eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remonty cząstkowe nawierzchni betonowych i asfaltowych na terenie Miasta Bydgoszczy w ramach programu inicjatyw lokalnych pn.5/6 w 2014 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-26

Bydgoszcz: Remonty cząstkowe nawierzchni betonowych i asfaltowych na terenie Miasta Bydgoszczy w ramach programu inicjatyw lokalnych pn.: 5/6 w 2014 r
Numer ogłoszenia: 176502 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy , ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5822723, faks 52 5822777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni betonowych i asfaltowych na terenie Miasta Bydgoszczy w ramach programu inicjatyw lokalnych pn.: 5/6 w 2014 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art. 2 ust. 8 UPZP w związku z art. 3 pkt. 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /t.j. - Dz. U. z 2013 r. poz. 1409/, polegające na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni betonowych i asfaltowych chodników na terenie Miasta Bydgoszczy, wskazanych przez Rady Osiedli: Wyżyny, Błonie i Śródmieście, w ramach programu inicjatyw lokalnych pn.: 5/6 w 2014 roku z podziałem na trzy odrębne części zamówienia odpowiadające lokalizacjom tych Osiedli, w zakresie i na warunkach szczegółowo określonych w następujących dokumentach, stanowiących integralną część SIWZ: 1) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) kosztorysach ofertowych zawierających przedmiary robót (dla każdej części zamówienia oddzielny kosztorys), 3) wzorze umowy. Zamówienie podzielono na trzy (3) następujące części: 1 pn.: Zadanie Nr 1 - Osiedle Wyżyny, 2 pn.: Zadanie Nr 2 - Osiedle Błonie, 3 pn.: Zadanie Nr 3 - Osiedle Śródmieście. Zamawiający dopuszcza możliwość składania Ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia (Zadanie-Osiedle). Realizacja robót budowlanych zgodna z wyżej wymienionymi dokumentami, stanowiącymi załączniki do SIWZ, które są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania: www.zdmikp.bydgoszcz.pl. Uwaga: W przypadku wystąpienia w niniejszej SIWZ, w tym w jej załącznikach (m.in. w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub w kosztorysach ofertowych) nazw własnych (np. materiałów) wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy, należy każdy taki ewentualny przypadek traktować jako przykładowy i czytać z klauzulą /lub równoważny, o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych/.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 UPZP, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym, oddzielnie dla każdej części zamówienia (Zadania-Osiedla).2. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających w danej części zamówienia (Zadania-Osiedla) tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie i uzyska akceptację danej Rady Osiedla. Łączna wartość zamówień uzupełniających w danej części zamówienia (Zadania-Osiedla) nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego tej część (Zadania-Osiedla). Łączna wartość zamówienia podstawowego i uzupełniającego dla danej części zamówienia (Zadania-Osiedla) nie może przekroczyć kwoty środków finansowych przeznaczonych dla danego Osiedla w programie 5/6 na rok 2014. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.53-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 65.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert na następujące części zamówienia: Zadanie Nr 1 - Osiedle Wyżyny w wysokości 1 500,- (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100) PLN, Zadanie Nr 2 - Osiedle Błonie w wysokości 500,- (słownie: pięćset 00/100) PLN, Zadanie Nr 3 - Osiedle Śródmieście w wysokości 3 500,- (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100) PLN. 2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, tj. Bank Polska Kasa Opieki S.A. (Bank Pekao S.A.) - Nr konta 25 1240 6452 1111 0010 4816 9416 z adnotacją: WADIUM - Remonty cząstkowe nawierzchni betonowych i asfaltowych na terenie Miasta Bydgoszczy w ramach programu inicjatyw lokalnych pn.: 5/6 w 2014 r. - część nr ....... 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być wystawione na Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ul. Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1. potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - wyłącznie w formie oryginału dołączonego do oferty. 6. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. 7. Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, bez względu na ilość wybranych przez siebie części zamówienia, zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy, przebudowy lub remontu nawierzchni z elementów betonowych (np. kostki betonowej, płytek betonowych) lub elementów z kamienia naturalnego, o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 300 m2 wykonanej w ramach jednego lub kilku odrębnych zadań. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego przez wykonawcę do oferty zgodnie z art. 44 UPZP, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym, w tym sprzętem specjalistycznym określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w minimalnej liczbie i o minimalnej wydajności, gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia - na każdą wybraną przez siebie część zamówienia. