eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › MODERNIZACJA CENTRALNEJ STACJI RATUNKOWEJ GK GOPR w Jeleniej Górze przy ul. Sudeckiej 79

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-19

Jelenia Góra: MODERNIZACJA CENTRALNEJ STACJI RATUNKOWEJ GK GOPR w Jeleniej Górze przy ul. Sudeckiej 79
Numer ogłoszenia: 177439 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grupa Regionalna GOPR Grupa Karkonoska , ul. Sudecka 79, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7524734, faks 075 7524734 w. 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopr.org/news/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA CENTRALNEJ STACJI RATUNKOWEJ GK GOPR w Jeleniej Górze przy ul. Sudeckiej 79.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia zakresem obejmuje: 2.1 roboty budowlane polegające na:(a) odnowieniu izolacji przeciwwilgociowej budynku, odtworzenie pochylni dla niepełnosprawnych, (b)odnowieniu izolacji przeciwwilgociowej poziomej stropu nad pomieszczeniami magazynowymi,(c) wymianie drzwi w pomieszczeniu dyspozytora ,(d) wymiana pokrycia powierzchni podłogowych na płytki ceramiczne typu gres,(e) malowanie pomieszczeń,(f) montaż zamka magnetycznego i założenie domofonu w drzwiach wejściowych do budynku, (g)skuciu odparzonego tynku w pomieszczeniu magazynowym- w części podpiwniczonej budynku,wymianie części tynku na tynk renowacyjny, wymianie części płyt gipsowo- kartonowych na impregnowane gipsowo-kartonowe, dodatkowy montaż 10szt. gniazdek elektrycznych i 2 sztuk opraw oświetleniowych .Na wyżej wymieniony zakres prac Zamawiający nie posiada projektu, stad wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia dokumentacji uproszczonej (opis robót, technologia wykonania, materiał i szkice).Zgłoszenie robót z 28.07.2014 r. zostało przyjęte przez właściwy Organ -bez zastrzeżeń.Uszczegółowienie stanowi Specyfikacja robót - plik oznaczony jako [3]. 2.2 roboty budowlane polegające na: (a) dostawie, instalacji i uruchomieniu fabrycznie nowej siłowni prostownikowej 48V DC oraz siłowni inwertorowej,(b) dostawie, instalacji i uruchomieniu fabrycznie nowych baterii akumulatorów w konfiguracji 4 torowej wraz z niezbędnymi elementami do ustawienia, montażu i podłączenia baterii do siłowni prostownikowej,(c) wykonanie ( w korytach instalacyjnych) instalacji elektrycznej gwarantowanej 230V do wskazanych miejsc w budynku (n x 3x2,5mm2) zakończonej potrójnymi gniazdami elektrycznymi,(d)wykonanie ( w korytach instalacyjnych) instalacji diodowego oświetlenia gwarantowanego do wskazanych miejsc w budynku zakończonej diodowymi lampami sufitowymi typu plafon,(e) wykonanie instalacji uziemienia i podłączenie w pomieszczeniu siłowni szyny uziemień,(f) wykonanie szafki bezpiecznikowej i podłączenie odbiorów elektrycznych AC 230V,(g)szkolenie z zakresu obsługi instalowanych systemów zasilania,(h) wykonanie dokumentacji projektowej, technicznej i powykonawczej . Uszczegółowienie stanowi Specyfikacja robót - plik oznaczony jako [4]. Wyżej wymieniony zakres prac musi być prowadzony w oparciu o pozwolenie na budowę. Ponieważ Zamawiający nie posiada projektu- Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu i uzyskania, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na budowę , zgodnie z uszczegółowieniem zawartym w punkcie 2.5 2.3 roboty budowlane polegające na: (a) dostawie, instalacji i uruchomieniu fabrycznie nowych, zewnętrznych kontrolerów dostępu z wbudowanym czytnikiem zbliżeniowym EM 125 kHz oraz klawiaturą, (b) wykonanie (w korytach instalacyjnych) niezbędnej instalacji elektrycznej i sterującej pod wideodomofon i kontrolę dostępu do wskazanych drzwi w budynku, (c) dostawę dwóch elektrozamków współpracujących z czytnikami kart dostępu i wideodomofonem, (d) zaprogramowanie zamontowanych urządzeń do obsługi posiadanych kart dostępu, (e) dostawę breloków zbliżeniowych EM 125 kHz wraz z zestawem do programowania transponderów: kart i breloków, (f) dostawę, instalację