Stalowa Wola: Świadczenie usług codziennego sprzątania budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 181380 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna im. M. Wańkowicza w Stalowej Woli , ul. ks. Jerzego Popiełuszki 10, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 0-15 8420562, 8426866, faks 0-15 8426866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.stalowawola.pl; http://bip.mbpstalowawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług codziennego sprzątania budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości poprzez świadczenie usług codziennego sprzątania w wewnątrz i na zewnątrz w obrębie wejść i wjazdów, w sposób prawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem urządzeń, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na środowisko oraz czyszczone powierzchnie i elementy wyposażenia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, usytuowanego przy ul. ks. Jerzego Popiełuszki 10, przez okres 24 miesięcy od dnia 1 września 2015 r.Wykonawca realizujący usługę będzie zobowiązany do starannego wykonywania obowiązków w celu utrzymania obiektu w należytym stanie czystości z uwzględnieniem przepisów bhp i ppoż. Pracownicy, którzy będą myć okna muszą posiadać niezbędne zabezpieczenia, przeszkolenie i oświadczenie w pracy na wysokościach.Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania w każdym czasie zmiany pracowników sprzątających Wykonawcy w przypadku niewłaściwego wykonywania przez nich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych zastąpić wskazanych pracowników.Wykonawca zapewni we własnym zakresie odpowiedni sprzęt techniczny niezbędny do zakresu wykonywanych czynności, w tym maszynę szorująco-myjącą oraz zwyżkę do mycia okien z zewnątrz.Wykonawca do wykonania usługi używał będzie własnych środków czystości.Wykonawca będzie miał obowiązek stosowania do czyszczenia, mycia i konserwowania profesjonalnych środków dostosowanych do rodzaju czyszczonych powierzchni:środek czyszczący antystatyczny do czyszczenia monitorów komputerów obudów sprzętu komputerowego, sprzętu biurowego;profesjonalny, nie pozostawiający smug, środek do czyszczenia mebli;profesjonalne środki do czyszczenia, odkamieniania i odkażania urządzeń sanitarnych;profesjonalne środki do czyszczenia i konserwacji podłóg stosownie do ich rodzaju (płytki gres, wykładziny dywanowe);profesjonalne środki do mycia powierzchni szklanych i metalowych, profesjonalne środki czyszcząco-myjące do wind ze stali nierdzewnej.Wyżej wymienione środki czyszczące winny posiadać odpowiednie zezwolenia i atesty dopuszczające do stosowania w Polsce oraz być wydane przez właściwe organy. Środki winny być stosowane przed upływem terminu przydatności do użycia i w okresie ważności gwarancji producenta. Wykonawca w trakcie obowiązywania umowy będzie dostarczał w ilościach wynikających z bieżącego zapotrzebowania papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe.Zamawiający zapewni pomieszczenia na przechowywanie sprzętu, środków czystości i materiałów higienicznych.Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w specyfikacji technicznej - załącznik nr 1 do wzoru umowy.Wszyscy wykonawcy przed przystąpieniem do postępowania przetargowego mają możliwość dokonania oględzin w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, w którym ma być realizowany przedmiot zamówienia, po wcześniejszym uzgodnieniu tej czynności z Zamawiającym.Opis obiektu: Budynek przeznaczony dla Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli znajduje się przy ul. ks. Jerzego Popiełuszki 10 z wjazdami na parking z ul. Floriańskiej i ul. ks. Jerzego Popiełuszki składa się z czterech kondygnacji tj.: podziemnej oraz trzech kondygnacji nadziemnych (parter, piętro I i piętro II). Budynek stanowi samodzielną kubaturę niepowiązaną funkcjonalnie z innymi obiektami. Kondygnacja podziemna mieści zarówno powierzchnie usługowe w stosunku do podstawowych funkcji budynku jak: wielostanowiskowy garaż o łącznej sumie stanowisk 23 oraz pomieszczenia techniczne takie jak: węzeł cieplny, pomieszczenie wodomierza,wymiennikownia, serwerownia, pomieszczenie przyłącza elektrycznego z rozdzielnią główną i szafą telekomunikacyjną, szachty instalacyjne, a także magazyny na książki, szatnię z zapleczem oraz sanitariaty. Do połączenia komunikacyjnego z pozostałymi kondygnacjami służą cztery pomocnicze i jedna główna klatka schodowa oraz cztery windy osobowe. Na parterze znajdują się pomieszczenia użytkowe jak: zajmujące najwięcej powierzchni wypożyczalnie i czytelnie książek, a także kawiarnia internetowa, pomieszczenia administracji, ochrony, pomieszczenia