eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Usługa przeprowadzenia zajęć rozwijających w liceach na terenie miasta Częstochowy dla potrzeb realizacji projektu z komponentem ponadnarodowym Young in Europe - 29 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-21

Częstochowa: Usługa przeprowadzenia zajęć rozwijających w liceach na terenie miasta Częstochowy dla potrzeb realizacji projektu z komponentem ponadnarodowym Young in Europe - 29 części.
Numer ogłoszenia: 179383 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia zajęć rozwijających w liceach na terenie miasta Częstochowy dla potrzeb realizacji projektu z komponentem ponadnarodowym Young in Europe - 29 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: CZĘŚĆ nr 1: Prowadzenie zajęć matematycznych w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 120 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 4; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 40 osób; Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 2: Prowadzenie zajęć matematycznych w  II Liceum Ogólnokształcącym im. R. Traugutta Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 6 osób. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 3: Prowadzenie zajęć matematycznych w  III Liceum Ogólnokształcącym im. dr W. Biegańskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 90 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 30 osób. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 4: Prowadzenie zajęć matematycznych w  IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: min. 2 osoby; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 150 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 5; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 50 osób. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 5: Prowadzenie zajęć matematycznych w  V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 10 osób. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 6: Prowadzenie zajęć matematycznych w  VI Liceum Ogólnokształcącym im. J. Dąbrowskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 60 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 osób. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 7: Prowadzenie zajęć matematycznych w  VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 13 osób. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 8: Prowadzenie zajęć matematycznych w  VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 16 osób. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 9: Prowadzenie zajęć matematycznych w  IX  Liceum Ogólnokształcącym im. C.K. Norwida Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 15 osób. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 10: Prowadzenie zajęć matematycznych w  XII  Liceum Ogólnokształcącym im. St. Żeromskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 90 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 30 osób. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 11: Prowadzenie zajęć informatycznych w  I  Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 15 osób. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 12: Prowadzenie zajęć informatycznych w  II Liceum Ogólnokształcącym im. R. Traugutta Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 4 osoby. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 13: Prowadzenie zajęć informatycznych w  III  Liceum Ogólnokształcącym im. dr W. Biegańskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 90 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 3; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 30 osób. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 14: Prowadzenie zajęć informatycznych w   IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 60 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 osób. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 15: Prowadzenie zajęć informatycznych w  V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 15 osób. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 16: Prowadzenie zajęć informatycznych  w   VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 13 osób. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 17: Prowadzenie zajęć informatycznych  w  VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 12 osób. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 18: Prowadzenie zajęć informatycznych  w   IX Liceum Ogólnokształcącym im. C. K. Norwida Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 10 osób. Produkt końcowy: projekt edukacyjny. CZĘŚĆ nr 19: Prowadzenie zajęć międzynarodowe stosunki gospodarcze w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 15 osób. Produkt końcowy: prezentacja multimedialna. CZĘŚĆ nr 20: Prowadzenie zajęć międzynarodowe stosunki gospodarcze w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr W. Biegańskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 15 osób. Produkt końcowy: prezentacja multimedialna. CZĘŚĆ nr 21: Prowadzenie zajęć międzynarodowe stosunki gospodarcze w IV Liceum Ogólnokształcącym im. H. Sienkiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 60 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 20 osób. Produkt końcowy: prezentacja multimedialna. CZĘŚĆ nr 22: Prowadzenie zajęć międzynarodowe stosunki gospodarcze w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 10 osób. Produkt końcowy: prezentacja multimedialna. CZĘŚĆ nr 23: Prowadzenie zajęć międzynarodowe stosunki gospodarcze w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1. Przewidywana liczba uczestników zajęć: 6 osób. Produkt końcowy: prezentacja multimedialna. CZĘŚĆ nr 24: Prowadzenie zajęć międzynarodowe