To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Gdańsk: Dostawa wyklejek taryfowych, plakatów, ulotek, wizytówek oraz materiałów edukacyjnych do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 180137 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148191 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej, ul. Sobótki 9, 80-247 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 342-25-00, faks 0-58 342-24-99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyklejek taryfowych, plakatów, ulotek, wizytówek oraz materiałów edukacyjnych do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa następujących rodzajów wyklejek taryfowych, plakatów, ulotek, wizytówek oraz materiałów edukacyjnych do Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej. GRUPA 1 - WYKLEJKA TARYFOWA: format netto: A4, wysokość - 297 (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt siedem) mm; szerokość - 210 (słownie: dwieście dziesięć) mm; pełen kolor 4/0; folia samoprzylepna biała błyszcząca; zabezpieczenie: folia połysk; ilość: 800 (słownie: osiemset) sztuk. Opis wyklejek taryfowych: Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie pliku .pdf wygenerowanego z programu InDesign CS5.5 lub InDesign CS6; Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP; Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego; Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Termin realizacji zamówienia: 14 (słownie: czternaście) dni od daty dostarczenia Wykonawcy (przez Zamawiającego) materiałów; Sposób pakowania wyklejek taryfowych: paczki po 50 (słownie: pięćdziesiąt) sztuk. GRUPA 2 - PLAKATY: format netto: A2; spady: 3 (słownie: trzy) mm; kolory CMYK 4/0; papier dwustronnie, dwukrotnie powlekany; barwa biała; wykończenie: połysk; materiał bezdrzewny; gramatura papieru 300 (słownie: trzysta) g/m2; ilość: 400 (słownie: czterysta) sztuk. Opis plakatów: Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie pliku .pdf wygenerowanego z programu InDesign CS5.5 lub InDesign CS6, zastosowany profil kolorów: CMYK - Europe ISO Coated FOGRA 27; Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP; Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego; Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem. Termin realizacji zamówienia: 14 (słownie: czternaście) dni od daty dostarczenia Wykonawcy (przez Zamawiającego) materiałów; Sposób pakowania plakatów: po 100 (słownie: sto) sztuk. GRUPA 3 - ULOTKI: format netto: A4, szerokość 297 (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt siedem) mm x wysokość 210 (słownie: dwieście dziesięć) mm; spady: 3 (słownie: trzy) mm; falcowanie (łamanie) na 3 (słownie: trzy) części w 2 (słownie: dwóch) miejscach w sposób uzgodniony z Zamawiającym; kolory CMYK 4/4; papier dwustronnie, dwukrotnie powlekany; barwa biała; wykończenie: połysk; materiał bezdrzewny; gramatura papieru 150 g/m2; ilość: 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk. Opis ulotek : Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie pliku .pdf wygenerowanego z programu InDesign CS5.5 lub InDesign CS6, zastosowany profil kolorów: CMYK - Europe ISO Coated FOGRA 27; Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP; Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu wydruk próbny w skali 1:1: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego. Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem; Termin realizacji zamówienia: 14 (słownie: czternaście) dni od daty dostarczenia Wykonawcy (przez Zamawiającego) materiałów; Sposób pakowania ulotek: po 500 (słownie: pięćset) sztuk lub 1 000 (słownie: tysiąc) sztuk w kartonie. GRUPA 4 - WIZYTÓWKI: a) Wizytówki numer 1: wizytówka dwustronna; format netto: szerokość - 90 (słownie: dziewięćdziesiąt) mm; wysokość - 50 (słownie: pięćdziesiąt) mm; spady: 3 (słownie: trzy) mm; druk offsetowy; kolory CMYK 4/4; wykończenie: folia matowa, dwustronnie; materiał: Polaris Matt lub równoważny pod względem techniczno-użytkowym (bezdrzewny; dwustronnie, trzykrotnie powlekany, z powłoką niebarwioną 