eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztutowo › II etap Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Sztutowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-22

Sztutowo: II etap Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Sztutowo
Numer ogłoszenia: 180997 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153947 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sztutowo, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, woj. pomorskie, tel. 55 2478151, faks 55 2478396.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II etap Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Sztutowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji trzech budynków w ramach zadania pn. II etap Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Gminie Sztutowo dofinansowanego w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014. 2. Część I obejmuje przebudowę i remont budynku ogólnoużytkowego oraz przebudowę i zmianę sposobu użytkowania budynku gospodarczego na świetlicę środowiskową, na działce nr 324/4 w m. Kąty Rybackie, gm. Sztutowo Przedmiotowa inwestycja w budynku ogólnoużytkowym polega na: - Wykonaniu remontu klatki schodowej wewnętrznej; - Wykonaniu przebudowy schodów zewnętrznych do piwnicy; - Wykonaniu remontu dachu; - Wykonanie remontu instalacji c.o. Powyższy zakres inwestycji niesie za sobą wykonanie następujących robót budowlanych: - Roboty rozbiórkowe: - Odbicie słabych tynków; - Poszerzenie niektórych otworów drzwiowych z dostosowaniem szerokości do obecnych wymagań; - Demontaż istniejących okładzin z posadzek; - Demontaż uszkodzonych fragmentów podłogi; - Wyburzenie schodów zewnętrznych do piwnicy wraz z murkami oporowymi; - Rozbiórka schodów wewnętrznych; - Roboty murarskie: - Przemurowanie muru oporowego cegłą klinkierową ponad poziomem terenu; - Roboty konstrukcyjne: - Wykonanie nowych schodów zewnętrznych do piwnicy; - Wykonanie nowego muru oporowego do piwnicy; - Wykonanie nowych schodów drewnianych prowadzących z parteru na poddasze z dostosowaniem do warunków technicznych; - Wzmocnienie oraz wymiana uszkodzonej konstrukcji więźby dachowej w 30%; - Roboty tynkarskie i okładzinowe: - Wykonanie tynków cementowych na ścianach muru oporowego; - Wykonanie tynków suchych z płyt gipsowo - kartonowych na sufitach poddasza; - Uzupełnienie tynków cementowo - wapiennych; - Wykonanie gładzi gipsowych na starych tynkach ścian i sufitów; - Wypełnienie bruzd i ubytków w ścianach; - Roboty posadzkarskie i wykładzinowe: - Wykonanie podkładów samopoziomujących pod posadzki; - Wykonanie nowych posadzek cementowych w poziomie parteru i poddasza na klatce schodowej; - Wykonanie konstrukcji podestów z płyt OSB na legarach drewnianych lub na istniejącej posadzce z desek; - Wykonanie posadzek z płytek gresowych; - Roboty w zakresie stolarki drzwiowej: - Dostosowanie i wymiana stolarki do nowych wymagań funkcjonalnych; - Roboty instalacyjne: - Wymiana instalacji c. o. Wykonawca powinien uwzględnić również następujące koszty: - robót związanych z rozebraniem i odtworzeniem obudów okien piwnicznych, - rusztowań do ścian ponad 4 m., - izolacji posadzek w piwnicy z papy termozgrzewalnej, - izolacji ciągu komunikacyjnego wg projektu przekrój C, - cokolików w korytarzu, - odtworzenia instalacji odgromowej, - prac demontażowych i odtworzeniowych na skosach i sufitach, - zaworów termostatycznych z głowicami i zaworów powrotnych w instalacji c. o., - robót ziemnych i szalowania wykopów w kanalizacji sanitarnej. Inwestycja dotycząca budynku świetlicy środowiskowej polega na wykonaniu następujących zmian i adaptacji: - Układ funkcjonalny - zmiana funkcji parteru budynku z funkcji magazynowo gospodarczej na świetlicę środowiskową. Garaż w części parterowej pozostaje bez zmian. Zmiana podziałów wewnętrznych części parterowej. - Konstrukcja budynku pozostaje bez zmian, oprócz konstrukcji dachu części parterowej. - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Nowe otwory okienne i drzwiowe wymagają osadzenia nowych nadproży. - Według opinii technicznej konieczne jest wzmocnienie zbrojeniem ścian budynku; - Dostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych