eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Kompleksowa usługa bankowości elektronicznej z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym w rachunku bieżącym BZP/38/382-43/15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Jastrzębie-Zdrój: Kompleksowa usługa bankowości elektronicznej z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym w rachunku bieżącym BZP/38/382-43/15
Numer ogłoszenia: 180269 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa bankowości elektronicznej z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym w rachunku bieżącym BZP/38/382-43/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa bankowości elektronicznej z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym BZP/38/382-43/15. 3.2. Ze względu na informatyczną część zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, aby usługa spełniała następujące wymogi: 1) Sposób komunikacji z Bankiem wyłącznie przez Internet; 2) Akceptowany system operacyjny: MS-Windows 9x / ME / N / 2000 / XP / VISTA / 7; 3) Bezpieczeństwo systemu: a) możliwość precyzyjnego określenia uprawnień użytkownika do każdej funkcji oferowanej przez system, b) użytkownicy zarejestrowani w systemie muszą posiadać swój indywidualny identyfikator zabezpieczony hasłem, c) poufność transmisji - kodowanie przesyłanej informacji, d) autentyczność i niezaprzeczalność - identyfikacja osób podpisujących, oraz zabezpieczenie przed modyfikacją przesyłki, e) klucze podpisu elektronicznego powinny być zapisane na trwałym nośniku, np. indywidualnej karcie procesorowej, zabezpieczone hasłem, CD-ROM, token, itp. 4) Program obsługi rachunku bieżącego musi działać w sieci Windows, na 6 stanowiskach komputerowych. 3.3. Bankowa obsługa Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu- Zdroju polegać będzie m.in. na: 1) Obsłudze rachunków bankowych, w tym: a) otwarciu i prowadzeniu 1 rachunku bieżącego i 3 rachunków pomocniczych oraz w zależności od potrzeb możliwość otwarcia nowych rachunków bankowych w trakcie trwania umowy w PLN, bez dodatkowych opłat, b) realizacji poleceń przelewów (elektronicznych i papierowych) do innych banków w systemie bankowości elektronicznej (internetowej), c) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (elektronicznych i papierowych) między rachunkami w tym samym banku w systemie bankowości elektronicznej (internetowej), d) przyjmowaniu wpłat gotówkowych w złotych, e) dokonywaniu wypłat gotówkowych w złotych, f) dokonywaniu przez Zamawiającego codziennej nieodpłatnej wymiany bądź zamiany bilonu w złotych, w tym: dokonywanie wpłat - 2 razy w miesiącu - 4 tysiące - bilon o nominale: 2zł; 0,50zł; 0,20zł. dokonywanie wypłat - 2 razy w miesiącu - 3 tysiące - bilon w nominale: 1zł. g) dokonywaniu przez Zamawiającego codziennych nieodpłatnych wpłat gotówkowych i zamkniętych, h) dostarczaniu w formie elektronicznej wyciągów bankowych, zawierających pełny opis operacji gospodarczych zgodnie z dowodami źródłowymi (z możliwością generowania elektronicznych potwierdzeń przelewów), i) udostępnienie informacji o stanie rachunków upoważnionym przez Zamawiającego osobom, posługujących się nośnikiem - hasłem uzgodnionym z Bankiem, j) potwierdzenie autentyczności podpisów, k) wydawaniu opinii bankowych, zaświadczeń i innych dokumentów, l) realizacji stałych zleceń, m) instalacji systemów elektronicznej (internetowej) obsługi bankowej na stanowiskach komputerowych oraz bezpłatnym przeszkoleniu wyznaczonych przez Zamawiającego (lub osoby przez niego upoważnionej) pracowników obsługujących te stanowiska, n) zapewnieniu przez Wykonawcę stałego i sprawnego funkcjonowania systemu bankowości elektronicznej (internetowej), o) w razie awarii systemu elektronicznej obsługi bankowej, możliwe będzie dokonanie operacji w formie papierowej, p) realizacji przelewów walutowych elektronicznych, (w przypadku awarii w formie papierowej), q) aneksy do umowy oraz wszystkie zaświadczenia, wydawane będą w ramach wiążącej umowy bez dodatkowych opłat. 