3+3; biały; matowojedwabisty; nietłoczony; bez znaku wodnego; nieprzezroczysty). W przypadku zastosowania papieru równoważnego Wykonawca przed wykonaniem zamówienia przedstawi Zamawiającemu pisemną specyfikację papieru; gramatura papieru 350 (słownie: trzysta pięćdziesiąt) g/m2; ilość: 200 (słownie: dwieście) sztuk; b) Wizytówki numer 2: format netto: szerokość - 90 (słownie: dziewięćdziesiąt) mm; wysokość - 50 (słownie: pięćdziesiąt) mm; spady: 3 (słownie: trzy) mm; druk offsetowy; kolory CMYK 4/0; wykończenie: folia matowa, dwustronnie; materiał: Polaris Matt lub równoważny pod względem techniczno-użytkowym (bezdrzewny; dwustronnie, trzykrotnie powlekany, z powłoką niebarwioną 3+3; biały; matowojedwabisty; nietłoczony; bez znaku wodnego; nieprzezroczysty). W przypadku zastosowania papieru równoważnego Wykonawca przed wykonaniem zamówienia przedstawi Zamawiającemu pisemną specyfikację papieru; gramatura papieru 350 (słownie: trzysta pięćdziesiąt) g/m2; ilość: 200 (słownie: dwieście) sztuk. Opis wizytówek wskazanych w pkt. a) i b): Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie pliku .pdf wygenerowanego z programu InDesign CS5.5 lub InDesign CS6, zastosowany profil kolorów: CMYK - Europe ISO Coated FOGRA 27; Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 10 (słownie: dziesięciu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP; Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego. Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem; Termin realizacji zamówienia: 10 (słownie: dziesięć) dni od daty dostarczenia Wykonawcy (przez Zamawiającego) materiałów. GRUPA 5 - MATERIAŁY EDUKACYJNE: a) Materiały edukacyjne numer 1: format netto: szerokość - 210 (słownie: dwieście dziesięć) mm; wysokość - 150 (słownie: sto pięćdziesiąt) mm; spady: 3 (słownie: trzy) mm; kolory CMYK 4/4; papier: Amber Graphic lub równoważny pod względem techniczno-użytkowym (bezdrzewny, biały). W przypadku zastosowania papieru równoważnego Wykonawca przed wykonaniem zamówienia przedstawi Zamawiającemu pisemną specyfikację papieru; gramatura papieru 120 (słownie: sto dwadzieścia) g/m2; ilość: 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk; b) Materiały edukacyjne numer 2: format netto: szerokość - 210 (słownie: dwieście dziesięć) mm; wysokość - 150 (słownie: sto pięćdziesiąt) mm; spady: 3 (słownie: trzy) mm; kolory CMYK 4/0; papier: Amber Graphic lub równoważny pod względem techniczno-użytkowym (bezdrzewny, biały). W przypadku zastosowania papieru równoważnego Wykonawca przed wykonaniem zamówienia przedstawi Zamawiającemu pisemną specyfikację papieru; gramatura papieru 120 (słownie: sto dwadzieścia) g/m2; ilość: 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk; c) Materiały edukacyjne numer 3: format netto: szerokość - 210 (słownie: dwieście dziesięć) mm; wysokość - 297 (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt siedem) mm; spady: 3 (słownie: trzy) mm; kolory CMYK 4/4; papier: Amber Graphic lub równoważny pod względem techniczno-użytkowym (bezdrzewny, biały). W przypadku zastosowania papieru równoważnego Wykonawca przed wykonaniem zamówienia przedstawi Zamawiającemu pisemną specyfikację papieru; gramatura papieru 120 (słownie: sto dwadzieścia) g/m2; Zamawiający przewiduje dostawę materiałów edukacyjnych numer 3 w czterech nakładach (każdy z nakładów będzie obejmował materiały edukacyjne numer 3 z innym wzorem): - 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk - pierwszy nakład; - 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk - drugi nakład; - 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk - trzeci nakład; - 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy) sztuk - czwarty nakład; ilość: 40 000 (słownie: czterdzieści tysięcy) sztuk; d) Materiały edukacyjne numer 4 - puzzle: kształt puzzli: koło; średnica: 150 (słownie: sto pięćdziesiąt) mm; liczba elementów: 4 (słownie: cztery); kolory: CMYK 4/4; materiał: karton jednostronnie kredowany 350 (słownie: trzysta pięćdziesiąt) g, spodnia strona w kolorze białym; lakier