eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przetarg nieograniczony ZP - 13/14 na usługi pralnicze dla SP ZOZ MSW w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-21

Kraków: Przetarg nieograniczony ZP - 13/14 na usługi pralnicze dla SP ZOZ MSW w Krakowie
Numer ogłoszenia: 180033 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Krakowie , ul. Kronikarza Galla 25, 30-053 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 662 31 00, faks 12 662 31 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswkrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony ZP - 13/14 na usługi pralnicze dla SP ZOZ MSW w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSW w Krakowie. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wybrana do realizacji zamówienia PRALNIA musi spełniać wymagania Zamawiającego oraz warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 29 czerwca 2012 r. poz. 739 ) oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. z 2000r., Nr 40, poz.469 z późn. zm.) 2) Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej na świadczenie usług pralniczych we wskazanym zakładzie pralniczym. 3) Usługa musi być wykonywana zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w pralniach wykonujących usługi na rzecz jednostek Służby Zdrowia z zastosowaniem środków piorąco - dezynfekcyjnych skutecznie działających na B, F, V, Tbc, co muszą potwierdzać odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny lub równoważne, a w zakresie prania pieluch i bielizny dziecięcej zamawiający wymaga dodatkowo zastosowania środków piorących posiadających pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka. 4) Usługa zostanie wykonana przez Wykonawcę z użyciem środków piorących i dezynfekujących dopuszczonych do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2008r., Nr 45, poz. 271 z późn. zm.), ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz ustawą o produktach biobójczych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 252 z późn. zm.). 5) Wykonawca zapewni Zamawiającemu odbiór brudnej bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej oraz innych wyrobów oraz dostawę czystej bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej oraz innych wyrobów codziennie od poniedziałku do piątku, w godzinach: - od 7:00 do 8:00 - dostawa czystej bielizny; - od 11:00 do 12:00 - odbiór brudnej bielizny. 6) W przypadku wydłużonego okresu świątecznego Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzgodnienia z Wykonawcą dodatkowego dnia odbioru brudnej bielizny i przywozu czystej bielizny pościelowej. 7) Termin realizacji usługi pralniczej nie powinien przekraczać 24 godzin od momentu odebrania brudnego asortymentu od Zamawiającego. Natomiast w wypadkach nagłych, kiedy wystąpi konieczność wykonania usługi określonej jako pilnej czas jej realizacji nie trwał dłużej niż 8 godzin, od momentu powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest, co najmniej raz na kwartał, na własny koszt, wykonać badania na czystość mikrobiologiczną wypranej odzieży i bielizny szpitalnej - na podstawie wymazu czystościowego z odzieży i bielizny po zakończeniu całego cyklu prania, oraz dostarczyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, kserokopię wyniku tego badania. 9) Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do przeprowadzania kontroli w zakresie stosowania przez Wykonawców środków czystościowych, piorących i dezynfekcyjnych. 10)Świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem odbywać ma się zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny, zgodnie z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia, bezwzględnie przestrzegając zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku (Dz. U. z 2012 r., poz 739) w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania obejmuje Załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 5 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie - co najmniej 3 usługi w zakresie świadczenia usług pralniczych dla jednostek służby zdrowia o wartości min. 450 000,00 zł. brutto każda (załącznik nr 6 do SIWZ). Dowodami do wykazu usług są poświadczenia o należytym wykonaniu zamówienia, a w przypadku usług nadal wykonywanych lub ciągłych w/w poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń pralniczych oraz środków transportu przystosowanych do przewozu bielizny szpitalnej (załącznik nr 7 do SIWZ); c) wykaz środków piorących i dezynfekujących, jakich Wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia wraz z załączeniem aktualnych atestów lub certyfikatów na środki piorące i dezynfekcyjne (załącznik nr 8 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż 500 000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy złotych) bez udziału własnego z klauzulą ubezpieczenia od ryzyka przeniesienia chorób zakaźnych i zakażeń w tym HIV i WZW - limit odpowiedzialności na 1 i wszystkie zdarzenia co najmniej 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) aktualną opinię wydana przez właściwy organ sanitarno - epidemiologiczny dla miejsca wykonania Usługi o dopuszczeniu pralni do świadczenia usług dla szpitala i posiadaniu bariery higienicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 29 czerwca 2012r. poz. 739); - dokument z roku 2014; 2) aktualną opinię lub zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że pralnia, w której będzie realizowana usługa posiada m.in.: barierę sanitarną, wydzielone pralnice do osobnego prania bielizny dziecięcej, komorę do dezynfekcji materacy, kocy, poduszek - dokument z roku 2014; 3) aktualną opinię lub zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że Wykonawca dysponuje środkami transportu przystosowanymi do przewozu bielizny szpitalnej tj. spełnia wymagania dotyczące transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych - dokument z roku 2014; 4) aktualną opinię Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą posiadanie przez pralnię, w której świadczona będzie usługa, komory dezynfekcyjnej oraz przelotowej myjni wózków do transportu bielizny - dokument z roku 2014; 5) kopię badań mikrobiologicznych czystej bielizny- co najmniej 2 badania wykonane przez dwa różne akredytowane laboratoria oraz 1 badanie potwierdzające czystość komory dezynfekcyjnej - dokument z okresu ostatnich 3 miesięcy; 6) Pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka na środki piorące wykorzystywane do prania bielizny dziecięcej; 7) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi - Certyfikat Systemu Jakości - ISO 9001:2008 - w zakresie świadczenia usług prania i dezynfekcji wraz z transportem oraz usług sterylizacji dla placówek służby zdrowia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Na ofertę składają się także: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) b) zaakceptowany opis przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 2 do SIWZ); c) wypełniony formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 2A do SIWZ); d) pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; e) potwierdzenie wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) terminu wykonania umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Wykonawcę okoliczności niezależnych od Wykonawcy, b) zakresu świadczonych usług w związku ze zmianami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego, c) zakresu świadczonych usług w związku z wystąpieniem zamówienia dodatkowego niezbędnego do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które ma wpływ na termin realizacji zamówienia; d) ilości poszczególnych pozycji do wysokości wartości brutto zawartej umowy e) zmiany wysokości stawki VAT, f) osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących strony z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); g) danych teleadresowych stron zapisanych w umowie. Wszelkie zmiany umowy o zamówienie publiczne wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswkrakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Kronikarza Galla 25, 30-053 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Kronikarza Galla 25, 30-053 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.