eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remont pomieszczeń piwnic oraz parteru, Ip, IIp i poddasza w budynku zamieszkania zbiorowego - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Bydgoszcz: Remont pomieszczeń piwnic oraz parteru, Ip, IIp i poddasza w budynku zamieszkania zbiorowego - etap I
Numer ogłoszenia: 180359 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego , ul. Słowackiego 7, 85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3211142, faks 052 3212350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.bydgoszcz.pl zakładka zamówienia publiczna

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń piwnic oraz parteru, Ip, IIp i poddasza w budynku zamieszkania zbiorowego - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowy budynek jest zlokalizowany są na działce nr 9;2 przy ul. St. Staszica 5 w Bydgoszczy. Przedmiotowy obiekt wchodzi w skład zespół budynków, które w latach 80-tych ub. wieku były adaptowane do nowej - administracyjno, dydaktyczno-mieszkalnej funkcji. Budynek pełni funkcję mieszkaniową - domu studenckiego, a część I piętra funkcje dydaktyczne i jest ściśle powiązany z budynkami sąsiednimi. W piwnicy zlokalizowano pomieszczenia magazynowe, pralnię, suszarnię oraz węzeł cieplny. Parter obejmuje pokoje mieszkalne, kuchnię, świetlicę i węzeł sanitarny. Na I piętrze występują pokoje mieszkalne, węzeł sanitarny oraz od strony budynku nr 7 pomieszczenia dydaktyczne. Na wyższych piętrach usytuowane są pokoje mieszkalne z kuchnią i zapleczem sanitarnym. Na wszystkich kondygnacjach występują ciągi komunikacji poziomej ( korytarze) i pionowej ( klatki schodowe ). ZAKRES ROBÓT a) Roboty rozbiórkowe W zakresie pomieszczeń Parteru, Ip,IIp, i poddasza _ Demontaż i oczyszczenie opraw oświetleniowych _ Rozbiórkę ościeżnicy drzwiowej na parterze _ Rozbiórkę z rozszaleniem naświetli nad drzwiami _ Wykucie kratek wentylacyjnych ze sprawdzeniem i udrożnieniem wentylacji _ Skucie wilgotnych i zagrzybionych tynków na klatce do piwnicy _ Rozbiórkę posadzek z PCV i fragmentów parkietu w ciągu klatki schodowej _ Oczyszczenie posadzek i skucie nierówności _ Odwiezienie gruzu i materiałów z rozbiórek na składowisko do utylizacji b) Roboty izolacyjne obejmują wykonanie następujących prace _ Oczyszczenie szczotkami drucianymi ścian po skuciu tynku _ Wykonanie iniekcji poziomej polegającej na; wierceniu otworów , oczyszczanie otworów, iniekcję grawitacyjną lub ciśnieniową, zabezpieczenie otworów zaprawą _ Impregnację ścian środkami neutralizującymi zagrzybienie i zasolenie. _ Gruntowanie ścian i posadzek pod zaprawy izolacyjne. _ Uszczelnienie ścian i posadzek specjalną zaprawą _ Nakładanie tynku renowacyjnego _ Malowanie tynków farbą o wysokiej paro przepuszczalności c) Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych obejmują - wstawienie drzwi na klatce schodowej - zamurowanie otworów po naświetlach - osadzenie kratek wentylacyjnych - tynki zwykłe na nowych ściankach i zamurowaniach - przeróbki nadproży nad drzwiami do sanitariatów - wyrównanie podłoża , izolację i szlichtę na posadzkach sanitariatów - ułożenie glazury na ścianach i terakoty gress na podłodze - obudowy rur w sanitariatach płytami STG - ułożenie posadzki z paneli z listwami we wskazanych pokojach - szlifowanie i lakierowanie parkietów we wskazanych pokojach i na kl. schodowej - wykonanie nowej posadzki z płytek gress w pom. Archiwum - ułożenie wykładziny Tarket na korytarzach I,II piętra i poddasza - ułożenie wykładziny z mosiężnymi kątownikami na stopniach i podestach - szpachlowanie fragmentów tynku - malowanie lamperii na korytarzach i kl. Schodowej - malowanie pozostałych ścian i sufitów farbą emulsyjną - malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej - malowanie lakierem koloryzującym drzwi na parterze -klatka wejściowa - malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej - malowanie farbą olejną drobnych elementów drzwiczek, drabinki itp. - oklejenie folią matową dwóch okienek do sanitariatów d) roboty instalacyjne W zakresie instalacji elektrycznej _ Demontaż opraw oświetleniowych _ Montaż opraw po demontażu W zakresie instalacji wod-kan _ Demontaż w niezbędnym zakresie starej instalacji we wskazanych pomieszczeniach _ Montaż nowej instalacji wod-kan _ Montaż podejść instalacyjnych _ Montaż przyborów i armatury _ Montaż drzwi i kabiny dwuściennej _ Ponowny montaż grzejników w sanitariatach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie wymaga opisu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie wymaga opisu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie wymaga opisu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże iż dysponuje: Ř osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, (Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) Jedna z wymienionych osób winna pełnić