zabezpieczający 1/0; Zamawiający przewiduje dostawę materiałów edukacyjnych numer 4 - puzzle w pięciu nakładach (każdy z nakładów będzie obejmował materiały edukacyjne numer 4 - puzzle z innym wzorem): - 100 (słownie: sto) sztuk - pierwszy nakład; - 100 (słownie: sto) sztuk - drugi nakład; - 100 (słownie: sto) sztuk - trzeci nakład; - 100 (słownie: sto) sztuk - czwarty nakład; - 100 (słownie: sto) sztuk - piąty nakład; wszystkie wzory według tego samego wykrojnika; ilość: 500 (słownie: pięćset) sztuk. Opis materiałów edukacyjnych wskazanych w pkt.a), b), c) i d): Projekt graficzny zostanie dostarczony przez Zamawiającego w formie pliku .pdf wygenerowanego z programu InDesign CS5.5 lub InDesign CS6, zastosowany profil kolorów: CMYK - Europe ISO Coated FOGRA 27; Materiały Zamawiającego zostaną dostarczone przez Zamawiającego w terminie do 10 (słownie: dziesięciu) dni przed planowaną dostawą - w formie elektronicznej, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej lub FTP; Wykonawca wykona i doręczy Zamawiającemu wydruk próbny: Proof (skalibrowany druk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wniesienie poprawek (oraz zastrzega sobie prawo do żądania wykonania jeszcze jednego wydruku próbnego - w przypadku wniesienia poprawek) w terminie 3 (słownie: trzech) dni roboczych od daty otrzymania wydruku próbnego. Zatwierdzony Proof będzie podstawą do oceny zgodności druku z projektem; Termin realizacji zamówienia: 10 (słownie: dziesięć) dni od daty dostarczenia Wykonawcy (przez Zamawiającego) materiałów. 2. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00 - Różne druki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: GRUPA 1 - WYKLEJKA TARYFOWA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jacek Chmielewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Oficyna Drukarska Jacek Chmielewski, ul. Sokołowska 12a, 01-142 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1092,24
Oferta z najniższą ceną: 1092,24 / Oferta z najwyższą ceną: 2460,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: GRUPA 2 - PLAKATY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Leszek Wojtczuk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Drukarnia WL Leszek Wojtczuk, ul. Elbląska 68c, 80-761 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 747,84
Oferta z najniższą ceną: 738,00 / Oferta z najwyższą ceną: 924,96
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: GRUPA 3 - ULOTKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Poligraficzno-Usługowe MULTIGRAF s.c. Rafał Ellert, Jarosław Tomczuk, ul. Bielicka 76c, 85-135 Bydgoszcz, ul. Bielicka 76c, 85-135 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1230,00
Oferta z najniższą ceną: 1230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: GRUPA 4 - WIZYTÓWKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jacek Chmielewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Oficyna Drukarska Jacek Chmielewski, ul. Sokołowska 12a, 01-142 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 246,00
Oferta z najniższą ceną: 246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2460,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: GRUPA 5 - MATERIAŁY EDUKACYJNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Poligraficzno-Usługowe MULTIGRAF s.c. Rafał Ellert, Jarosław Tomczuk, ul. Bielicka 76c, 85-135 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4827,75
Oferta z najniższą ceną: 4827,75 / Oferta z najwyższą ceną: 8093,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych typu crossover/SUV w podziale na części
- Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Dostawa urządzeń klimatyzacji wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w budynku PFB.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku w roku 2024.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU BRAND HUB FENG: UMIĘDZYNARODOWIENIE MŚP
- Przygotowanie i przeprowadzenie Gali 10-lecia Polskiej Agencji Kosmicznej
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.