eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sława › Wykonanie prac pielęgnacyjnych drzewostanu w parku miejskim w Sławie wpisanego do rejestru zabytków w ramach zadania p.n. Rewaloryzacja parku miejskiego w Sławie polegające na usuwaniu drzew, likwidacji siedliska bluszczu oraz wykonaniu cięć pielęgnacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-30

Sława: Wykonanie prac pielęgnacyjnych drzewostanu w parku miejskim w Sławie wpisanego do rejestru zabytków w ramach zadania p.n. Rewaloryzacja parku miejskiego w Sławie polegające na usuwaniu drzew, likwidacji siedliska bluszczu oraz wykonaniu cięć pielęgnacyjnych
Numer ogłoszenia: 176053 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Sławie , ul. H. Pobożnego 10, 67-410 Sława, woj. lubuskie, tel. 68 355 83 10, faks 68 355 83 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac pielęgnacyjnych drzewostanu w parku miejskim w Sławie wpisanego do rejestru zabytków w ramach zadania p.n. Rewaloryzacja parku miejskiego w Sławie polegające na usuwaniu drzew, likwidacji siedliska bluszczu oraz wykonaniu cięć pielęgnacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac pielęgnacyjnych drzewostanu w parku miejskim w Sławie wpisanego do rejestru zabytków w ramach zadania p.n. Rewaloryzacja parku miejskiego w Sławie polegające na usuwaniu drzew, likwidacji siedliska bluszczu oraz wykonaniu cięć pielęgnacyjnych zgodnie z zakresem prac określonym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający informuje, że Park Miejski w Sławie wpisany jest do rejestru zabytków, decyzjami WKZ nr 243 z dnia 03 kwietnia 1961r. oraz nr 605 z dnia 20 czerwca 1963 r. W zakres zadania wchodzi w szczególności: 1) likwidacja siedliska bluszczu pospolitego Hadera helix porastającego na drzewach na działkach nr 621/2, 630 i 645 oraz 480 m kw powierzchni na dwóch placach zabaw (wg dokumentacji projektowej). 2) wycinka drzew: a) z karczowaniem; b) bez karczowania; 3) pielęgnacja drzew - wykonanie cięć sanitarnych, korygujących i technicznych polegająca na odcięciu piłą mechaniczną, piłką ręczną, sekatorem gałęzi i konarów drzewa; a) cięcia pielęgnacyjne (w tym sanitarne i prześwietlające) - cięcie gałęzi i konarów poprawiające warunki rozwoju korony drzew. Obejmujące cięcie sanitarne eliminujące z korony drzewa pędy, gałęzie i konary chore i martwe, uszkodzone, połamane, stanowiące źródło infekcji, a także usuwanie odrostów korzeniowych. Cięcie pielęgnacyjne w koronach drzew nie może prowadzić do całkowitego ogołocenia drzew. Należy wykonać je ze sztuką ogrodniczą oraz przy zachowaniu przepisów BHP, nie uszkadzając drzewostanu w sąsiedztwie. Przed przystąpieniem do cięć pielęgnacyjnych należy bezwzględnie dokonać przeglądu zieleni pod kątem obecności czynnych gniazd i dziupli ptasich. W przypadku występowania takowych należy postępować zgodnie z zapisami ustawy o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. 2015 r., poz. 1651 ze zm.), w szczególności art. 52; b) cięcia korygujące - polegające na niwelowaniu wad budowy korony drzewa, poprawiające statystykę drzewa lub zapobiegające rozłamaniom, w tym redukcja i odciążenie konarów lub korony drzewa, usunięcie krzyżujących się konarów, gałęzi, usuwanie wady wielopniowości; c) cięcia techniczne koron (cięcia nieprzyrodnicze) - wymuszone kolizją korony drzewa z innymi obiektami; 4) wywożenie gałęzi bądź ich zrębkowanie. 1. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zakresem robót oraz wytycznymi określonymi w SIWZ oraz obowiązującymi normami i przepisami, a także zgodnie z wytycznymi zawartymi w decyzji i zaleceniach Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2. Zamawiająca zastrzega, że zrębkowanie (wyrzut zrębków bezpośrednio na skrzynię samochodu do 10 ton). Utylizacja i wywóz we własnym zakresie Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym przedmiocie. 3. Uprzątnięcie terenu z odpadów po pracach wycinkowych i pielęgnacyjnych prowadzone będzie na koszt Wykonawcy - zagospodarować je należy w sposób przewidziany w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). 4. Jakakolwiek ingerencja w strukturę parku - jego drzewostan, ukształtowanie - może być wykonywana wyłącznie w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru oraz przedstawicielem Zamawiającej. Prace pielęgnacyjne drzew, stanowiące przedmiot zamówienia, winny być wykonywane w taki sposób, aby nie naruszyć istniejącej roślinności oraz urządzeń, instalacji i zabudowy w bezpośrednim otoczeniu pielęgnowanego drzewa i na szlakach komunikacyjnych (wywozu gałęzi, konarów itp.) oraz na terenie całego parku. Ze względu na codzienne i całodzienne udostępnianie parku zwiedzającym prace winny być zorganizowane w sposób nie zagrażający zwiedzającym park, a drewno z prac pielęgnacyjnych winno być sukcesywnie usuwane z terenu obiektu. 5. Miejsce prowadzenia prac należy wydzielić poprzez wyznaczenie strefy bezpieczeństwa z odpowiednimi tablicami informacyjnymi. 