eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wyposażenie Urzędu Morskiego w Słupsku w tablice edukacyjne do ochrony przyrody nadmorskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-21

Słupsk: Wyposażenie Urzędu Morskiego w Słupsku w tablice edukacyjne do ochrony przyrody nadmorskiej
Numer ogłoszenia: 179901 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Urzędu Morskiego w Słupsku w tablice edukacyjne do ochrony przyrody nadmorskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 208 sztuk tablic osadzonych w stelażach drewnianych oraz ich dostawa i montaż w terenie we wskazanych w załączniku nr 6 lokalizacjach na 100 - kilometrowym odcinku pasa nadbrzeżnego (Dźwirzyno - Jarosławiec). 2. Opis techniczny wg rodzajów tablic: 50 sztuk tablic o wymiarze 130 x 180 cm - orientacja pozioma - tablica wykonana z blachy ocynkowanej o grubości 0,8 mm o wymiarach: wysokość - 130 cm (obszar zadruku) szerokość - 180 cm (obszar zadruku), osadzona w stelażu drewnianym poprzez wpuszczenie jej krawędzi we frez kantówki w środkowej części jej grubości, -konstrukcja stelaża: elementy nośne tablicy - 2 kantówki 14 x 14 cm, o długości 370 cm, ukośne podpory - 4 kantówki 14 x 14 cm, przymocowane po 2 do elementów nośnych tablicy od przodu i tyłu, tak by zapewnić stabilność konstrukcji narażonej na działanie silnych wiatrów, elementy łączące, poprzeczne - 2 kantówki 12 x 14 cm, o długości 180 cm, elementy stelaża łączone na wpusty, daszek płaski z deski: grubość - 2,5 cm, szerokość - 20 cm, długość - 220 cm, -elementy nośne tablicy i podpory wkopane na głębokość 130 cm, tablica umieszczona 80 cm nad ziemią. 66 sztuk tablic o wymiarze 70 x 100 cm - orientacja pozioma -tablica wykonana z blachy ocynkowanej o grubości 0,8 mm o wymiarach: wysokość - 70 cm (obszar zadruku) szerokość - 100 cm (obszar zadruku), osadzona w stelażu drewnianym poprzez wpuszczenie jej krawędzi we frez kantówki w środkowej części jej grubości, -konstrukcja stelaża: elementy nośne tablicy - 2 kantówki 10 x 10 cm, o długości 310 cm, elementy łączące, poprzeczne - 2 kantówki 8 x 10 cm, o długości 100 cm, elementy stelaża łączone na wpusty, daszek płaski z deski: grubość - 2,5 cm, szerokość - 16 cm, długość 130 cm, -elementy nośne tablicy wkopane na głębokość 100 cm, tablica umieszczona 120 cm nad ziemią. 92 sztuki tablic o wymiarze 70 x 100 cm - orientacja pionowa -tablica wykonana z blachy ocynkowanej o grubości 0,8 mm o wymiarach: wysokość - 100 cm (obszar zadruku) szerokość - 70 cm (obszar zadruku), osadzona w stelażu drewnianym poprzez wpuszczenie jej krawędzi we frez kantówki w środkowej części jej grubości, -konstrukcja stelaża: elementy nośne tablicy - 2 kantówki 10 x 10 cm, o długości 320 cm, elementy łączące, poprzeczne - 2 kantówki 8 x 10 cm, o długości 70 cm, elementy stelaża łączone na wpusty, daszek płaski z deski: grubość - 2,5 cm, szerokość - 16 cm, długość 100 cm -elementy nośne tablicy wkopane na głębokość 100 cm, tablica umieszczona 100 cm nad ziemią. 3.Charakterystyka ogólna: - stelaże do wszystkich rodzajów tablic wykonane z drewna sosnowego zaimpregnowanego dwukrotnie środkiem owadobójczym i grzybobójczym w kolorze jasno brązowym zawierającym wosk zapewniający większą wodoodporność, - plecy wszystkich rodzajów tablic wzmocnione płytą OSB o właściwościach wilgocioodpornych grubości 1 cm zaimpregnowaną dwukrotnie środkiem owadobójczym i grzybobójczym w kolorze jasno brązowym zawierającym wosk zapewniający większą wodoodporność, - części podziemne stelaży oraz 20 cm nad ziemią zabezpieczone środkiem do ochrony i konserwacji powłok metalowych, - konstrukcja stelaża pozbawiona elementów ostrych, mogących stwarzać niebezpieczeństwo uszkodzenia ciała, - druk kolorowy, - wydruk wielkoformatowy, wodoodporny, wysokiej jakości, charakteryzujący się wysoką odpornością na działanie czynników atmosferycznych, zabezpieczony przed promieniowaniem UV (odporny na płowienie), - tablica zabezpieczona przed pomalowaniem powłoką antygraffiti oraz powłoką zmywalną np. benzyną ekstrakcyjną w przypadku zabrudzeń sprayem, Projekty treści tablic edukacyjnych będą zatwierdzone przed ich dalszą realizacją przez Zamawiającego. Wymaga się realizacji przedmiotu zamówienia w 10 wzorach, stworzonych na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego po podpisaniu umowy (treści tekstów oraz zdjęć). Dla potrzeb zatwierdzenia każdego ze wzorów wykonawca przedstawi zamawiającemu 3 koncepcje projektu tablicy, z których zostanie wybrana jedna do dalszej realizacji. Zatwierdzona koncepcja tablicy staje się projektem treści tablicy edukacyjnej przeznaczonym do dalszej realizacji. Zatwierdzone wzory zostaną wydrukowane przez Wykonawcę wg 10 projektów treści tablic edukacyjnych uzgodnionych z Zamawiającym. Należy przewidzieć potrzebę bieżącej konsultacji z Zamawiającym planowanych do okazania koncepcji projektów tablic. Projekty treści tablic edukacyjnych zostaną wydrukowane przez Wykonawcę wg projektu uzgodnionego z Zamawiającym. Dwa z dziesięciu projektów tablic musza posiadać formę plakatową. Wykonawca przekaże prawa autorskie do wykonanych projektów tablic na Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane tablice wraz ze stelażami na okres 24 miesięcy licząc od daty ich odbioru. Wszystkie tablice muszą zawierać logo WFOŚiGW w Szczecinie oraz logo Urzędu Morskiego w Słupsku wg wzorów i układu wskazanego przez Zamawiającego oraz napis: Zadanie Wyposażenie Urzędu Morskiego w Słupsku w tablice edukacyjne do ochrony przyrody nadmorskiej zostało dofinansowane ze środków WFOŚiGW W Szczecinie. Projekt tablic z logo Funduszu i napisem musi przed wydrukiem zostać wysłany do akceptacji przez WFOŚiGW W Szczecinie. Logo Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie zamieszczono w załączniku nr 9 do SIWZ. Tablice muszą być wykonane zgodnie z Księgą znaku stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane tablice przez okres 24 miesięcy licząc od daty ich odbioru..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum jednej dostawy tablic edukacyjnych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł lub dwóch dostaw o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda dostawa

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pomocniczy kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy, uzasadnionych przestojów niezależnych od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Słupsku Al. Sienkiewicza 18 76-200 Słupsk pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku Al. Sienkiewicza 18 76-200 Słupsk pokój nr 20, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.