eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja systemów techniki ochronnej w obiektach Kancelarii Prezydenta RP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-05

Warszawa: Konserwacja systemów techniki ochronnej w obiektach Kancelarii Prezydenta RP
Numer ogłoszenia: 179143 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Prezydenta RP , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6952863, faks 695-28-62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja systemów techniki ochronnej w obiektach Kancelarii Prezydenta RP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja systemów techniki ochronnej w okresie 24 miesięcy, w niżej wymienionych obiektach Kancelarii Prezydenta RP: a) Rezydencja Prezydenta RP ZAMEK w Wiśle - Narodowy Zespół Zabytkowy; b) Rezydencja Prezydenta RP Promnik; c) Dworek Prezydenta RP - Ośrodek Informacyjno-Edukacyjny w Ciechocinku; d) Rezydencja w Klarysewie; e) Archiwum Prezydenta RP w Warszawie przy ul. Augustówka 6; f) Zespół Rezydencji Belweder - Klonowa w Warszawie przy ul. Flory 2; g) Siedziba Kancelarii Prezydenta RP w Warszawie przy ul. Wiejskiej 10; h) Pałac Prezydencki w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 46/48. 2. Pracami konserwacyjnym objęte będą systemy techniki ochronnej w skład których wchodzą: a) System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SWiN); b) System Kontroli Dostępu (KD); c) System Telewizji Przemysłowej (CCTV). 3. Czasokresy konserwacji: a) Systemu SWiN - 1 raz na kwartał w okresie 2 lat (9 systemów) ; b) Systemu Kontroli Dostępu KD - 1 raz na pół roku w okresie 2 lat (4 systemy); c) Konserwacja systemu CCTV - 1 raz na kwartał w okresie 2 lat (8 systemów) wraz z zachowaniem wymaganej dostępności serwisu i czasu reakcji w okresie trwania umowy. 4. Terminy w których będą prowadzone prace konserwacyjne w poszczególnych obiektach nie mogą się pokrywać. 5. Po zakończeniu przeglądu konserwacyjnego każdy system objęty będzie 7-dniowym okresem w trakcie trwania, którego sprawdzana będzie prawidłowa praca systemu. 6. Wykonawca zapewni gotowość świadczenia usług konserwacyjnych przez: Dla systemu SWiN a) Rezydencja Prezydenta RP ZAMEK w Wiśle: - Od poniedziałku do piątku - 24 h na dobę - W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę b) Rezydencja Prezydenta RP Promnik: - Od poniedziałku do piątku - 24 h na dobę - W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę c) Dworek Prezydenta RP w Ciechocinku: - Od poniedziałku do piątku - w godzinach od 8:00 do 17:00 - W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy d) Rezydencja w Klarysewie: - Od poniedziałku do piątku - w godzinach od 8:00 do 17:00 - W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy e) Archiwum Prezydenta RP w Warszawie: - Od poniedziałku do piątku - 24 h na dobę - W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę f) Pomieszczenia Specjalne nr 1 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10): - Od poniedziałku do piątku - w godzinach od 8:00 do 17:00 - W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy g) Pomieszczenia Specjalne nr 2 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10): - Od poniedziałku do piątku - w godzinach od 8:00 do 17:00 - W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy h) Pomieszczenia Specjalne nr 3 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10): - Od poniedziałku do piątku - 24 h na dobę -W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę i) Pomieszczenia Specjalne zlokalizowane w Pałacu Prezydenckim (ul. Krakowskie Przedmieście 46/48) - Od poniedziałku do piątku - 24 h na dobę - W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę. Dla systemu KD a) Rezydencja Prezydenta RP ZAMEK w Wiśle: - Od poniedziałku do piątku - w godzinach od 8:00 do 17:00 - W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy b) Archiwum Prezydenta RP w Warszawie: - Od poniedziałku do piątku - w godzinach od 8:00 do 17:00 - W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy c) Pomieszczenia Specjalne nr 3 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10) - Od poniedziałku do piątku - w godzinach od 8:00 do 17:00 - W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy d) Pomieszczenia Specjalne zlokalizowane w Pałacu Prezydenckim (ul. Krakowskie Przedmieście 46/48) - Od poniedziałku do piątku - w godzinach od 8:00 do 17:00 - W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy Dla systemu CCTV a) Rezydencja Prezydenta RP ZAMEK w Wiśle: - Od poniedziałku do piątku - 24 h na dobę - W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę b) Rezydencja Prezydenta RP Promnik: - Od poniedziałku do piątku - 24 h na dobę - W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę c) Dworek Prezydenta RP w Ciechocinku: - Od poniedziałku do piątku - w godzinach od 8:00 do 17:00 - W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy d) Rezydencja w Klarysewie: - Od poniedziałku do piątku - w godzinach od 8:00 do 17:00 - W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy e) Archiwum Prezydenta RP w Warszawie: - Od poniedziałku do piątku - 24 h na dobę - W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę f) Zespół Rezydencji Belweder - Klonowa: - Od poniedziałku do piątku - w godzinach od 8:00 do 17:00 - W święta i dni wolne od pracy - nie dotyczy g) Pomieszczenia Specjalne nr 3 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10) - Od poniedziałku do piątku - 24 h na dobę - W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę h) Pomieszczenia Specjalne zlokalizowane w Pałacu Prezydenckim (ul. Krakowskie Przedmieście 46/48) - Od poniedziałku do piątku - 24 h na dobę - W święta i dni wolne od pracy - 24 h na dobę 7. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii: Dla systemu SWiN a. Rezydencja Prezydenta RP w Wiśle - maksymalnie następny dzień liczony od momentu zgłoszenia b. Rezydencja Prezydenta RP Promnik - maksymalnie następny dzień liczony od momentu zgłoszenia c. Dworek Prezydenta RP w Ciechocinku - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia d. Rezydencja w Klarysewie - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia e. Archiwum Prezydenta RP - maksymalnie 8 godzin liczonych od momentu zgłoszenia. f. Pomieszczenia Specjalne nr 1 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10) - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia g. Pomieszczenia Specjalne nr 2 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10) - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia h. Pomieszczenia Specjalne nr 3 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10) - maksymalnie 8 godzin liczonych od momentu zgłoszenia. i. Pomieszczenia Specjalne zlokalizowane w Pałacu Prezydenckim (ul. Krakowskie Przedmieście 46/48) - maksymalnie 8 godzin liczonych od momentu zgłoszenia. Dla systemu KD a) Rezydencja Prezydenta RP ZAMEK w Wiśle - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia. b) Archiwum Prezydenta RP - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia. c) Pomieszczenia Specjalne nr 3 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10) - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia. d) Pomieszczenia Specjalne zlokalizowane w Pałacu Prezydenckim (ul. Krakowskie Przedmieście 46/48)- maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia. Dla systemu CCTV a) Rezydencja Prezydenta RP ZAMEK w Wiśle - maksymalnie następny dzień liczony od momentu zgłoszenia b) Rezydencja Prezydenta RP Promnik - maksymalnie następny dzień liczony od momentu zgłoszenia c) Dworek Prezydenta RP w Ciechocinku - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia d) Rezydencja Prezydenta RP w Klarysewie - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia e) Archiwum Prezydenta RP - maksymalnie 8 godzin liczonych od momentu zgłoszenia f) Zespół Rezydencji Belweder -Klonowa - maksymalnie następny dzień roboczy liczony od momentu zgłoszenia g) Pomieszczenia Specjalne nr 3 zlokalizowane w siedzibie KPRP (ul. Wiejska 10) - maksymalnie 8 godzin liczonych od momentu zgłoszenia h) Pomieszczenia Specjalne zlokalizowane w Pałacu Prezydenckim (ul. Krakowskie Przedmieście 46/48) - maksymalnie 8 godzin liczonych od momentu zgłoszenia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ust 2 ustawy, nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie uprawnień poprzez dostarczenie ważnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie projektowania, montażu, obsługi i konserwacji systemów zabezpieczenia technicznego dotyczących Ochrony Osób i Mienia zgodnie z ustawą O Ochronie Osób i Mienia (Dz. U. z 1997 r. Nr 114, poz. 740 z późn. zmian.