eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie robót dodatkowych do umowy 40/2015/NZ dotyczącej wykonania robót remontowych ogólnobudowlanych i teletechnicznych pomieszczeń biurowych w budynku Skarbu Państwa przy ul. Na Stoku 50 w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-07-15

Gdańsk: Wykonanie robót dodatkowych do umowy 40/2015/NZ dotyczącej wykonania robót remontowych ogólnobudowlanych i teletechnicznych pomieszczeń biurowych w budynku Skarbu Państwa przy ul. Na Stoku 50 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 177304 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych do umowy 40/2015/NZ dotyczącej wykonania robót remontowych ogólnobudowlanych i teletechnicznych pomieszczeń biurowych w budynku Skarbu Państwa przy ul. Na Stoku 50 w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Należy wykonać:
1. Skucie, poziomowanie i wykonanie nowej posadzki z płytek ceramicznych - terrakota na korytarzu II piętra.
2. Skucie płytek PCV w pomieszczeniach biurowych.
3. Montaż ścianki przeszklonej z drzwiami na korytarzu I piętra wydzielającej pomieszczenia biurowe WIF.
4. Montaż bariery wejściowej ( kołowrotka) przy portierni na parterze .
5. Wymianę skrzydeł drzwiowych.
6. Wymianę kratek wentylacyjnych.
7. Wzmocnienie i renowację parapetów okiennych.
8. Wymianę wszystkich zamków w stolarce okiennej oraz jej konserwację.
9. Podejście wod. - kan. pod nowe urządzenia sanitarne.
10. Kompleksową wymianę armatury sanitarnej.
11. Przebudowę pomieszczenia magazynowego w piwnicy (przyziemie).
12. Rozbudowę sieci teletechnicznej LAN z zastosowaniem przewodów kat. 6E w korytkach systemowych na moduły BJ 45 i gniazd typu DATA.
13. Montaż centrali telefonicznej.
14. Zamurowanie otworu drzwiowego.
15. Malowanie ościeżnic i krat..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie robót dodatkowych do umowy 40/2015/NZ dotyczącej wykonania robót remontowych ogólnobudowlanych i teletechnicznych pomieszczeń biurowych w budynku Skarbu Państwa przy ul. Na Stoku 50 w Gdańsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Bolek i Lolek Janusz Bogdan, ul Górna 2, 83-250 Skarszewy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128024,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 146348,65

  • Oferta z najniższą ceną: 146348,65 / Oferta z najwyższą ceną: 146348,65

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są roboty dodatkowe do umowy nr 40/2015/NZ z dnia 05.06.2015 r.
    Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześnie do przewidzenia, jeżeli wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
    Roboty dodatkowe przedstawione w punkcie II.3) nieobjęte były zamówieniem podstawowym.
    1. Roboty dodatkowe są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego.
    Po wykonaniu prac rozbiórkowych w budynku przy ul. Na Stoku 50 stwierdzono, że na II piętrze występują różnice w poziomach poszczególnych pomieszczeń w stosunku do korytarza głównego umiejscowionego po środku kondygnacji. Stwierdzono nieszczelność okien, brak kluczy do skrzydeł okiennych i wypaczenie skrzydeł drzwiowych oraz nieszczelność instalacji wod - kan.
    W związku z powyższym zachodzi potrzeba wykonania powyższych robót dodatkowych, co warunkuje prawidłową realizację zamówienia podstawowego zgodnie z umową nr 40/2015/NZ z dnia 05.06.2015 r.
    Zakres robót do wykonania:
    1. Skucie, poziomowanie i wykonanie nowych posadzek z płytek ceramicznych na korytarzu II piętra zapewni wyrównanie poziomów posadzek korytarza i pomieszczeń biurowych.
    2. Skucie płytek PCV i lastryka w pomieszczeniach biurowych II, I piętra i parteru umożliwi wykończenie posadzek zgodnie z przyjętą technologią.
    3. Wykonanie ścianki szklanej na korytarzu umożliwi wykonanie powłok malarskich.
    4. Montaż bariery wejściowej (kołowrotka) przy portierni na parterze - na żądanie WINB zapewni brak dostępu dla osób postronnych i kontrolę osób wchodzących do pomieszczeń biurowych WINB.
    5. Wymiana skrzydeł drzwiowych z powodu znacznego wypaczenia i zużycia umożliwi poprawną eksploatację pomieszczeń biurowych.
