Wrocław: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych z jednostek policji garnizonu dolnośląskiego tj.:
- Posterunek Policji w Warcie Bolesławieckiej nr 33,
- Posterunek Policji w Osiecznicy ul. Lubańska 75,
- Komenda Powiatowa Policji w Dzierżoniowie ul. Ząbkowicka 57,
- Posterunek Policji w Pieszycach ul. Kościuszki 18 (odpady komunalne i płynne)
- Komisariat Policji w Lubawce al. Wojska Polskiego 12.
Numer ogłoszenia: 178127 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych z jednostek policji garnizonu dolnośląskiego tj.: - Posterunek Policji w Warcie Bolesławieckiej nr 33, - Posterunek Policji w Osiecznicy ul. Lubańska 75, - Komenda Powiatowa Policji w Dzierżoniowie ul. Ząbkowicka 57, - Posterunek Policji w Pieszycach ul. Kościuszki 18 (odpady komunalne i płynne) - Komisariat Policji w Lubawce al. Wojska Polskiego 12..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie zostało podzielone na VI części: Część I zamówienia: wywóz odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Warcie Bolesławieckiej nr 33, zgodnie z formularzem ofertowym dla części I zamówienia, Część II zamówienia: wywóz odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Osiecznicy ul. Lubańska 75, zgodnie z formularzem ofertowym dla części II zamówienia, Część III zamówienia: wywóz odpadów komunalnych z Komendy Powiatowej Policji w Dzierżoniowie ul. Ząbkowicka 57, zgodnie z formularzem ofertowym dla części III zamówienia, Część IV zamówienia: wywóz odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Pieszycach ul. Kościuszki 18, zgodnie z formularzem ofertowym dla części IV zamówienia, Część V zamówienia: wywóz odpadów komunalnych z Komisariatu Policji w Lubawce al. Wojska Polskiego 12 ,zgodnie z formularzem ofertowym dla części V zamówienia, Część VI zamówienia: wywóz nieczystości płynnych z Posterunku Policji w Pieszycach ul. Kościuszki 18, zgodnie z formularzem ofertowym dla części VI zamówienia Rodzaj pojemników, częstotliwość wywozu odpadów komunalnych Zamawiający opisał w załączniku numer 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. w formularzu ofertowym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek opisany za spełniony w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna warunek za spełniony, w przypadku, gdy wykonawca wykaże, że: 2.1. uzyskał wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych) zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (teks jednolity Dz. U. 2013 nr 0, poz. 1399 ze zm) - odnośnie części zamówieni od nr 1 do nr 5. 2.2. posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013 nr 0 poz. 21) - odnośnie części zamówieni od nr 1 do nr 5. 2.3. posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych wydane na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (teks jednolity Dz. U. 2013 nr 0, poz. 1399 ze zm). - odnośnie części 6 zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 1 do SIWZ Oświadczenia wymienione w Rozdziałach VII SIWZ, VIII SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 6 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: a) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a)Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b)W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
4. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych nie dopuszcza się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wybory wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwości dokonania zmiany, w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach ( dla części zamówienia od 1 do 5) : 1.Zmiana cen dopuszczalna jest w przypadku zmiany opłat za składowanie odpadów na wysypiskach odpadów komunalnych oraz za korzystanie ze środowiska wynikających z Rozporządzenia Ministra Środowiska i Uchwały danego Samorządu Terytorialnego. Wzrost cen nie może być większy niż wzrost stawki za daną usługę w ww. aktach prawnych. Zmiana cen dopuszczalna jest również w przypadku zmiany wysokości podatku VAT za wywóz odpadów komunalnych. Zmiana opłat lub wysokość podatku skutkować będzie zmianą okresu wykonania usługi. 2.Zmiana cen, zmiana częstotliwości świadczenia usługi lub wielkości pojemnika na odpady komunalne wprowadzana będzie w formie pisemnego aneksu do umowy z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. 3.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4.W przypadku zmiany lokalizacji jednostki organizacyjnej Policji w obrębie tej samej miejscowości umowa uwzględnia zmianę w zakresie adresu jednostki a Wykonawca będzie zobowiązany świadczyć usługi na warunkach określonych w umowie 5.W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub obowiązki jednej lub obu stron umowa może zostać rozwiązana przez Zamawiającego w trybie natychmiastowym. 