eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia pn. Asystent rodziny współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (PriorytetVII Promocja integracji społecznej, Działanie7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Oława: usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia pn. Asystent rodziny współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej)
Numer ogłoszenia: 179051 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie , ul. 1 Maja 11, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 31 32 921, faks 71 303 24 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.olawa.ig.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia pn. Asystent rodziny współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ilość osób - 1 osoba z wykształceniem wyższym inne niż pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie, praca socjalna. Z uwagi na ilość osób skierowanych na szkolenie - 1 osobę Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie kierowanej osoby do innej grupy szkoleniowej. 2) Szkolenie ma być realizowane na podstawie ustawy z dnia 9 czerwca 2011r., o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j.Dz.U z 2013,poz.135 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011r. w sprawie szkoleń na asystenta rodziny (Dz. U. z 2011r. Nr 272, poz. 1608). 3) Szkolenie ma być przeprowadzone na podstawie programu zatwierdzonego przez Ministra właściwego do spraw rodziny. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy zatwierdzony program oraz decyzję o zatwierdzeniu programu. Nazwa, dane Wykonawcy mają być zgodne z danymi umieszczonymi w wykazie decyzji Ministra Pracy i Polityki Społecznej udostępnionych w Biuletynie Informacji Publicznej Ministerstwa. 4) Ilość godzin szkolenia minimum 230 godzin dydaktycznych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011r. w sprawie szkoleń na asystenta rodziny (Dz. U. z 2011r. Nr 272, poz. 1608). 5) Miejsce szkolenia - Oława lub w promieniu 250 km od Oławy. Wykonawca wskaże dokładnie adres miejsca przeprowadzenia szkolenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 6) Wykonawca zapewni salę szkoleniową na zajęcia teoretyczne oraz zorganizuje miejsce odbywania zajęć praktycznych. Pomieszczenia do odbywania szkolenia winny być przestronne i przewiewne, przystosowane do liczby osób przewidzianych do przeszkolenia, posiadać oświetlenie naturalne i sztuczne, posiadać miejsca siedzące dla każdego uczestnika szkolenia, umożliwiające wykonywanie notatek, być wyposażone w pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia, będącego przedmiotem zamówienia (m.in. urządzenia audiowizualne - laptop, rzutnik multimedialny, itp.), posiadać zaplecze socjalne i sanitarne. 7) Wykonawca oznaczy sale szkoleniowe, w których będą się odbywać zajęcia teoretyczne i praktyczne informacją dostarczoną przez Zamawiającego o odbywaniu się szkolenia, w którym uczestnictwo jednej osoby jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 8) Wykonawca w pierwszym dniu szkolenia przekaże uczestnikowi na własność materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości w celu pozytywnego zaliczenia szkolenia. Materiały te powinny być oznakowane logotypami UE i POKL zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 9) W ramach realizowanego szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikowi niezbędne materiały wykorzystywane w czasie trwania zajęć teoretycznych i praktycznych, w tym udostępni środki ochrony osobistej jeżeli są wymagane (odzież ochronna). 10) Wykonawca przekaże do wypełnienia osobie skierowanej na szkolenie przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia, ankiety ex-ante i ex-post służącej do jego oceny, wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. 11) Wykonawca będzie zobowiązany do monitorowania obecności na zajęciach osoby skierowanej na szkolenia przez Zamawiającego. W przypadku nie zgłoszenia się uczestnika w danym dniu na zajęcia, przerwaniu szkolenia lub rezygnacji lub w innych sytuacjach mogących mieć wpływ na realizację szkolenia Wykonawca niezwłocznie (pisemnie, telefonicznie lub emaliowo) o tym fakcie poinformuje Zamawiającego. 12) W przypadku nieukończenia przez uczestnika z winy Wykonawcy szkolenia, przerwania, rezygnacji przez uczestnika ze szkolenia, Wykonawcy przysługuje częściowe wynagrodzenie, w wysokości proporcjonalnej do ilości godzin uczestnictwa w szkoleniu (przeliczone wg stawki za osobogodzinę) bez naliczania jakichkolwiek kar. 13) Po ukończeniu szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikowi egzamin wewnętrzny/ zewnętrzny, jeżeli taki egzamin jest przewidziany. 14) Wykonawca wystawi zaświadczenie o ukończeniu przez uczestnika szkolenia, zawierające, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej: a) numer z rejestru; b) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość; c) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie; d) formę i nazwę szkolenia; e) okres trwania szkolenia; f) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; g) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; h) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie; 15) Wykonawca przekaże Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujące dokumenty: a) kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dziennika z tematami zajęć i liczbą godzin, b) imienną listę obecności uczestnika na szkoleniu, c) imienną listę potwierdzającą otrzymanie materiałów szkoleniowych; d) kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaświadczenia o ukończeniu przez uczestnika szkolenia; e) imienną listę odbioru zaświadczeń po zakończonym kursie, f) ankiety oceniające przeprowadzone wśród uczestników szkolenia 16) Wszystkie wytworzone przez Wykonawcę dokumenty winny być oznakowane zgodnie Zał. Nr 1 do umowy, który Wykonawca otrzyma w formie elektronicznej od Zamawiającego. 17) Wszystkie w/w wymienione wymagania Wykonawca winien wliczyć w cenę szkolenia. 18) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zamówienia w dowolnym czasie. 19) Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U.2002.101.926 z późn. zm.)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli posiada aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS). Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według reguły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na Zał. Nr 2 do SIWZ i dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego wpisu do RIS.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia na Zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym na Zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do potrzeb przedmiotowego szkolenia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi kwalifikacje odpowiadające przedmiotowi szkolenia, o których mowa w § 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 09.12.2011r. w sprawie szkoleń na asystenta rodziny (Dz. U. z 2011r. Nr 272, poz. 1608), na Zał. Nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych oświadczeń i wynikających z nich informacji załączonych przez Wykonawcę do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej na Zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy złożonych oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w odniesieniu do: 1) kadry dydaktycznej, tj. wprowadzenia osoby zastępującej (o kwalifikacjach równoważnych bądź wyższych) w przypadku wystąpienia sytuacji niezależnych od Wykonawcy i niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy (np. choroby wykładowcy). 2) zmiany harmonogramu w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmiany z przyczyn niezależnych od stron umowy, przy czym zmiana ta nie może wykraczać poza termin określony w rozdziale IV SIWZ. 3) wystąpienia siły wyższej w zakresie objętym skutkami działania siły wyższej. Strony nie są odpowiedzialne za skutki wynikające z działania siły wyższej, które utrudniają lub uniemożliwiają pełne lub częściowe wykonanie Umowy. Za okoliczności siły wyższej mogą być uznane tylko te, które zaistniały niezależnie od woli Stron i nie występują z winy Strony powołującej się na siłę wyższą. Strona zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą stronę o wystąpieniu siły wyższej, uniemożliwiającej realizację obowiązków wynikających z Umowy. 4) Inne zmiany korzystne dla Zamawiającego ze względu na realizację zamówienia oraz prowadzonego projektu systemowego Warunki zmian w umowie: 1) Zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian. 2) Zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron. 3) Zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą, w tym w szczególności: - nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, - musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, - nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.olawa.ig.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oławie 55-200 Oława, ul. 1 Maja 11, I piętro sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 10:00, miejsce: 55-200 Oława, Ratusz, Rynek 1 piętro I - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizowanego projektu systemowego pn. Zainwestuj w lepsze jutro (Priorytet: VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej) Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.