    6. Wymiana kratek wentylacyjnych umożliwi wykonanie powłok malarskich.
    7. Wzmocnienie parapetów okiennych oraz konserwacja okien umożliwi wykonanie powłok malarskich.
    8. Wymiana wszystkich zamków w skrzydłach okiennych z powodu braku kluczy umożliwi otwieranie okien (klucze zagubione przez poprzedniego użytkownika).
    9. Wykonanie podejść instalacji wod-kan umożliwi wykonanie posadzek i wykończenie ścian.
    10. Kompleksowa wymiana armatury - na żądanie użytkownika, ze względu na znaczne zużycie.
    11. Przebudowa pomieszczenia magazynowego w piwnicy (przyziemie) - na żądanie użytkownika przebudowa węzła sanitarnego oraz przystosowanie istniejących pomieszczeń dla funkcji archiwum.
    12. Rozbudowanie sieci LAN umożliwi prawidłowe funkcjonowanie sieci teletechnicznej i uniknięcia zewnętrznych zakłóceń, zapewniając działanie na wymaganym poziomie informatycznym.
    13. Wyposażenie centrali telefonicznej umożliwi uruchomienie systemu telefonicznego i zostanie zamontowana przez obecnego Wykonawcę.
    14. Zamurowanie otworu drzwiowego poprawi układ funkcjonalny i wyodrębnieni pomieszczenia biurowe.
    15. Malowanie ościeżnic i krat zabezpieczy przed dalszym postępem korozji i znacznie poprawi estetykę.
    W związku z powyższym wykonanie wyżej przedstawionego zakresu prac dodatkowych jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, ponieważ bez wykonania tych prac, wykonawca nie mógłby wykonać w prawidłowym zakresie zamówienia podstawowego.
    2. Wykonanie robót dodatkowych stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.
    Zgodnie z protokołem konieczności z dnia 19.06.2015 r, po dokonaniu robót rozbiórkowych warstw posadzek, stwierdzono zróżnicowane poziomy posadzek w pomieszczeniach biurowych na II piętrze w stosunku do korytarza stanowiącego ciąg komunikacyjny na całej długości II piętra, który rozdziela pomieszczenia biurowe po lewej i prawej stronie. Zróżnicowane poziomy powodują, że każde skrzydło drzwiowe miało by różną wysokość. Po zerwaniu tapet oraz okładzin ściennych również stwierdzono znaczne nierówności ścian. W trakcie robót demontażowo - rozbiórkowych w przypadku podłóg i ścian odspajały się od podłoża spękane fragmenty wylewek i tynków. Kratki wentylacyjne przyklejone były do ścian uniemożliwiając wykonanie powłok malarskich ścian. W pomieszczeniu sanitarnym na II piętrze zauważono znaczne zawilgocenie ścian, spowodowane nieszczelnością i wyeksploatowaniem instalacji wod - kan. W trakcie przeprowadzanej wizji na obiekcie Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny zalecił obowiązkowe zamontowanie przeszklonej ścianki z drzwiami oddzielającej pomieszczenia biurowe WIF na I piętrze od pozostałej części korytarza. Po zawarciu Umowy i przekazaniu Wykonawcy obiektu i udostępnieniu wszystkich pomieszczeń objętych robotami remontowo-adaptacyjnymi możliwe było dokonanie przeglądu stolarki okiennej, która zgodnie z Umową nie podlegała wymianie i renowacji.
    W trakcie przeglądu stwierdzono nieszczelność skrzydeł okiennych i brak kluczy do zamontowanych w nich zamków. Na żądanie użytkownika tj. WINB należy rozbudować sieć LAN przy zastosowaniu przewodów typu 6 E (ekranowane), korytek systemowych na moduły BJ 45 oraz gniazd sieciowych typu DATA. Na żądanie WINB należy zamontować centralę telefoniczną .
    Również na żądanie WINB należy zamontować barierę wejściową (kołowrotek) przy portierni na parterze w celu zapewnienia braku dostępu dla osób postronnych i kontroli osób wchodzących do pomieszczeń biurowych WINB oraz przebudować pomieszczenia magazynowe w piwnicy (przyziemie) - w celu przystosowania istniejących pomieszczeń dla funkcji archiwum z zapewnieniem węzła sanitarnego. Ze względu na znaczne zużycie armatury sanitarnej użytkownik zażądał jej wymiany.