6. W przypadku likwidacji jednostki organizacyjnej Policji lub ogłoszenia upadłości lub likwidacji Wykonawcy albo zaprzestania świadczenia usług objętych umową, umowa zostanie rozwiązana. 7.W przypadku, gdy obie strony umowy wyrażą na to zgodę możliwa jest zmiana okresu rozliczeniowego. 8.W przypadku zwiększonej ilości odpadów komunalnych dopuszcza się w ramach umowy odpłatny dodatkowy wywóz odpadów. Usługa realizowana będzie po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego. 4.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach ( dla części zamówienia 6) : 1. Zmiana cen dopuszczalna jest w przypadku zmiany opłat za przekazanie odpadów do oczyszczalni ścieków oraz za korzystanie ze środowiska wynikających z Rozporządzenia Ministra Środowiska i Uchwały danego Samorządu Terytorialnego. Wzrost cen nie może być większy niż wzrost stawki za daną usługę w ww. aktach prawnych. Zmiana cen dopuszczalna jest również w przypadku zmiany wysokości podatku VAT za ww. usługę. Zmiana opłat lub wysokość podatku skutkować będzie zmianą okresu wykonania usługi. 2. Zmiana cen, zmiana częstotliwości świadczenia usługi wprowadzana będzie w formie pisemnego aneksu do umowy z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem. 3. W przypadku likwidacji jednostki organizacyjnej Policji, przyłączenia budynku do kanalizacji miejskiej lub ogłoszenia upadłości lub likwidacji Wykonawcy albo zaprzestania świadczenia usług objętych umową, umowa zostanie rozwiązana. 4. W przypadku, gdy obie strony umowy wyrażą na to zgodę możliwa jest zmiana okresu rozliczeniowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ), p.129.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ),p.129.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wywóz odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Warcie Bolesławieckiej nr 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wywóz odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Warcie Bolesławieckiej nr 33, zgodnie z formularzem ofertowym dla części I zamówienia,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wywóz odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Osiecznicy ul. Lubańska 75.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wywóz odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Osiecznicy ul. Lubańska 75, zgodnie z formularzem ofertowym dla części II zamówienia,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wywóz odpadów komunalnych z Komendy Powiatowej Policji w Dzierżoniowie ul. Ząbkowicka 57.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wywóz odpadów komunalnych z Komendy Powiatowej Policji w Dzierżoniowie ul. Ząbkowicka 57, zgodnie z formularzem ofertowym dla części III zamówienia,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wywóz odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Pieszycach ul. Kościuszki 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wywóz odpadów komunalnych z Posterunku Policji w Pieszycach ul. Kościuszki 18, zgodnie z formularzem ofertowym dla części IV zamówienia,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wywóz odpadów komunalnych z Komisariatu Policji w Lubawce al. Wojska Polskiego 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wywóz odpadów komunalnych z Komisariatu Policji w Lubawce al. Wojska Polskiego 12 ,zgodnie z formularzem ofertowym dla części V zamówienia,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wywóz nieczystości płynnych z Posterunku Policji w Pieszycach ul. Kościuszki 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wywóz nieczystości płynnych z Posterunku Policji w Pieszycach ul. Kościuszki 18, zgodnie z formularzem ofertowym dla części VI zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa pomocy dydaktycznych - pomoce sensoryczne do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Dostawa systemu do rejestracji szerokiego zakresu sygnałów fizjologicznych (3 szt.) dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej.
- Prace remontowe w pomieszczeniach biurowych w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego przy Wyb. J. Słowackiego 12-14 we Wrocławiu
- SZP/242-077/2024 Dostawa materiałów do budowy instalacji demonstracyjnej systemu CBC Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej
- Świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ w gar dolnośl.: KMP Jelenia Góra, KPP Lwówek Śląski, KPP Oława, KPP Strzelin, KPP Środa Śląska, KP Nowa Ruda, KP Syców
- Modernizacja powierzchni w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, służącej rehabilitacji, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.