Ogłoszenie nr 17725 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.
Niedrzwica Duża: 1.Przedmiotem Umowy jest określenie warunków realizacji zadań w okresie obowiązywania Umowy, w zakresie:
1)bieżących napraw dróg gminnych gruntowych oraz utwardzonych kruszywem dolomitowym,
2)bieżących napraw dróg gminnych asfaltowych,
3)zimowego utrzymania dróg gminnych i placów,
4)koszenia terenów zieleni,
5) prac ciągnikiem rolniczym i koparko-ładowarką.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża, krajowy numer identyfikacyjny
54052900000, ul.
ul. Lubelska
30,
24220
Niedrzwica Duża, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
815 175 085, faks
815 175 085, e-mail
gmina.niedrzwica@mbnet.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=83
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1.Przedmiotem Umowy jest określenie warunków realizacji zadań w okresie obowiązywania Umowy, w zakresie: 1)bieżących napraw dróg gminnych gruntowych oraz utwardzonych kruszywem dolomitowym, 2)bieżących napraw dróg gminnych asfaltowych, 3)zimowego utrzymania dróg gminnych i placów, 4)koszenia terenów zieleni, 5) prac ciągnikiem rolniczym i koparko-ładowarką.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W ramach zadania pn. bieżąca naprawa dróg gminnych gruntowych, utwardzonych kruszywem dolomitowym oraz asfaltowych Wykonawca jest zobowiązany do: 1) bieżącej naprawy dróg gminnych. Bieżąca naprawa polega w szczególności na: - dostarczeniu kruszywa, - wykonaniu usługi równania drogi, - wynajęciu równiarki i wskazania operatorowi równiarki drogi wymagającej naprawy, po wykonaniu usługi Wykonawca będzie zobowiązany zweryfikować jej wykonanie, - rozsypaniu kruszywa na drogę i jego wyrównanie/uzupełnienie ubytków, - oczyszczaniu ubytków, osuszaniu, ewentualne wycięciu zniszczonej powierzchni drogi piła spalinową a następnie nałożeniu masy asfaltowej (tzw. asfalt na zimno), zagęszczeniu mechaniczne masy asfaltowej w terminie wspólnie ustalonym, 2) każdorazowej weryfikacji zgłoszeń o konieczności dokonania napraw dróg otrzymanych od sołtysów, mieszkańców, pracowników Gminy Niedrzwica Duża poprzez dokonanie wizji lokalnej, 3) dokonywania co najmniej raz w miesiącu wizji lokalnej stanu dróg gminnych. 4) wystawienia dokumentu potwierdzającego realizację zadania. Dokument powinien określać faktyczną ilość godzin pracy maszyn oraz faktyczną ilość zużytego materiału (kruszywa lub asfaltu). Zamawiający dokona oceny czy zakres wykonanych prac odpowiada nakładowi czasu pracy sprzętu i ilości zużytego materiału. 2. W ramach zadania pn. odśnieżanie dróg gminnych i placów, Wykonawca jest zobowiązany do: 1) realizacji usługi odśnieżania na podstawie zgłoszenia upoważnionego pracownika Gminy w terminie 2 godzin od przyjęcia zgłoszenia, 2) wykonania usługi przy wykorzystaniu koparko-ładowarki JCB 3CX z pługiem śnieżnym oraz ciągnika rolniczego z pługiem śnieżnym/zgarniaczem, 3) wystawienia dokumentu potwierdzającego realizację zadania. Dokument powinien określać faktyczną ilość godzin pracy maszyn niezbędnych do wykonania zadania. 3. W ramach zadania pn. usuwanie gołoledzi Wykonawca jest zobowiązany do: 1) realizacji usługi na podstawie zgłoszenia upoważnionego pracownika Gminy w terminie 2 godzin od przyjęcia zgłoszenia, 2) składowania materiału do posypywania dróg (piach/sól) - koszt zakupu materiału do posypywania dróg ponosi Zamawiający, 3) wykonania usługi przy wykorzystaniu ciągnika rolniczego z solarko - piaskarką, 4) wystawienie dokumentu potwierdzającego realizację Zlecenia. Dokument powinien określać faktyczną ilość godzin pracy maszyn niezbędnych do wykonania zadania, faktyczną ilość ton zmieszania zużytych materiałów (piach + sól), załadowanie tym materiałem solarko-piaskarki oraz składowanie. Zamawiający dokona oceny czy zakres wykonanych prac odpowiada nakładowi czasu pracy sprzętu i ilości zużytego materiału. 4. W ramach zadania pn. koszenie terenów zieleni Wykonawca jest zobowiązany do : 1) systematycznego koszenia zieleni, 2) każdorazowej weryfikacji zgłoszeń o konieczności koszenia wskazanych terenów zieleni otrzymanych od sołtysów, mieszkańców, pracowników Gminy Niedrzwica Duża poprzez dokonanie wizji lokalnej oraz w razie potrzeby wykonanie usługi koszenia, 3) dokonywania co najmniej raz na dwa tygodnie wizji lokalnej stanu poboczy oraz w razie potrzeby wykonanie usługi koszenia, 4) wykonania usługi przy wykorzystaniu ciągnika rolniczego z kosiarką bijakową, 5) wystawienia dokumentu potwierdzającego realizację Zlecenia. Dokument powinien określać faktyczną ilość godzin pracy maszyn niezbędnych do wykonania zadania. Zamawiający dokona oceny czy zakres wykonanych prac odpowiada nakładowi czasu pracy sprzętu i ilości zużytego materiału. 5. W ramach zadania pn. prace ciągnikiem rolniczym i koparko-ładowarką Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług przy wykorzystaniu ciągnika rolniczego i koparko-ładowarki (np. transport, wykopy) na zlecenie Zamawiającego w miejscu przez niego wskazanym, w terminie wspólnie ustalonym. Po zakończeniu usługi Wykonawca wystawi dokument potwierdzający realizację zadania. Dokument powinien określać faktyczną ilość godzin pracy maszyn niezbędnych do wykonania zadania. Zamawiający dokona oceny czy zakres wykonanych prac odpowiada nakładowi czasu pracy sprzętu i ilości zużytego materiału.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50000000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
na podstawie art. 67 ust.1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT444850 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 547165,5 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówenia z wonej ręki
na podstawie art. 67 ust.1pkt.12
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający zawarł umowę z Wykonawcą na podstawie art. 67 ust.1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych. Udzielenie zamówienia w oparciu o w/w art. było możliwe z uwagi na fakt, iż wszystkie przesłanki z tego art. zostały spełnione. Po pierwsze Zamawiający sprawuje nad Przedsiębiorstwem Komunalnym Nałęcz Sp. z o.o. z siedzibą w Niedrzwicy Dużej kontrolę, odpowiadającą kontroli nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Po drugie ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego sprawującego kontrolę. W okresie ostatnich trzech lat Przedsiębiorstwo Komunalne Nałęcz Sp. z o.o. uzyskało przychody z tytułu usług, dostaw lub robót budowlanych w zakresie wykonywanych zadań powierzonych przez Gminę Niedrzwica Duża na poziomie 93,19 % w stosunku do całkowitej wartości przychodów z tytułu usług, dostaw lub robót budowlanych. Po trzecie w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Mając na uwadze powyższe udzielenie zamówienia z wolnej ręki było uzasadnione.
INNE PRZETARGI NIEDRZWICA DUŻA
- Przebudowa pomieszczeń w budynku żłobka w Niedrzwicy Dużej
- Budowa chodnika ul. Lipowa w Niedrzwicy Kościelnej
więcej: przetargi NIEDRZWICA DUŻA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.