eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wznowienie granic nieruchomości tworzących pas drogowy dr.woj.nr137 na odc.Ośno Lub.-Sulęcin-Międzyrzecz(dł.ok.47km)oraz w m.N.Biskupice(dł.ok.1,8km)z podziałem na zadania1/odc dr.woj.137na terenie pow.międzyrzeckiego o dł.ok.18km tj.od gr.m.Międzyrzecz do gr.pow.sulęcińskiego 2/odc dr.woj.137na terenie pow.sulęcińskiego o dł.ok.22,5km tj.od gr.pow. międzyrzeckiego do gr.pow. słubickiego z wył. m.Trzemeszno Lub. 3/odc dr.woj.137na terenie pow.słubickiego o dł.ok.6,5km tj.od gr.pow.sulęcińskiego do obwodnicy m.Ośno Lub.oraz odc.dr.woj137w m.N.Biskupice dł.ok.1,8km

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-22

Zielona Góra: Wznowienie granic nieruchomości tworzących pas drogowy dr.woj.nr137 na odc.Ośno Lub.-Sulęcin-Międzyrzecz(dł.ok.47km)oraz w m.N.Biskupice(dł.ok.1,8km)z podziałem na zadania: 1/odc dr.woj.137na terenie pow.międzyrzeckiego o dł.ok.18km tj.od gr.m.Międzyrzecz do gr.pow.sulęcińskiego 2/odc dr.woj.137na terenie pow.sulęcińskiego o dł.ok.22,5km tj.od gr.pow. międzyrzeckiego do gr.pow. słubickiego z wył. m.Trzemeszno Lub. 3/odc dr.woj.137na terenie pow.słubickiego o dł.ok.6,5km tj.od gr.pow.sulęcińskiego do obwodnicy m.Ośno Lub.oraz odc.dr.woj137w m.N.Biskupice dł.ok.1,8km
Numer ogłoszenia: 181103 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze , Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wznowienie granic nieruchomości tworzących pas drogowy dr.woj.nr137 na odc.Ośno Lub.-Sulęcin-Międzyrzecz(dł.ok.47km)oraz w m.N.Biskupice(dł.ok.1,8km)z podziałem na zadania: 1/odc dr.woj.137na terenie pow.międzyrzeckiego o dł.ok.18km tj.od gr.m.Międzyrzecz do gr.pow.sulęcińskiego 2/odc dr.woj.137na terenie pow.sulęcińskiego o dł.ok.22,5km tj.od gr.pow. międzyrzeckiego do gr.pow. słubickiego z wył. m.Trzemeszno Lub. 3/odc dr.woj.137na terenie pow.słubickiego o dł.ok.6,5km tj.od gr.pow.sulęcińskiego do obwodnicy m.Ośno Lub.oraz odc.dr.woj137w m.N.Biskupice dł.ok.1,8km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie granic nieruchomości tworzących pas drogowy drogi wojewódzkiej nr 137 na odcinku Ośno Lubuskie - Sulęcin - Międzyrzecz (długość ok. 47 km) oraz w miejscowości Nowe Biskupice (długość ok. 1,8 km) z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - odcinek drogi wojewódzkiej 137 na terenie powiatu międzyrzeckiego o długości około 18 km tj. od granicy miasta Międzyrzecz do granicy powiatu sulęcińskiego Zadanie nr 2- odcinek drogi wojewódzkiej 137 na terenie powiatu sulęcińskiego o długości około 22,5 km tj. od granicy powiatu międzyrzeckiego do granicy powiatu słubickiego z wyłączeniem miejscowości Trzemeszno Lubuskie Zadanie nr 3 - odcinek drogi wojewódzkiej 137 na terenie powiatu słubickiego o długości około 6,5 km tj. od granicy powiatu sulęcińskiego do obwodnicy miejscowości Ośno Lubuskie oraz odcinek drogi wojewódzkiej 137 w m. Nowe Biskupice o długości około 1,8 km Zamówienie obejmuje: wznowienie granic nieruchomości tworzących pas drogowy drogi wojewódzkiej numer 137 oraz sporządzenie stosownej dokumentacji geodezyjnej i oznakowania granic w sposób widoczny na odcinku Ośno Lubuskie - Sulęcin - Międzyrzecz (długość ok. 47 km) oraz w miejscowości Nowe Biskupice (długość ok. 1,8 km): - roboty pomiarowe (wznowienie granic) na odcinku o łącznej około 48,8 km. - stabilizacja granic słupkami granicznymi i słupkami pasa drogowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, główne usługi* w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; *) przez główne usługi zamawiający rozumie wykonanie jednej usługi w zakresie rozgraniczenia i podziałów nieruchomości o wartości: Zadanie nr 1 - min. 120 000,00 zł brutto Zadanie nr 2 - min. 190 000,00 zł brutto Zadanie nr 3 - min. 50 000,00 zł brutto W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.: - geodetę uprawnionego w zakresie rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych OSOBA WYKAZANA NA JEDNYM ZADANIU NIE MOŻE POWTÓRZYĆ SIĘ W KOLEJNYCH ZADANIACH

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia: a) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: - jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, - jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do formularza oferty. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy (zał. nr 1a), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z zastrzeżeniem pkt. 6.4. i 6.6. SIWZ). 3. Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (zał. nr 1)- ORYGINAŁ DOKUMENTU; 5.Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach: a)Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią: warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie realizacji usług w tym m.in. przeprowadzanie pomiarów oraz inwentaryzacji; klęski żywiołowe; zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, konieczności uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, czego nie przewidywano przy zawieraniu umowy, konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy. b)zmiany osobowe: zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się odpowiednim doświadczeniem lub wykształceniem. c)Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy; zmiana obowiązującej stawki VAT; zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego wytycznych dotyczących realizacji projektu, rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich, al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, (odpłatnie)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, pokój nr 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - odcinek drogi wojewódzkiej 137 na terenie powiatu międzyrzeckiego o długości około 18 km tj. od granicy miasta Międzyrzecz do granicy powiatu sulęcińskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty pomiarowe (wznowienie granic) - stabilizacja granic słupkami granicznymi i słupkami pasa drogowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2- odcinek drogi wojewódzkiej 137 na terenie powiatu sulęcińskiego o długości około 22,5 km tj. od granicy powiatu międzyrzeckiego do granicy powiatu słubickiego z wyłączeniem miejscowości Trzemeszno Lubuskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty pomiarowe (wznowienie granic) - stabilizacja granic słupkami granicznymi i słupkami pasa drogowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - odcinek drogi wojewódzkiej 137 na terenie powiatu słubickiego o długości około 6,5 km tj. od granicy powiatu sulęcińskiego do obwodnicy miejscowości Ośno Lubuskie oraz odcinek drogi wojewódzkiej 137 w m. Nowe Biskupice o długości około 1,8 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty pomiarowe (wznowienie granic) - stabilizacja granic słupkami granicznymi i słupkami pasa drogowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.