eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REMONT BOISK SPORTOWYCH NA TERENIE CENTRUM SZKOLENIA WOJSK INŻYNIERYJNYCH I CHEMICZNYCH WE WROCŁAWIU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-14

Wrocław: REMONT BOISK SPORTOWYCH NA TERENIE CENTRUM SZKOLENIA WOJSK INŻYNIERYJNYCH I CHEMICZNYCH WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 175961 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 765 68 40, faks 71 765 68 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BOISK SPORTOWYCH NA TERENIE CENTRUM SZKOLENIA WOJSK INŻYNIERYJNYCH I CHEMICZNYCH WE WROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót ujętych w Specyfikacji Technicznej. Roboty, których dotyczy niniejsza specyfikacja techniczna, obejmują wszystkie czynności i mające na celu prawidłowe wykonania zadania, zgodnie z przedmiotem specyfikacji w pkt. 1.1.1.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót, ich zgodność ze Specyfikacją Techniczną oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. ROZBIÓRKA ELEMENTÓW BOISKA I BIEŻNI.Wykonanie robót rozbiórkowych.Roboty rozbiórkowe boiska i bieżni, obejmują usunięcie nawierzchni wraz podbudową oraz obrzeżami betonowymi.Roboty rozbiórkowe można wykonywać mechanicznie lub ręcznie w sposób określony w ST lub przez Inspektora Nadzoru. Wszystkie elementy możliwe do powtórnego wykorzystania powinny być usuwane bez powodowania zbędnych uszkodzeń. O ile uzyskane elementy nie stają się własnością Wykonawcy, powinien on przewieźć je na miejsce określone w ST lub wskazane przez Inspektora Nadzoru.Elementy i materiały, które zgodnie z ST stają się własnością Wykonawcy, powinny być usunięte z terenu budowy.WYKONANIE WYKOPÓW W GRUNTACH NIESKALISTYCH.Wykonanie koryta. Paliki lub szpilki do prawidłowego ukształtowania koryta w planie i profilu powinny być wcześniej przygotowane. Paliki lub szpilki należy ustawiać w osi bieżni i w rzędach równoległych do osi bieżni lub w inny sposób zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru. Rozmieszczenie palików lub szpilek powinno umożliwiać naciągnięcie sznurków lub linek do wytyczenia robót w odstępach nie większych, niż co 10 m. Rodzaj sprzętu, a w szczególności jego moc należy dostosować do rodzaju gruntu, w którym prowadzone są roboty i do trudności jego odspojenia. Koryto można wykonywać ręcznie, gdy jego szerokość nie pozwala na zastosowanie maszyn, na przykład na poszerzeniach lub w przypadku robót o małym zakresie. Sposób wykonania musi być zaakceptowany przez Inspektora Nadzoru. Grunt odspojony w czasie wykonywania koryta powinien być odwieziony na odkład w miejsce wskazane przez Inspektora Nadzoru.KORYTO WRAZ Z PROFILOWANIEM I ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA. Warunki przystąpienia do robót.Wykonawca powinien przystąpić do wykonania koryta oraz profilowania i zagęszczenia podłoża bezpośrednio przed rozpoczęciem robót związanych z wykonaniem warstw nawierzchni boiska i bieżni. Wcześniejsze przystąpienie do wykonania koryta oraz profilowania i zagęszczania podłoża, jest możliwe wyłącznie za zgodą Inspektora Nadzoru, w korzystnych warunkach atmosferycznych.W wykonanym korycie oraz po wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu nie może odbywać się ruch budowlany, niezwiązany bezpośrednio z wykonaniem pierwszej warstwy nawierzchni. PODBUDOWA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE ORAZ WARSTWA ODSĄCZAJĄCA.Wytwarzanie mieszanki kruszywa.Mieszankę kruszywa o uziarnieniu zgodnym z projektowaną krzywą uziarnienia i wilgotności optymalnej należy wytwarzać w mieszarkach stacjonarnych gwarantujących otrzymanie jednorodnej mieszanki. Ze względu na konieczność zapewnienia jednorodności materiału