po przez wykonanie pochylni na zewnątrz budynku; - Wykonanie docieplenia budynku metodą lekką- mokrą; - Wykonanie nowych instalacji w budynku: c.o, wod-kan, elektrycznej i teletechnicznej; - Wykonanie wykończenia wnętrz. - Wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- budynek ogólnoużytkowy- określają: 1) Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Przedmiar Robót stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- budynek świetlicy środowiskowej- określają: 4) Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ 5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 5 do SIWZ 6) Przedmiar Robót stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ 3. Część II polega na wymianie instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania oraz modernizacji kotłowni w budynku Przedszkola, ul. Zalewowa 10j w Sztutowie (dz. nr 357/17 ). Przedmiotem inwestycji jest wymiana rurociągów oraz grzejników instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania oraz modernizacja kotłowni w zakresie podgrzewu ciepłej wody użytkowej. Przedmiotowa inwestycja ma na celu poprawę warunków cieplno - wilgotnościowych w budynku przedszkola oraz zmniejszenie strat ciepła poprzez wykonanie docieplenia posadzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ 3) Przedmiar Robót stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ 4. Inne uwarunkowania: - Wykonawca realizować będzie przedmiot umowy w obiektach czynnych, - Zamawiający żąda, aby Wykonawca do zakończenia remontu realizował prace w sposób nie powodujący kolizji z pracą instytucji, których siedziby będą remontowane, - Prace związane z remontem instalacji c. o. należy wykonać przed rozpoczęciem sezonu grzewczego t. j. do 15 września br., - W trakcie realizacji robót budowlanych Wykonawca zachowa wszelkie warunki bezpieczeństwa ludzi i mienia. 5. Zakres przedsięwzięcia obejmuje także inne roboty na koszt wykonawcy, między innymi: - Wykonanie dokumentacji powykonawczej, - Wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, zabezpieczających, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, - Utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.) wraz z jego późniejszą likwidacją, - Wywóz nadmiaru gruzu, ewentualnej utylizacji i składowania materiałów z rozbiórek. (Materiał z rozbiórki możliwy do odzysku pozostaje własnością Zamawiającego) - Wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, - Sporządzenia planu BIOZ, - Wykonanie prób technicznych, badań, orzeczeń i ekspertyz, - Wywóz złomu do punktu sprzedaży. Wykonawca jest zobowiązany do sprzedaży złomu pochodzącego z wymiany, rozbiórki elementów oraz przekazania uzyskanych pieniędzy na konto zamawiającego (przedłożyć stosowne pokwitowania ilości i wartości sprzedanego złomu). 6. Zaleca się, aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał oględzin budynku celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy oraz warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia 7. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. 8. Z uwagi na przeznaczenie obiektów, Wykonawca przed przystąpieniem do prac winien przedłożyć Zamawiającemu do uzgodnienia harmonogram realizacji robót przewidzianych przedmiotem zamówienia. Układając harmonogram robót, Wykonawca winien uwzględnić godziny funkcjonowania obiektów, a także tak zaplanować prace tak, aby nie stanowiły one nadmiernej uciążliwości dla użytkowników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przebudowa i remont budynku ogólnoużytkowego oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na świetlicę środowiskową, na działce nr 324/4 w m. Kąty Rybackie, gm. Sztutowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: 1. Przedsiębiorstwo PMP Piotr Ziębka 2. Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego DUAL Wiesław Szynkiewicz, ul. Rybna 16, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 885790,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1045500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1045500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1183717,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.