eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › AZP/261/RB/13/TKE-073/17/2015 - wykonanie remontu wielobranżowego (roboty budowlane, elektroinstalacyjne, sanitarne) pomieszczeń o charakterze biurowym na I piętrze w budynku C2 Collegium Universum w Białymstoku, ul. Mickiewicza 2c, użytkowanym przez Zakład Farmakodynamiki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-15

Białystok: AZP/261/RB/13/TKE-073/17/2015 - wykonanie remontu wielobranżowego (roboty budowlane, elektroinstalacyjne, sanitarne) pomieszczeń o charakterze biurowym na I piętrze w budynku C2 Collegium Universum w Białymstoku, ul. Mickiewicza 2c, użytkowanym przez Zakład Farmakodynamiki
Numer ogłoszenia: 177286 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139610 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZP/261/RB/13/TKE-073/17/2015 - wykonanie remontu wielobranżowego (roboty budowlane, elektroinstalacyjne, sanitarne) pomieszczeń o charakterze biurowym na I piętrze w budynku C2 Collegium Universum w Białymstoku, ul. Mickiewicza 2c, użytkowanym przez Zakład Farmakodynamiki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wielobranżowego pomieszczeń o charakterze biurowym na I piętrze w budynku Collegium Universum w Białymstoku, ul. Mickiewicza 2c, użytkowanym przez Zakład Farmakodynamiki Skrócona nazwa zamówienia: Wykonanie remontu wielobranżowego pomieszczeń w Zakładzie Farmakodynamiki w Białymstoku, ul. Mickiewicza 2c. 2) Szczegółowy zakres robót określają: przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, rysunki wykonawcze będące integralną częścią SIWZ. Wszystkie roboty należy skalkulować i wykonać w oparciu o przedmiotowe dokumenty. 3) Na przedmiot zamówienia Zamawiający żąda udzielenia co najmniej 36-miesięcznej gwarancji. 4) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu w celu zapoznania się ze szczegółami zakresu zamówienia, uzyskania niezbędnej wiedzy dotyczącej miejsca i warunków wykonania robót oraz wykonania pomiarów sprawdzających. Przeprowadzenie wizji lokalnej winno być potwierdzone stosownym oświadczeniem (załącznik nr 7 do SIWZ). Termin przeprowadzenia wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. 5) Wykonawca musi przewidzieć zabezpieczenia posadzek, ścian, stolarki drzwiowej w miejscach trwania prac remontowych na korytarzach przylegających do remontowanych pomieszczeń i klatce schodowej stosownie do potrzeb. Na bieżąco należy uzupełniać ubytki w zabezpieczeniu. 6) Wszelkie zniszczenia spowodowane z winy Wykonawcy należy naprawić przed zgłoszeniem zakończenia robót. 7) Prowadzenie prac budowlanych, w godzinach 7.00-17.00 od poniedziałku do piątku, korytarze również w soboty 7.00-17.00 . 8) Organizacja prac budowlanych w korytarzach i klatce schodowej nie może pozbawić możliwości komunikacji do sąsiadujących z nimi Zakładów dydaktycznych, należy uwzględnić przejście przez czynne wyremontowane pomieszczenia. 9) Wykonawca zapewnia stały nadzór pracowników swoich i podwykonawców biorących udział w wykonywaniu prac remontowych w całym okresie ich trwania. 10) Odpady budowlane należy gromadzić w kontenerach (ustawienie na terenie parkingu przed budynkiem) i sukcesywnie usuwać z terenu budowy. Wskazane jest użycie rękawa okiennego do usuwania gruzu i odpadów budowlanych z terenu remontu. 11) Zabezpieczyć powierzchnię pod kontener w celu uniknięcia jej zniszczenia. 12) Ryczał za zużycie mediów 200 PLN brutto za miesiąc. 13) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp). 14) W przypadku złożenia oferty o parametrach równoważnych dotyczącej technologii wykonania robót lub zastosowanych materiałów i urządzeń, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej (wg załącznika nr 10 do SIWZ). Wykonawca musi wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań t. j. aprobaty techniczne polskie lub europejskie, certyfikaty itp. Zamawiający przy współpracy autora dokumentacji projektowej, ewentualnie korzystając z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych materiałów i rozwiązań oraz zdecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. Uwaga! Powyższe oświadczenie należy wypełnić i dołączyć do oferty tylko w przypadku złożenia oferty równoważnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONTDOM s.c. Marek Żukowski, Marek Grynczel, ul. Reymonta 1A, 15-717 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96668,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102762,93

  • Oferta z najniższą ceną: 86113,69 / Oferta z najwyższą ceną: 108271,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.