eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Całodobowa ochrona obiektów Instytutu Kultury Fizycznej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Nowy Sącz: Całodobowa ochrona obiektów Instytutu Kultury Fizycznej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki 2
Numer ogłoszenia: 179713 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158683 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4434545, faks 18 4434545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona obiektów Instytutu Kultury Fizycznej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu przy ul. Kościuszki 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona obiektów Instytutu Kultury Fizycznej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu (IKF) przy ul. Kościuszki 2, na którą składają się m.in.: 1) zapewnienie ochrony obiektu we wszystkie dni tygodnia tj. od poniedziałku do niedzieli przez wyszkolonych pracowników posiadających podstawową znajomość obsługi komputera: - całodobowo - 1 pracownik, - w godzinach 22.00 - 6.00 - dodatkowo 1 pracownik ochrony, 2) skierowanie do ochrony pracowników odpowiednio przeszkolonych, w pełni sprawnych fizycznie, 3) pracownicy ochrony powinni być wyposażeni przez Wykonawcę w: a) jednolitą odzież, jednoznacznie wskazującą na charakter wykonywanej pracy, z umieszczoną w widocznym miejscu nazwą i znakiem graficznym Wykonawcy, b) noszonym w widocznym miejscu identyfikator, zawierający zdjęcie, imię i nazwisko pracownika oraz nazwę Wykonawcy, c) Niezbędne środki przymusu bezpośredniego (dotyczy grupy interwencyjnej), d) środki łączności bezprzewodowej (np. telefony komórkowe lub radiotelefony) w celu kontaktu z osobami nadzorującymi ze strony Wykonawcy, e) latarki, 4) kontrolowanie wjazdów i wyjazdów pojazdów w godz. 6.00 - 22.00 wraz z obsługą szlabanu, 5) zapobieganie parkowaniu pojazdów w miejscach niedozwolonych na terenie obiektu, 6) patrolowanie terenu przez wykonywanie regularnych obchodów obiektu w godzinach 22.00 - 6.00, 7) przeciwdziałanie kradzieżom i dewastacji mienia na terenie obiektu, 8) zainstalowanie elektronicznego systemu kontroli obecności pracowników ochrony w systemie on-line umożliwiającego regularne kontrolowanie przebiegu służby pracowników ochrony przez wykonawcę (system musi posiadać funkcję powiadamiania centrum dyspozycyjnego ochrony o dokonanym lub niedokonanym obchodzie w wymaganym czasie i wymaganej trasie), 9) monitorowanie istniejących lokalnych systemów alarmowych wszystkich budynków IKF, 10) zapewnienie patrolu interwencyjnego - czas reakcji (przybycie na teren IKF): pora dzienna - do 15 minut, pora nocna - do 10 minut..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 75.24.21.00 - Usługi w zakresie porządku publicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FENIKS- SYSTEM M. Gierat, M. Kucharek Sp. j., Al. 29-ego Listopada 130/524, 31-406 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 317073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 400377,60

  • Oferta z najniższą ceną: 400377,60 / Oferta z najwyższą ceną: 671373,92

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.