczłonów ( półczłon narożny tylny prawy- 1szt, półczłon narożny tylny lewy- 1szt, półczłon środkowy- 32szt, półczłon narożny przedni prawy - 1szt) oraz 30 szt. pochodzących z rozbiórki (bez kosztu materiału). 2.8. Wykonanie próby szczelności kotła parowego ECA IV. 2.9. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych fi 15mm. 2.10. Demontaż zaworu zaporowego i redukcyjnego o połączeniu kołnierzowym Fi 100mm. 2.11. Demontaż zaworu zaporowego i redukcyjnego o połączeniu kołnierzowym Fi 150mm. 2.12. Demontaż pompy odśrodkowej z silnikiem do 100kg. 2.13. Rurociągi stalowe ocynkowane o połączeniach gwintowanych na ścianach w budynkach niemieszkalnych fi 25mm. 2.14. Rurociągi stalowe o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach fi 25mm. 2.15. Zawór kołnierzowy kulowy 1,6MPa Fi 100mm - instalacja gorącej wody. 2.16. Zawór kołnierzowy kulowy 1,6MPa Fi 150mm - instalacja parowa, ciśnienie pary 0,07 MPa. 2.17. Pompy wirowe odśrodkowe (jedno- i wielostopniowe) do zasilania kotłów oraz obiegowe do wody gorącej, masa 0.05t - parametry pompy: typ pompy 50PJM 160, wydajność- 12 m 3/h, wysokość podnoszenia 31 m. sł. wody, moc silnika 2,2KW, obroty 2900 / min. 2.18. Wykonanie połączeń przewodów w puszkach i odgałęźnikach n.t. i p.t., bez zadławienia przewodów, przewód pojedynczy lub wtynkowy, przekrój żył do 2,5mm2, 3 odgałęzienia. 2.19. Odmulacze z rur stalowych, króćce przyłączne Fi 80mm - filtroodmulacz magnetyczny DN 80mm. 2.20. Wymiana filtra siatkowego o połączeniach kołnierzowych Fi 50mm. 2.21. Płukanie mechaniczne i czyszczenie zasobnika c.w.u. o pojemności 3000 l . 2.22. Płukanie chemiczne kotłów Eca-IV - 7szt oraz część instalacji technologicznej, pojemność instalacji technologicznej - 0,52m3, pojemność kotłów - 6,545m3. 2.23. Wykonanie próby szczelności kotłów parowych ECA IV z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji. 3. REMONT KOTŁA PAROWEGO ECA-iv NR 2 W BUDYNKU NR 16 JW. 3797 W GIŻYCKU AL. WOJSKA POLSKIEGO 21 3.1. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV. 3.2. Oczyszczenie czopucha kotła o długości do 4m. 3.3. Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu. 3.4. Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej (bez kosztu materiału). 3.5. Demontaż i ponowny montaż drzwiczek kotła żeliwnego (bez kosztu materiału). 3.6. Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 2szt nowych półczłonów (półczłon środkowy - 2szt) oraz 6 szt. z rozbiórki (bez kosztu materiału). 3.7. Wykonanie próby szczelności kotłów parowych ECA IV z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji. 4. REMONT KOTŁA PAROWEGO ECA-IV NR 4 W BUDYNKU NR 1 JW. 4352 W GIŻYCKU UL. MONIUSZKI 7 4.1. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV. 4.2. Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału). 4.3. Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej (bez kosztu materiału). 4.4. Demontaż i ponowny montaż drzwiczek kotła żeliwnego (bez kosztu materiału). 4.5. Oczyszczenie czopucha kotła o długości do 4m. 4.6. Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu. 4.7. Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 3szt nowych półczłonów (półczłon środkowy - 3szt) oraz 1 szt. z rozbiórki (bez kosztu materiału). 4.8. Wykonanie próby szczelności kotłów parowych ECA IV z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji 5. REMONT KOTŁA PAROWEGO ECA-IV NR 3 W BUDYNKU NR 9 JW. 4222 W GIŻYCKU UL. MONIUSZKI 7 5.1. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV. 5.2. Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału). 5.3. Oczyszczenie czopucha kotła o długości do4m. 5.4. Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu. 5.5. Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 2szt nowych półczłonów (półczłon środkowy -1szt, półczłon narożny tylny lewy 01szt) oraz 11 szt. z rozbiórki (bez kosztu materiału). 5.6. Wykonanie próby szczelności kotłów parowych ECA IV z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji. 6. REMONT KOTŁA WODNEGO W BUDYNKU NR 20 JW. 4352 W GIŻYCKU UL. NOWOWIEJSKA 20 6.1. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego wodnego ECA. 6.2. Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECA (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału). 