eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót zgodnie z decyzjami organów administracji Państwowych oraz przywrócenia historycznego wyglądu terenów zielonych od frontu budynku Ośrodka Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Lublinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-08-10

Kraków: Wykonanie robót zgodnie z decyzjami organów administracji Państwowych oraz przywrócenia historycznego wyglądu terenów zielonych od frontu budynku Ośrodka Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Lublinie
Numer ogłoszenia: 178403 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót zgodnie z decyzjami organów administracji Państwowych oraz przywrócenia historycznego wyglądu terenów zielonych od frontu budynku Ośrodka Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia : a)Zapewnienie właściwej obudowy posiadających odporność ogniową EI 15 poziomych dróg ewakuacyjnych w oficynie. b)Zamontowanie urządzenia umożliwiającego jednoczesne otwarcie dwóch skrzydeł drzwi dwuskrzydłowych do pomieszczenia Sali konferencyjnej nr 2.42 c)Zamontowanie właściwego urządzenia sanitarnego i zaworu antyskarzeniowego na przewodzie zasilającym instalację wody zimnej p.poż (hydrantową) w celu uzyskania pozytywnej decyzji użytkowania bufetu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Lublinie d)Wykonanie dodatkowych nasadzeń krzewów i cebul ozdobnych na terenie istniejącego trawnika od strony frontowej budynku w następujących ilościach i gatunkach: Lawenda wąskolistna - 70szt., Róża - 50szt., Bukszpan - 6szt., Tulipan (cebulki) - 200szt. Rozmieszczenie krzewów winno nastąpić wg. poniższego schematu: Ww. prace należy wykonać w budynku i na posesji KSSiP OSUiWM w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 62..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 03.45.10.00 - Rośliny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane RYSTAL-BUD Sp. z o. o. z siedziba w Kielcach, ul. Piwowarska 25, 25-561 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129540,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120000,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający zamierza skorzystać z zamówień uzupełniających, przewidzianych w postępowaniu i umowie nr BEF-V-ZP-3821-53/2013 na roboty budowlano - montażowe, prowadzone w Pałacu Morskich w Lublinie. Tryb postępowania w sytuacji skorzystania z zamówień uzupełniających w przedmiotowej sprawie wyznacza art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stosownie do którego: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zgodnie z powyższym ocenie podlegają poszczególne pozycje wniosku zakupowego na realizację przedmiotowego zamówienia w zakresie zgodności z przedmiotem zamówienia podstawowego - tylko bowiem zamówienia na roboty tożsame z pierwotnymi mogą być zamawiane w trybie zamówień uzupełniających z wolnej ręki, pozostałe natomiast zgodnie z właściwą dla wartości zamówienia procedurą. Zgodnie z wyjaśnieniem złożonymi do wniosku zakupowego przez pracownika komórki merytorycznej, odpowiedzialnej za realizację przedmiotowego zamówienia: Pkt 1a we wniosku to pkt 1.8 , 2.5 oraz 2.9 załącznika nr 3 do umowy zasadniczej. Pkt 1b we wniosku to pkt 1.8, 2.5 oraz 2.9 załącznika nr 3 do umowy zasadniczej, Pkt 1c we wniosku to pkt 6.2.2.: 6.2.3. załącznika nr 3 do umowy zasadniczej, Pkt 1d we wniosku to pkt 4.17 załącznika nr 3 do umowy zasadniczej, Pkt 1e we wniosku to projekt zieleni jako dokumentacja wykonawcza podstawą przedmiotu umowy. Dodatkowo - zgodnie z postanowieniem § 1 ust. 1 ppkt. 1.2 umowy nr BEF-V-ZP-3821-53/2013 - jej przedmiotem jest wykonanie wszelkich ROBÓT wraz z infrastrukturą wewnętrzną i zewnętrzną oraz zagospodarowaniem terenu, zgodnie z załącznikiem 2 do UMOWY, w tym DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ (...). Stan faktyczny, będący podstawą niniejszej opinii, w tym umowa nr BEF-V-ZP-3821-53/2013 wraz z SIWZ do niej, uzasadnia udzielenie zamówienia uzupełniającego, gdyż szacowana wartość zamówienia nie wyczerpuje limitu 5 %, przewidzianych na zamówienia uzupełniające. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest tożsamy z zamówieniem zasadniczym

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.