6. Zamawiająca wskazuje, że użycie podnośników koszowych będzie możliwe tylko na terenie dróg utwardzonych. Podstawową techniką pielęgnacji drzew powinna być technika z lin. Wszelkie prace pielęgnacyjne i wycinkowe oraz transportowe winny być przeprowadzane lekkim sprzętem: ciągniki i przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej do 10 t. - użycie do wycinania gałęzi narzędzi ręcznych. 7. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji zamówienia. 8. Pozyskane drewno z usuwanych drzew stanowi własność Zamawiającej, z zastrzeżeniem ust. 10 i ust. 11 oraz § 3 i § 4. 9. Wykonawca jest zobowiązany do zakupu pozyskanego drewna po cenie wskazanej w ofercie. 10. Wykaz drewna jest dokumentem przychodów drewna na podstawie którego Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę VAT. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zakresem robót oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż.. Prace wycinkowe należy prowadzić: -zgodnie z wytycznymi zawartymi w decyzji i zaleceniach Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków stanowiącą załącznik do postępowania. Dołączone kosztorysy ofertowe - są tylko materiałem pomocniczym do sporządzenia własnej kalkulacji i kosztorysów oraz dołączenie ich do oferty, uwzględniając całość zakresu prac, co oznacza, że Zamawiająca dopuszcza naniesienie dodatkowych pozycji kosztorysowych lub modyfikacji ich treści. Zawarte w załączonych przez Zamawiającą kosztorysach ofertowych zestawienia prac mają zobrazować skalę prac i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji wobec czego kosztorysom ofertowym i wskazanych w nich przedmiarach robót należy przypisać charakter dokumentu pomocniczego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiająca nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w spr. spełniania warunków art.22 ust.1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu wycinki drzew w zabytkowych parkach i/lub na pomnikach przyrody o wartości każdej z usług równej co najmniej 100.000,00 zł wraz z podatkiem VAT. Zadanie udokumentowane referencjami z podaniem ich rodzaju, wartości i miejsca wykonania. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiająca nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w spr. spełniania warunków art.22 ust.1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że: a) dysponuje min. 1 osobą, która posiada uprawnienia do wykonywania prac o charakterze technicznym i posiada świadectwo ukończenia szkoły potwierdzające kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni albo odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków. b) dysponuje min. 1 osoba, która posiada odpowiednie kwalifikacje w zakresie pielęgnacji i chirurgii drzew W przypadku udostępnienia Wykonawcy przez inne podmioty osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca winien przedstawić w ofercie pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na czas wykonywania zamówienia. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 100.000,00 PLN; Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.wypełniony i podpisany formularz - Oferta na wykonanie zamówienia z wykorzystaniem załączonego wzoru- Formularz nr 1, 2.Tabela Elementów Rozliczeniowych - Formularz nr 1A 3.pełnomocnictwo w formie pisemnej dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę wraz z załącznikami, do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów wymaganych powyżej - Formularz nr 4; 4.Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99.00
  • 2 - Termin realizacji zadania - 1.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 2. Zamawiający ustala, iż zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy, może mieć również miejsce w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia takich warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają prowadzenie robót (silne opady deszczu, śniegu, gradobicie, roztopy, wichury, powódź, spadek temperatury poniżej 0oC, a w przypadku technologii betonowych poniżej +5oC), b) w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, c) w przypadku konieczności wprowadzenia w trakcie realizacji zamówienia zmian do projektu budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d) w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy, a ze względu na konieczność wykonania zamówień dodatkowych niemożliwe jest dotrzymanie określonego w umowie na roboty podstawowe terminu ich wykonania, e) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, f) w przypadku zmiany kierownika robót: - na żądanie zamawiającej - w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac - na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w SIWZ g) w przypadku zaistnienia okoliczności odwołania Wykonawcy do Prezesa Zamówień Publicznych. 3. W przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania, umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności odwołania Wykonawcy do Prezesa Zamówień Publicznych. 5. W przypadkach, o których mowa w ust. 2 Zamawiająca może: a) przedłużyć termin wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sławie, ul. Henryka Pobożnego 10, 67-410 Sława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sławie, ul. Henryka Pobożnego 10, 67-410 Sława, sekretariat pokój nr 105 lub parter - Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.