eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Warszawa: Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego
Numer ogłoszenia: 179925 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264698 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 661 72 72, faks 22 376 73 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. CPV: 79.10.00.00-5 (Usługi prawnicze). 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej dla Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego w Gorzowie Wlkp., Krakowie, Lublinie, Opolu i Rzeszowie określonej w ustawie z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 10, poz. 65, z późn. zm.) / w ustawie z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2009 r. Nr 146, poz. 1188 z późn. zm.), a w szczególności do: 1) świadczenia w imieniu i na rzecz ARR zastępstw procesowych w postępowaniach: sądowym, administracyjnym i przed innymi organami orzekającymi; 2) doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego oraz konsultowania z Zamawiającym taktyki postępowania; 3) oceny zasadności kontynuowania sporu w postępowaniu sądowym lub przed innym organem, oceny zasadności zawarcia ugody; 4) sporządzania wniosków, pozwów, odwołań, apelacji i innych pism procesowych w sprawach sądowych, administracyjnych i przed innymi organami orzekającymi; 5) sporządzania sprawozdań z realizacji zastępstw procesowych świadczonych na rzecz ARR- każdorazowo po rozprawie (posiedzeniu) lub innej czynności dokonanej w danej sprawie, a ponadto okresowo, z częstotliwością raz na kwartał, a przypadku gdy nie nastąpiły zmiany w stanie sprawy nie rzadziej niż raz na rok i przekazywania ich do wiadomości Dyrektorowi Oddziału oraz Dyrektorowi Biura Prawnego w Centrali ARR; 6) sporządzania opinii prawnych, udzielania porad prawnych i wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania przepisów prawa; 7) opiniowania pod względem prawnym projektów decyzji i innych rozstrzygnięć administracyjnych Dyrektora Oddziału; 8) współdziałania w opracowywaniu zawieranych przez Oddział projektów umów; 9) uczestniczenia w postępowaniu egzekucyjnym oraz w procesie windykacji wierzytelności ARR związanych z działalnością Oddziału; 10) sygnalizowania Dyrektorowi Oddziału zmian stanu prawnego i - stosownie do potrzeb - inicjowania modyfikacji sposobu postępowania, przyjętego w Oddziale. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 6 do SIWZ (Istotne Postanowienia Umowy - IPU). 4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy, Zamawiający zastrzega, że kluczowe części w ramach danego zadania częściowego, nie mogą być powierzone podwykonawcom (z zastrzeżeniem art. 36a ust. 3 ustawy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie częściowe nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Prawnicza, Janusz Węgielski Radca Prawny, ul. Słowackiego 1B, lok. 11, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53136,00

  • Oferta z najniższą ceną: 53136,00 / Oferta z najwyższą ceną: 295170,48

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: zadanie częściowe nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skalski Lipski Wiatr Spółka Jawna, ul. Bandurskiego 28, lok. 2, 38-515 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50184,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50184,00 / Oferta z najwyższą ceną: 162330,48

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: zadanie częściowe nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radcy Prawnego Magdalena Rzedzicka, ul. Niecała 15/54, 20-080 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 177090,48

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: zadanie częściowe nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radcy Prawnego Janusz Szot, ul. Grunwaldzka 1 lok. 4, 45-054 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38376,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 177090,48

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: zadanie częściowe nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Prawna Radca Prawny Tomasz Lauzer, ul. Wałowa 17, 37-100 Łańcut, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42804,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42804,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73770,48

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.