eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Remont budynku nr 40 K-0951 JW. 1230 Siedlce SPRAWA ZP.16.2015.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-16

Mińsk Mazowiecki: Remont budynku nr 40 K-0951 JW. 1230 Siedlce SPRAWA ZP.16.2015.
Numer ogłoszenia: 179720 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145392 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131, , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 261 553 505, faks 261 553 520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku nr 40 K-0951 JW. 1230 Siedlce SPRAWA ZP.16.2015..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont budynku nr 40 K-0951 - zabezpieczenie stolarki okiennej folią, sprawdzenie i udrożnienie przewodów wentylacyjnych (wymagany protokół sprawdzenia. drożności), demontaż grzejników, demontaż rur c.o., c.w., zimnej wody i kanalizacyjnych, demontaż podejść dopływowych i odpływowych urządzeń sanitarnych, demontaż podgrzewacza wody, demontaż urządzeń sanitarnych (umywalki, miski ustępowe), demontaż parapetów wewnętrznych z lastryka, wykucie z muru skrzydeł drzwiowych oraz powiększenie otworów drzwiowych, rozbiórka okładzin ściennych i podłogowych z ceramiki, rozbiórka ścianek działowych z cegieł, skucie nierówności betonu na podłogach poniżej poziomu posadzki na korytarzach oraz tynku na ścianach, skucie tynku i roboty odgrzybieniowe, zeskrobanie oraz zmycie farby ze ścian, ługowanie farby olejnej ze ścian, wymiana przewodów elektrycznych podtynkowych, wykonanie bruzd pod rury, montaż rur c.o., c.w., zimnej wody oraz rur kanalizacyjnych wraz z zaworami i osprzętem kanalizacyjnym, wykonanie podejść dopływowych oraz odpływowych urządzeń sanitarnych oraz wpustów podłogowych, wykonanie tynków i szpachlowanie na ścianach, gruntowanie podłoży przed malowaniem, wykonanie podkładu podłogowego pod posadzki z ceramiki, wykonanie ścianek działowych z GK, przygotowanie otworów w ściankach działowych pod montaż drzwi, montaż kraty stałej stalowej prętowej wraz z obróbką ościeży, wykonanie zabudowy pionów kanalizacyjnych z płyt GK, montaż parapetów z konglomeratu marmurowego, wykonanie izolacji z folii w płynie na ścianach i posadzkach, wklejenie taśmy uszczelniającej oraz montaż kołnierzy wodoszczelnych przejść rur przez ściany oraz uszczelnienie wpustów ściekowych, wykonanie okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych, montaż wpustów podłogowych, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi lateksowymi, montaż gniazd natynkowych oraz przełączników, wstawienie drzwi łazienkowych z ościeżnicami stalowymi, montaż sufitu podwieszonego, montaż z podłączeniem opraw świetlówkowych rastrowych oraz nad umywalkami, montaż grzejników z osprzętem, montaż wentylatorów łazienkowych wraz z kanałami wentylacyjnymi, montaż armatury sanitarnej z osprzętem, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, wykonanie pomiaru przeciwporażeniowego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej - obwód 1-fazowy, przeczyszczenie rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego - odcinki pionowe i poziome, próby szczelności instalacji c.o. i wodociągowej, wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi wejściowych aluminiowych oraz drzwi stalowych wzmocnionych wraz z obróbką ościeży. Szczegółowy zakres robót, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, w szczególności: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i opis przedmiotu zamówienia - załącznik 6 do SIWZ Przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku wystąpienia w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach robót: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń - Zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów wskazanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać że zastosowane materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi minimum 36 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, bez wad i usterek, przez osoby upoważnione..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVEST CIOŁEK JAROSŁAW, Stara Wróblina 18, Tuchowicz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97490,80

  • Oferta z najniższą ceną: 97490,80 / Oferta z najwyższą ceną: 163960,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.