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dołączonego przez wykonawcę do oferty zgodnie z art. 44 UPZP, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia gwarantującymi właściwą jakość robót budowlanych, o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż określone poniżej, tj.: 1) Kierownik budowy, Minimalne kwalifikacje zawodowe: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, wymagane przepisami Prawa budowlanego (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania) lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności, Minimalne doświadczenie zawodowe: trzy lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy lub kierownik robót, Minimalna ilość: jeden Kierownik budowy, przy czym przy wyborze więcej niż jednej części zamówienia, wystarczy że Wykonawca wykaże, iż dysponuje minimum jednym kierownikiem budowy spełniającym powyższe wymagania w zakresie kwalifikacji i doświadczenia zawodowego. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego zgodnie z art. 44 UPZP oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), ww. warunek udziału w postępowaniu spełniają łącznie. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W związku z tym iż, Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku, za jego spełnienie uzna złożone oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy wystawienia stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP, oddzielnie wykazują brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 UPZP, w związku z tym każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa, przez dołączenie do oferty, dokumenty wymienione w pkt. III.4.2) ogłoszenia. 3. Dokumenty wymienione w pkt. III.4.4. ogłoszenia składane są w oryginale. 4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art.23 UPZP, oddzielnie składa jeden z dokumentów wymienionych w pkt. III.4.4. ogłoszenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 UPZP, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w stosunku do treści Oferty częściowej wyłącznie w zakresie: 1) deklaracji Wykonawcy zawartej w Ofercie częściowej w zakresie wykonania zamówienia samodzielnie lub/i przy udziale Podwykonawców, na uzasadniony pisemny wniosek Wykonawcy i zaakceptowany przez Zamawiającego, 2) ceny Umowy określonej w § 3 ust. 1 Umowy, która może ulec zmianie w przypadkach: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) wykonania mniejszego zakresu robót niż zakres określony w kosztorysie ofertowym wynikającego z ich zaniechania, o którym mowa w § 3 ust. 4 i § 20 ust. 1 pkt 1 Umowy, c) wykonania robót zamiennych, o których mowa w § 20 ust. 1 pkt 2 Umowy, 3) przedłużenia terminu zakończenia robót, jedynie o ilość dni potwierdzonych pisemnie przez Inspektora Nadzoru, co może nastąpić jedynie w przypadku: a) niemożności realizacji robót z powodu braku dostępności do miejsc prowadzonych robót lub gdy obowiązujące przepisy oraz normy nie dopuszczają do realizacji lub nakazują wstrzymanie robót, b) wystąpienia zamówień dodatkowych (robót dodatkowych) i innych niemożliwych do przewidzenia, c) wystąpienia innych okoliczności poza wynikającymi z uchybienia Wykonawcy, lub za które Wykonawca jest odpowiedzialny, d) gdy umowa nie może być realizowana z powodu siły wyższej lub z powodu następstw siły wyższej, e) jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają realizację wykonania robót, 4) zmiany Podwykonawców na zasadach określonych § 7 umowy, 5) zmiany osób zdolnych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że zaproponowana przez Wykonawcę, osoba wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym, niż Zamawiający wymagał na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 6) zmiany zapisów dotyczących bezpośrednich płatności wynagrodzenia należnego Podwykonawcom lub dalszym Podwykonawcom dostaw lub usług wchodzących w zakres wykonywanych robót budowlanych, wynikających z dostarczonych Zamawiającemu postanowień umów o podwykonawstwo, o których mowa w § 8 ust. 6 Umowy, oraz zmian zapisów dotyczących kar umownych i odstąpienia od umowy, stanowiących konsekwencję zmiany płatnika należności należnych Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego. Odpłatnie za cenę 30,- PLN w siedzibie Zamawiającego, określonej w pkt I.1 ogłoszenia, w pok. 406/IV p.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, określonej w pkt I.1 ogłoszenia, w pokoju nr 20 (kancelaria/parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. CZAS TRWANIA ZAMOWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA (dodatkowo do pkt II.2 ogłoszenia): Termin wykonania zamówienia maksymalnie 65 dni od dnia podpisania umowy, przy czym każdą część zamówienia należy wykonać w następujących terminach: Zadanie Nr 1 - Osiedle Wyżyny: Termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia przekazania terenu budowy. Termin przekazania terenu budowy w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. Zadanie Nr 2 - Osiedle Błonie: Termin wykonania zamówienia: 15 dni od dnia przekazania terenu budowy. Termin przekazania terenu budowy w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. Zadanie Nr 3 - Osiedle Śródmieście: Termin wykonania zamówienia 60 dni od dnia przekazania terenu budowy. Termin przekazania terenu budowy w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 2. INFORMACJE DOTYCZĄCE PODWYKONAWSTWA: 1) W każdej części zamówienia (Zadania-Osiedla) Wykonawca może powierzyć wykonanie części tego zamówienia podwykonawcy. 