i uruchomienie fabrycznie nowego wideodomofonu (obraz czarnobiały) dla 1abonenta, (g) dostawę, instalację i uruchomienie fabrycznie nowego monitora dotykowego wraz z niezbędnymi elementami do montażu na ruchomym ściennym wysięgniku, (h) szkolenie dla min.5 osób personelu z zakresu obsługi i wykonywania czynności programowych dotyczących systemu kontroli dostępu. Uszczegółowienie stanowi Specyfikacja robót - plik oznaczony jako [5]. Wyżej wymieniony zakres prac musi być prowadzony w oparciu o pozwolenie na budowę. Ponieważ Zamawiający nie posiada projektu- Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu i uzyskania, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na budowę , zgodnie z uszczegółowieniem zawartym w punkcie 2.5 2.4 roboty budowlane polegające na adaptacji pomieszczenia piwnicznego na garaż: (a) demontażu drzwi z ościeżnicą, (b) wykucia otworu na bramę, (c) montażu nadproża stalowego lub betonowego, (d) montażu bramy garażowej wraz z automatyką, (e) obróbce tynkarskiej ościeży, (f) demontażu istniejących drzwi do magazynku, (g) zamurowaniu otworu, otynkowanie, (h) malowaniu całego pomieszczenia (i) demontażu wykładziny lateksowej w istniejącym pomieszczeniu, wykonaniu posadzki z mas żywicznych, (j) wykonaniu regału na gąsienice i opony wzdłuż bocznej ściany l=5,40m,h =3,20m, s=0,8m. Wysokość półek w świetle : 0,8m, 0,8m, 1,0m Uszczegółowienie stanowi Specyfikacja robót - plik oznaczony jako [6]. Wyżej wymieniony zakres prac musi być prowadzony w oparciu o pozwolenie na budowę. Ponieważ Zamawiający nie posiada projektu- Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu i uzyskania, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na budowę , zgodnie z uszczegółowieniem zawartym w punkcie 2.5. 2.5 sporządzenie Projektu budowlanego dla ww. pozycji 2.3, 2.4 i 2.5 w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do uzyskania, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na budowę oraz do prawidłowej realizacji robót. Projekt budowany winien być opracowany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012, poz.462, z późn. zm.), 2.6 realizację robót budowlanych zgodnie z opracowanym i uzgodnionym z Zamawiającym, na etapie opracowywania, projektem budowlanym, w zakresie przyjętych rozwiązań oraz uzyskaną ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę, z możliwością rozpoczęcia robót wymienionych w punkcie 2.1 w oparciu o opracowaną i uzgodnioną z Zamawiającym dokumentacją uproszczoną- w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i w 1 egzemplarzu w zapisie cyfrowym (CD, DVD lub inny nośnik danych elektronicznych) oraz posiadane Zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, 2.7 sporządzenie dokumentacji powykonawczej- w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu zapisie cyfrowym (CD, DVD lub inny nośnik danych elektronicznych) - jeżeli zaistnieje taka konieczność, 2.8 uczestnictwo w wszelkich czynnościach odbiorowych przedmiotu zamówienia, 2.9 uruchomienie urządzeń powstałych i/lub zainstalowanych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia, 2.10 przeprowadzenie szkoleń, o których mowa w punkcie 2.2 i 2.3 wraz z dostawa materiałów szkoleniowych, 2.11 usuwanie wad w ramach rękojmi za wady fizyczne i gwarancji jakości w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, 2.12 uczestnictwo, na wezwanie Zamawiającego, w przeglądach gwarancyjnych, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu zamówienia, 2.13 dla zakresu prac wymienionych w punktach 2.2 i 2.3 świadczenie bezpłatnych usług serwisowych w okresie trwania gwarancji jakości łącznie z materiałami eksploatacyjnymi, 2.14 zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej dla wykonywanych robót , 2.15 przeniesienie praw autorskich i innych praw związanych z opracowaną dokumentacja projektową, 2.16 inne, wyżej nie wymienione czynności, o których mowa w załącznikach oznaczonych jako plik [3],[4],[5].