socjalne, sanitariaty. Pomieszczenia związane z powierzchniami przeznaczonymi na ruch, podobnie jak w przypadku kondygnacji podziemnej to komunikacja pionowa - klatki schodowe, windy i komunikacja pozioma - korytarze i hol wejściowy. Piętro budynku w znacznej większości zajmują powierzchnie użytkowe przeznaczone na czytelnie i wypożyczalnie oraz podobnie jak na parterze pomieszczenia administracji, kabiny naukowe, sanitariaty, pomieszczenia socjalne i porządkowe. Komunikacja na piętrze jest identyczna jak na parterze. Piętro drugie zajmują głównie czytelnie (sale ćwiczeń), 4 sale konferencyjne (wykładowe) z zapleczami, pomieszczenia porządkowe oraz sanitariaty. Komunikacja stanowi odbicie poprzednich kondygnacji.Powierzchnia netto obiektu - 6963,38 m2, w tym:powierzchnia użytkowa podstawowa - 2218,59 m2;powierzchnia użytkowa pomocnicza - 2170,87 m2;powierzchnia ruchu - 2244,39 m2;powierzchnia usługowa - 450,32 m2;powierzchnia netto części nadziemnej - 4726,13 m2; 6) powierzchnia netto części podziemnej - 2237,25 m2.Wymiary budynku:szerokość budynku - 42,60 m;długość budynku - 45,60 m;wysokość budynku - 16,8 m;Ilość kondygnacji - trzy nadziemne i jedna podziemna. Szczegółowe zestawienie powierzchni wewnętrznych zawiera załącznik nr 9 i załącznik nr 10 (powierzchnie szklane) do SIWZ.Do powierzchni wskazanych w załączniku nr 9 do SIWZ, należy doliczyć balkony na I i II piętrze ok. 190 m2 (+/- 5%; płytka gress) i 3 kładki zewnętrzne w patio ok. 130 m2 (+/- 5%; impregnowane drewno). Balkony i kładki zewnętrzne muszą być w czasie zimy odśnieżane, w zależności od potrzeby, po opadach śniegu (bez stosowania środków chemicznych).Zestawienie powierzchni szklanych w budynku ( załącznik nr 10): budynek Biblioteki charakteryzuje się dużą ilością powierzchni przeszklonych, które w różnych kombinacjach występują na fasadzie budynku, jak również wewnątrz budynku. W środku budynku znajduje się patio, którego ściany są praktycznie w całości wykonane z konstrukcji aluminiowej przeszklonej do wysokości ok. 1,5 m od dachu. Szyby zespolone umieszczone są w ramach aluminiowych, tylko niektóre okna zewnętrzne są otwierane. W budynku na fasadzie znajdują się również elementy szklane nieprzezierne. Zamawiający dołożył starań by precyzyjnie oszacować powierzchnie szklane. Jednakże ze względu na bardzo skomplikowaną konstrukcję szacunki mogą być w granicach 5 % błędne. Wykonawca powinien oszacować w ofercie to ryzyko. Powierzchnia wokół budynku Biblioteki: 190 m2 (+/- 5%)powierzchnia pokryta płytkami kamiennymi wraz ze schodami i podjazdem dla osób niepełnosprawnych 725 m2 (+/- 5%) powierzchnia chodników prowadzących do głównego wejścia do obiektu oraz chodników przyległych do boków a także z tyłu obiektu od strony parkingu i wjazdu do garażu.Częstotliwość sprzątania poszczególnych elementów obiektu zawiera harmonogram usług sprzątania..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną główną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości zamówienia nie mniejszej niż 120 000 zł brutto/rok, co winien potwierdzić dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dot. potencjału technicznego zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże iż dysponuje niezbędnym sprzętem technicznym w postaci maszyny szorująco-myjącej oraz zwyżki do mycia okien z zewnątrz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że może zapewnić odpowiednią ilość osób zawodowo przeszkolonych do realizacji takiego zadania( nie mniej niż 5 osób).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 120 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - zatrudnianie na umowę o pracę co najmniej 5 osób - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbpstalowawola.pl; www.biblioteka.stalowa wola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Biblioteka Publiczna im. M. Wańkowicza w Stalowej Woli
ul. Ks. J. Popiełuszki 10
37-450 Stalowa Wola.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna im. M. Wańkowicza w Stalowej Woli ul. Ks. J. Popiełuszki 10 37-450 Stalowa Wola pokój Dyrektora - 0.24.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego" - zamówienie udzielane w częściach - część I, II, III.
- "Pomiar szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej, wyrównanie wyników pomiarów sieci niwelacyjnej, aktualizacja Banku Osnów (w zakresie wykonywanej pracy) na terenie Powiatu Stalowowolskiego"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Usługa sprzątania pomieszczeń w OD w Wieliczkach
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- "Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu oraz utrzymania czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.