stosunki gospodarcze w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 8 osób. Produkt końcowy: prezentacja multimedialna. CZĘŚĆ nr 25: Prowadzenie etyki, w tym etyki w biznesie w I Liceum Ogólnokształcącym im. J. Słowackiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 10 osób. Produkt końcowy: prezentacja multimedialna. CZĘŚĆ nr 26: Prowadzenie etyki, w tym etyki w biznesie w III Liceum Ogólnokształcącym im. dr W. Biegańskiego Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 60 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 2; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 15 osób. Produkt końcowy: prezentacja multimedialna. CZĘŚĆ nr 27: Prowadzenie etyki, w tym etyki w biznesie w V Liceum Ogólnokształcącym im. A. Mickiewicza Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 10 osób. Produkt końcowy: prezentacja multimedialna. CZĘŚĆ nr 28: Prowadzenie etyki, w tym etyki w biznesie w VII Liceum Ogólnokształcącym im. M. Kopernika Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 6 osób. Produkt końcowy: prezentacja multimedialna. CZĘŚĆ nr 29: Prowadzenie etyki, w tym etyki w biznesie w VIII Liceum Ogólnokształcącym Samorządowym Przewidywana liczba osób prowadzących zajęcia: 1 osoba; Przewidywana ilość godzin zajęć w okresie realizacji zamówienia: 30 h; Przewidywana liczba grup zajęć: 1; Przewidywana liczba uczestników zajęć: 6 osób. Produkt końcowy: prezentacja multimedialna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wszystkich części oraz adresy szkół, w których będą prowadzone zajęcia, zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), która jest załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które spełniają poniższe kryteria w zakresie niżej wymienionych części: W zakresie części 1 - 10: a) posiadają wykształcenie wyższe z zakresu matematyki lub studia podyplomowe w tym zakresie oraz uprawnienia do nauczania w szkole ponadgimnazjalnej; b) posiadają minimum roczne doświadczenie w nauczaniu młodzieży ponadgimnazjalnej. W zakresie części 11 - 18: a) posiadają wykształcenie wyższe z zakresu informatyki lub technologii informacyjnej lub studia podyplomowe w tym zakresie oraz uprawnienia do nauczania w szkole ponadgimnazjalnej; b) posiadają minimum roczne doświadczenie w nauczaniu młodzieży ponadgimnazjalnej. W zakresie części 19 - 24: a) posiadają wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania lub ekonomii lub stosunków międzynarodowych lub studia podyplomowe w tych zakresach oraz uprawnienia do nauczania w szkole ponadgimnazjalnej; b) posiadają minimum roczne doświadczenie w nauczaniu młodzieży ponadgimnazjalnej. W zakresie części 25 - 29: a) posiadają wykształcenie wyższe z zakresu etyki lub filozofii lub studia podyplomowe w tych zakresach oraz uprawnienia do nauczania w szkole ponadgimnazjalnej; b) posiadają minimum roczne doświadczenie w nauczaniu młodzieży ponadgimnazjalnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1. i 6.2. specyfikacji. 1.1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.c) i 6.2.a) winny być złożone w oryginale. Dokument, o którym mowa w punkcie 6.1.b) winien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.1.b) specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio. 1.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.3.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.c) specyfikacji). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 1.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie musi być załączone do oferty przetargowej w oryginale. Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy. 1.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. specyfikacji polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZMIANA UMOWY: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie usługi i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji usługi o czas trwania tych okoliczności, w zakresie wszystkich części. 2.Zajęcia będą prowadzone w zależności od wyniku procesu rekrutacji i bieżącej realizacji zajęć z ewentualnym podziałem na grupy i z częstotliwością realizacji zajęć wskazanymi przez Zamawiającego. 3. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, przedstawionych w ofercie przetargowej Wykonawcy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 4. W przypadku zmiany lub zwiększenia ilości osób przewidzianych do wykonania zamówienia, nowa osoba musi spełniać co najmniej wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla tej osoby. 5. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby przewidzianej do wykonania zamówienia jeżeli uzna, że nie wykonuje ona należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych ul. Śląska 11/13,42-217 Częstochowa, +48 343707618 Lidia Maciejewska,e-mail: lmaciejewska@czestochowa.um.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji.Otwarcie ofert:08/09/2014, godz.10:00, sala nr 108 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działania 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 3.Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a 02-676 Warszawa POLSKA Tel.: +48 224587801 Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl Faks: +48 224587800 4.Składanie odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych - Środki ochrony prawnej. W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (j.t. Dz. U. Z 2014 r., poz. 964); b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238). 5. Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych ul. Postępu 17a 02-676 Warszawa POLSKA Tel.: +48 224587801 Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl Faks: +48 224587800.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.