Ogłoszenie z dnia 2017-02-01
Ogłoszenie nr 18095 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.
Choroszcz: Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017 (zadanie nr 2 oraz zadanie nr 3)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 1618-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 15072-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Choroszczy, krajowy numer identyfikacyjny
00052735100000, ul.
ul. Dominikańska
2,
16070
Choroszcz, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
085 7132200, faks
085 7191839, e-mail
urzad@choroszcz.pl; jakub-homenda@gaztea.pl
Adres strony internetowej (URL): www.choroszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017 (zadanie nr 2 oraz zadanie nr 3)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Or - V.271.02.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017 (zadanie nr 2 oraz zadanie nr 3). Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na dwa zadania obejmujące poszczególne wydzielone obszary gminy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia: 1. Odśnieżanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Choroszcz zgodnie z załączonym wykazem dróg i ulic I-ej i II-giej kolejności odśnieżania oraz określonych standardów odśnieżania - szacunkowa ilość wynosi 20 godzin, w tym: zadanie nr 2 - 3 godziny, zadanie nr 3 - 17 godzin a) gminnych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9, 10, 11, 12, 13, 14 i 15 do SIWZ; b) powiatowych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9, 10, 11, 12, 13, 14 i 15 do SIWZ; 2. Zwalczanie śliskości zimowej (szacunkowa ilość wynosi 127,1 godziny w tym: zadanie nr 2 - 70,5 godzin, zadanie nr 3 - 56,6 godziny poprzez posypywanie 20% mieszanką piaskowo-solną (szacunkowa ilość mieszanki wynosi 380 m3 w tym: zadanie nr 2 - 207,5 m3, zadanie nr 3 - 172,5 m3 według określonych standardów i kolejności utrzymania dróg a) gminnych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9, 10, 11, 12, 13, 14 i 15 do SIWZ; b) powiatowych, według załączonych map i wykazów - dróg oraz ulic - miasta i gminy Choroszcz - załączniki nr 9, 10, 11, 12, 13, 14 i 15 + do SIWZ; 3. Wywiezienie zalegającego śniegu z terenów dróg, ulic, placów, skwerów wskazanych przez Zamawiającego - na każdorazowe żądanie Zamawiającego (uwaga: zapewnienie miejsca do składowania wywożonego śniegu należy do obowiązków Wykonawcy) szacunkowa ilość wynosi 10 godzin w tym: zadanie nr 2 - 8 godzin, zadanie nr 3 - 2 godziny
II.4) Główny kod CPV:
90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
zadanie nr 2 i 3 od 13.01.2017 r do 08.05.2017 r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017 zadanie nr 2 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/01/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Choroszczy, ,
,
ul. Zastawie I/22,
16-070,
Choroszcz, kraj/woj.
podlaskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg i ulic (gminnych oraz powiatowych) na terenie miasta i gminy Choroszcz w sezonie zimowym 2016/2017 zadanie nr 3 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/01/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Choroszczy, ,
,
ul. Zastawie I/22,
16-070,
Choroszcz, kraj/woj.
podlaskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/01/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zwiększenie wartości umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W przypadku uzyskania dodatkowych środków finansowych na ten cel i zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności Zamawiający może aneksem do umowy zwiększyć tę kwotę - nie więcej jednak niż o 50 % (od wartości zamówienia podstawowego).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI CHOROSZCZ
- ZAKUP AMBULANSU TYPU B Z WYPOSAŻENIEM - 2SZT
- DOSTAWA WÓZKÓW AKUMULATOROWYCH PLATFORMOWYCH Z IZOTERMĄ
- DOSTAWA MEBLI
więcej: przetargi CHOROSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości w zasobach Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy przez okres 12 miesięcy.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Działdowie
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
- "Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie".
- Wykonanie kompleksowych usług sprzątania, w budynkach i na terenie zewnętrznym, odśnieżania przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych TBS w Chrzanowie Sp. z o.o. w okresie: 24 miesięcy.
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Zielona Góra oraz podległych mu Placówkach Terenowych w Nowej Soli i Świebodzinie.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.