eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kańczuga › Remont składów drewna i szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kańczuga

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-16

Kańczuga: Remont składów drewna i szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kańczuga
Numer ogłoszenia: 179494 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kańczuga , ul. Węgierska 32, 37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie, tel. 16 640 25 60, faks 16 640 25 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_kanczuga

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont składów drewna i szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kańczuga.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont składów drewna i szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Kańczuga Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Część 1 : Leśnictwo Hadle: wyprofilowanie i utwardzenie składu drewna w oddz. 135 g oraz naprawa części szlaku zrywkowego nr 04-5 w oddz. 134 b, d. Zakres prac obejmuje: a) utwardzenie i wyprofilowanie składu drewna poprzez: -wykarczowanie i uprzątnięcie pniaków -mechaniczne profilowanie nawierzchni składu 1500 m2, -utwardzenie składu kamieniem naturalnym (łupek) o grubości po zagęszczeniu 20 cm na powierzchni 1500 m2, -wykonanie przepustu hdpe O 400 mm o długości 12 m. b) naprawę szlaku zrywkowego nr 04-5 poprzez: o-profilowanie nawierzchni szlaku na długości 400 mb na szerokości 3 mb ze ścięciem nierówności, -wykonanie obustronnych rowów odwadniających na łącznym odcinku 400 mb -wykonanie utwardzenia szlaku na długości 400 mb i szerokości 3 mb poprzez warstwę z kamienia naturalnego (łupek) o grubości po zagęszczeniu 20 cm, -wykonanie dwóch przepustów hdpe O 400 mm o długości po 6 m każdy. Część 2: Leśnictwo Szklary: naprawa części szlaku zrywkowego nr 06-7 w oddz. 198 c. Zakres prac obejmuje: -wykonanie utwardzenia szlaku na długości 460 m (szerokość 4 m) oraz 40 m (szerokość 11 m) poprzez warstwę z kamienia naturalnego (łupek) o grubości po zagęszczeniu 20 cm, -wykonanie wodospustów z drewna iglastego: 6 szt. o dł. 6 m, 2 szt. o dł. 13 m i pozostałych wymiarach jw. Część 3: Leśnictwo Węgierka: utwardzenie składu drewna w oddz. 99c Zakres prac obejmuje: -rozplantowanie piasku dostarczonego przez Zamawiającego w ilości 20 m3 (piasek złożono przy składzie drewna), -utwardzenie składu kamieniem naturalnym (łupek) o grubości po zagęszczeniu 20 cm. Część 4 : Leśnictwo Borowiec: wyprofilowanie i utwardzenie składu drewna w oddz. 133 a. Zakres prac obejmuje: -wykarczowanie i uprzątnięcie pniaków -mechaniczne profilowanie nawierzchni składu na powierzchni 1 200 m2, -utwardzenie składu kamieniem naturalnym (łupek) o grubości po zagęszczeniu 20 cm na powierzchni 1 200 m2..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 77.20.00.00-2, 45.50.00.00-2, 14.21.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 12.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 Leśnictwo Hadle 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych) Część 2 Leśnictwo Szklary 800,00 zł (osiemset złotych) Część 3 Leśnictwo Węgierka 300,00 zł (trzysta złotych) Część 4 Leśnictwo Borowiec 500,00 zł (pięćset złotych) 12.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) 12.3 Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego do wyznaczonego terminu składania ofert. Za moment wniesienia wadium uznaje się fakt zaksięgowania na rachunku Zamawiającego. 12.4 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Jarosław nr 04 9096 0004 2004 0019 2545 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 12.5 Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty. 12.6 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert, do co najmniej ostatniego dnia związania ofertą włącznie 12.7 W przypadku, gdy Wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (poręczenia bankowe, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, lub poręczenie udzielone przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości), Wykonawca powinien kserokopię dokumentu wadialnego dołączyć do oferty , natomiast oryginał dokumentu złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium i dołączyć do oferty (wewnątrz opakowania oferty) lub należy dostarczyć w formie oryginału do kasy Nadleśnictwa, najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 12.8 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy PZP oraz art. 46 ust. 5 Ustawy Pzp. 12.10 Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 12.11 Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 12.12 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: a) wszystkim wykonawcom - po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP, b) wykonawcy - po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego c) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 12.13 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.15 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 12.16 Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w niniejszym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w niniejszym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował sprzętem, co najmniej: - walec min. 15ton - 1 szt. - równiarka samojezdna - 1 szt. - koparka obrotowa - 1 szt. - samochód ciężarowy - 2 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w niniejszym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w niniejszym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców, o ile ofertę składa pełnomocnik - oświadczenia o udostępnieniu zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia przez inne podmioty, o ile wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub sprzęcie dostępnym wykonawcy w celu realizacji zamówienia innych podmiotów (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - okres gwarancji - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

