Świnoujście: Doposażenie pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy położonego w Świnoujściu przy ul. Piłsudskiego 11
Numer ogłoszenia: 180141 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy położonego w Świnoujściu przy ul. Piłsudskiego 11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie i montaż sprzętu komputerowego, oraz sprzętu sportowego dla Dziennego Domu Pomocy położonego w Świnoujściu przy ul. Piłsudskiego 11, zgodnie z załączonymi szczegółowymi wymaganiami dla sprzętu komputerowego, sportowego oraz plis okiennych stanowiącymi załączniki nr 1 i 1a do SIWZ,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 37.40.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie oraz wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi jak objęte zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł - warunki dotyczą każdej części zamówienia z osobna (załączniki nr 3 i 3a do SIWZ); Dokument na potwierdzenie usługi Wykonawca winien dołączyć do każdej składanej oferty częściowej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (załączniki nr 4 i 4a do SIWZ);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wykonawcy, którzy udzielą gwarancji zgodnej z gwarancją producencką, nie mniej jednak niż 36 - miesięcznej gwarancji w przypadku sprzętu komputerowego i 24 - miesięcznej gwarancji - w przypadku sprzętu sportowego 2) Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30 tys. zł; 3) Wykonawcy, którzy wypełnili oraz podpisali formularz ofertowy (załączniki nr 6 i 6a do SIWZ). 4) Wypełniony załącznik nr 1 i 1a do SIWZ, 5) Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - według załączników nr 2 i 2a do SIWZ, 6) Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - według załączników nr 3 i 3a do SIWZ, 7) Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów załączonych do oferty), 8) Oferta - sporządzona według wzoru formularza oferty - odpowiednio załącznik nr 6 i 6a do SIWZ, 9) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załączniki nr 8 i 8a do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest na stronie internetowej i w wersji papierowej ( odbiór osobisty) w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8,pokój nr 30,bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8 - sekretariat, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach 7.30 do 15.30...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I zamówienia - sprzedaż, dostarczenie i montaż sprzętu komputerowego do Dziennego Domu Pomocy położonego w Świnoujściu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - część I zamówienia - sprzedaż, dostarczenie i montaż sprzętu komputerowego do Dziennego Domu Pomocy położonego w Świnoujściu opisanego w załączniku nr 1 do SIWZ: L.p. Opis przedmiotu zamówienia Ilość 1 KOMPUTER TOWER zgodnie z opisem - załącznik nr 1 do SIWZ 3 szt. 2 MONITOR zgodnie z opisem - załącznik nr 1 do SIWZ 3 szt. 3 OPROGRAMOWANIE zgodnie z opisem - załącznik nr 1 do SIWZ 3 szt. 4 DRUKARKA zgodnie z opisem - załącznik nr 1 do SIWZ 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II zamówienia - sprzedaż, dostarczenie i montaż sprzętu sportowego do Dziennego Domu Pomocy położonego w Świnoujściu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - część II zamówienia - sprzedaż, dostarczenie i montaż sprzętu sportowego do Dziennego Domu Pomocy położonego w Świnoujściu opisanego w załączniku nr 1a do SIWZ: L.p. Opis przedmiotu zamówienia Ilość 1 Rower magnetyczny zgodnie z opisem - załącznik nr 1a SIWZ 1szt. 2 Bieżnia magnetyczna zgodnie z opisem - załącznik nr 1a do SIWZ 1 szt. 3 Drabinka gimnastyczna drewniana pojedyncza zgodnie z opisem - załącznik nr 1a do SIWZ 2 szt. 4 Materac gimnastyczny zgodnie z opisem - załącznik nr 1a do SIWZ 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w Świnoujściu.
- CZYSZCZENIE RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH WRAZ Z KONSERWACJĄ W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KPW ŚWINOUJŚCIE
- Awaryjny remont pędników azymutalnych na jednostce pływającej Bielik II - postępowanie nr 2.
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Świnoujściu.
- Dostawę wraz z konfiguracją serwerów z oprogramowaniem dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Ubezpieczenie jednostek pływających Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Migracja wraz z rozbudową środowiska baz danych oraz dostawa doposażenia infrastruktury IT
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia - sprzętu rehabilitacyjnego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu EDUODKRYWCY
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy szkole w Bibicach
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Zakup fabrycznie nowych urządzeń peryferyjnych i wyposażenia dodatkowego do komputerów
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.