6.3. Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej (bez kosztu materiału). 6.4. Oczyszczenie czopucha kotła o długości do 4m. 6.5. Demontaż i ponowny montaż drzwiczek paleniskowych lub popielnikowych kotła żeliwnego (bez kosztu materiału). 6.6. Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 2szt nowych półczłonów (półczłon środkowy -1szt, półczłon narożny -1szt). 6.7. Wykonanie próby szczelności kotłów wodnych ECA z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji. 7. REMONT KOTŁA WODNEGO NR 1, 2, 3, 4 i 5 W BUDYNKU NR 35 JW. 4352 W GIŻYCKU UL. NOWOWIEJSKA 20 7.1. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego wodnego ECA. 7.2. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA. 7.3. Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału). 7.4. Demontaż i montaż osprzętu kotła, wodowskazu ze szkłem refleksyjnym lub rurki szklanej (bez ceny wodowskazu). 7.5. Demontaż i ponowny montaż drzwiczek paleniskowych lub popielnikowych kotła żeliwnego (bez kosztu materiału). 7.6. Oczyszczenie czopucha kotła o długości do 4m. 7.7. Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 9szt nowych półczłonów ( półczłon środkowy- 9szt) oraz 41 szt. pochodzących z rozbiórki (bez kosztu materiału). 7.8. Wymiana półczłonu kotła żeliwnego: ECA IV - do wyceny przyjąć półczłon środkowy -1szt i półczłon narożny przedni lewy -1szt. 7.9. Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu. 7.10. Wykonanie próby szczelności kotła parowego nr 1, 2 i 3 ECA IV z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji. 7.11. Wykonanie próby szczelności kotła nr 4 i 5. 7.12. Demontaż zaworu zaporowego i redukcyjnego o połączeniu kołnierzowym Fi 65-80mm. 7.13. Zawór kołnierzowy kulowy 1,6MPa Fi 65mm. 7.14. Filtroodmulacz magnetyczny kołnierzowe Fi 65mm. 7.15. Izolacja wełną mineralną luzem, pod blachą ocynkowaną - zbiorniki - ściany boczne, grubość izolacji 100-120mm, zbiornik do Fi 2220mm. 7.16. Izolacja otulinami z wełny mineralnej, rurociągi, 1 warstwa izolacji, grubość 40mm, rurociąg Fi 42-63mm - płaszcz z foli aluminiowej. 7.17. Izolacja otulinami z wełny mineralnej, rurociągi, 1 warstwa izolacji, grubość 50mm, rurociąg Fi 76-114mm - płaszcz z foli aluminiowej. 7.18. Izolacja otulinami z wełny mineralnej, rurociągi, 1 warstwa izolacji, grubość 60mm, rurociąg Fi 113-159mm - płaszcz z foli aluminiowej. 7.19. Izolacja otulinami z wełny mineralnej, rurociągi, 1 warstwa izolacji, grubość 60mm, rurociąg Fi 219-368mm - płaszcz z foli aluminiowej. 8. REMONT KOTŁA W BUDYNKU NR 125 W WOJSKOWYM OŚRODKU SZKOLENIOWO-KONDYCYJNYM MRAGOWO 8.1. Demontaż pompy odśrodkowej z silnikiem do 100kg. 8.2. Montaż pompy typu S 11, Q - 10 l/min , H- 12,5 m. sł. w., N - 0,16 KW. 8.3. Wymiana wężownicy do wymiennika WP6/6, wężownica nr 6/2, F - 4,7 m2 w pojemnościowym podgrzewaczu wody, pojemność do 2000dm3 przez firmę posiadającą uprawnienia do naprawy wężownic. 8.4. Próby węzłów cieplnych, o ogólnej powierzchni ogrzewalnej wymienników do 8m2 - zgłoszenie do Wojskowego Dozoru Technicznego celem uzyskania decyzji dopuszczającej do eksploatację wymiennika c.w.u. typu WP 6/6. 8.5. Wymiana zaworu zaporowego Fi 25mm, figury 215. 8.6. Wymiana zaworu zwrotnego kołnierzowego Fi 50mm, figury 302. 8.7. Wymiana elektrycznego regulatora dwustawnego typu ERD- 1/83. 8.8. Wymiana osprzętu kotła, wodowskazu ze szkłem refleksyjnym do kotłów parowych PPW-840/III, długość wodowskazu 210 mm. 8.9. Wymiana koła wirnika o figurze L2 oraz P2 wentylatorów WWOax 31,5. 8.10. Naprawa leja zasypowego do kotła nr 1 z blachy czarnej o gr. 4 mm - 8m3. 8.11. Izolacja otulinami z wełny mineralnej, rurociągi, 1 warstwa izolacji, grubość 30mm, rurociąg Fi 42-63mm. 9. REMONT KOTŁA W BUDYNKU NR 26 JW. 3797 W GIŻYCKU AL. 1 Maja 11 9.1. Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego Fi 50mm. 9.2. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych Fi 40mm. 9.3. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych Fi 50mm. 9.4. Demontaż pompy odśrodkowej z silnikiem do 100kg. 9.5. Rurociągi stalowe ocynkowane o połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych fi 50mm. 9.6. Rurociągi stalowe o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach fi 40mm. 9.7. Rozdzielacze do kotłów i instalacji c.o., fi 50mm - L- 1,7m, L- 1,3m. 9.8. Zawór wodny przelotowy prosty mosiężny Fi 40mm - zawór kulowy DN 40mm. 9.9. Zawór zwrotny przelotowy c.o. M3003 żeliwny ocynkowany Fi 40mm. 9.10. Zawór wodny przelotowy prosty mosiężny Fi 50mm - zawór kulowy DN 50mm. 9.11. Montaż pompy SK 6.01. 11 - wysokość podnoszenia 12 m. sł. w., wydajność 12 m 3, moc silnika 2,1 KW. 9.12. Montaż manometru wraz z wykonaniem tulei. 9.13. Czyszczenie przez szczotkowanie ręcznie do trzeciego stopnia czystości rurociągi o fi. zewn. do 57mm. 9.14. Malowanie pędzlem farby do gruntowania miniowe rurociągi o fi. zewn. do 57mm. 9.15. Naprawa koleby: wymiana blachy stalowej gr. 3mm o wym.130 cmx130 cm i głębokości 70cm. 9.16. Zsypy popiołów i żużla, zsypy węgla zasypy lejów żużlowych, zsypnie węgla do rusztów, zasobniki węgla, o masie do 1,0t- zsyp do żużla z blachy stalowej gr. 4 mm o wym. 70cmx70 cmx 44 cm - 3 szt. 9.17. Wykonanie pojemników na pył węglowy. 10. Warunki realizacji zadania: 10.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 26.08.2014r. do 01.09.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC tel. (87) 429-49-81 lub (87) 429-47-74 bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 10.2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 10.2.1. trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 10.3. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 10.4. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania przedstawił uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do naprawy kotłów parowych i wodnych. 10.5. Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 10.6. Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 10.7. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 10.8. Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 10.9. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4352. 10.10. Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanemu przez Dowódcę JW. 4352, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 10 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 10.11. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 10.12. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 10.13. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 10.14. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 10.15. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 10.16. Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 10.17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 11. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 4352 w Giżycku przy ul. Nowowiejskiej 20, Jednostki Wojskowej Nr 3797 w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 21 oraz ul. 1-go Maja 11, Jednostki Wojskowej Nr 4222 w Giżycku przy ul. Moniuszki 7, Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo-Kondycyjnego w Mrągowie. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocników Dowódców (ww jednostek) ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest, przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. słownie pięć tysięcy złotych.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 872014 konserwacja urządzeń kotłowni. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń, wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zwrot i zatrzymanie wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a., unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego załącznik nr 1 do SIWZ. DOWÓD WNIESIENIA WADIUM. PEŁNOMOCNICTWO złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru, pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia pisemne, w oryginale, zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2014r. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl.http://www.bip.mon.gov.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 UL. NOWOWIEJSKA 20 11-500 GIŻYCKO BUDYNEK SZTABU - SEKRETARIAT.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 08:00, miejsce: EDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 UL. NOWOWIEJSKA 20 11-500 GIŻYCKO BUDYNEK SZTABU - KANCELARIA JAWNA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.