eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › PRZEBUDOWA ZIELEŃCA TYMIENIECKIEGO / PIOTRKOWSKA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Łódź: PRZEBUDOWA ZIELEŃCA TYMIENIECKIEGO / PIOTRKOWSKA
Numer ogłoszenia: 179308 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, ul. Tymienieckiego 5, 90-365 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384711, fax 042 6384747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ZIELEŃCA TYMIENIECKIEGO / PIOTRKOWSKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegające na przebudowie zieleńca, położonego przy ulicach: Piotrkowskiej i ks. bp. W. Tymienieckiego w Łodzi. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: - rozbiórkę nawierzchni istniejących alejek z płyt chodnikowych o powierzchni - 877 m2, - rozbiórkę obrzeży trawnikowych o długości - 827 m, - rozbiórkę krawężników betonowych o długości - 62 m, - rozbiórkę dróg i placyków z płyt żelbetowych ażurowych o powierzchni - 125 m2, - rozbiórkę nawierzchni z płyt drogowych betonowych o powierzchni - 127 m2, - budowę chodnika z kostki brukowej betonowej na powierzchni - 964 m2, - udowę nawierzchni z kostki brukowej betonowej na powierzchni - 127 m2, - budowę ścianki oporowej prefabrykowanej o długości - 27 m, - ustawienie separatorów ruchu, blokady parkingowej i krat - osłon drzew, - rekultywację trawników na powierzchni - 3 340 m2, - posadzenie roślin cebulowych - 100 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2000.00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, c. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Za spełnianie ww. warunków Zamawiający uzna: ad. a. prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia; ad. b. należyte wykonanie przez Wykonawcę, w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - minimum 2 roboty o łącznej wartości co najmniej 150 000 zł brutto - z podaniem wartości, ilości robót, dat i miejsca wykonania; Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych prac o ww. wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności. ad. c. dysponowanie przez Wykonawcę osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności: robót drogowych; ad. d. posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000 zł. ad. e. złożenie oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz załączenie do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w części VI niniejszej specyfikacji, potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów według kryterium: spełnia - nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub zaktualizowany przez organ wydający dokument) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 4. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - minimum 2 roboty o łącznej wartości co najmniej 150 000 zł - z podaniem wartości, ilości robót, dat i miejsca wykonania. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych prac o ww. wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności; 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w ppkt. 4 (o wykazanej w wykazie wartości), zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji, posiadanych uprawnień i odpowiednio członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego: należy dysponować osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności robót drogowych. 7. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000 zł. 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ppkt. 1 i 2 składa odpowiednie dokumenty, wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa 90-365 Łódź ul. ks. bp. Wincentego Tymienieckiego 5, pok. 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Łodzi, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa 90-365 Łódź ul. ks. bp. Wincentego Tymienieckiego 5, pok. 117.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.