eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Modernizacja budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu, obejmująca przebudowę pracowni dydaktycznych wraz z rozbudową instalacji elektrycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-17

Rawicz: Modernizacja budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu, obejmująca przebudowę pracowni dydaktycznych wraz z rozbudową instalacji elektrycznej
Numer ogłoszenia: 180724 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155490 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Rawiczu, Rynek 17, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5462211, faks 0-65 5462211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu, obejmująca przebudowę pracowni dydaktycznych wraz z rozbudową instalacji elektrycznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu, obejmująca przebudowę pracowni dydaktycznych wraz z rozbudową instalacji elektrycznej. 2. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował prawo opcji i podzielił zamówienie na dwie części: 1) obligatoryjną - gwarantowaną, której zakres określony został za pomocą niżej wymienionych dokumentów: a) przedmiaru robót oraz kosztorysu zerowego, stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ, w zakresie opisanego ETAPU I realizowanej inwestycji, b) projektu budowlanego, stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ, w zakresie opisanego ETAPU I realizowanej inwestycji, c) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załącznik Nr 10 do SIWZ, w zakresie opisanego ETAPU I realizowanej inwestycji. 2) fakultatywną - której zakres określony został za pomocą dokumentów określonych w ust. 2, w zakresie opisanego ETAPU II realizowanej inwestycji. 3. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego do rozszerzenia zamówienia podstawowego - gwarantowanego o dodatkowe zamówienie opcjonalne - fakultatywne, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 4. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w momencie uzyskania niezbędnych na ten cel środków finansowych. 5. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest pisemne oświadczenie woli Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji w zakresie Etapu II realizowanej inwestycji, złożone Wykonawcy w postaci zlecenia, nie później niż do dnia 2 listopada 2015 roku. Wynagrodzenie z tego tytułu zostanie zapłacone Wykonawcy w oparciu o złożoną w przedmiotowym postępowaniu ofertę. 6. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zabezpieczenie i oznakowanie terenu prac przed dostępem osób postronnych, 2) prace rozbiórkowe piwnicy: a) demontaż drzwi z ościeżnicami wydzielającymi korytarz, b) demontaż drzwi z ościeżnicami do pomieszczeń modernizowanych, c) demontaż okien, d) demontaż okapów kuchennych, e) rozbiórka szybu windy, f) rozbiórka części stropów przy szybie windy, g) rozbiórka schodów stalowych, h) demontaż grzejników rurowych favier, i) skucie tynków i płytek ze ścian wskazanych pomieszczeń, j) skucie tynków z sufitu, k) oczyszczenie przewodów instalacyjnych z istniejącej powłoki malarskiej, l) rozebranie warstw posadzki korytarza, 3) prace rozbiórkowe parteru: a) demontaż drzwi z ościeżnicami do wskazanych pomieszczeń, b) demontaż okien, c) rozbiórka szybu windy, d) wykucie nowego otworu drzwiowego, e) rozbiórka ściany wewnętrznej, f) wykucie otworu pod rozdzielnie, g) wycięcie otworu drzwiowego w lekkiej ściance działowej, 4) prace modernizacyjne piwnicy: a) ułożenie stropu, b) wykonanie nowej posadzki w korytarzu, c) osadzenie drzwi z ościeżnicami wydzielających korytarz, d) osadzenie drzwi do pomieszczeń, e) osadzenie okien wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, f) wykonanie nowego tynku na suficie i ścianach, g) wykonanie powłoki malarskich na przewodach instalacyjnych, h) zamontowanie nowych okapów, i) położenie w pomieszczeniach modernizowanych wykładziny przemysłowej, 5) prace modernizacyjne parteru: a) osadzenie nadproża stalowego, b) osadzenie podciągu stalowego, c) osadzenie drzwi wejściowych, d) osadzenie drzwi do pomieszczeń, e) osadzenie okien wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi, f) wykonanie nowego tynku na ścianie szybu windy, g) zamontowanie nowych okapów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ŁUKASIK GROUP Sp. z o. o. Spółka Komandytowa, ul. 1 Maja 35, 62-065 Grodzisk Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 485061,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 597226,50

  • Oferta z najniższą ceną: 597226,50 / Oferta z najwyższą ceną: 597226,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.