To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-01
Ogłoszenie nr 17840 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.
Katowice: użytkowanych przez Izbę Celną w Katowicach oraz na terenach przyległych do budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 372251 - 201
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 374615 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny
27050308000000, ul.
ul. Słoneczna
34,
40-136
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 3587169, faks
32 3587204, e-mail
zamowienia.publiczne@kat.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.katowice.scelna.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
użytkowanych przez Izbę Celną w Katowicach oraz na terenach przyległych do budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):330000-ILGW.271.11.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) sprzątanie wszystkich pomieszczeń (powierzchni wewnętrznej) w budynkach będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby Celnej w Katowicach oraz najmowanych przez Izbę Celną w Katowicach, 2) sprzątanie terenów (powierzchni zewnętrznej) wokół budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby Celnej w Katowicach oraz przyległych do nich chodników. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji częściowej ze sprzątania powierzchni zewnętrznej. Usługę, będącą przedmiotem zamówienia, Wykonawca winien wykonywać zgodnie z określoną częstotliwością, w godzinach podanych przez Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i dni świątecznych, pod własnym nadzorem przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości i profesjonalnego sprzętu. Za zgodą Zamawiającego usługa mycia okien (w tym mycie okien techniką wysokościową), czyszczenie wykładzin dywanowych, czyszczenie, pastowanie, polerowanie wykładzin PCV, mechaniczne czyszczenie płytek podłogowych może być wykonywane w innych godzinach niż określone zostały dla poszczególnych jednostek, jak również w dni wolne. 2.Zakres usług sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości siedzib Zamawiającego: a) sprzątanie podstawowe wszystkich pomieszczeń, biurowych pięć razy w tygodniu, zaś pozostałe pomieszczenia zgodnie z określoną częstotliwością, w tym m.in.: ? zamiatanie i zmywanie posadzek we wszystkich pomieszczeniach. W zakresie Izby Celnej w Katowicach, Urzędu Celnego w Katowicach i Urzędu Celnego w Bielsku Białej, zgodnie z zaleceniami producenta ( wg. Załącznika nr 8), ? co najmniej dwa razy w czasie trwania umowy mechaniczne czyszczenie podłóg, ? odkurzanie powierzchni dywanowych, ? odkurzanie w siedzibie Izby Celnej w Katowicach oraz w siedzibie Urzędu Celnego w Katowicach wykładzin typu FLOTEX odkurzaczem wyposażonym w turboszczotkę, ? usuwanie pajęczyn, ? usuwanie kurzu / przecieranie na mokro mebli, parapetów, wszelkich urządzeń (za wyjątkiem sprzętu komputerowego) lamp biurowych, wieszaków, gablot, tablic, ławek, itp., ? mycie powierzchni pionowych (drzwi, luster, fasad szklanych itp.) ? codzienne mycie środkami dezynfekującymi urządzeń sanitarnych oraz posadzek, w pomieszczeniach sanitarnych, ? codzienne opróżnianie koszy ze śmieci oraz w miarę potrzeby koszy niszczarek, ? codzienne opróżnianie pojemników na segregację odpadów - dotyczy budynku Izby Celnej w Katowicach, budynku Urzędu Celnego w Bielsku - Białej i Urzędu Celnego w Rybniku i siedzibie zamiejscowej IC w Cieszynie. ? jeden raz w czasie trwania umowy chemiczne czyszczenie tapicerki meblowej, ? codzienne opróżnianie koszy na śmieci na zewnątrz budynków: Izby Celnej w Katowicach, Urzędu Celnego w Bielsku Białej, Urzędu Celnego w Rybniku, Urzędu Celnego w Częstochowie i siedziby zamiejscowej IC w Cieszynie. b) sprzątanie terenu wokół budynków będących w trwałym zarządzie Dyrektora Izby Celnej w Katowicach oraz przyległych do nich chodników tj.: Izby Celnej w Katowicach, Urzędu Celnego w Bielsku-Białej, Urzędu Celnego w Rybniku, Urzędu Celnego w Częstochowie oraz w siedziby zamiejscowej IC w Cieszynie, zgodnie z określoną częstotliwością, c) sprzątanie po pracach remontowych lub w ich trakcie - każdorazowo Zamawiający poinformuje Wykonawcę (faksem, pocztą e-mail) w terminie co najmniej 2 dni przed planowanym remontem, d) jeden raz w kwartale mycie ścian malowanych emalią lub glazurowanych w pomieszczeniach sanitarnych, paneli ściennych i sufitowych, itp., e) dwa razy w czasie trwania umowy czyszczenie, pastowanie i froterowanie podłóg (pierwszy raz do końca kwietnia, drugi raz do końca listopada). W zakresie siedziby Izby Celnej w Katowicach, Urzędu Celnego w Katowicach oraz Urzędu Celnego w Bielsku Białej, zgodnie z zaleceniami producenta (wg. Załącznika nr 8), f) co najmniej jeden raz w czasie trwania umowy, za wyjątkiem siedziby Izby Celnej w Katowicach oraz Urzędu Celnego w Katowicach (nie więcej jednak niż dwa razy) chemiczne czyszczenie wykładzin dywanowych (konkretny termin do uzgodnienia z naczelnikiem / kierownikiem danej jednostki organizacyjnej), g) co najmniej jeden raz w czasie trwania umowy (nie więcej jednak niż dwa razy) chemiczne czyszczenie wykładzin dywanowych w Izbie Celnej w Katowicach oraz Urzędzie Celnym w Katowicach, zgodnie z zaleceniami producenta (wg. Załącznika nr 8), h) dwa razy w czasie trwania umowy: pierwszy raz w marcu / kwietniu, drugi raz w październiku / listopadzie, mycie okien, fasad szklanych, modułów szklanych, pow. zewnętrznej i wewnętrznej szybu windy podlegające pracom wysokościowym (konkretny termin do uzgodnienia z Zamawiającym), i) dwa razy w czasie trwania umowy mycie okien wraz z ościeżnicami, fasad szklanych, modułów szklanych, nie podlegającemu myciu wysokościowemu, w okresach: pierwszy raz w marcu / kwietniu, drugi raz w październiku / listopadzie, j) jeden raz w miesiącu chemiczne i mechaniczne czyszczenie posadzek w magazynach, k) w Izbie Celnej w Katowicach sprzątanie w ramach tzw. "serwisu dziennego". Usługa winna być wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 14:30. