eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Krasnystaw poprzez przebudowę drogi gminnej Nr 109745L w miejscowości Bzite

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-12

Krasnystaw: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Krasnystaw poprzez przebudowę drogi gminnej Nr 109745L w miejscowości Bzite
Numer ogłoszenia: 180083 - 2016; data zamieszczenia: 12.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98317 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Krasnystaw poprzez przebudowę drogi gminnej Nr 109745L w miejscowości Bzite.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 109745L od km 0+008 do km 1+133 (1,125 km) i od km 1+162 do km 1+432 (0,270 km) na działkach o nr ewid. 823 i 462 w msc. Bzite, oraz przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową nr 3127L Wola Żulińska - Bzite - Kasjan oraz z drogą powiatową nr 3128L Bzite - Zosinek na działkach o nr ewid. 823 i 462 w msc. Bzite. 2. Niniejszy przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów robót budowlanych: 2.1. Roboty kwalifikowane: a) nawierzchnia - skrzyżowanie drogi powiatowej - droga nr 3127L b) nawierzchnia - droga gminna Nr 109745L c) zjazdy d) urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 2.2. Roboty nie kwalifikowane, a) roboty rozbiórkowe b) zjazd, c) chodniki, roboty przy zatoce autobusowej, d) nawierzchnia, e) urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 3. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: 3.1 Dokumentacja techniczna (zgłoszeniowa) (Załącznik Nr 8 do SIWZ): a) potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w zakresie drogi gminnej nr 109745L b) potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w zakresie drogi powiatowej nr 3127L z drogą powiatową nr 3128L oraz drogą gminną 109745L. c) stała organizacja ruchu w zakresie drogi gminnej i powiatowej. 3.2 STWiORB (Załącznik Nr 9 do SIWZ), 3.3 Szczegółowy opis robót (Załącznik Nr 10 do SIWZ), 4. Przedmiar robót (Załącznik Nr 11 do SIWZ) - dokument pomocniczy, dołączony do SIWZ jest wyłącznie dokumentem informacyjnym, z którego może skorzystać wykonawca, ale nie ma takiego obowiązku. Przedmiary pełnią tylko pomocniczą funkcję zarówno pod względem ilościowym i rodzajowym - mogą być korygowane przez wykonawcę bez późniejszej oceny przez zamawiającego. Ewentualny brak w przedmiarze robót pozycji opisujących roboty wynikające z dokumentacji określającej przedmiot zamówienia oraz brak w przedmiarze odpowiedniej ilości robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną, STWiORB i innej dokumentacji technicznej oraz zasad sztuki budowlanej zgodnie z zapisami rozdz. XIII pkt 3 SIWZ. 5. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót (stanowiących załączniki do specyfikacji) - dodaje się słowa lub równoważne. Ponadto w przypadku, gdy, w którejkolwiek części specyfikacji opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych opisywanym. Przez słowo równoważne zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o parametrach i właściwościach nie gorszych niż przywołane w tych dokumentach. 6. Poza zakresem robót budowlanych opisanych w/w dokumentacji przedmiotem zamówienia są roboty i czynności związane z: 6.1. odwodnieniem terenu prowadzonych robót w tym wykopów, 6.2. utrzymaniem istniejących dróg w stanie nienaruszonym, 6.3. kompleksową obsługą geodezyjną w trakcie realizacji budowy, 6.4. wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 6.5. wykonaniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz wprowadzenia oznakowania w terenie na czas robót, 6.6. obsługą geotechniczną, 6.7. budową, utrzymaniem i rozbiórką zaplecza budowy, 6.8. budową dróg tymczasowych, jeżeli takie będą wymagane, 6.9. koordynacją robót podwykonawców branżowych - jeżeli dotyczy, 6.10. zatrudnieniem kierownika budowy i innego personelu kierowniczego, 6.11. zabezpieczeniem i ochroną placu budowy, 6.12. prowadzeniem dziennika budowy, 6.13. uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót, 6.14. zabezpieczeniem placu i ochronną placu budowy, 6.15. zabezpieczeniem mienia zgromadzonego na placu budowy, 6.16. zabezpieczeniem placu budowy w energię elektryczną, wodę i gaz ziemny (jeżeli dotyczy) oraz ponoszeniem kosztów ich poboru, 6.17. wykonaniem innych robót i czynności, które były do przewidzenia na etapie przygotowywania oferty, wynikających z Prawa budowlanego, Polskich Norm i sztuki budowlanej. 7. Materiały zastosowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót powinny być nowe I gatunku i spełniać wymagania dostosowane parametrami technicznymi do charakteru przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SADEX Janusz Sadlik, Kolonia Sitno 84, 22-424 Sitno, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 473417,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 429913,07

  • Oferta z najniższą ceną: 429913,07 / Oferta z najwyższą ceną: 549978,36

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.