eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz Biurach Powiatowych ARiMR w Będzinie, Międzyświeciu, Częstochowie, Kłobucku, Pszczynie, Nakle Śląskim i Jastrzębiu Zdroju

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-11

Częstochowa: Wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz Biurach Powiatowych ARiMR w Będzinie, Międzyświeciu, Częstochowie, Kłobucku, Pszczynie, Nakle Śląskim i Jastrzębiu Zdroju
Numer ogłoszenia: 179113 - 2016; data zamieszczenia: 11.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105573 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie, ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, faks 034 3249428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inna państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz Biurach Powiatowych ARiMR w Będzinie, Międzyświeciu, Częstochowie, Kłobucku, Pszczynie, Nakle Śląskim i Jastrzębiu Zdroju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym ARiMR oraz Biurach Powiatowych ARiMR w Będzinie, Międzyświeciu, Częstochowie, Kłobucku, Pszczynie, Nakle Śląskim i Jastrzębiu Zdroju. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w zakresie 8 zadań: Zadanie nr 1 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Będzinie ul. Krasickiego 17, 42-500 Będzin (BP218). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych oraz naprawie oświetlenia na korytarzu. Zadanie nr 2 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Międzyświeciu ul. Cieszyńska 85, 43-430 Skoczów (BP221). Prace obejmują malowanie pomieszczeń, wymianę wykładziny w wybranych pomieszczeniach biurowych, naprawę podestu przy wejściu do BP oraz naprawę odwodnienia dachu. Zadanie nr 3 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Częstochowie ul. Tkacka 5, 42-200 Częstochowa (BP222). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych oraz wymianie wykładziny w pomieszczeniach biurowych. Zadanie nr 4 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Kłobucku ul. Wojska Polskiego 2, 42-100 Kłobuck (BP224). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych na piętrze oraz wykonaniu remontu dwóch pokoi biurowych. Zadanie nr 5 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Pszczynie ul. Szymanowskiego 10, 43-200 Pszczyna (BP228). Prace polegają na wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach biurowych. Zadanie nr 6 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Nakle Śląskim ul. G.Morcinak 9, 42-620 Nakło Śląskie (BP231). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych. Zadanie nr 7 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Jastrzębiu Zdroju ul. Czecha 8b, 44-330 Jastrzębie Zdrój (BP232). Prace obejmują remont instalacji C.O oraz naprawę uszkodzonego podestu. Zadanie nr 8- Wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa (OR12). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Zadanie nr 1 - BP Będzin: Przedmiar robót - Załącznik nr 1a, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i; Zadanie nr 2 - BP Międzyświeć: Przedmiar robót - Załącznik nr 1b, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i; Zadanie nr 3 - BP Częstochowa: Przedmiar robót - Załącznik nr 1c, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i; Zadanie nr 4 - BP Kłobuck: Przedmiar robót - Załącznik nr 1d, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i; Zadanie nr 5 - BP Pszczyna: Przedmiar robót - Załącznik nr 1e, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i; Zadanie nr 6 - BP Nakło Śląskie: Przedmiar robót - Załącznik nr 1f, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i; Zadanie nr 7 - BP Jastrzębie Zdrój: Przedmiar robót - Załącznik nr 1g, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i; Zadanie nr 8 - Śląski OR Częstochowa: Przedmiar robót - Załącznik nr 1h, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1i; Zamawiający nie wyznacza maksymalnej liczby zadań (części), na które Wykonawca może złożyć ofertę. Zamawiający informuje, iż wszystkie użyte w dokumentacji nazwy własne materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia mają wyłącznie charakter poglądowy, określający minimalne wymogi dotyczące parametrów technicznych, jakościowych i technologicznych. W sytuacji, kiedy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace w okresie 36 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Jest to minimalny okres gwarancji, jakiego wymaga Zamawiający i będzie modyfikowany w zależności od okresu gwarancji zaoferowanego przez Wykonawcę. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia w poszczególnych zadaniach. W przypadku powierzenia realizacji jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym (Załączniki nr 2A-2H) tej części (zakresu) zamówienia. Pozostałe istotne wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie poniżej 5 225 000 euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.40 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Częstochowie ul. Tkacka 5, 42-200 Częstochowa (BP222). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych oraz wymianie wykładziny w pomieszczeniach biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Handlowy REMONT Jerzy Kasprzak, ul. Długa 65, Iwanowice Małe, 42-152 Opatów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14985,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12580,39

  • Oferta z najniższą ceną: 12580,39 / Oferta z najwyższą ceną: 12580,39

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Kłobucku ul. Wojska Polskiego 2, 42-100 Kłobuck (BP224). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych na piętrze oraz wykonaniu remontu dwóch pokoi biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Handlowy REMONT Jerzy Kasprzak, ul. Długa 65, Iwanowice Małe, 42-152 Opatów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20310,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23462,90

  • Oferta z najniższą ceną: 23462,90 / Oferta z najwyższą ceną: 23462,90

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Jastrzębiu Zdroju ul. Czecha 8b, 44-330 Jastrzębie Zdrój (BP232). Prace obejmują remont instalacji C.O oraz naprawę uszkodzonego podestu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sanitas II Sp. z o.o., ul. Sznelowiec 2, 43-200 Pszczyna, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52839,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59891,16

  • Oferta z najniższą ceną: 59891,16 / Oferta z najwyższą ceną: 59891,16

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8- Wykonanie prac remontowych w Śląskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa (OR12). Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń biurowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Handlowy REMONT Jerzy Kasprzak, ul. Długa 65, Iwanowice Małe, 42-152 Opatów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3576,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4356,50

  • Oferta z najniższą ceną: 4356,50 / Oferta z najwyższą ceną: 4356,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.