funkcję kierownika budowy. Ponadto wymagane osoby muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie wymaga opisu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku kiedy podmiot trzeci udostępni swoje zasoby na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tego podmiotu potwierdzające oddanie wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z brzmieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem sytuacji opisanych poniżej 1) zmiana terminu z powodu : a)przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; b)zlecenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; d) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; e) wstrzymania przez Zamawiającego lub upoważnione do tego podmioty i organy, realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, f) okoliczności będących następstwem siły wyższej i wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych, uznanych przez Zamawiającego, poprzez wpis do dziennika budowy. Przez wystąpienie zdarzeń siły wyższej rozumieć należy zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do uniknięcia nawet w przypadku maksymalnej staranności stron, uznanych przez Zamawiającego, 2) zmiana kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego, pod warunkiem, iż osoby zmieniające będą posiadać, co najmniej kwalifikacje, doświadczenie zawodowe i uprawnienia budowlane, takie jak określone w warunkach udziału w postępowaniu , którego rozstrzygnięcie skutkowało zawarciem niniejszej umowy. 3)zmian osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 4) zmian podwykonawców pod warunkiem że ich kwalifikacje oraz wyposażenie w sprzęt gwarantuje odpowiednią jakość lub terminowość robót. 5) istotne zmiany zakresu przedmiotu umowy lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to uzasadnione dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub uzyskania założonego efektu 6) rozwiązania zamienne - nieistotne zmiany dokonane na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane polegające na wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; 7)zmiany dokonane podczas wykonywania robót i nie odstępujące (ustawowy zapis) w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), dokonane zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), 8)zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania niniejszej umowy stawki podatku od towarów i usług, 9) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 10)powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 11) zmiana danych identyfikacyjnych - zmiana nazw, siedzib stron umowy, numerów kont bankowych i innych. 12) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) innych okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia umowy, a wprowadzone zmiany do umowy są korzystne dla Zamawiającego. 2.Jeżeli w trakcie wykonywanych robót zajdą okoliczności świadczące o przyjęciu odmiennych założeń projektowych od stwierdzonego stanu faktycznego Zamawiający może zaniechać niektóre roboty, wprowadzić do wykonania roboty zamienne o podobnym charakterze i wartości. 1) przez roboty zaniechane rozumie się część robót zakresu podstawowego przedmiotu umowy od realizacji których odstąpiono za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie. 2) przez roboty zamienne rozumie się takie prace wskazane przez Zamawiającego, które zostaną wykonane w ramach wynagrodzenia ryczałtowego wartościowo odpowiadające pracom zaniechanym. 3) Wykonawca uprawniony jest do podjęcia realizacji robót zamiennych dopiero po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Zamiennie za roboty zaniechane mogą być wykonane takie prace, których rodzaj objęty był zamówieniem podstawowym, zgodnie z CPV, lecz w innym zakresie. 4) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu różnicowego ewentualnych robót zaniechanych i zamiennych w oparciu o ceny i czynniki cenotwórcze, zgodne z przedłożonym w ofercie kosztorysem. Kosztorys różnicowy robót zaniechanych i zamiennych podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 3. Zamawiający jest uprawniony do żądania odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia w przypadku, gdy przedmiot umowy będzie posiadał nieistotne wady, które nie wpłyną na możliwość jego użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, a wad nie można usunąć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Administracyjno - Gospodarczy ul. Słowackiego 7, 85-008 Bydgoszcz, pok. 016.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2010 godzina 12:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bydgoszczy ul. J. Słowackiego 7, pokój nr 18 ( Sekretariat Kanclerza)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: okres wykonania to 6 tygodni jednak z uwagi na brak mozliwości wpisania innej formy wpisano 42 dni.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.