2) W żadnej z części zamówienia (Zadania-Osiedla) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części tego zamówienia na roboty budowlane /zgodnie z art. 36a ust. 2 UPZP/, 3) Dla każdej części zamówienia (Zadania-Osiedla) oddzielnie, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w Ofercie części tego zamówienia (zakresu/ów), której/ych wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om. Brak takiej informacji oznaczać będzie, że całość tej części zamówienia (Zadania-Osiedla) realizowana będzie przez wykonawcę. Jeżeli przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach każdej z części zamówienia (Zadania-Osiedla), Zamawiający zaleca, żeby wykonawca podał oddzielnie dla każdej części zamówienia (Zadania-Osiedla) następujące dane liczbowe dotyczące części tego zamówienia, która będzie zlecona podwykonawcom: 1/ wartość wszystkich części zamówienia (Zadania-Osiedla) bez VAT: ______________ Waluta: _____ lub 2/ proporcję (wszystkie części zamówienia (Zadania-Osiedla) w stosunku do całości zamówienia (Zadania-Osiedla): __,_ (%). 4) Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne zachowanie (art.474 K.c). 3. TERMIN OTWARCIA OFERT : w dniu składania ofert o godz.: 10:00. MIEJSCE OTWARCIA OFERT: w siedzibie Zamawiającego określonej w pkt I.1 ogłoszenia, w pok.19/parter. 4. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1) ws. formalno-prawnych (dot. procedury przetargowej): Bogna Klimczewska - tel.52-582-27-97 lub Małgorzata Bardzińska - tel.52-582-27-70, 2), ws. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia): Wiesław Siekierkowski - tel.52-582-27-16. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej (e-mail): handel@zdmikp.bydgoszcz.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Osiedle Wyżyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część 1 zamówienia obejmuje : 1) remont nawierzchni chodnikowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 4 cm z regulacją krawężnika oraz regulacją wysokościową skrzynek urządzeń podziemnych przy: ul. Nałkowskiej 2, 4, 6 i 8; ul. Ogrody 22-24; ul. G. Siedleckiego 23, 27, 31 i 36, 2) wykonanie przejścia przez jezdnię z obustronnym obniżeniem krawężników oraz nawierzchnią z kostki betonowej (szarej) grub. 6 cm - 20 przejść - lokalizacja wg wskazań Zamawiającego i Rady Osiedla Wyżyny. Szczegółowy zakres i opis robót budowlanych do wykonania zawiera kosztorys ofertowy. 2. Wysokościowo należy nawiązać się do przyległego otoczenia, tj. do wysokości istniejących krawężników, obrzeży, wg ustaleń z Inspektorem Nadzoru. 3. Odwodnienie należy wykonać poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejącej kanalizacji deszczowej lub na przyległy teren. 4. Przekazanie poszczególnych placów budów odbywać będzie się sukcesywnie tak aby nie spowodować nadmiernego utrudnienia w ruchu pieszym i kołowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.53-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 65.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Osiedle Błonie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część 2 zamówienia obejmuje remont nawierzchni chodnika z kostki betonowej (szarej) grub. 6 cm oraz regulację wysokościową nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7 cm pomiędzy ul. Waryńskiego 51 - ul. Gałczyńskiego 1 w Parku 16 Pułku Ułanów Wielkopolskich. Szczegółowy zakres i opis robót budowlanych do wykonania zawiera kosztorys ofertowy. 2. Wysokościowo należy nawiązać się do przyległego otoczenia, tj. do wysokości istniejących chodników układając kostkę na istniejącym chodniku bitumicznym, wg ustaleń z Inspektorem Nadzoru. 3. Odwodnienie należy wykonać poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejącej kanalizacji deszczowej lub na przyległy teren.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.53-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Osiedle Śródmieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część 3 zamówienia obejmuje : 1) remont nawierzchni chodnika przy ul. Pomorskiej - obie strony, na odcinku od ul. Dworcowej do ul. Śniadeckich, w szczególności: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płytek 35x35x5 cm oraz z mieszanek mineralno-bitumicznych grub. 5 cm, - rozbiórkę podbudowy betonowej grub. 15 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (STAROBRUK -- szary) grub. 6 cm oraz regulację wysokościową nawierzchni z płyt kamiennych 90x130x20 cm, 2) remont nawierzchni chodnika przy ul. Chocimskiej - obie strony, na odcinku od ul. Gdańskiej do ul. Kościuszki, w szczególności: - rozbiórkę nawierzchni z płytek betonowych 35x35x5 cm i z trylinki grub. 15 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (szarej) grub. 8 cm, 3) remont nawierzchni chodnika przy ul.Kościuszki po stronie zachodniej na odcinku od ul. Chocimskiej w kierunku szkoły - Gimnazjum Nr 24, w szczególności: - rozbiórkę nawierzchni z płytek betonowych 35x35x5 cm i z trylinki grub. 15 cm, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej (szarej) grub. 8 cm. Szczegółowy zakres i opis robót budowlanych do wykonania zawiera kosztorys ofertowy. 2. Wysokościowo należy nawiązać się do przyległego otoczenia, tj. do wysokości istniejących nawierzchni, krawężników, obrzeży, wg ustaleń z Inspektorem Nadzoru. 3. Odwodnienie należy wykonać poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejącej kanalizacji deszczowej lub na przyległy teren. 4. Przekazanie poszczególnych placów budów odbywać będzie się sukcesywnie tak aby nie spowodować nadmiernego utrudnienia w ruchu pieszym i kołowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.53-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 65.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.