    3. Z przyczyn technicznych lub gospodarczych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów.
    Wyposażenie centrali telefonicznej jest wskazane do wykonania ze względów technicznych, ponieważ stanowi integralną część systemu telefonicznego i umożliwi jej prawidłowe funkcjonowanie. Rozbudowę instalacji teletechnicznej LAN wykonuje obecny Wykonawca robót remontowo - adaptacyjnych, którego zakres umowy podstawowej obejmuje uruchomienie centrali telefonicznej i instalacji teletechnicznej. Biorąc powyższe pod uwagę rozdzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby dodatkowych robót związanych ze zmianą typu listew instalacyjnych na systemowe, ze względu na dołożenie dodatkowych ilości kabli ekranowych kat. 6E, to powodowałby dodatkowe rozkucia ścian i późniejsze szpachlowanie oraz wykończenie ścian. Montaż konkretnego typu centrali telefonicznej zapewnia docelowe rozprowadzenie instalacji bez konieczności ponownego rozkucia ścian w pomieszczeniu centrali. Wykonanie tego samego poziomu pomieszczeń biurowych i korytarza na II piętrze zapewnia ujednolicenie wysokości stolarki drzwiowej bez ewentualnej późniejszej wymiany. Montaż bariery wejściowej (kołowrotka) przy portierni na parterze - na żądanie WINB w celu zapewnienia braku dostępu dla osób postronnych i kontroli osób wchodzących do pomieszczeń biurowych WINB oraz kompleksowa wymiana armatury - na żądanie użytkownika, ze względu na znaczne zużycie.
    Rozbudowa sieci LAN z zastosowaniem przewodów kat. 6E oraz korytek systemowych na modułu BJ45 z gniazdami sieciowymi DATA jest bezpośrednio technologicznie powiązane powiązana z systemem sieci teletechnicznej w zakresie podstawowym ujętym w umowie podstawowej . Jednocześnie znacznie zwiększając tłumienie zakłóceń zew. i przesyłowość. Montaż centrali telefonicznej umożliwi dokonanie uruchomienia systemu telefonicznego z zachowaniem terminu odbioru końcowego zakończenia robót.
    4. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
    1. Skucie i odtworzenie posadzek z płytek ceramicznych na korytarzu II piętra umożliwi zachowanie równego poziomu posadzek w pomieszczeniach biurowych i korytarzu.
    2. Skucie płytek podłogowych PCV i lastryka umożliwi wykończenie podłóg - wykładziny dywanowe i panele podłogowe w pomieszczeniach na parterze, I piętra i II piętra.
    3. Zamontowanie ścianki przeszklonej na korytarzu I piętra pozwoli na wykonanie prac malarskich i posadzkarskich.
    4. Wymiana skrzydeł drzwiowych umożliwi dokończenie prac malarskich i wykończeniowych.
    5. Wymiana kratek wentylacyjnych umożliwi wykonanie szpachlowania i powłok malarskich.
    6. Wzmocnienie i renowacja parapetów okiennych, regulacja okien i okuć, wymiana zamków w skrzydłach okiennych umożliwi wykonanie prac malarskich i wykończeniowych.
    7. Wykonanie podejść instalacji wod-kan umożliwi wykonanie posadzek, wykończenie ścian i montaż armatury sanitarnej.
    8. Przebudowa pomieszczenia magazynowego w piwnicy umożliwi wykończenie posadzek w technologii posadzek niepylących, wykonanie robót wykończeniowych i powłok malarskich.
    9. Zamurowanie otworu drzwiowego umożliwi prowadzenie prac instalacyjnych i wykończeniowych.
    10. Malowanie ościeżnic i krat, wymiana ościeżnicy drewnianej na stalową pozwoli na montaż skrzydeł drzwiowych.
    Zamówienie dodatkowe warunkuje realizację zamówienia podstawowego i ma umożliwić wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową.
    TERMIN zakończenia robót do dnia 17.07.2015 r.
    W związku z powyższym wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.
    Wykonanie zamówienia dodatkowego umożliwi kontynuowanie i zakończenie rozpoczętego remontu z zachowaniem procesów technologicznych i zapewnieniem warunków technicznych i użytkowych obowiązujących i wymaganych dla pomieszczeń biurowych będących miejscem pracy powyżej 4-ch godzin.
    5. Wartość zamówienia dodatkowego wynosi 157 469,74 zł (brutto) i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego [wartość umowy nr 40/2015/NZ wynosi 320 861,50 zł (brutto); 50% wartości wynosi 160 430,75 zł (brutto)].

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.