Ropczyce: Organizacja szkolenia grupowego dla bezrobotnych w zakresie Księgowość i kadry
w małej firmie.
Numer ogłoszenia: 176674 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Najświętszej Marii Panny 2, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218173, faks 017 2227569.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup-ropczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkolenia grupowego dla bezrobotnych w zakresie Księgowość i kadry w małej firmie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego szkolenia w zakresie Księgowość i kadry w małej firmie dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ropczycach. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w działach kadrowo-księgowych małych firmach oraz zdobycie praktycznych umiejętności z wykorzystaniem specjalistycznych, komputerowych programów księgowo-kadrowych. Czas trwania szkolenia: 240 godzin szkolenia dla całej grupy. Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń dostępne na stronie internetowej: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. i obejmować co najmniej następujące zagadnienia: a)Zasady prowadzenia ewidencji księgowej w jednostkach gospodarczych; (księgi rachunkowe, podatkowe księgi przychodów i rozchodów i innych ewidencji); b)Przepisy z zakresu podstaw finansów przedsiębiorstwa; c)Obowiązujące przepisy w tym przepisy prawa pracy i kodeksu cywilnego; d)Prowadzenie spraw kadrowych oraz zasady funkcjonowania funduszy w przedsiębiorstwie; e)Prowadzenie dokumentacji personalnej, płacowej; f)Podatkowe rozliczenia z ZUS-em i Urzędem Skarbowym; g)Praktyczne zastosowanie komputerowych programów księgowo-kadrowych;.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiadania aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art.20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy t.j. Dz. U. z 2015, poz. 149 z późn. zm.) - Ocena będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu (załącznik nr 8 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług szkoleniowych odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Wykonawca, który wykaże że wykonał co najmniej 1 usługę szkoleniową w przedmiotowym zakresie dla grupy minimum 10 osobowej oraz dołączy dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie, będzie spełniać ten warunek. Ocena będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma dysponować potencjałem technicznym zapewniającym bezpieczne, zgodne z przepisami prawa oraz zapisami SIWZ, przeprowadzenie szkolenia, m.in.: - salą wykładową, dostosowaną do wielkości grupy, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia wraz ze sprzętem audiowizualnym, niezbędnymi pomocami dydaktycznymi oraz z osobnymi stanowiskami komputerowymi dla każdego uczestnika szkolenia, w stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom szkolenia. Stanowiska komputerowe powinny być wyposażone w pełne licencjonowane oprogramowanie (z uwzględnieniem programów księgowo-kadrowych ) oraz aktywne łącze internetowe. - zapleczem sanitarnym z wydzielonym miejscem do spożywania posiłku; Ocena będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu osób (załącznik nr 6 do SIWZ) wyznaczonych do realizacji zamówienia. Wykonawca, który wykaże, że w celu prowadzenia szkoleń objętych przedmiotem zamówienia będzie dysponować osobami (co najmniej 2 osobami) posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania) niezbędne do prowadzenia szkolenia w przedmiotowym zakresie oraz doświadczenie - min 1 przeprowadzone szkolenie w przedmiotowym zakresie, będzie spełniać ten warunek. Ocena będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwa. Dowody potwierdzające należyte wykonanie usług.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem - 10
- 3 - Doświadczenie kadry prowadzącej szkolenie - 10
- 4 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 5
- 5 - Prowadzenie przez Wykonawcę analiz skuteczności i efektywności przeprowadzonych szkoleń - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013, poz. 907 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wykładowców w szczególnie uzasadnionych przypadkach, jednakże Zamawiający zastrzega, iż wykształcenie, doświadczenie zawodowe wykładowcy (w zastępstwie) musi być na równorzędnym lub wyższym poziomie. Zamawiający dopuszcza również zmianę terminu oraz miejsca szkolenia, przy założeniu, że szkolenia odbywać się będą zgodnie z warunkami określonymi w punkcie 3.2 SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników szkolenia, o której mowa w punkcie 3.3 SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku przerwania szkolenia przez uczestnika.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup-ropczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY w ROPCZYCACH
39-100 Ropczyce
ul. Najświętszej Marii Panny 2
I piętro pok. nr 12 - kancelaria.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2015 godzina 11:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY w ROPCZYCACH 39-100 Ropczyce ul. Najświętszej Marii Panny 2 I piętro pok. nr 12 - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie finansowane będzie z: - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz linii budżetowej Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych - w ramach projektu pn. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie ropczycko - sędziszowskim (I) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Oś priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.1.2 Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Wolica Ługowa, gmina Sędziszów Małopolski, powiat ropczycko - sędziszowski
- Dostawa leku przeciwzakrzepowego oraz ludzkiego aktywatora plazminogenu w różnych dawkach.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1343R Gnojnica - Broniszów polegająca na budowie chodnika m. Gnojnica
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych dla młodzieży OHP w wieku 17-25 lat oraz młodzieży ze środowiska lokalnego w wieku 18-25 lat
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.