To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-10
Olsztyn: Dostawa wyposażenia biurowego - postępowanie nr 110/D
Numer ogłoszenia: 178531 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98649 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 321600, faks 261 321689.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia biurowego - postępowanie nr 110/D.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia biurowego, w ramach której należy dostarczyć: 1. Krzesło biurowe na metalowej podstawie - wyściełane 240 szt., 2. Krzesło obrotowe na metalowej podstawie z regulowanym podnoszeniem - wyściełane 168 szt., 3. Fotel biurowy obrotowy na metalowej podstawie z regulowanym podnoszeniem - wyściełany 50 szt., 4. Regał biurowy 1-segmentowy (nadstawka z drzwiczkami) 50 szt., 5. Regał biurowy 1-segmentowy (nadstawka z półkami) 50 szt., 6. Biurko 70 szt., 7. Stolik pod komputer 70 szt., 8. Szafa ubraniowa 2 drzwiowa 80 szt. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 25 WOG w Białymstoku, ul. Kawaleryjska 70. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ. Na podstawie art. 34 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na zwiększeniu ilości zamawianych krzeseł biurowych na metalowej podstawie - twardych (poz. 1 opisu przedmiotu zamówienia) do wysokości posiadanych środków finansowych, przeznaczonych na realizację zamówienia, lecz nie więcej niż o 30%. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: (minimum 24 - maksimum 36 miesięcy).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.14.13.00 - Szafy 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "MEBLEX" GRZEGORZ OBUCHOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI "MEBLEX" GRZEGORZ OBUCHOWICZ
- Zakład Produkcji Mebli MEBLEX Grzegorz Obuchowicz, ul. Barczewskiego 18, 11-001 Dywity, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131238,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 149927,16
Oferta z najniższą ceną: 149927,16 / Oferta z najwyższą ceną: 311977,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1495N relacji Ryn Reszelski- Kolno, od km 5+275 do km 5+425
- Remont łazienek w budynku Wydziału Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego przy Placu Cieszyńskim 1 w Olsztynie
- Remont drogi powiatowej Nr 1993N relacji Tuławki-Maruny, od km 14+215 do km 14+515
- Malowanie pomieszczeń w budynku Centrum Konferencyjnego przy ul. Dybowskiego 11
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Piszu do ZUOK w Olsztynie
- Wykonanie remontu tarasu przy sali 106 w budynku Wydziału Geoinżynierii przy ul. Prawocheńskiego 15
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz montażu wyposażenia meblowego dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Zakup krzeseł obrotowych z zagłówkiem dla potrzeb Oddziału ZUS w Gorzowie Wielkopolskim i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Wyposażenie budynku Urzędu Miejskiego w Zaklikowie
- Zakup, dostawa, montaż obrotowych krzeseł biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Szczecinie i podległych terenowych jednostek organizacyjnych.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.