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, jednej głównej usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór wniosku dostępny na stronie Zamawiającego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. (załącznik nr 5 do wniosku) Zamawiający za główną usługę uzna łączne wykonanie: a) usług konserwacyjnych w zakresie systemów sygnalizacji włamania i napadu opartych o centrale GALAXY lub/i SINTONY lub/i SATEL (centrale alarmowe) lub/i DSC lub/i SZERSZEŃ o łącznej wartości min. 50.000 zł brutto; b) usług konserwacyjnych w zakresie systemów kontroli dostępu opartych o urządzenia FALCON lub/i VEMCO lub/i DELTA CONTROLS o łącznej wartości min. 10.000 zł brutto; c) usług konserwacyjnych w zakresie systemów telewizji przemysłowej budowanych w oparciu o sprzęt firm: ULTRAK lub/i SAMSUNG lub/i BOSCH o łącznej wartości min. 40.000 zł brutto. W przypadku wykonywania usług wymienionych w pkt. a, b i c w ramach jednego kontraktu (jednej umowy) należy zachować wymóg dotyczący minimalnych wartości za poszczególne usługi. Ponadto Wykonawcy załączą poświadczenie potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie potencjału technicznego poprzez dysponowanie sprzętem i oprogramowaniem umożliwiającym bieżącą aktualizację w wersji elektronicznej (format Auto CAD) i wydruk (do formatu papieru A2 włącznie) dokumentacji projektowej systemów techniki ochronnej. (załącznik nr 3 do wniosku)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować dysponowanie personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia wraz ze stosownymi uprawnieniami tj.: min. 4 instalatorów systemów alarmowych, którzy posiadają (załącznik nr 4 do wniosku): a) aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, co najmniej do klauzuli poufne, w rozumieniu ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) dla pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych oraz pracowników realizujących prace wymagające dostępu do informacji niejawnych; b) licencje pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia (kierujący pracami konserwacyjnymi powinien posiadać licencję II stopnia); c) kwalifikacje do instalowania i konserwowania systemów sygnalizacji włamania i napadu SA-3 i SA-4 (wg. PN-93 E-08390/14) lub stopniu 3 - 4 (wg. PN-EN-50131-1); w tym min. dwóch instalatorów, którzy posiadają licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 9 do SIWZ). 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt. III.3 ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: a) dokumentów dotyczących zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) dokumentów dotyczących sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. III.4) na podstawie złożonego wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie: warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5. Niespełnienie któregokolwiek z warunków będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. W przypadku, gdy liczba Wykonawców będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy wykażą najwyższą łączną wartość wykonanych usług konserwacyjnych systemów technik ochronnych określonych w przedmiocie zamówienia oraz złożą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. ( załącznik nr 5A do wniosku) 7. Usługi, o których mowa w pkt. 6 to usługi ponad te, które zostały ujęte w wykazie wykonanych usług na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. 8. Przy klasyfikacji Wykonawców do dalszego etapu Zamawiający będzie się kierował kryterium: Łączna wartość wykonanych usług konserwacyjnych - 100% 9. Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: łączna badana wartość wykonanych usług Ocena = --------------------------------------------------------------------- x 100 łączna maksymalna wartość wykonanych usług 10. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają w/w warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Cena za 1 roboczogodzinę - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zmian przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj.: a) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona zmiany stawki podatku (VAT) na usługi będące przedmiotem zamówienia - w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie umowne brutto ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany; b) konieczność przedłużenia (zmiany) terminu umownego z powodu zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie usług, przeprowadzenie prób i sprawdzeń. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania usług, wyłączają niezgodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania usług; c) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego; 2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w stosownym protokole wpisem potwierdzonym przez Przedstawiciela Zamawiającego. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionej w ust. 1b) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak jak o okres trwania tych okoliczności. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na Wykonawcy przedmiotowego zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prezydent.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa - Biuro Administracyjne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa - Kancelaria Główna, wejście D.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.