To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-16
Warszawa: Rewitalizacja Pałacu Czetwertyńskich-Uruskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 30 w Warszawie - Dostosowanie do warunków pożarowych Pałacu Czetwertyńskich-Uruskich
Numer ogłoszenia: 180106 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114282 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja Pałacu Czetwertyńskich-Uruskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 30 w Warszawie - Dostosowanie do warunków pożarowych Pałacu Czetwertyńskich-Uruskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Rewitalizacja Pałacu Czetwertyńskich-Uruskich przy ul. Krakowskie Przedmieście 30 w Warszawie - Dostosowanie do warunków pożarowych Pałacu Czetwertyńskich-Uruskich. 2. Obiekt wpisany jest do Rejestru Zabytków pod numerem 244 z 1.07.1965 r. prowadzonym przez Stołecznego Konserwatora Zabytków. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ oraz we wzorze umowy (rozdział III SIWZ); W ramach zamówienia należy wykonać cały zakres robót ujęty w Dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Na Dokumentację składa się: 1) Projekt budowlany i projekt wykonawczy (branży: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej); 2) Projekt budowlany uzupełniający remontu stolarki drzwiowej wewnętrznej w pałacu Czetwertyńskich-Uruskich; 3) Przedmiary robót (branże: jw.); 4) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót (branże: jw.); z uwzględnieniem najszerszego zakresu ujętego w którymkolwiek z w/w dokumentów. Powyższe dokumenty są równorzędne. W przypadku ewentualnych rozbieżności decyzję co do zakresu robót do wykonania podejmie Zamawiający. (Szczegółowy wykaz CPV, znajduje się w Dokumentacji (załącznik Nr 1 do SIWZ)). 4. Załączone do SIWZ Przedmiary robót są materiałami pomocniczymi do sporządzania oferty. 5. Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie. 6. Zamawiający dopuszcza wykonywanie prac w systemie zmianowym 24 godz. na dobę 7 dni w tygodniu. 7. Do 31 sierpnia 2015 r. należy zakończyć prace związane z okablowaniem i orurowaniem obiektu. 8. Od 1-go września wykonywanie prac głośnych i uciążliwych dla normalnego funkcjonowania obiektu możliwe będzie tylko w godzinach nocnych od godziny 20-tej do godz. 6-tej rano. 9. Po zakończeniu prac w godzinach nocnych należy każdorazowo front robót uporządkować i umożliwić Użytkownikowi dostęp do pomieszczeń. 10. W związku z prowadzoną od 2013 r. rewitalizacją obiektu prace należy prowadzić w taki sposób, aby Zamawiający nie utracił gwarancji na elementy zrewitalizowane w okresie od 2013 r. do 31 sierpnia 2015 r. 11. Prace należy prowadzić zgodnie z przepisami p.poż. i BHP. 12. Wykonawca swoim staraniem i na swój koszt wystąpi do stosownych jednostek administracyjnych o zgodę na dojazd niezbędnego sprzętu do obiektu. 13. Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia Wykonawcy zaplecza socjalnego ani sanitariatów. 14. Użyte materiały muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzenia i użytkowania. 15. Wszystkie materiały muszą posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub świadectwo kwalifikacji jakości, względnie oznaczonych państwowym znakiem jakości lub znakiem bezpieczeństwa, wydanymi przez uprawnione jednostki kwalifikacyjne. 16. Wykonawca dostarczy materiały ujęte w specyfikacji w miejsce ich docelowego użytkowania własnym transportem i na własny koszt. 17. Po wykonaniu robót należy wykonać dokumentację powykonawczą oraz dokumentację konserwatorską, które będą podlegały odbiorowi, jako element wykonania niniejszego zamówienia. 18. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji powykonawczej i konserwatorskiej w wersji papierowej (3 egz.) i na nośniku elektronicznym. 19. W przypadku dostarczenia materiałów niezgodnych ze specyfikacją i złożoną ofertą, Zamawiający zwróci niezgodny, lub wadliwy towar na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia towaru zgodnego z wymogami Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 20. Wykonawca odpowiada za wszelkie zniszczenia i zabrudzenia powstałe z jego winy w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca naprawi uszkodzenia i doprowadzi obiekty do stanu pierwotnego na koszt własny pod nadzorem Zamawiającego. 21. Wykonawca przedstawi dokumenty z utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórek. 22. W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Dokumentacji będącej załącznikiem nr 1 do SIWZ poprzez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, jak również za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Wykonawca zobowiązany jest do oferowania materiałów/urządzeń określonych w Dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 23. Z uwagi na złożoną formę i zabytkowy charakter obiektu Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.63.14.32 - 45.63.14.32 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marek Krajewski MARKBUD, ul. Marii Kazimiery 23G, 01-641 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1333584,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1389531,00
Oferta z najniższą ceną: 1145745,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1732236,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są sukcesywne dostawy oprogramowania producenta Autodesk, w ramach Zamówienia Podstawowego oraz w ramach Zamówień Dodatkowych wraz ze wsparciem producenta
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Dostępne wejście do budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.