2) Oprocentowaniu środków pieniężnych na rachunkach bankowych. 3) Lokowaniu wolnych środków pieniężnych na rachunkach bankowych. 4) Udzieleniu kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 4 000 000,00 PLN w okresie obowiązywania umowy. a) kredyt będzie postawiony do dyspozycji Zamawiającego na podstawie odrębnie zawartej umowy w okresie jej obowiązywania. b) kredyt w rachunku bieżącym będzie otwarty i odnawialny. Każda spłata całości części kredytu powoduje, że odnawia się on do pierwotnej wysokości i może być wielokrotnie wykorzystywany. c) kredyt będzie oprocentowany według zmiennej stopy procentowej równej stawce bazowej WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy w stałej wysokości. d) oprocentowanie kredytu może zmieniać się miesięcznie uwzględniając zmianę stawki WIBOR 1M na rynku międzybankowym. e) dla ustalenia wartości stopy procentowej kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M liczoną jako średnia miesięczna stawka WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca kalendarzowego. Dla porównywalności ofert Zamawiający przyjmuje założenie, że stawka WIBOR 1M wynosi: 1,67% stopa ogłoszona przez NBP w dniu 15.10.2015r., stała stawka WIBOR 1M zostaje przyjęta wyłącznie do wyliczenia ceny w dniu otwarcia ofert, natomiast w rzeczywistym okresie obowiązywania umowy będzie zmienna. Do wyliczenia należy przyjąć 365 dni w roku. Ostatecznie o wysokości oprocentowania uruchomionej części kredytu będzie decydować ustalona w danym miesiącu kalendarzowym wartość stawki WIBOR 1M powiększona o zaoferowaną w przetargu stałą marżę Wykonawcy. Dniem zmiany stopy procentowej jest pierwszy dzień kalendarzowy nowego miesiąca kalendarzowego. f) odsetki będą naliczane od zaciągniętej i niespłaconej części kredytu. Odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych (miesiąc kalendarzowy), okresach obrachunkowych na bazie rzeczywistej liczby dni w miesiącu 365 dni w roku a ich spłata dokonywana będzie w pierwszym dniu roboczym po zakończeniu okresu obrachunkowego. g) za udzielenie kredytu w rachunku bieżącym Wykonawca pobierze prowizję naliczaną jednorazowo w wysokości nie wyższej niż 1 % od wysokości 4 000 000,00 PLN bez naliczania wszelkich dodatkowych prowizji techniczno-operacyjnych, prowizja będzie płatna w terminie uruchomienia kredytu. h) Kredytobiorca (Zamawiający) informuje, że cesja z umowy nr 124/100448/03/1/2015 zawartej w dniu 23.01.2015r. (zakres - Lecznictwo Szpitalne) z NFZ będzie zabezpieczeniem kredytu - do wglądu u Zamawiającego, i) Kredytobiorca (Zamawiający) informuje, zabezpieczenie jest wolne od cesji z kontraktu NFZ na rzecz innego podmiotu, j) Kredytobiorca (Zamawiający) informuje, że obroty średnio miesięczne kształtują się na poziomie minimum 6 500 000,00 PLN, k) Kredytobiorca (Zamawiający) informuje, że w razie potrzeby podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji, weksel oraz deklarację wekslową, l) Wpływy z kontraktów będą przeprowadzane przez rachunek założony u Wykonawcy, m) Kredytobiorca (Zamawiający) zobowiązuje się do przedkładania w okresie obowiązywania kredytowania kontraktu z NFZ, 3.6. Informacje dodatkowe 1) system elektronicznej obsługi bankowej powinien być zintegrowany z systemem finansowo - księgowym i kadrowo - płacowym Zamawiającego, 2) system elektronicznej obsługi bankowej powinien umożliwiać: całodobowy dostęp do aktualnych danych o wysokości salda, wolnych środkach i obrotach na rachunkach, składanie zleceń płatniczych krajowych i zagranicznych, składanie dyspozycji bankowych, stały dostęp do zakładania lokat terminowych, Wykonawca udostępni dostęp do informacji o kursach walut, oprocentowania lokat, korzystanie z poczty elektronicznej poprzez alternatywne kanały dostępu, np. - strona internetowa, 3) realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie instalacji systemu elektronicznej obsługi bankowej odbywać się będzie na sprzęcie komputerowym Zamawiającego, 4) system elektronicznej obsługi bankowej zainstalowany będzie na 6 stanowiskach komputerowych, 