eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obryte › Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Obryte w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-16

Obryte: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Obryte w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018
Numer ogłoszenia: 181081 - 2016; data zamieszczenia: 16.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142461 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Obryte, Obryte 185, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 029 7411004, faks 029 7411004.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Obryte w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest wybór Wykonawcy zadania pod nazwą: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Obryte w roku szkolnym 2016/2017 oraz 2017/2018, w ramach prowadzonej linii regularnej na terenie Gminy Obryte. 2. Zamówienie polegać będzie na bezpiecznym i punktualnym dowozie i odwozie uczniów do poszczególnych szkół tj. Zespołu Placówek Oświatowych w Obrytem, Szkoła Filialna im. Jana Pawła II w Sokołowie Włościańskim, Szkoła Filialna im. Janusza Korczaka w Zambskach Kościelnych, Szkoła Filialna w Gródku Rządowym, Publicznego Gimnazjum w Obrytem. 3. Obowiązki wykonawcy: a) pojazd używany do transportu dzieci musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), b) Wykonawca winien zatrudnić kierowców, do w/w przedmiotu zamówienia, o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, wymaganych przepisami prawa, c) Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność w ramach przedmiotu zamówienia d) Wykonawca nie może przewozić większej liczby dzieci i towarzyszących im opiekunów niż liczba miejsc siedzących, w używanych do przewozu środkach transportu objętych ubezpieczeniem OC, e) w sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego, przystosowanego do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.), spełniając wymagania określone w SIWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci, g) przestrzegania warunków określonych w wytycznych MENiS, ustawie Prawo o ruchu drogowym oraz ustawie o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 ze zm.) i ustawie o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2012 r. poz. 1155 ze zm.), h) odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami, i) poniesienia wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą pojazdu, np. wynagrodzenia kierowcy, wynagrodzenia opiekuna, zakupu paliwa, utrzymania w czystości, ubezpieczenia OC i NNW, przeglądów technicznych, napraw i innych niezbędnych kosztów eksploatacyjnych, j) pojazdy dowożące dzieci muszą posiadać opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni, k) zapewnienia obsługi pojazdu - kierowcy z odpowiednimi uprawnieniami i kwalifikacjami oraz z aktualnymi badaniami lekarskim. Kierowcy prowadzący pojazdy muszą wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowanie dzieci oraz prowadzić pojazdy w sposób łagodny nie powodujący u dzieci choroby lokomocyjnej, l) Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia, m) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna. Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością pojazdów do przewiezienia ilości dzieci wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - minimum 2 autobusy: jeden minimum 50 miejsc, drugi minimum 60 miejsc. 4. Szczegóły organizacji tras dowozu dzieci Przed rozpoczęciem roku szkolnego (co najmniej na tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego) Wykonawca ustala w uzgodnieniu z Zamawiającym rozkład jazdy (godziny przyjazdu i odjazdu z poszczególnych przystanków). Zamawiający ma możliwość zmiany przebiegu trasy, przystanków, liczby dzieci (do 10%), zmiany docelowej szkoły lub placówki oświatowej. Ponadto Zamawiający w trakcie roku szkolnego może żądać zmiany rozkładu jazdy, jeśli będzie to podyktowane zmianami w organizacji szkół/placówek oświatowych (m.in. skrócenie zajęć lekcyjnych, wprowadzenie dodatkowych zajęć, organizacja zajęć w sobotę w zamian za inny dzień tygodnia). O planowanych zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawcę z minimum trzydniowym wyprzedzeniem. Zmiany rozkładu jazdy nie będą wpływały na wynagrodzenie Wykonawcy za realizację zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dzieci przewożonych na danej trasie, o ile w wymaganym dla danej trasy pojeździe pozostają jeszcze wolne miejsca. W takich przypadkach zwiększenie ilości przewożonych dzieci nie będzie miało wpływu na wynagrodzenie Wykonawcy (Przewoźnika) za realizację zadania. Wykaz tras dowozu dzieci do szkół w roku szkolnym 2016/2017- stanowi załącznik nr 7. 5. Wykonawca przedstawi ceny biletów miesięcznych w poszczególnych zakresach: 8.1. do 5 kilometrów. 8.2. do 10 kilometrów. 8.3. do 15 kilometrów. 8.4. do 20 kilometrów. Orientacyjna liczba dowożonych uczniów w roku szkolnym 2016/2017 - 221. (Ilość uczniów dowożonych w poszczególnych przedziałach może w trakcie obowiązywania umowy ulec nieznacznym wahaniom). 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Wspólny Słownik Zamówień: CPV - 60100000 - 9 - usługi w zakresie transportu drogowego, CPV - 60172000 - 4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą, CPV - 60113100 - 4 - świadczenie usług przewozowych 8. Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 01.09.2016 r., do końca roku szkolnego 2017/2018 tj. 29.06.2018 r. 9. Warunki płatności: rozliczenie za wykonaną usługę odbywać się będzie w okresach jednomiesięcznych. Zapłata zostanie uregulowana przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częsciowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p. 12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 13. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 14. Na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy, Wykonawca jest zobowiązany umieścić w składanej ofercie informację o części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia, która nie może być powierzona podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 60.11.31.00 - 60.11.31.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sanimax-Transport S.C. Janusz Sosnowski i Monika Sosnowska, ul. Sokołowska 2/286, 01-142 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132992,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132992,49

  • Oferta z najniższą ceną: 132992,49 / Oferta z najwyższą ceną: 154988,79

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.