eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach wraz z chodnikami w tymCzęść 1 - Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach Część 2 - Budowa chodnika przy drodze nr 2279D w Wykrotach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-22

Bolesławiec: Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach wraz z chodnikami w tym: Część 1 - Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach Część 2 - Budowa chodnika przy drodze nr 2279D w Wykrotach
Numer ogłoszenia: 180439 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bolesławiecki , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 75 732 3258, faks 75 732 3250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach wraz z chodnikami w tym: Część 1 - Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach Część 2 - Budowa chodnika przy drodze nr 2279D w Wykrotach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach wraz z chodnikami w tym: Część 1 - Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach Część 2 - Budowa chodnika przy drodze nr 2279D w Wykrotach 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: 1) Część 1 - Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach: a) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje przebudowę drogi na odcinku długości 260,00 mb, km 11+040 do 11+300 km w granicach pasa drogowego na działce nr 299/2 w obrębie Wykroty w jednostce ewidencyjnej gmina Nowogrodziec. Zakres robót: - Roboty remontowe polegające na cięciu piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość 6-10 cm; - Roboty remontowe polegające na frezowaniu nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm; - Mechaniczne oczyszczanie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, warstwa wyrównawczo - wiążąca asfaltowa - grub. 4 cm - 1300,00 m2 ; - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, warstwa ścieralna asfaltowa grub. 3 cm - 1300,00 m2; - Uzupełnianie poboczy, wykonywane ręcznie kruszywem łamanym 15 m3; - Naprawy dróg gruntowych, wykonywane mechanicznie 250,00 m2; - Ręczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików; - Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych 1 szt. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2A do niniejszej SIWZ tj.: - Przedmiar robót - Mapy poglądowe - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 2) Część 2 - Budowa chodnika przy drodze nr 2279D w Wykrotach: a) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje budowę chodnika na odcinku długości 530,00 mb, km 10+250 do 10+780 km w granicach pasa drogowego na działce nr 299/2 w obrębie Wykroty w jednostce ewidencyjnej gmina Nowogrodziec. Zakres robót: - Roboty remontowe polegające na cięciu piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość do 5 cm; - Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5cm; - Wykonanie koryta na poszerzeniach chodników; - Umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi; - Umocnienie skarpy rowu płytami prefabrykowanymi; - Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe; - Ława pod krawężniki betonowa; - Krawężniki betonowe wtopione; - Warstwy odsączające z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie i zagęszczanie mechanicznie; - Obrzeża betonowe na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; - Ścieki z prefabrykatów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej; - Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2,5 m ; - Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna, roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2,5 m; - Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej; - Ręczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików; - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową; - Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2B do niniejszej SIWZ tj.: - Przedmiar robót - Mapy poglądowe - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.31.61-5, 45.23.32.53-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: a) Część 1 - 1.500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset 00/100). b) Część 2 - 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). 2. Wadium wnosi się dla każdej części zamówienia oddzielnie, podając w tytule nazwę części zamówienia. 3. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A. 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji. 8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej WADIUM wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 10. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 12. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 14. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: Część 1 - co najmniej dwie najważniejsze roboty budowlane polegające na budowie lub/i remoncie lub/i przebudowie drogi, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto za każdą robotę. Część 2 - co najmniej dwie najważniejsze roboty budowlane polegające na budowie lub/i remoncie lub/i przebudowie drogi lub chodnika, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto za każdą robotę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą do kierowania robotami posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisania umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) na wniosek Wykonawcy dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy na okres uwzględniający liczbę dni opóźnienia, spowodowanego występowaniem dłużej niż przez 10 kolejnych dni niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, fakt ten winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy; 2) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, tj. z powodu nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3) konieczność zmiany terminu umownego i harmonogramu realizacji robót z powodu: a) konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. b) konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych, np. Nadzoru Budowlanego, Konserwatora zabytków itp., c) wystąpienia opóźnienia przekazania terenu budowy Wykonawcy z winy Zamawiającego, d) wystąpienia opóźnień w rozpoczęciu czynności odbiorowych z powodów nie leżących po stronie Wykonawcy, e) wystąpienia robót uzupełniających i zawarcia stosownej umowy, f) wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia, której rozwiązanie jest korzystne dla Zamawiającego i bezpośrednio wpływa na koszty i/lub termin zakończenia budowy, g) w powyższych przypadkach zmiany terminu wykonania umowy uzależnione będą od czasu trwania zdarzenia powodującego wstrzymanie robót podstawowych. 4) Zmiana harmonogramu robót nie wymaga zmiany umowy, lecz jedynie pisemnej akceptacji Zamawiającego. 5) Wykonawca może dokonać zmian osób, pełniących funkcje kierownicze na budowie z zachowaniem właściwych kwalifikacji zawodowych. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy podstawowej, jedynie akceptacji Zamawiającego. 6) Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. 7) Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawców lub/i części wykonywanych przez nich robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy. 4. W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego zostanie przeprowadzona następująca procedura: a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 10 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy z pisemnym uzasadnieniem. b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 5. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, ul. Zwycięstwa 9, 59-700 Bolesławiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 2 , 59-700 Bolesławiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Przebudowa drogi nr 2279D w Wykrotach: a) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje przebudowę drogi na odcinku długości 260,00 mb, km 11+040 do 11+300 km w granicach pasa drogowego na działce nr 299/2 w obrębie Wykroty w jednostce ewidencyjnej gmina Nowogrodziec. Zakres robót: -Roboty remontowe polegające na cięciu piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość 6-10 cm; - Roboty remontowe polegające na frezowaniu nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm; - Mechaniczne oczyszczanie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, warstwa wyrównawczo - wiążąca asfaltowa - grub. 4 cm - 1300,00 m2 ; - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, warstwa ścieralna asfaltowa grub. 3 cm - 1300,00 m2; - Uzupełnianie poboczy, wykonywane ręcznie kruszywem łamanym 15 m3; - Naprawy dróg gruntowych, wykonywane mechanicznie 250,00 m2; - Ręczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików; - Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych 1 szt. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2A do niniejszej SIWZ tj.: - Przedmiar robót - Mapy poglądowe - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa chodnika przy drodze nr 2279D w Wykrotach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Budowa chodnika przy drodze nr 2279D w Wykrotach: a) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje budowę chodnika na odcinku długości 530,00 mb, km 10+250 do 10+780 km w granicach pasa drogowego na działce nr 299/2 w obrębie Wykroty w jednostce ewidencyjnej gmina Nowogrodziec. Zakres robót: - Roboty remontowe polegające na cięciu piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość do 5 cm; - Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5cm; - Wykonanie koryta na poszerzeniach chodników; - Umocnienie rowów elementami prefabrykowanymi; - Umocnienie skarpy rowu płytami prefabrykowanymi; - Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe; - Ława pod krawężniki betonowa; - Krawężniki betonowe wtopione; - Warstwy odsączające z piasku w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie i zagęszczanie mechanicznie; - Obrzeża betonowe na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; - Ścieki z prefabrykatów betonowych na podsypce cementowo-piaskowej; - Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna - roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2,5 m ; - Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna, roboty na poszerzeniach, przekopach lub pasach węższych niż 2,5 m; - Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej; - Ręczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików; - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową; - Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki; b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2B do niniejszej SIWZ tj.: - Przedmiar robót - Mapy poglądowe - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.32.53-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.