21.2 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w zakresie dostaw, usług lub robót budowlanych. 21.3 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2bPZP, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22ust.1PZP. 21.4 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Przy zmianie podwykonawcy, jako datę wykazania spełnienia warunków przyjmuje się termin składania ofert lub termin dokonania zmian. 21.5 Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy: 1) Zmiana terminów zakończenia ustalonych robót a) jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi b) jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, np. niekorzystne warunki atmosferyczne, klęski żywiołowe, sytuacja ekonomiczna c) w razie konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji wywołanych zmianami w przepisach prawa lub rozporządzeniach będących podstawą wykonania dokumentacji d) w razie konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja nie może być oddzielona od pierwotnej umowy, ponieważ wymagałoby to poniesienia przez zamawiającego niewspółmiernie dużych kosztów i/lub od których wykonania uzależnione jest bezpośrednio zamówienie podstawowe. Zmiana terminów zakończenia robót wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego wraz z uzasadnieniem i propozycją nowego terminu. 2) Zmiana stawki podatku VAT - jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto. 3) Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_kanczuga/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kańczuga z siedzibą w Kańczudze 37 - 220 Kańczuga, ul. Węgierska 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 10:30, miejsce: pokój nr 6 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy PZP , odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 17.1 Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: Nr: Nazwa kryterium: Waga: 1 Cena (koszt) 94 % 2 Okres gwarancji 6% 17.2 Punkty przyznawane za podane w pkt. 17.1 kryteria będą liczone według następujących wzorów: Nr kryterium: Wzór: 1 Cena (koszt) Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) x 100 x 94% gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert ważnych - Cof - cena podana w ofercie badanej - 100 - wskaźnik stały - 94% - procentowe znaczenie kryterium ceny 2 Okres gwarancji Liczba punktów = ( Og/Og max) x 100 x 6% gdzie: -Og - okres gwarancji podany w ofercie -Og max - maksymalny okres gwarancji punktowany przez zamawiającego - 100 - wskaźnik stały - 6% - procentowe znaczenie kryterium ceny 17.3 W kryterium - Okres gwarancji - minimalny okres udzielenia gwarancji to 12 miesięcy. Za udzielenie gwarancji na 12 miesięcy Wykonawca otrzymuje 0 pkt., za udzielenie dodatkowej gwarancji na okres 6 miesięcy i więcej Wykonawca w tym kryterium uzyska najwyższą ilość punktów - 6 pkt. Minimalny okres dodatkowej, punktowanej gwarancji wynosi 1 miesiąc. Za każdy miesiąc dodatkowej gwarancji wykonawca otrzymuje 1 pkt. (Zamawiający nie dopuszcza podawania okresu gwarancji w dniach. Oferty z podanym okresem gwarancji w dniach będą odrzucane) 17.4 Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny ofert stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. 17.5 Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. 17.6 Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że kilka ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną. 17.7 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących oświadczeń, dokumentów i treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem pkt 17.11 SIWZ dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 17.8 Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że pomimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy PZP. 17.9 Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia (lub części zamówienia jeżeli zamówienie jest podzielone na części) lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny, w szczególności w zakresie: 1) oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków wykonywania zamówienia dostępnych dla wykonawcy, oryginalności projektu wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314); 2) pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. 17.10 Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na wykonawcy 17.11 Zamawiający poprawia w ofercie: -oczywiste omyłki pisarskie - oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, - inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśnictwo Hadle: wyprofilowanie i utwardzenie składu drewna w oddz. 135 g oraz naprawa części szlaku zrywkowego nr 04-5 w oddz. 134 b, d..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: a) utwardzenie i wyprofilowanie składu drewna poprzez: o wykarczowanie i uprzątnięcie pniaków o mechaniczne profilowanie nawierzchni składu 1500 m2, o utwardzenie składu kamieniem naturalnym (łupek) o grubości po zagęszczeniu 20 cm na powierzchni 1500 m2, o wykonanie przepustu hdpe O 400 mm o długości 12 m. b) naprawę szlaku zrywkowego nr 04-5 poprzez: o profilowanie nawierzchni szlaku na długości 400 mb na szerokości 3 mb ze ścięciem nierówności, o wykonanie obustronnych rowów odwadniających na łącznym odcinku 400 mb o wykonanie utwardzenia szlaku na długości 400 mb i szerokości 3 mb poprzez warstwę z kamienia naturalnego (łupek) o grubości po zagęszczeniu 20 cm, o wykonanie dwóch przepustów hdpe O 400 mm o długości po 6 m każdy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 77.20.00.00-2, 45.50.00.00-2, 14.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. okres gwarancji - 6

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2: Leśnictwo Szklary: naprawa części szlaku zrywkowego nr 06-7 w oddz. 198 c..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: o wykonanie utwardzenia szlaku na długości 460 m (szerokość 4 m) oraz 40 m (szerokość 11 m) poprzez warstwę z kamienia naturalnego (łupek) o grubości po zagęszczeniu 20 cm, o wykonanie wodospustów z drewna iglastego: 6 szt. o dł. 6 m, 2 szt. o dł. 13 m i pozostałych wymiarach jw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 77.20.00.00-2, 45.50.00.00-2, 14.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. okres gwarancji - 6

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leśnictwo Węgierka: utwardzenie składu drewna w oddz. 99c.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: o rozplantowanie piasku dostarczonego przez Zamawiającego w ilości 20 m3 (piasek złożono przy składzie drewna), o utwardzenie składu kamieniem naturalnym (łupek) o grubości po zagęszczeniu 20 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 77.20.00.00-2, 45.50.00.00-2, 14.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. okres gwarancji - 6

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leśnictwo Borowiec: wyprofilowanie i utwardzenie składu drewna w oddz. 133 a..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: o wykarczowanie i uprzątnięcie pniaków o mechaniczne profilowanie nawierzchni składu na powierzchni 1 200 m2, o utwardzenie składu kamieniem naturalnym (łupek) o grubości po zagęszczeniu 20 cm na powierzchni 1 200 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 77.20.00.00-2, 45.50.00.00-2, 14.21.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 94
    • 2. okres gwarancji - 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.