Czemierniki: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy SP w Czemiernikach
Numer ogłoszenia: 178259 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czemierniki , ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki, woj. lubelskie, tel. 0-83 3513003 w. 22, faks 0-83 3513031.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugczemierniki.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy SP w Czemiernikach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie udzielane jest w ramach projektu - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.Część I Doposażenie placu zabaw dla oddziałów przedszkolnych przy SP w Czemiernikach. Zmówienie polega na dostawie i kompleksowym montażu wraz z przygotowaniem podbudowy. Obecnie na placu zabaw znajduje się nawierzchnia trawiasta. zestaw zabawowy - szt. 1 huśtawka ważka dwuosobowa - szt. 2 bujak sprężynowy - szt. 2 auto-zabawka stacjonarna - szt. 1 pokrowiec na piaskownicę - szt.2 bezpieczna nawierzchnia placu zabaw - 132 m2 Dokładny opis przedmiotu zamówienia zał. nr 6a do SIWZ. Część II zamówienia: Dostosowanie pomieszczeń - łazienek w dwóch oddziałach przedszkolnych przy SP w Czemiernikach. Zamówienie polega na dostawie: glazury - 150 m2 terakoty- 83 m2 sedesów - szt. 16 umywalek -szt. 7 drzwi do kabin - kpl. 7 baterii umywalkowych -szt.2 lustro łazienkowe - szt. 2 podajnik na mydło - szt. 2 podajnik na ręczniki - szt.2 Dokładny opis przedmiotu zamówienia zał. nr 6b do SIWZ. Część III zamówienia: Wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych przy SP w Czemiernikach w meble, sprzęt AGD.i bezpieczeństwa. Zamówienie obejmuje montaż, dostawę i wniesienie przedmiotu zamówienia wraz z transportem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. meblościanka - szt. 2 krzesła dziecięce - szt. 28 stoły przedszkolne - szt. 12 szafa niska z 8 szufladami - szt. 6 tablica magnetyczna - szt. 2 wykładzina dywanowa - 24 m2 pufa ze stojakiem - szt. 44 kanapa - szt.2 meble do wyposażenia szatni - kpl.2 odkurzacz - szt.1 podwójny taboret gazowy -szt.1 gaśnica - szt. 2 apteczka z kompletnym wyposażeniem - szt.2 zabezpieczenia na grzejniki - szt. 6 Dokładny opis przedmiotu zamówienia zał. nr 6c do SIWZ. Część IV zamówienia Wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych przy SP w Czemiernikach w zabawki i pomoce dydaktyczne. Zamówienie polega na dostawie: zabawek, artykułów plastycznych i pomocy dydaktycznych. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zał. nr 6d do SIWZ.Część V zamówienia Wyposażenie dwóch oddziałów przedszkolnych przy SP w Czemiernikach w sprzęt ICT i programy. Zamówienie polega na dostawie: komputer z oprogramowaniem - szt.2 drukarka - szt.2 rzutnik multimedialny - szt.2 kserokopiarka - szt.1 telewizor - szt.2 odtwarzacz DVD - szt.2 radio z odtwarzaczem CD - szt.2 tablica interaktywna - szt.2 oprogramowanie do tablicy interaktywnej - 2 kpl..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.19.50.00 - Tablice 32.31.00.00 - Odbiorniki audycji radiowych 38.65.21.00 - Projektory 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.12.11.00 - Fotokopiarki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy i formularz cenowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona b) działania siły wyższej; 2) polepszenia parametrów technicznych dostawy; 3) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków; 4) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obwiązujących przepisów. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugczemierniki.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Czemiernikach, ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czemiernikach, ul. Zamkowa 9, 21-306 Czemierniki, pok. nr 2 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie udzielane jest w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
- POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE SUCHEDNIÓW
- Przebudowa ul. Wójtowskiej w Warce wraz z rozwiązaniem skrzyżowania ulic: Wójtowskiej, Polnej i Nowakowskiego
- Przebudowa Żłobka Samorządowego nr 5 na os. Willowym 2
- URZĄDZENIE PLACU ZABAW W MIEJSCOWOŚCI TERESIN
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.