nie dopuszcza się do wytwarzania mieszanki przez mieszanie poszczególnych frakcji na drodze. Mieszanka po wyprodukowaniu powinna być od razu transportowana na miejsce wbudowania w sposób przeciwdziałający segregacji i nadmiernemuwysychaniu.n Wbudowywanie i zagęszczanie mieszanki. Mieszanka kruszywa powinna być rozkładana warstwami o jednakowej grubości, takiej aby jej ostateczna grubość po zagęszczeniu była równa grubości projektowanej.Warstwa podbudowy powinna być rozłożona w sposób zapewniający osiągnięcie wymaganych spadków i rzędnych wysokościowych. Kruszywo w miejscach w których widoczna jest jego segregacja, powinno być przed zagęszczeniem zastąpione materiałem o odpowiednich właściwościach. Natychmiast po końcowym wyprofilowaniu warstwy kruszywa należy przystąpić do jej zagęszczenia przez wałowanie. Wałowanie powinno postępować od dolnej do górnej krawędzi podbudowy. Jakiekolwiek nierówności lub zagłębienia powstałe w czasie zagęszczania powinny być wyrównane przez spulchnienie warstwy kruszywa i dodanie lub usunięcie materiału, aż do otrzymania równej powierzchni. W miejscach niedostępnych dla walców podbudowa powinna być zagęszczona zagęszczarkami płytowymi lub ubijakami mechanicznymi. Utrzymanie podbudowy.Podbudowa po wykonaniu, a przed ułożeniem następnej warstwy powinna być utrzymana w dobrym stanie. Jeżeli Wykonawca będzie wykorzystywał, za zgodą Inspektora Nadzoru, gotową podbudowę do ruchu budowlanego, to jest obowiązany naprawić wszelkie uszkodzenia podbudowy spowodowane przez ten ruch. Koszt napraw wynikłych z niewłaściwego utrzymania podbudowy obciąża Wykonawcę robót. OBRZEŻA BETONOWE.Wykonanie koryta.Wymiary wykopu powinny odpowiadać wymiarom ławy w planie z uwzględnieniem w szerokości dna wykopu ewentualnie konstrukcji szalunku.Podłoże lub podsypka (ława). Wykonanie ław powinno być zgodne z BN-64/8845-02. Ławy betonowe z oporem wykonuje się w szalowaniu. Beton rozścielony w szalowaniu lub bezpośrednio w korycie powinien być wyrównywany warstwami. Betonowanie ław należy wykonywać zgodnie z wymaganiami PN-B-06251, przy czym należy stosować co 50 m szczeliny dylatacyjne wypełnione bitumiczną masą zalewową. Ustawienie obrzeży betonowych.Betonowe obrzeża chodnikowe należy ustawiać na wykonanym podłożu w miejscu i ze światłem (odległością górnej powierzchni obrzeża od ciągu komunikacyjnego) zgodnym z ustaleniami Inspektora Nadzoru. Zewnętrzna ściana obrzeża powinna być obsypana piaskiem, żwirem lub miejscowym gruntem przepuszczalnym, starannie ubitym. Spoiny nie powinny przekraczać szerokości 1 cm. Należy wypełnić je piaskiem lub zaprawą cementowo-piaskową w stosunku 1:2. Spoiny przed zalaniem należy oczyścić i zmyć wodą. Spoiny muszą być wypełnione całkowicie na pełną głębokość.Rozbiórka i odbudowa boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej: demontaż bramek do piłki nożnej,zdjęcie humusu na głębokość 15 cm, nawiezienie humusu z wysianiem trawy niskiej, wałowaniem i nawadnianiem,dostawa i montaż dwóch bramek (wraz z siatkami) pełno wymiarowych o wymiarach 7,32m 2,44m do piłki nożnej z możliwością demontażu (tuleje z deklami przykrywającymi po demontażu bramek) w odległości 90 m od siebie, dostawa i montaż 4 bramek (wraz z siatkami) o wymiarach 5m x 2m (2 boiska w poprzek boiska głównego) w odległościach naprzeciwko siebie 50m z możliwością demontażu (tuleje z deklami przykrywającymi po demontażu bramek). Technologia wykonania podbudowy płyty boiska.wyprofilowanie terenu płyty boiska spycharką z laserowym systemem prowadzącym zgodnie z ustalonym spadkiem 0,5%, wymieszanie i rozwiezienie: torf ogrodniczy + ziemia urodzajna oraz gleba rodzima w proporcjach: 20%, 20%, 60% (wymieszać razem poszczególne