eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choroszcz › Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017 (zadanie nr 2 oraz zadanie nr 3)



Ogłoszenie z dnia 2017-02-01

Ogłoszenie nr 18095 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.

Choroszcz: Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017 (zadanie nr 2 oraz zadanie nr 3)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 1618-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 15072-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Choroszczy, krajowy numer identyfikacyjny 00052735100000, ul. ul. Dominikańska  2, 16070   Choroszcz, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 085 7132200, faks 085 7191839, e-mail urzad@choroszcz.pl; jakub-homenda@gaztea.pl
Adres strony internetowej (URL): www.choroszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017 (zadanie nr 2 oraz zadanie nr 3)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Or - V.271.02.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017 (zadanie nr 2 oraz zadanie nr 3). Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na dwa zadania obejmujące poszczególne wydzielone obszary gminy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia: 1. Odśnieżanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz zgodnie z załączonym wykazem dróg i ulic I-ej i II-giej kolejności odśnieżania oraz określonych standardów odśnieżania - szacunkowa ilość wynosi 20 godzin, w tym: zadanie nr 2 - 3 godziny, zadanie nr 3 - 17 godzin a) gminnych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9, 10, 11, 12, 13, 14 i 15 do SIWZ; b) powiatowych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9, 10, 11, 12, 13, 14 i 15 do SIWZ; 2. Zwalczanie śliskości zimowej (szacunkowa ilość wynosi 127,1 godziny w tym: zadanie nr 2 - 70,5 godzin, zadanie nr 3 - 56,6 godziny poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną (szacunkowa ilość mieszanki wynosi 380 m3 w tym: zadanie nr 2 - 207,5 m3, zadanie nr 3 - 172,5 m3 według określonych standardów i kolejności utrzymania dróg a) gminnych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9, 10, 11, 12, 13, 14 i 15 do SIWZ; b) powiatowych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9, 10, 11, 12, 13, 14 i 15 + do SIWZ; 3. Wywiezienie zalegającego śniegu z terenów dróg, ulic, placów, skwerów wskazanych przez Zamawiającego - na każdorazowe żądanie Zamawiającego (uwaga: zapewnienie miejsca do składowania wywożonego śniegu należy do obowiązków Wykonawcy) szacunkowa ilość wynosi 10 godzin w tym: zadanie nr 2 - 8 godzin, zadanie nr 3 - 2 godziny


II.4) Główny kod CPV: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
zadanie nr 2 i 3 od 13.01.2017 r do 08.05.2017 r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017 zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/01/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Choroszczy, ,  ,  ul. Zastawie I/22,  16-070,  Choroszcz,  kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 24390.24 zł.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017 zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/01/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Choroszczy, ,  ,  ul. Zastawie I/22,  16-070,  Choroszcz,  kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 20325.20 zł.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/01/2017


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: zwiększenie wartości umowy


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W przypadku uzyskania dodatkowych środków finansowych na ten cel i zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności Zamawiający może aneksem do umowy zwiększyć tę kwotę - nie więcej jednak niż o 50 % (od wartości zamówienia podstawowego).


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.