eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mochowo › Przygotowanie i przeprowadzenie akcji promocyjno - informacyjnej dla odbiorców projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Mochowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Mochowo: Przygotowanie i przeprowadzenie akcji promocyjno - informacyjnej dla odbiorców projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Mochowo
Numer ogłoszenia: 179151 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mochowo , 09-214 Mochowo, woj. mazowieckie, tel. 024 2763333, faks 024 2763178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie akcji promocyjno - informacyjnej dla odbiorców projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Mochowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie akcji promocyjno - informacyjnej dla odbiorców projektu pt. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowym w Gminie Mochowo, jego znaczenie dla mieszkańców (społeczeństwa) oraz udziału środków Unii Europejskiej w projekcie realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Wykonawca, poprzez spójne i wzajemnie uzupełniające się narzędzia informacji i promocji, zapewni upowszechnienie wiedzy i publicznej świadomości na temat projektu i możliwości rozwoju osobistego jakie daje dostęp do sieci Internet. Prowadzona kampania będzie również skoncentrowana na wskazaniu roli Unii Europejskiej w finansowaniu działań mających na celu zapewnienie dostępu do Internetu dla osób zagrożonych wykluczeniem cyfrowym z powodu trudnej sytuacji materialnej lub niepełnosprawności, a także budowania świadomości społecznej dotyczącej istnienia Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, jego dostępności, roli oraz potencjalnych korzyści jakie oferuje. Dotarcie do jak najszerszego kręgu osób realizowanie będzie poprzez przeprowadzi akcji promocyjno - informacyjnej w dwóch etapach: 1. W terminie 15.09.2014 r. - 12.10.2014 r. kampania promocyjna związana z realizacją przedmiotowego projektu zawierająca informacje związane z upowszechnianiem technologii informatycznych: przygotowanie grafiki, skład i wydruk materiałów promocyjnych, tj. 50 szt. plakatów (format A3 ok. 420x297, druk wielokolorowy CMYK, kreda błysk 135 g/m2) wywieszonych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w 42 wsiach z terenu gminy Mochowo wraz z fotograficznym potwierdzeniem ich wywieszenia; przygotowanie i zamieszczenie ogłoszenia w prasie lokalnej; przygotowanie naklejek promocyjnych: 70 szt. naklejek na wierzch segregatora, 70 szt. naklejek na grzbiet segregatora, 10 szt. naklejek na szafy, 10 szt. arkuszy formatu A4 z naklejkami o wymiarach ok. 20x3 cm, 10 szt. arkuszy formatu A4 z naklejkami o wymiarach ok. 10x3 cm, 10 szt. arkuszy formatu A4 z naklejkami o wymiarach ok. 7x2cm, 10 szt. arkuszy formatu A4 z naklejkami o wymiarach ok. 5x2 cm, 10 szt. arkuszy formatu A4 z naklejkami o wymiarach ok. 2,5x1 cm; przygotowanie tablicy informacyjnej siedziby biura projektu; opracowanie strony internetowej projektu. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji adresu internetowego określonego przez Zlecającego w domenie.pl oraz do utrzymania serwera pod stronę lub wykupienia usługi hostingu na okres do 31.12.2015 roku na własny koszt i we własnym zakresie oraz dokonania cesji na Urząd Gminy Mochowo w III kwartale 2015 roku. a) Dopuszczalne technologie budowy strony: autorski CMS, komercyjny CMS, CMS na licencji otwartej. W przypadku rozwiązań autorskich lub komercyjnych Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia odpowiednich praw na bezpłatne korzystanie z systemu w okresie do 31.12.2020 roku wraz z aktualizacją do najnowszej występującej wersji systemu, niezależnie od występującej technologii i następujących zmian technicznych hostingu. b) Jeżeli serwis budowany będzie w oparciu o system CMS związany z bazą danych Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania comiesięcznej kopii zapasowej bazy danych do siedziby Zamawiającego. c) Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji serwisu internetowego na podstawie danych przesłanych przez osobę wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania osobie wyznaczonej do kontaktów parametrów dostępu do serwisu tj. nazwa użytkownika, hasło. d) Strona internetowa powinna zawierać minimum: galerię, aktualności, możliwość pobrania dokumentów, możliwość dokonywania komentarzy do artykułów. e) Wykonawca zobowiązany jest aby strona internetowa obligatoryjnie zawierała treści i logotypy graficzne zgodnie z aktualnymi wytycznymi Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz Przewodnikiem w zakresie promocji Projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu f) Przed podpisaniem umowy na usługę, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt graficzny w postaci pliku JPG. 2. W terminie 13.10.2014 r. - 14.11.2014 r. kampania informacyjna dot. rekrutacji do projektu wśród potencjalnych uczestników projektu: przygotowanie grafiki, skład i wydruk materiałów promocyjnych, tj. 50 szt. plakatów (format A3 ok. 420x297, druk wielokolorowy CMYK, kreda błysk 135 g/m2) wywieszonych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w 42 wsiach z terenu gminy Mochowo wraz z fotograficznym potwierdzeniem ich wywieszenia oraz 2000 szt. ulotek informacyjnych (format A5 ok. 210x148mm, pojedyncza, papier kredowy błysk, gramatura 135g/m2, druk wielokolorowy CMYK) rozprowadzonych wśród potencjalnych uczestników projektu; przygotowanie i zamieszczenie ogłoszenia w prasie lokalnej; zorganizowanie i przeprowadzenie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym (najpóźniej do dnia 10.11.2014 r.) zebrań informacyjnych dla mieszkańców gminy Mochowo w 11 miejscowościach z terenu gminy wraz z udokumentowaniem przeprowadzenia tychże zebrań poprzez m.in. zdjęcia, listę obecności, itp.). Podstawy prawne promocji, zasady wizualizacji materiałów informacyjnych oraz wymagania dotyczące znaków graficznych zawarte są w aktualnych wytycznych Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu i dostępne na stronie internetowej. Wszystkie materiały przeznaczone do publikacji i dystrybucji wymagają uprzedniego zatwierdzenia przez zamawiającego. Materiały promocyjno - informacyjne muszą uwzględniać kolorystykę i logotypy UE i POIG. Z przeprowadzonych działań promocyjno - informacyjnych Wykonawca przygotuje Raport, który będzie podstawą do rozliczenia z Zamawiającym i wystawienia faktury.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wymienione w SIWZ warunki

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wymienione w SIWZ warunki

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wymienione w SIWZ warunki

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wymienione w SIWZ warunki

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wymienione w SIWZ warunki

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać: formularz oferty sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1do SIWZ, wszystkie oświadczenia i dokumenty, wymienione w Rozdziale 6 SIWZ, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ (wypełnić odpowiednią część). Grupa kapitałowa - rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę, Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, Zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy (za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia); Zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mochowo.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mochowie, 09 - 214 Mochowo 20, pok. nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Mochowie, 09 - 214 Mochowo 20, pok. nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt:Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Mochowo współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Dotacje na Innowacje Inwestujemy w Waszą przyszłość Oś priorytetowa: 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.