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3, 71.32.20.00-1, 45.21.61.23-2, 48.81.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: dla części 1. - 1 500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) dla części 2. - 1 500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń - dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia ( Zamawiającego), gwaranta ( banku lub instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia ) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia , e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie : - że wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 upzp. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 upzp. lub pełnomocnictw, a nie udowodnił, że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie, lub - że wykonawca , którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku, gdy gwarancje lub poręczenia nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 4. Wadium w formie gwarancji lub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PKO BP : numer konta bankowego: 61 1020 2124 0000 8302 0067 0521 z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium -modernizacja stacji ratunkowej . 6. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie _formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania u Głównej Księgowej, a pod nieobecność - u p. Karoliny Andrzejewskiej (sekretariat Naczelnika GK GOPR) w godzinach od 07:30 do 15:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 7. Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, formie /formach wykonawca może dołączyć do oferty - pod warunkiem , że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej ( nazwa wykonawcy, adnotacja: Wadium - modernizacja stacji ratunkowej), w sposób umożliwiający Zamawiającemu zdeponowanie wadium u wskazanej osoby , przed upływem terminu otwarcia ofert - bez konieczności naruszenia koperty , w której znajduje się oferta. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia, przez Zamawiającego, terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 upzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie stosownego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia w szczególności: 1.2.1 projektantów posiadających uprawnienia do projektowania bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w branżach objętych Projektem budowlanym, 1.2.2 kierownika budowy posiadającego: (a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, (b) co najmniej 36miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy w zakresie posiadanych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenie i wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: a) że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków , o których mowa w art.22.ust.1 upzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: (a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku : 1.1 zmiany kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia na osobę (y) spełniającą (e) co najmniej warunki podmiotowe określone w Rozdziale I. IDW, 1.2 zmiana lub konieczność dodatkowego wprowadzenia na plac budowy - podwykonawcy lub podwykonawcy podwykonawcy, 1.3 wprowadzenia robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków występujących w trakcie realizacji prac, których zakres rzeczowy nie wykracza poza zakres opisany w Dokumentacji projektowej, nie powodujących zmiany umownej ceny 2. Sporządzenia aneksu do umowy nie wymaga : zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego), zmiana kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu w przypadku pisemnego wyrażenia zgody przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gopr.org/news/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie ze strony internetowej; w wersji papierowej - w ciągu 5 dni od daty złożenia wniosku z dołączonym dowodem wpłaty 50 zł na konto Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Grupa Regionalna GOPR - Grupa Karkonoska, ul. Sudecka 79, 58-500 Jelenia Góra lub bezpośrednio złożyć w sekretariacie Naczelnika - parter ( adres j. w.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane środkami fnansowymi z dotacji celowej budżetu 2014 r. województwa dolnośląskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: (a) roboty z zakresem opisanym w punkcie III.2.1 i uszczegółowione w Specyfikacji robót -plik oznacz. jako [3], (b) roboty polegające na adaptacji pomieszczenia piwnicznego na garaż z zakresem opisanym w punkcie III.2.4 i uszczegółowione w Specyfikacji robót -plik oznacz. jako [6], (c) wszystkie czynności, o których mowa w punkcie III. od 2.5 do 2.16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres opisany w Sekcji II pkt.II.1.4).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3, 71.32.20.00-1, 45.21.61.23-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: (a) roboty z zakresem opisanym w punkcie III.2.2 (b) roboty z zakresem opisanym w punkcie III.2.3 (c) wszystkie czynności, o których mowa w punkcie III. od 2.5 do 2.16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy opisany jest w Sekcji II.punkt II.1.4).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3, 71.32.20.00-1, 48.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.