komponenty),nadać docelowy profil płyty boiska spycharką,wykonać zasiew siewnikiem wgłębnym mieszanką traw o składzie określonym w cz. B SIWZ. Rozbiórka i odbudowa bieżni o nawierzchni poliuretanowej:rozbiórka istniejących obrzeży, montaż nowych obrzeży betonowych 8x30x100 na ławach betonowych z oporem z betonu C12/15,rozbiórka nawierzchni bieżni wraz z podbudową, wykonanie podłoża i podbudowy pod nawierzchnię poliuretanową,nałożenie warstwy wyrównującej wraz z wykończeniem warstwą poliuretanową i naniesieniem linii wyznaczających 8 torów bieżni oraz linii startu i mety na 100m, 1000m i 3000m. Układ konstrukcyjny warstw bieżni poliuretanowej. podłoże (grunt rodzimy), warstwa odsączająca z piasku o grubości po zagęszczeniu 10cm,warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 0-31,5mm o grubości po zagęszczeniu 16cm, nawierzchnia poliuretanowa o grubości min. 13mm. Wykonanie nawierzchni bieżni.Jako warstwę wykończeniową przyjmuje się bez spoinową, nie prefabrykowaną, nieprzepuszczalną nawierzchnię poliuretanową o następujących parametrach określonych w cz.B SIWZ:Wymagania dotyczące wykonania prac nawierzchniowych bieżni.nawierzchnia poliuretanowa powinna być przeznaczona do wykonania na terenie budowy. Nie dopuszcza się stosowania nawierzchni prefabrykowanych (w całości ani częściowo),nawierzchnia może być instalowana jedynie przez autoryzowanego wykonawcę o kwalifikacjach potwierdzonych stosownym dokumentem wystawionym przez producenta nawierzchni, spełnianie wszystkich wymaganych minimalnych parametrów nawierzchni określonych w tabeli należy potwierdzić stosownymi wiarygodnymi dokumentami (np. Aprobata lub Rekomendacja Techniczna ITB, karta techniczna producenta w oryginale) pozwalającymi na ich weryfikację, nawierzchnia powinna posiadać aktualny Atest Higieniczny oraz wyniki badań na zawartość pierwiastków śladowych, Wykonawca winien udokumentować, iż dysponuje specjalistycznym sprzętem np. poprzez przedstawienie do oferty faktury zakupu, umowy dzierżawy, polisy ubezpieczeniowej,Wykonawca powinien wykazać się doświadczeniem obejmującym wykonanie w okresie ostatnich 5 lat minimum jednego obiektu w powyższej technologii w ilości zbliżonej do projektowanej, parametry techniczne i użytkowe nawierzchni bieżni muszą odpowiadać standardom IAAF potwierdzonym stosownym certyfikatem. ODTWORZENIE ODPROWADZENIA WÓD DESZCZOWYCH SYSTEMU DRENAŻOWEGO BOISK SPORTOWYCH ZE STUDNI ZBIORCZEJ DO ROWU MELIORACYJNEGO. Szczegółowy zakres rzeczowy robót remontowych branży wodno-kanalizacyjnej i sanitarnej:wykopy liniowe o ścianach pionowych w gruntach nawodnionych kat.III-IV o głębokości do 1.5 m i szerokości 0.8-1.5 m. - 37,5 m3,podłoża z materiałów sypkich o grubości 15 cm pod rury PVC kanalizacji zewnętrznej - kielichowej o śr. zewn. 160 mm. - 25,0 m2,podłoża betonowego o grubości 10 cm. - 0,5 m3,ułożenie w wykopie rur PVC kanalizacji zewnętrznej - kielichowej łączonych na wciskz uszczelką klasy N lub S o śr. zewn. 160 mm na długości 25,0 m.montaż kształtek PVC kanalizacji zewnętrznej jednokielichowej łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm. - 10 szt,zasypanie wykopów liniowych o ścianach pionowych w gruntach kat.III - IV, głębokość do 1.5 m, szerokość 0.8-1.5 m. - 37,5 m3,umocnienie skarp przy wylotach kanałów mieszanką betonową zwykłą z kruszywa naturalnego - 10,2 m3,montaż pompy odwadniajacej np. Unilift KP 150 Q=5 m3/h, 220-230 V w studzience kanalizacji deszczowej. - 1 kpl.,montaż rurociągów instalacji wodociągowej o śr. nom. 32 mm stalowo ocynkowane o połączeniu gwintowanym na ścianie w studni. - 5 m,przebicie otworów o powierzchni 0.05 m2 - 0.10 m2 w elementach z betonu żwirowego w studni (kręgi betonowe o grubości do 10 