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do: ? trzymania na bieżąco czystości na korytarzach, w łazienkach, pomieszczeniach kuchennych, ? uzupełniania pojemników materiałami toaletowymi (które zapewnia Zamawiający) tj. papierem toaletowym, ręcznikami papierowymi i mydłem, ? sprzątania pomieszczeń o tzw.: ograniczonym dostępie (zakres i częstotliwość zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ), ? niezwłocznego, interwencyjnego sprzątania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. ? sprzątanie w ramach zgłoszonej reklamacji, tytułem niestarannego posprzątania dnia poprzedniego. l) w Izbie Celnej w Katowicach oraz w Urzędzie Celnym w Bielsku Białej i w Urzędzie Celnym w Rybniku i siedzibie zamiejscowej IC w Cieszynie gromadzenie odpadów odbywa się selektywnie (papier, plastik, szkło). 3. Zamawiający, do realizacji przedmiotu zamówienia, wymaga aby: 1) co najmniej dwie osoby, które będą wykonywały usługę sprzątania, posiadały poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" (dotyczy strefy bezpieczeństwa / ochronnej w tym pomieszczeń Kancelarii Tajnej w siedzibie Izby). 2) Wykonawca wyposażył każdą osobę wykonującą usługę sprzątania w środki, materiały oraz urządzenia niezbędne do wykonywania usługi, w tym osoby sprzątające w wózki z oprzyrządowaniem do mycia podłóg. 3) Wykonawca wyposażył każdą osobę wykonującą usługę sprzątania w identyfikator zawierający między innymi imię i nazwisko oraz nazwę Wykonawcy. Identyfikatory winne być noszone w widocznym miejscu przez osoby świadczące usługę przy wykonywaniu zadań. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga aby w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca skierował do realizacji umowy w zakresie bieżącego, podstawowego sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych i ciągów pieszych, pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy zarówno Wykonawcy jak i podwykonawców biorących udział w realizacji zamówienia. Przedmiotowy wymóg nie dotyczy czynności wykraczających poza czynności podstawowego, bieżącego sprzątania np.: mycie okien, fasad szklanych, modułów szklanych, szybu windy; czyszczenie, pastowanie i froterowanie podłóg; chemiczne czyszczenie wykładzin dywanowych; sprzątanie terenu wokół budynków. 5. Wymagania związane z realizacją zamówienia, dotyczące warunku zatrudnienia na podstawie umowy o prace przez Wykonawcę: 1) dla udokumentowania zatrudnienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu wymogu dotyczącego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wraz z imiennym wskazaniem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - przed podpisaniem umowy, 2) wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, musi być spełniony przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaktualizować wykaz i oświadczenie, o których mowa powyżej; 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo, w każdym etapie realizacji umowy, żądania przedłożenia do wglądu przez Wykonawcę dokumentów źródłowych (np. umowa o pracę), potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wskazanych przez Wykonawcę w oświadczeniu; 4) niespełnienie przedmiotowych wymagań skutkować będzie naliczaniem kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy - załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Wykaz powierzchni do sprzątania, godziny oraz częstotliwość świadczenia usługi w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, określona została w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej części SIWZ 7. Wszystkie środki czystości oraz materiały eksploatacyjne używane przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia muszą posiadać atest dopuszczający do użytkowania jak również aktualny termin ważności i muszą być stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. Na żądanie Zamawiającego, w każdym czasie trwania umowy, Wykonawca winien przedłożyć atesty stosowanych środków czystości. 8. Wszystkie w/wym. obowiązki Wykonawca będzie realizował w ramach ustalonego wynagrodzenia, wskazanego w ofercie. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia. 9. Zamawiający, w każdym obiekcie, udostępni Wykonawcy pomieszczenie socjalno-magazynowe, a tam gdzie nie jest to możliwe zaproponuje pomieszczenie do współużytkowania. 10. Zamawiający zastrzega sobie, w czasie trwania umowy, prawo zmniejszenia bądź zwiększenia metrażu powierzchni sprzątanej w ramach maksymalnej kwoty zobowiązania zawartej w umowie oraz prawo zmiany godzin świadczenia usług
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90919200-4,
90911300-9,
90914000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT376031.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 458360.92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- BO - L2/07/X - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 5 im. Dziewięciu Górników z Wujka w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Katowicach
- Remont kuchni z zapleczem w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- Zakup i dostarczenie systemu zamkniętego pobierania krwi, mikroprobówek oraz sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Katowickiego Centru Onkologii.
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k) dla obszaru wybranych powiatów województwa śląskiego
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem rolet wewnętrznych oraz żaluzji pionowych dla KWP w Katowicach, KMP/KPP garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP i CBZC - umowa ramowa
- BUDOWA WZBUDZANEJ SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH W REJONIE SKRZYŻOWANIA DW 926 Z UL. KASZTANOWĄ W M. ORZESZE
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.