Świdnica: na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla uczestników projektu Droga do Aktywności, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 178262 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy , ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 851 50 10, faks 0-74 851 50 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego dla uczestników projektu Droga do Aktywności, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla uczestników projektu DROGA DO AKTYWNOŚCI, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: a) Zadanie nr 1 - Trening - Radzenie sobie w sytuacjach trudnych, dla 21 uczestników projektu (2 grupy warsztatowe) - w wymiarze 12 godzin dydaktycznych na osobę. Czas realizacji:1 weekend (sobota/niedziela). b) Zadanie nr 2 - Szkoła Aktywności dla 20 uczestników projektu (2 grupy warsztatowe) - w wymiarze 40 godzin dydaktycznych na osobę, obejmująca 3 bloki tematyczne: - Bezpieczne dorastanie - 12 h - Warsztaty z doradcą zawodowym 16 h - Radzenie sobie w sytuacjach trudnych - 12 h, Czas realizacji: 5 dni..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: - dla zadania nr 1 - 500,-zł, - dla zadnia nr 2 - 1.000,-zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca załączy do oferty aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzkie Urzędy Pracy zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się wykonaniem przynajmniej jednego szkolenia dla każdego zadania odrębnie w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł z załączeniem dowodów, że usługi zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada potencjał techniczny zapewniający wykonanie zamówienia (wg załącznika nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Warunek zostanie uznany za spełniony dla zadania Nr 1, jeśli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. jeden trener na każdą grupę warsztatową, legitymujący się dyplomem ukończenia studiów wyższych na kierunkach psychologia, pedagogika, socjologia, nauki społeczne bądź pokrewne lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie socjoterapii bądź pokrewne, który przeprowadził minimum trzy szkolenia w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia (każda z osób) oraz jedną osobą do sprawowania nadzoru nad organizacją szkolenia i realizacją programu. b) Warunek zostanie uznany za spełniony dla zadania Nr 2 jeśli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. jeden trener na każdą grupę warsztatową, legitymujący się dyplomem ukończenia studiów wyższych na kierunkach psychologia, pedagogika, socjologia, nauki społeczne bądź pokrewne lub ukończeniem studiów podyplomowych w zakresie socjoterapii bądź pokrewne, który przeprowadził minimum trzy szkolenia w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia (każda z osób) oraz jedną osobą do sprawowania nadzoru nad organizacją szkolenia i realizacją programu oraz jedna osoba na każdą grupę warsztatową do przeprowadzenia bloku tematycznego - warsztaty z doradcą zawodowym - tj. osoba posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie - o kierunku doradztwo zawodowe lub pokrewne lub studia podyplomowe z doradztwa zawodowego lub licencję doradcy zawodowego, która posiada doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat min. 100 h grupowych warsztatów z doradztwa zawodowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wg załącznika nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania, że oferowane usługi spełniają wymagania Zamawiającego oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) ilość osób przeszkolonych w ramach szkoleń w zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia w okresie od 01.01.2013 r. do 30.04.2014 r. c) szczegółowy konspekt zajęć zgodnie z pkt. 9.1.d SIWZ, d) oświadczenie wg załącznika nr 8 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - doświadczenie w organizacji szkoleń - 30
- 3 - liczba osób przeszkolonych - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Określenie warunków dokonania zmiany umowy: 1. Zamawiający dopuszcza zmianę osób prowadzących szkolenie przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptując nową osobę prowadzącą szkolenie, w przypadku, gdy: a) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób w następujących przypadkach: 1) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących osób, 2) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, 3) jeżeli zmiana osób stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). b) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić osoby zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie. 2. W przypadku zmiany osób, w przypadkach określonych w punkcie 1, nowe osoby muszą spełniać wymagania określone dla nich w SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy spowodowanych wystąpieniem siły wyższej, a skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 3 umowy. 4. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy może on ulec przedłużeniu, jednak nie dłużej niż o czas trwania okoliczności niezależnych od Wykonawcy i po uzgodnieniu nowego terminu z Zamawiającym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.swidnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 36, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2014 godzina 13:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 36, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu Droga do Aktywności ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening - Radzenie sobie w sytuacjach trudnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening - Radzenie sobie w sytuacjach trudnych, dla 21 uczestników projektu (2 grupy warsztatowe) - w wymiarze 12 godzin dydaktycznych na osobę. Czas realizacji:1 weekend (sobota/niedziela).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. doświadczenie w organizacji szkoleń - 30
- 3. liczba osób przeszkolonych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkoła Aktywności dla 20 uczestników projektu (2 grupy warsztatowe).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Aktywności, dla 20 uczestników projektu (2 grupy warsztatowe) - w wymiarze 40 godzin dydaktycznych na osobę, obejmująca 3 bloki tematyczne: - Bezpieczne dorastanie - 12 h - Warsztaty z doradcą zawodowym - 16 h - Radzenie sobie w sytuacjach trudnych - 12 h, Czas realizacji: 5 dni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. doświadczenie w organizacji szkoleń - 30
- 3. liczba osób przeszkolonych - 10
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
- Przebudowa utwardzonego placu przy budynku Państwowej szkoły Muzycznej I stopnia im. Ludomira Różyckiego w Świdnicy przy al. Niepodległości 11.
- Dostawa urządzeń medycznych - stacjonarny cyfrowy aparat rtg.
- Wymiana stolarki okiennej w Muzeum Archeologicznym Środkowego Nadodrza w Świdnicy, woj. lubuskie - 10 szt. okien.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prowadzącego do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla uczestników projektu pn. "Kierunek sukces" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- wybór kierownika zespołu eksperckiego i zarazem wiodącego eksperta (dalej Team Leader) w działaniach Fundacji Solidarności Międzynarodowej na rzecz reformy szkolnictwa zawodowego na Ukrainie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.