eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-16

Warszawa: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek.
Numer ogłoszenia: 179900 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85715 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek ZADANIE 1: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych ZADANIE 2: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek Wykonawca na swój koszt i ryzyko będzie dostarczał Materiały do następujących lokalizacji: 1. Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa 2. Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Krakowie ul. Piotra Borowego 14, 30-215 Kraków, 3. Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Oddział Morski w Gdyni ul. Waszyngtona 42, 81-342 Gdynia, 4. Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy Ośrodek Monitoringu Jakości Wód ul. Jordana 10/11, 40-056 Katowice, 5. Narodowe Centrum Modelowania Powodzi i Suszy IMGW-PIB w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 174/176 , 60-594 Poznań, 6. Stacja Hydrologiczno Meteorologiczna IMGW-PIB ul. Ciołkowskiego 2/3 , 15-245 Białystok. ----------------------------------------------------------------------------------ZADANIE 1: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych 1. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i szacunkową ilość artykułów biurowych określa załącznik nr 6A do SIWZ. (Opis przedmiotu zamówienia -Formularz rzeczowo-cenowy) 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone materiały - 12 miesięcy od dnia dostarczenia do miejsc dostawy, wskazanych w umowie. 4. Zamawiający zastrzega, iż ilości artykułów biurowych wskazane w załączniku nr 6A do SIWZ są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w załączniku nr 6A do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie do 20% ilości sztuk Artykułów, o których mowa w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 6A do SIWZ. Zamawiający na zrealizowanie zamówienia w zadaniu nr 1 przeznaczył kwotę: 88 543,00 PLN netto ----------------------------------------------------------------------------------ZADANIE 2: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek 1. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, ilości dostaw oraz wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 7A do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia. Formularz cenowy). Wykonawca w każdej pozycji Formularza cenowego winien zaoferować jeden model materiału eksploatacyjnego. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający oraz rodzaj i szacunkową ilość materiałów eksploatacyjnych określa załącznik nr 7A do SIWZ. 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ 3. Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone Materiały wynosi 24 miesiące od dnia dostarczenia do miejsc dostawy, wskazanych w umowie i ich odbioru przez Zamawiającego 4. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane i nieprefabrykowane (np. nie poddane procesowi powtórnego napełniania zużytych pojemników), wykonane z pełnowartościowych komponentów, bez śladów uszkodzeń, zalecane przez producenta urządzenia lub równoważne 5. Materiały eksploatacyjne muszą być w oryginalnych opakowaniach (tusze i tonery w opakowaniach hermetycznych) producenta z jego logo, podanymi: nazwą i typem produktu oraz opisem przeznaczenia np.: typami urządzeń, do których materiały eksploatacyjne są przeznaczone. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących laserowych, opis przeznaczenia materiału równoważnego musi być zgodny z opisem przeznaczenia materiału zalecanego przez producenta urządzenia (wskazanie kompatybilności z wszystkimi urządzeniami, do których przeznaczony jest zamawiany materiał zalecany przez producenta urządzenia). 6. Pod pojęciem materiały równoważne uważa się materiały, które posiadają takie same lub lepsze parametry jak materiały zalecane przez producenta urządzenia w zakresie wymagań: jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i niezawodnościowych. 7. Parametry materiałów równoważnych do urządzeń drukujących muszą być nie gorsze od parametrów materiałów, zalecanych przez producenta urządzenia w tym, między innymi, w zakresie uzyskiwanej: a. Wydajności druku (ilości stron) b. Jakości wydruku zapewniającej: - uzyskanie wydruku z jakością o określonej rozdzielczości, nie gorszą niż wynika to ze specyfikacji technicznej producenta urządzenia, w którym wkład drukujący został użyty, - wierność odtwarzania szerokiego spektrum barw w przestrzeni barw chromatycznych i achromatycznych (równoważność odtwarzania wszystkich barw z ich odcieniami i jasnościami), - odporność wydruku na działanie: światła, wilgoci i wody, - odporność wydruku na ścieranie; c. Zgodności parametrów jakościowych wydruku na różnych nośnikach druku (folii, papierze o różnej gramaturze i innych), które mogą być użyte zgodnie ze specyfikacją producenta urządzenia, w którym wkład drukujący został użyty. Wykonawca, który oferuje materiały równoważne zgodne z wymaganiami Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane Materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (patrz pkt 2.3 ppkt. 14), zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp oraz § 6.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 8. Materiały eksploatacyjne muszą charakteryzować się pełną zgodnością z urządzeniami, do których są przeznaczone, w tym z zaimplementowanymi technologiami poprawiającymi parametry jakościowe druku i ich niezawodność. 9. Dostarczone Materiały muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości oraz termin przydatności do użycia. 10. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie lub używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. W przypadku, jeżeli na skutek zamontowania lub używania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę nastąpi utrata gwarancji na urządzenie, Wykonawca zobowiązuje się pokryć roszczenie odszkodowawcze Zamawiającego wynikające z konieczności naprawy lub wymiany urządzenia na nowe nie gorsze od użytkowanego dotychczas. 11. Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany materiałów eksploatacyjnych na nowe, zgodne/kompatybilne z wymaganiami producenta drukarek, w terminie 48 godzin (dni robocze, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (e-mailem lub faksem) o niezgodnych materiałach eksploatacyjnych, których parametry niekorzystnie odbiegają od wymagań producenta urządzenia. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia niezgodności materiałów eksploatacyjnych. 12. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie lub pogorszenie powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Koszty i ryzyko związane z naprawą ponosi Wykonawca. 13. Wykonawca zobowiązuje się pokryć roszczenie odszkodowawcze Zamawiającego wynikające z konieczności naprawy lub wymiany urządzenia na nowe nie gorsze od użytkowanego dotychczas, w przypadku gdy naprawa urządzenia nie jest możliwa na skutek zamontowania lub używania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. 14. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca oferujący materiały równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a. Raport z testów dotyczący zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy), przygotowany zgodnie z odpowiednią normą ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 oraz w formie przewidzianej ww. normach. W raporcie muszą znaleźć się poniższe informacje: średnia ilość wydruków, odchylenie standardowe, dolna granica przedziału ufności (90%), data testowania, liczba testowanych kaset, liczba kaset użytych do obliczeń, typ kasety, informacja czy stosowano procedurę wstrząsania, tryb drukowania, liczba kaset użytych w teście, użyty nośnik, format papieru; orientacja podawania papieru, model drukarki, model komputera, system operacyjny, oprogramowanie, wersja sterownika drukarki, wersja strony testowej, interfejs, kody testowanych wkładów, numery seryjne drukarek na których przeprowadzono testy, temperatura w °C, wilgotność. b. Wykonawca oferujący materiały równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zaświadczenia wystawione przez producenta tych materiałów (lub jego upoważnionego przedstawiciela), potwierdzające spełnienie norm ISO/IEC 19752 (dla tonerów do urządzeń monochromatycznych), ISO/IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych). Wykonawca składający ofertę na tonery zamienne zobowiązany jest przedstawić zaświadczenie wystawione przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają w/w normom technicznym. c. W zakresie wszystkich produktów, będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca dołączy Karty charakterystyki MSDS dla (tonerów, tuszy) lub katalog, z którego wynikać będzie spełnienie wymagań co do jakości, kompatybilności i wydajności produktu w stosunku do wymagań Zamawiającego odnośnie produktu dedykowanego przez producenta sprzętu. 15. Z załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że zaoferowany produkt spełnia wymagania Zamawiającego i jest o takich samych lub lepszych parametrach jak materiały zalecane przez producenta urządzenia w zakresie wymagań: jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i niezawodnościowych. 16. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania materiałów eksploatacyjnych, dostarczonych w ramach realizacji umowy, pod kontem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy, potwierdzających spełnienie wymagań w stosunku do zaproponowanego produktu. W przypadku gdy, zaproponowany produkt nie będzie spełniał wymagań Zamawiającego, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 17. Wymagany termin gwarancji jakości na dostarczone Materiały: co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. 18. Zamawiający zastrzega, iż ilości materiałów eksploatacyjnych wskazane w załączniku nr 7A do SIWZ są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w załączniku nr 7A do SIWZ Zamawiający dopuszcza zmniejszenie do 20% ilości sztuk Materiałów, o których mowa w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 7A do SIWZ. Zamawiający na zrealizowanie zamówienia w zadaniu nr 2 przeznaczył kwotę: 194 211,00 PLN netto Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu dostawy zostały opisane w: Załączniku nr 6A (Opis przedmiotu zamówienia- Formularz-rzeczowo-cenowy) oraz Załączniku nr 6 (Wzór umowy) dla Zadania nr 1, oraz Załączniku nr 7A (Opis przedmiotu zamówienia: Formularz-rzeczowo-cenowy) oraz Załączniku nr 7 (Wzór umowy),dla Zadania nr 2 stanowiących integralną część SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kompania Biurowa, ul. Karczunkowska 19, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88543,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71313,76

  • Oferta z najniższą ceną: 71313,76 / Oferta z najwyższą ceną: 71313,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JM DATA s.c., ul. Trakt Lubelski 23, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194211,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184113,78

  • Oferta z najniższą ceną: 184113,78 / Oferta z najwyższą ceną: 202437,09

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.