eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Piaseczno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Piaseczno: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Piaseczno
Numer ogłoszenia: 179803 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno , ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, faks 022 70 17 692.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Piaseczno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Piaseczno w trybie Ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz. U. z 2015 r. , poz.515 ) dla terenów w granicach określonych w uchwałach Rady Miejskiej w Piasecznie : 1. Nr 132/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Gołków; 2. Nr 159/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Mieszkowo oraz terenu w obrębach ewidencyjnych Głosków PGR i Karolin PGR; 3. Nr 160/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w obrębach ewidencyjnych Jazgarzew i Wólka Pęcherska PGR; 4. Nr 161/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Zalesie Górne; 5. Nr 288/XII/2015 z dnia 23 września 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Antoninów i części obrębu Kuleszówka; 6. Nr 289/XII/2015 z dnia 23 września 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Mieszkowo . Dopuszcza się składanie ofert częściowych w sposób następujący : 1. część 1- na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Gołków; 2. część 2- na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Mieszkowo oraz terenu w obrębach ewidencyjnych Głosków PGR i Karolin PGR 3. część 3 - na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w obrębach ewidencyjnych Jazgarzew i Wólka Pęcherska PGR; 4. część 4 - na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Zalesie Górne; 5. część 5 - na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Antoninów i części obrębu Kuleszówka; 6. część 6 - na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Mieszkowo..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca winien przedstawić w wykazie minimum 6 opracowań planistycznych (przy składaniu oferty na jedną część) o podobnym zakresie do projektów stanowiących przedmiot zamówienia o wartości minimum 30.000 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Uwaga - przy składaniu oferty np. na 3 części obowiązują 3 usługi opracowania planistyczne o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia o wartości minimum 30.000 zł brutto każda. Doświadczenie winno być poparte załączeniem dowodu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 4.2) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stwierdzający, że osoby te posiadają stosowne uprawnienia urbanistyczne lub równoważne do zakresu wykonywanych prac. Konieczne jest przedstawienie minimum jednej osoby ze stosownymi uprawnieniami - udokumentowanymi kwalifikacjami zawodowymi. Osoba pełniąca funkcje kierownicze winna posiadać uprawnienia. Osoba ta będzie pełnić funkcję kierowniczą. Wykonawca dodatkowo złoży oświadczenie, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane prawem uprawnienia. Dla każdej z części może być zaproponowana ta sama osoba. Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 4.3) i 4.4) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) przedstawią wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1; 2) dowód wpłaty /wniesienia wadium - zgodnie z pkt. 9.9.7 SIWZ; W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy - należy przedstawić dowód wpłaty. Wadium wniesione w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, należy złożyć w oryginale w depozycie w kasie Urzędu Miasta i Gminy. W ofercie należy pozostawić kserokopię i dowód wniesienia do depozytu kasy Gminy. Dopuszcza się dołączenie w odrębnej kopercie tylko dowodu wniesienia wadium. 3) Przedstawią wypełnioną kartę programową oddzielnie dla każdej składanej części. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia wykonawcy, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania projektu planu - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego w związku z brzmieniem art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Strony przewidują zmiany treści umowy ze względu na: 1) przedłużenie się lub ponowienie przedmiotowych uzgodnień lub opinii 2) zmiany standardów wykonywania opracowania 3) przedłużenie terminu składania wniosków lub uwag do projektu planu 4) zmiany rozstrzygnięć planistycznych wynikające z decyzji Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaseczno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki 5 III piętro pokój 75 osobiście lub przekazem pocztowym; materiały przetargowe w kwocie 32 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki 5 III piętro pokój 75.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Piaseczno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Piaseczno w trybie Ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz. U. z 2015 r. , poz.515 ) dla terenów w granicach określonych w uchwałach Rady Miejskiej w Piasecznie : 1.Nr 132/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Gołków; 2.Nr 159/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Mieszkowo oraz terenu w obrębach ewidencyjnych Głosków PGR i Karolin PGR; 3.Nr 160/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w obrębach ewidencyjnych Jazgarzew i Wólka Pęcherska PGR; 4.Nr 161/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Zalesie Górne; 5.Nr 288/XII/2015 z dnia 23 września 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Antoninów i części obrębu Kuleszówka; 6.Nr 289/XII/2015 z dnia 23 września 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Mieszkowo . Dopuszcza się składanie ofert częściowych w sposób następujący : 1.część 1- na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Gołków;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania projektu planu - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Piaseczno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Piaseczno