eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sącz › SA.270.2.2016.TB-Przebudowa dróg leśnych Nadleśnictwa Stary Sącz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-09

Stary Sącz: SA.270.2.2016.TB-Przebudowa dróg leśnych Nadleśnictwa Stary Sącz
Numer ogłoszenia: 176663 - 2016; data zamieszczenia: 09.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79743 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz, ul. Magazynowa 5, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 446 09 91, faks 18 446 09 83.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SA.270.2.2016.TB-Przebudowa dróg leśnych Nadleśnictwa Stary Sącz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z Przebudową dróg ieśnych Nadleśnictwa Stary Sącz w zakresie dotyczącym przebudowy drogi leśnej nr 42 Brzyna - nr inw. 220/527 - zgodnie z Projektem wykonawczym stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, obejmujący wykonanie:1.1. i Etapu prac - przewidzianego do realizacji w 2016 roku, którego zakres robót to m.in. wykonanie:1.1.1. Robót pomiarowych. 1.1.2. Rozbiórki wodospustÓw.1.1.3. Robót ziemnych.1.1.4. Podbudowy na drodze, mijankach i składach (z uwzgiędnieniem dodatkowych wymogów spełniania przez wbudowane przez Wykonawcę kruszywa właściwości fizyko _ mechanicznych określonych w punkcie 3. 10) SIWZ).zgodnie z załącznikiem nr 5a do SIWZ12. II Etapu prac - przewidzianego do realizacji w 2017 roku, (z zastrzeżeniem Zamawiającego do ewentualnego zlecenia wykonania robót w 2016 roku), którego zakres robót to m.in. wykonanie: 1.2.1. Nawierzchni tłuczniowej na drodze, mijankach i składach (z uwzględnieniem dodatkowych wymogów spełniania przez wbudowane przez Wykonawcę kruszywa właściwości fizyko - mechanicznych określonych w punkcie 3. 10) SIWZ).1.2.2. Nawierzchni betonowej.1.2.3. Utwardzenie poboczy tłuczniem z zastrzeżeniem, iż górna warstwa tłucznia na poboczu będzie wykonana z kruszywa innego niż zastosowane do nawierzchni (np. kruszywo o innej barwie)1.2.4. Wykonanie zjazdów1.2.5. Inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczejzgodnie z załącznikiem nr 5b do SIWZ z uwzględnieniem zapisów punktu 16.2) oraz 16.3) SIWZ.2. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5a i 5b do SIWZ należy potraktować jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.3. Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z zakresem robót i złożyć ofertę w oparciu o kosztorys ofertowy obejmujący wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.4. Zamawiający dopuszcza przekroczenie rozmiaru robót określonych w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót oraz kosztorysu ofertowego wykonawcy załączonego do oferty - w zakresie uzgodnionym (w trybie określonym w pkt. 4 SIWZ) w trakcie realizacji zadania - pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują przekroczenia kwoty umownego wynagrodzenia.5. W przypadku wykonania przez Wykonawcę robót innych niż wykazane w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty oraz wymienionych powyżej w SIWZ Wykonawcy robót nie przysługują roszczenia o wynagrodzenie dodatkowe tj. przekraczające kwotę umownego wynagrodzenia. Tym samym przekroczenia zakresu robót wykraczające ponad kwotę umownego wynagrodzenia stanowią ryzyko Wykonawcy związane z przygotowaniem oferty i realizacją robót.6. W przypadku niewykonania rzeczowego zakresu robót uzgodnione wynagrodzenie zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.7. Równocześnie ustala się że pomniejszenie wynagrodzenia nie przekroczy 20 % wartości wynagrodzenia przedmiotu zamówienia. Podstawą do wyliczenia kwoty obniżenia wynagrodzenia będą:a) faktycznie nie wykonany i obustronnie uzgodniony zakres robót,b) ceny jednostkowe przyjęte w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do oferty.S) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:a) organizacja placu budowy,b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich,c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej,d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody,e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych,f) pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej przez uprawnionego geodetę,g) przedłożenie budowlanej dokumentacji powykonawczej, w tym m.in. dziennika budowy,h) przedłożenie pozostałej dokumentacji związanej z wykonaną robotą budowlaną, w tym dokumentacji dotyczącej wbudowanych materiałów -tj. min.:01) certyfikatów zgodności z Polską Normą (lub europejskich certyfikatów jakOŚci) lub aprobat technicznych, atestów i (lub) raportów z badań - potwierdzających spełnienie wymogów określonych w SIWZ, 02) deklaracji ilości i jakości dostarczonego betonu i kruszywa wraz z załączonymi do nich dokumentami obrotu magazynowego WZ (wydanie na zewnątrz) wystawionymi przez producenta materiałów lub dowody własne wykonawcy w przypadku dostawy kruszyw zakupionych wcześniej i zmagazynowanych przez wykonawcę. i) pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,j) przywrócenie dróg dojazdowych do stanu wyjściowego, tj. stanu z dnia przekazania placu budowy, uszkodzonych w wyniku transportu materiałów podczas realizacji przedmiotu zamówienia,k) pokrycie kosztów prób (w tym badań zagęszczenia o których mowa w pkt 6.2.1 części 0-04.00.00. oraz pkt 6.3 części 0-04.04.00. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych9) Wykonanie przedmiotu zamówieniami ma spełniać wymogi określone w wyżej wymienionej dokumentacji projektowej oraz w przepisach prawnych aktualnie obowiązujących w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności:a) Ustawy z dnia 71ipca 1994 r. Prawo Budowlane (Oz.U. 2013 poz. 1409 z późniejszymi zmianami).b) Ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Oz.U. 2015 poz. 469).c) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Oz.U. 2013 poz. 907 z późniejszymi zmianami ).d) Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Oz.U. 2013 poz. 627).10) Do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie pozycji: podbudowa; nawierzchnia tłuczniowa - Wykonawca zastosuje kruszywa spełniające niżej określone właściwości fizyko - mechaniczne zgodnie z odpowiednią normą PN-EN:Lp. Dotyczy cechy Wymagana wartość fizyko - mechaniczne dla: 1. Mieszanka kruszywa łamanego O- 31,5 mm2. Mieszanka kruszywa łamanego O- 63 mm 3. Kliniec 5 - 31,5 mm 4. Tłuczeń frakcja 31,5 - 63 mm[Wyniki oraz kategoria wg PN-EN 13242]1 Odporność na rozdrobnienie w bębnie Los Angeles. Współczynnik LA Wynik poniżej 23,0 [kategoria wg PN-EN 13242 - LA25] 2 Odporność na ścieranie w bębnie mikro-Oevala. Współczynnik MOE Wynik poniżej 20.0 [kategoria wg PN-EN 13242 - MOE20] 3 Nasiąkliwość Wynik poniżej 1,3 [kategoria wg PN-EN 13242 - W242]4. Gęstość objętościowa ziarn [Mg1m3] Wynik powyżej 2,60..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego Machnik Sp. z o.o., Mochnaczka Wyżna 118, 33-380 Krynica-Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 974290,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 789664,23

  • Oferta z najniższą ceną: 789664,23 / Oferta z najwyższą ceną: 1147060,53

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.