Bydgoszcz: 120/P/2015
Numer ogłoszenia: 181286 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 120/P/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o (ROM-2. ROM-3, ROM-4).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.43.21.00-5, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.25.22-6, 45.26.29.00-0, 45.26.12.00-6, 45.26.19.10-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, WYKONAŁ : warunek dla zadania nr 1: * 1 zamówienie polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (budynku lub lokalu) o łącznej wartości robót brutto nie mniejszej niż 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) warunek dla zadania nr 2: * 1 zamówienie polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (budynku lub lokalu)o łącznej wartości robót brutto nie mniejszej niż 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) warunek dla zadania nr 3: * 1 zamówienie polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (budynku lub lokalu) o łącznej wartości robót brutto nie mniejszej niż 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2013.1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.1994 r. lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów prawa, a także posiadającymi zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa tj. dysponuje minimum : warunek dotyczy zadania nr 1,2,3: * osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, bez ograniczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
warunek dla zadania nr 1: * 1 zamówienie polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (budynku lub lokalu) o łącznej wartości robót brutto nie mniejszej niż 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) warunek dla zadania nr 2: * 1 zamówienie polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (budynku lub lokalu)o łącznej wartości robót brutto nie mniejszej niż 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) warunek dla zadania nr 3: * 1 zamówienie polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektu budowlanego (budynku lub lokalu) o łącznej wartości robót brutto nie mniejszej niż 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b uPzp - pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale) 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.5. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 3) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 5. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia: - zgodnie z art.23 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy - do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania. 2) każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować - przedkładając dokumenty, o których mowa w pkt.7.2. SIWZ, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1. ustawy Pzp oraz złożyć listę kapitałową albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa w pkt.7.3. SIWZ 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, a określone przez Zamawiającego w pkt.6.2. SIWZ, 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców. 6. Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. ,Dział Zamówień Publicznych , 85-005 Bydgoszcz , ul. Gdańska 9 ( 2 piętro, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych , 85-005 Bydgoszcz , ul. Gdańska 9 ( 2 piętro , pokój nr 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 120/P/2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje następujące roboty budowlane 1) remont głowic kominów na budynku mieszkalnym przy ul. Poznańskiej 16 2) remont werandy w budynku mieszkalnym przy ul. Ugory 56A 3) przemurowanie i otynkowanie komina budynku mieszkalnego przy ul. Piękna 38 4) wymiana podłogi w lokalu mieszkalnym przy ul. Ks. Skorupki 34-36 OF 1/2 5) remont posadzki balkonu oraz uzupełnienie tynków w budynku przy ul. Leszczyńskiego 82 6) wymiana podłogi w kuchni lokalu mieszkalnego przy ul. Nowa 2/5 7) wymiana podłogi w lokalu mieszkalnym przy ul. Nowodworska 52/2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.43.21.00-5, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.25.22-6, 45.26.29.00-0, 45.26.12.00-6, 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 120/P/2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje następujące roboty budowlane: 1) przemurowanie kominów wraz z zaizolowaniem koron, uzupełnieniem tynków, obróbkami dachowymi przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej, uzupełnienie obróbki blacharskiej gzymsów i pasów elewacyjnych w budynku oficyny przy ul.Stary Port 19 2) wymiana podłogi w dwóch pokojach lokalu mieszkalnego przy ul. Jasnej 26/1 3) wymiana podłogi w kuchni lokalu mieszkalnego przy ul. Chrobrego 13/2 4) odtworzenie schodów wejściowych do lokalu mieszkalnego w budynku oficyny przy ul. Dworcowej 25 OF-1/8 5) przemurowanie kominów w budynku frontowym przy ul. Jasnej 8 6) naprawa nawierzchni podłoża w przejeździe budynku przy ul. Gdańskiej 79 7) wykonanie płyty betonowej pod śmietniki na terenie podwórza budynku przy ul. Gdańskiej 79 8) docieplenie ścian lokalu mieszkalnego od strony strychu w budynku frontowym przy ul. Grunwaldzkiej 179/5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.43.21.00-5, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.25.22-6, 45.26.29.00-0, 45.26.12.00-6, 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 120/P/2015.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje następujące roboty budowlane: 1) naprawa podłogi w lokalu mieszkalnym przy ul. Chodkiewicza 75/8 2) naprawa płyt balkonowych w lokalach mieszkalnych nr 83,84,85,86 w budynku przy ul. Bora Komorowskiego 6 3) naprawa płyty balkonowej w budynku mieszkalnym przy ul. Sikorskiego 2 4) uzupełnienie tynków zewnętrznych i docieplenie ścian fundamentowych w budynku oficyny2 przy ul. Kapeluszników 3 5) wymiana przewodu spalinowego z rur dwupłaszczowych izolowanych w lokalu przy ul. Gdańska 94/1 6) wymiana nawierzchni chodnika na szczycie budynku Powstańców Warszawy 3 blok II (teren dz. 16/181 w obrębie 119). 7) docieplenie stropodachu od strony wewnętrznej lokalu mieszkalnego nr 34 oraz naprawa płyty balkonowej w lokalu nr 55 w budynku przy ul. Kiedrowskiego 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.21.13.41-1, 45.43.21.00-5, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.25.22-6, 45.26.29.00-0, 45.26.12.00-6, 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni placu z kostki betonowej przed Szkołą Podstawową nr 56 przy ul. Karpackiej 30 w Bydgoszczy
- Budowa elementów infrastruktury rowerowej w Bydgoszczy (w ciągu ul. Magnuszewskiej oraz przy moście Zdroje - DW 244)
- Dostawa ergonomicznych, obrotowych krzeseł biurowych do Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Wykonanie napraw, konserwacji i przeglądów serwisowych aparatury badawczej dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej im. prof. Kazimierza Panka w Bydgoszczy
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości jednostek KAS województwa kujawsko - pomorskiego
- Dostawa komputerów i urządzeń sieciowych dla Zespołu Szkół Mechanicznych nr 1 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.