w trybie Ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz. U. z 2015 r. , poz.515 ) dla terenów w granicach określonych w uchwałach Rady Miejskiej w Piasecznie : 1. Nr 132/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Gołków; 2. Nr 159/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Mieszkowo oraz terenu w obrębach ewidencyjnych Głosków PGR i Karolin PGR; 3. Nr 160/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w obrębach ewidencyjnych Jazgarzew i Wólka Pęcherska PGR; 4. Nr 161/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Zalesie Górne; 5. Nr 288/XII/2015 z dnia 23 września 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Antoninów i części obrębu Kuleszówka; 6. Nr 289/XII/2015 z dnia 23 września 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Mieszkowo . Dopuszcza się składanie ofert częściowych w sposób następujący : 2.część 2- na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Mieszkowo oraz terenu w obrębach ewidencyjnych Głosków PGR i Karolin PGR1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania projektu planu - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Piaseczno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Piaseczno w trybie Ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz. U. z 2015 r. , poz.515 ) dla terenów w granicach określonych w uchwałach Rady Miejskiej w Piasecznie : 1. Nr 132/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Gołków; 2. Nr 159/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Mieszkowo oraz terenu w obrębach ewidencyjnych Głosków PGR i Karolin PGR; 3. Nr 160/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w obrębach ewidencyjnych Jazgarzew i Wólka Pęcherska PGR; 4. Nr 161/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Zalesie Górne; 5. Nr 288/XII/2015 z dnia 23 września 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Antoninów i części obrębu Kuleszówka; 6. Nr 289/XII/2015 z dnia 23 września 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Mieszkowo . Dopuszcza się składanie ofert częściowych w sposób następujący : 3. część 3 - na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w obrębach ewidencyjnych Jazgarzew i Wólka Pęcherska PGR;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania projektu planu - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Piaseczno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Piaseczno w trybie Ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz. U. z 2015 r. , poz.515 ) dla terenów w granicach określonych w uchwałach Rady Miejskiej w Piasecznie : 1. Nr 132/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Gołków; 2. Nr 159/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Mieszkowo oraz terenu w obrębach ewidencyjnych Głosków PGR i Karolin PGR; 3. Nr 160/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w obrębach ewidencyjnych Jazgarzew i Wólka Pęcherska PGR; 4. Nr 161/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Zalesie Górne; 5. Nr 288/XII/2015 z dnia 23 września 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Antoninów i części obrębu Kuleszówka; 6. Nr 289/XII/2015 z dnia 23 września 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Mieszkowo . Dopuszcza się składanie ofert częściowych w sposób następujący : 4. część 4 - na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Zalesie Górne;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania projektu planu - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Piaseczno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Piaseczno w trybie Ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz. U. z 2015 r. , poz.515 ) dla terenów w granicach określonych w uchwałach Rady Miejskiej w Piasecznie : 1. Nr 132/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Gołków; 2. Nr 159/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Mieszkowo oraz terenu w obrębach ewidencyjnych Głosków PGR i Karolin PGR; 3. Nr 160/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w obrębach ewidencyjnych Jazgarzew i Wólka Pęcherska PGR; 4. Nr 161/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Zalesie Górne; 5. Nr 288/XII/2015 z dnia 23 września 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Antoninów i części obrębu Kuleszówka; 6. Nr 289/XII/2015 z dnia 23 września 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Mieszkowo . Dopuszcza się składanie ofert częściowych w sposób następujący : 5. część 5 - na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Antoninów i części obrębu Kuleszówka;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania projektu planu - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Piaseczno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Piaseczno w trybie Ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz. U. z 2015 r. , poz.515 ) dla terenów w granicach określonych w uchwałach Rady Miejskiej w Piasecznie : 1. Nr 132/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Gołków; 2. Nr 159/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Mieszkowo oraz terenu w obrębach ewidencyjnych Głosków PGR i Karolin PGR; 3. Nr 160/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu w obrębach ewidencyjnych Jazgarzew i Wólka Pęcherska PGR; 4. Nr 161/VIII/2015 z dnia 13 maja 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części terenu w obrębie ewidencyjnym Zalesie Górne; 5. Nr 288/XII/2015 z dnia 23 września 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Antoninów i części obrębu Kuleszówka; 6. Nr 289/XII/2015 z dnia 23 września 2015 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Mieszkowo . Dopuszcza się składanie ofert częściowych w sposób następujący : 6.część 6 - na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Mieszkowo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania projektu planu - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.