5) w przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi bankowej zapewniony będzie wykwalifikowany serwis, 6) w przypadku wymiany oprogramowania systemu elektronicznej obsługi bankowej zapewnione będzie nieodpłatne przeinstalowanie w/w systemu wraz ze szkoleniem przez wykwalifikowany serwis, 7) środki pieniężne na rachunkach bankowych oprocentowane będą wg średniej stawki WIBID 1M z poprzedniego miesiąca kalendarzowego. Dla porównywalności ofert Zamawiający przyjmuje założenie, że stawka WIBID 1M wynosi 1.47% stopa ogłoszona przez NBP w dniu 15.10.2015r. stała stawka WIBID 1M zostaje przyjęta wyłącznie do wyliczenia ceny w dniu otwarcia ofert. Do wyliczenia należy przyjąć 365 dni w roku, natomiast w rzeczywistym okresie obowiązywania umowy stawka WIBID 1M będzie zmienna, skorygowaną o stałą marżę bankową, z kwartalną kapitalizacją odsetek, 8) w ramach rachunku lokat krótkoterminowych prowadzone będą lokaty typu weekend, 9) lokaty weekendowe oprocentowane będą wg stawki WIBID O/N pomniejszoną o nie ujemną marżę bankową, 10) przy oprocentowaniu środków pieniężnych na rachunkach bankowych i rachunku lokat obowiązywać będzie stała marża bankowa, 11) wolne środki pieniężne lokowane będą z uwzględnieniem zmiennego oprocentowania, automatycznie powyżej kwoty 200 000,00 zł na rachunku lokat krótkoterminowych w ostatnim dniu roboczym tygodnia, 12) wolne środki pieniężne lokowane będą na rachunku lokat krótkoterminowych w momencie, gdy oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku lokat krótkoterminowych będzie wyższe niż oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku bankowym, 13) za terminowe przekazanie środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego odpowiedzialność ponosi Wykonawca, 14) udzielony kredyt przeznaczony będzie na pokrycie bieżącej działalności Zamawiającego, 15) od udzielonego kredytu Wykonawca pobierać będzie prowizję od przyznanego kredytu, 16) w ramach udzielonego kredytu Wykonawca nie będzie pobierał innych opłat i prowizji, 17) opłaty i prowizje za operacje bankowe nie będą ulegać zmianom w okresie obowiązywania umowy. 3.7. Zamawiający wymaga aby placówka Banku znajdowała się na terenie miasta Jastrzębia-Zdroju czynna co najmniej 6 godzin dziennie (od poniedziałku do piątku)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże posiadanie zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. 2015 poz. 128) lub innego dokumentu potwierdzającego, iż Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenie zakresie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 3),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenie zakresie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 3),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenie zakresie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 3),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenie zakresie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika nr 3),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

19.1. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji, tj. w rozdziale 7, 8, 9 oraz: a) wypełniony Formularz cenowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1, b) wypełniony Formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i istotnymi warunkami umowy - zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika). UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych - 15
  • 3 - Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku lokat krótkoterminowych - 15
  • 4 - Koszt kredytu (oprocentowanie kredytu i prowizja) - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

25.2. Zakazuje się zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: a) zmian zakresu czynności bankowych, o których mowa w Załączniku Nr 1 do SIWZ; w razie wystąpienia takiej potrzeby przez Zamawiającego w oparciu o własną ocenę potrzeb.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój Sekretariat: WSS Nr 2, na I piętrze (pokój nr A1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.