eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego, audiowizualnego z akcesoriami, komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Pilchowicach - filia w Wilczy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Pilchowice: Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego, audiowizualnego z akcesoriami, komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Pilchowicach - filia w Wilczy.
Numer ogłoszenia: 178311 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminna Biblioteka Publiczna w Pilchowicach , Ul. Świerczewskiego 1, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 0322356286, 0322304499.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego, audiowizualnego z akcesoriami, komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Pilchowicach - filia w Wilczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia w sprzęt multimedialny, audiowizualny z akcesoriami, komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Pilchowicach - filia Wilcza ul. Karola Miarki 123, 44-189 Wilcza w zakresie zakupu: 1.TELEWIZOR + ZESTAW KINA DOMOWEGO: telewizor LED 65 1 szt., kino domowe 1 szt. w skład którego wchodzi (Amplituner 5.1 1 szt.) zestaw kolumn 5 szt. (Kolumna głośnikowa podłogowa ( Front) 2 szt., Kolumna głośnikowa centralna 1 szt., Kolumna głośnikowa podstawkowa ( Surround) 1 szt., Głośnik niskotonowy ( Subwoofer) 1 szt., Akcesoria do kolumn (Ekskluzywne podstawki dla głośników 3 szt.) Odtwarzacz BLU -RAY 1 szt., 2. SPRZĘT DO GIER: telewizor LED 55 1 szt., konsola do gier 1 szt., kierownica do konsoli 2 szt., wieszak naścienny 1 szt., zestaw nagłośnienia do konsoli 1 szt., słuchawki nauszne szt.,3. LUSTRZANKA CYFROWA + AKCESORIA: body 1 szt., obiektyw do lustrzanki 1 szt., Lampa błyskowa zewnętrzna 1 szt., Dodatkowe akcesoria: Filtr 1 szt., Karta pamięci 1 szt., Akmulatorki 8 szt., Ładowarka 1 szt., Statyw 1 szt., Torba na aparata 1 szt., Kamera cyfrowa z wbudowanym projektorem 1 szt., Dodatkowe akcesoria do kamery cyfrowej: Karta pamięci 1 szt., torba na kamerę 1 szt., 4.PROJEKTOR + EKRANY PROJEKCYJNE: projektor 1szt., ekran projekcyjny naścienny 1 szt., ekran projekcyjny przenośny 1 szt., 5.ZESTAW NAGŁAŚNIAJĄCY: Kolumna 1 szt., Kolumna aktywna z dwoma wbudowanymi odbiornikami mikrofonu bezprzewodowego 1 szt., Wieża stereo 1 szt., Drukarka laserowa kolorowa 1 szt., Kserokopiarka A3 kolorowa 1 szt., Monitor dotykowy interaktywny 65 1 szt., 6.KOMPUTERY STACJONARNE + LAPTOP : laptop 1 szt., oprogramowanie do laptopa 1 szt., komputery stacjonarne 6 szt., składające się z : Procesor 6 szt., Płyta główna 6 szt., Zainstalowana pamięć RAM 6 szt., Karta graficzna 6 szt., Dysk HDD 6szt., Dysk SSD 6 szt., Obudowa 6szt., Zasilacz wewnętrzny 6szt., Monitor 6 szt., Klawiatura 6 szt., Myszka 6 szt., Kamerka Internetowa 6 szt., Nagrywarka BLU-RAY 6 szt., UPS zasilacz awaryjny 6 szt., słuchawki nauszne 6 szt., listwa przeciwprzepięciowa 2 szt., bezprzewodowa karta sieciowa Wi-Fi6 szt., czytnik kart pamięci 6 szt., Oprogramowanie do komputerów stacjonarnych : system operacyjny 6 szt., pakiet aplikacji biurowych 6szt., program do obróbki zdjęć 6 szt., program graficzny 3 szt., program antywirusowy 6 szt. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w formularzu cenowym oraz opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 i 6 do SIWZ. 3a. Wszystkie urządzenia wymagające montażu i instalacji winny być zamontowane na koszt dostawy ww. sprzętu zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuk budowlaną. Za zrealizowane zamówienie uznaje się zakup, dostawę i montaż wyposażenia. Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych oferowanego ww. elementu oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wykonawca udzieli gwarancji oraz rękojmi na przedmiot zamówienia objęty niniejszą umową na okres 36 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wraz z protokołem odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu karty gwarancyjne, atesty oraz inne niezbędne dokumenty do użytkowania sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny. Wszystkie wymienione sprzęty stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać wymagane prawem atesty, dopuszczenia, certyfikaty i oznaczenia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 30.23.13.20 - Monitory dotykowe 32.32.11.00 - Sprzęt filmowy 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 38.65.21.00 - Projektory 32.35.12.00 - Ekrany 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 30.21.32.00 - Komputer tablet 32.25.00.00 - Telefony komórkowe 30.23.31.52 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania uniwersalnych dysków wideo (DVD) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy, że Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał i prawidłowo ukończył realizację co najmniej dwóch dostaw, polegających dostawie i montażu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem , sprzętu audiowizualnego oraz multimedialnego nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty potwierdzające, że łącznie spełniają powyższe warunki udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.pilchowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminna Biblioteka Publiczna w Pilchowicach ul. Świerczewskiego 1, 44-145 Pilchowice www.biblioteka.pilchowice.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Gminna Biblioteka Publiczna w Pilchowicach ul. Świerczewskiego 1, 44-145 Pilchowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.