eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE SZKOLNEGO PLACU ZABAW PRZY ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM W BORKOWIE W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU /RADOSNA SZKOŁA/

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Gdańsk: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE SZKOLNEGO PLACU ZABAW PRZY ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM W BORKOWIE W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU /RADOSNA SZKOŁA/
Numer ogłoszenia: 177769 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borkowie , ul. Akacjowa 2, 80-180 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 306 52 71, faks 58 306 52 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: spborkowo.pomorskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkolno - Przedszkolny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE SZKOLNEGO PLACU ZABAW PRZY ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM W BORKOWIE W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU /RADOSNA SZKOŁA/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Borkowie na dz. nr 92/4 i 93/6. 2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w trybie /zaprojektuj i wybuduj/. 3. Zakres zamówienia należy wykonać zgodnie z programem rządowym Radosna szkoła oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. (Dz. U. Nr 110 poz. 915) w sprawie form i zakresu finansowego wspierania organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w klasach I - III szkół podstawowych i ogólnokształcących szkół muzycznych I stopnia w szczególności w zakresie: 1) sprzętów rekreacyjnych, które zostaną zainstalowane na placach zabaw tj. ich zgodności z Polskimi Normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa, okresu ich gwarancji oraz materiałów, z jakich są wykonane, 2) wymiarów i rodzaju nawierzchni, na której zostanie ten sprzęt zainstalowany, jej koloru oraz amortyzacji upadku. Założenia do programu rządowego są zamieszczone na stronie internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej pod adresem strony internetowej: www.radosnaszkola.men.gov.pl. Szkolny plac zabaw będzie przeznaczony dla dzieci w młodszym wieku szkolnym - z klas I-III. 4. Zakres zadania obejmuje: 1) Wykonanie projektu technicznego na budowę szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Borkowie na dz. nr 92/4 i 93/6 wraz z przygotowaniem i złożeniem w imieniu Zamawiającego zgłoszenia o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych oraz uzyskania innych niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień czy opinii (w tym uzgodnienie projektu placu zabaw z przedstawicielem Kuratorium Oświaty w Gdańsku pod względem jego zgodności z załącznikiem nr 2 do rozporządzenia, o którym mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału). Szczegółowy zakres opracowania części projektowej zadania opisany został w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ. 2) Budowę szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Borkowie na dz. nr 92/4 i 93/6 5. Charakterystyczne parametry określające wielkość i wyposażenie obiektu: 1) Powierzchnia szkolnego placu zabaw - ok. 500 m2, w tym: - nawierzchnia syntetyczna, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny o pow. około 174,50 m2 - nawierzchnia syntetyczna typu tartan lub inną nawierzchnia syntetyczna w strefie komunikacyjnej o pow. około 48 m2 ; - powierzchnia biologicznie czynna (trawa i krzewy ozdobne) o pow. około 277 m2 2) Wyposażenie placu zabaw (zgodnie z załączoną przykładową wizualizacją urządzeń znajdującą się w zał. nr 3 do Programu Funkcjonalno - Użytkowego stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ)- Sprzęt rekreacyjny i wypoczynkowy obejmować będzie co najmniej następujące elementy: a) wielofunkcyjny zestaw zabawowy - 1 kpl., składający się z: - wieży z dachem dwuspadowym - 2 szt. - wieży z dachem czterospadowym - 2 szt. - wieży bez dachu - 1szt, - zjeżdżalni z blachy nierdzewnej wys. 100 cm - 2 szt., - wejścia trapu z poręczami bokami z płyty HDPE - 1szt, - wejścia linowego - 1 szt - wejścia drabinki - 1 szt., - pomostu stałego - 1szt - pomostu stałego wypukłego - 1szt - pomostu linowego - 1szt, - pomostu ruchomego - 1szt, - wejścia wspinaczkowego- 1szt, - wejścia - schody /dwie małe wieże/ - 1szt, - balkonika metalowego - 1szt, - gry integracyjnej kółko - krzyżyk - 1szt. b) zestaw zjeżdżalnia z przeplotnią - 1 kpl. składający się z: - zjeżdżalni z blachy nierdzewnej wys. 1,2m - 1szt. - wieży bez daszku, podest z barierkami - 1szt, - wejścia (drabinka) - 1szt, - przeplotni linowej - 1 szt c) zestaw zręcznościowy- 1 kpl. składający się z: - wieży bez daszku - 1szt, - drabinki poziomej - 1szt, - ścianki linowej (pajęczyna) - 1szt - wieży drabinkowej - 1szt, - drążków do akrobacji - 1szt, d) huśtawka wahadłowa dwuosobowa - szt.2 Siedziska gumowe płaskie / w tym jedno gumowe koszyk/ e) konstrukcja linowa do wspinania /piramida/ - 1szt Konstrukcja linowa oparta na metalowym słupie o wys, min. 3,5m f) element sprawnościowy - równoważnia - 1szt Trzyodcinkowa, środkowy odcinek na sprężynach, o max. wys. 0,4m g) płotki do przeskoków - 1kpl /składający się z min. 3szt/ 3) elementy małej architektury(wyposażenie uzupełniające): - kosz na śmieci o poj. 40l metalowy malowany proszkowo z daszkiem - szt. 1, - ławki z oparciem stalowo-drewniane o dł. 1,80m, deski pokryte lakierobejcą - szt. 2. - tablica informacyjna z treścią regulaminu placu zabaw o wym. 70x100cm na płycie HPL, druk na folii z warstwą zabezpieczającą przed warunkami atmosferycznymi - 1szt, - tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia 6. Zakres zamówienia należy wykonać zgodnie z powyższym opisem oraz z opisem zawartym w Programie funkcjonalno - użytkowym zaprojektowania i wybudowania szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Borkowie w ramach rządowego programu Radosna Szkoła/, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ i będącym jej integralną częścią..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj. osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony druk Formularz oferty, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy lub nie należy do grupy kapitałowej, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: 1) Termin wykonania umowy, określony w § 3 ust. 2 umowy może ulec zmianie z powodu opóźnień wynikających z: a) zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzanie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, b) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w siwz warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, c) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: wstrzymanie robót przez Zamawiającego, d) zmian będących następstwem działania innych organów np. eksploatatorów infrastruktury, e) innych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego okoliczności, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym. 2) Okoliczności powodujące opóźnienia, o których mowa w pkt. 1 muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy. Po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego ustala się nowe terminy wykonania umowy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu wykonania umowy nie może być dłuży niż okres przerwy lub przestoju. 3) Zmiana kadry osobowej Wykonawcy wskazanej w ofercie do wykonania zamówienia jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających pierwotne warunki SIWZ. W szczególności konieczności zmian kadry osobowej Wykonawcy wymaga sytuacja, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca Zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 4) Zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych jest możliwa pod warunkiem zaproponowania nowego podmiotu, spełniającego pierwotne warunki określone w SIWZ. 5) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części robót budowlanych Podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom, wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie, zrezygnować z Podwykonawstwa, zmienić Podwykonawcę. 6) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto. 7) Dopuszcza się możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz SIWZ w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującego prawa) wykonania przedmiotu umowy i jego dalszej eksploatacji. Zmiana taka nie może spowodować zmiany wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: spborkowo.pomorskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30 83-000 Pruszcz Gdański - pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Sekretariacie Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Borkowie ul. Akacjowa 2, 80-180 Borkowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.