cm) dla rur instalacji wodociągowej. - 0,063 m2,zabetonowanie otworów o powierzchni do 0.1 m2 przy grubości do 10 cm w ścianie studni (kręgi betonowe o grubości do 10 cm) po zamontowaniu rur instalacji wodociągowej. - 1szt, wykonanie podejścia odpływowego z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 110 mm. - 1 szt,ręczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików. - 2 kpl, montaż - osadzenie stopni włazowych żeliwnych płaskich w studni. - 10 szt, naprawa włazu wraz z montażem płyty żelbetowej włazowej do studni (studzienka o śr. 1150 mm.) - 1 kpl, wykonanie zamknięcia pokrywy włazu studni na kłódkę. - 1 kpl,rozbiórka konstrukcji betonowej zbrojonej po byłym przyłączu wodnym i elektrycznym oraz po byłej pompie. - 0,699 m3,montaż koryt betonowych 30x150 na skarpie. - 4 kpl.sprawdzenie działania pompy i odpływu wody. - 1 szt. Szczegółowy zakres rzeczowy robót remontowych branży elektrycznej:ręczne kopanie rowów dla kabli o głębokości do 0,8 m i szerokości dna do 0.4 m w gruncie kat. III. - 18 m,ręczne kopanie rowów dla kabli o głębokości do 1,0 m i szerokości dna do 0.4 m w gruncie kat. III. - 1 m,ręczne kopanie rowów dla kabli o głębokości do 0,6 m i szerokości dna do 0.4 m w gruncie kat. III. - 2 m,cięcie piłą diamentową betonu niezbrojonego o grubości do 15 cm (miejsce cięcia - posadzka przy budynku. - 0,8 m2),ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych grubości do 15 cm. - 0,12 m3,ręczne układanie kabli wielożyłowych YKSY - 0,6/1KV 3x4mm2 (YKY) w rowach kablowych. - 18 m,układanie rur ochronnych np. DVK AROT fi 30 w wykopie przy budynku i przy studni. - 4 m,układanie bednarki FeZn 30x4mm w rowach kablowych i tablicy zasilania elektrycznego - w obudowie np. OPN 462 Sypniewski - 19 m, montaż uziomu szpilkowego ze stali profilowej FeZn fi 17,2 mm dł. 3m wykonanego przez wbijanie młotem ręcznym - głębokość pogrążenia uziomu do 3 m w gruncie kat. III. - 1 kpl,nasypanie warstwy piasku na dno rowu kablowego o szer. do 0.4 m (pod kabel) - warstwa 10 cm. - 21 m,montaż fundamentu np. FPN 462 Sypniewski w wykopie z obetonowaniem na powierzchni gotową zaprawą betonową na głębokość 15 cm i szerokość 15 cm. - 1 szt,prefabrykacja Tablicy pompy - Tp (obudowa np. OPN 462 Sypniewski),montaż wyłącznika głównego prądu FR, stycznika 230V, wyłącznika różnicowo prądowego P312 30AC, wyłącznika mało gabarytowego S 301, montaż gniazda 230V 16A, wykonanie połączeń przewodami DY w tablicy z podłączeniem przewodów i kabli oraz szyny uziemiającej. Wykonanie schematu zasilania oraz opisów na i w tablicy Tp. - 1 kpl,montaż obudowy np. OPN 462 Sypniewski z płytą montażową i wyposażeniem na fundamencie np. FPN - Sypniewski, mocowanie przez przykręcenie do gotowego podłoża (fundamentu). - 1 szt, układanie kabli wielożyłowych YKSY-0,6/1kV 3x4mm2 (YKY) w rurach DVK i obudowie np. Sypniewski. - 4 m,układanie kabli wielożyłowych YKSY-0,6/1kV 3x2,5mm2 w rurach DVK i obudowie np. Sypniewski. - 2,5 m, układanie kabli wielożyłowych YKSY-0,6/1KV 3x2,5mm2 w studni bez mocowania. - 4 m, nasypanie warstwy piasku na dno rowu kablowego o szerokości do 0.4 m (na kabel) - warstwa 10cm. - 21,0 m,ręczne zasypywanie rowów dla kabli o głębokości do 0.6 m i szerokości dna do 0.4 m w gruncie kat. III. - 20 m, ręczne zasypywanie rowów dla kabli o głębokości do 0.8 m i szerokości dna do 0.4 m w gruncie kat. III. - 1 m,mechaniczne wykucie bruzd dla rur RS-P21 o śr.do 47 mm w cegle - 2 m,układanie rur stalowo - pancernych RS-P21 n.t. w gotowych bruzdach na podłożu ceglanym. - 2 m, mechaniczne przebijanie otworów w ścianach lub stropach z cegły długości przebicia do 1 1/2 cegły - śr. rury do 25 mm. - 1 otw.montaż przepustów rurowych w ścianie - dł. przepustu 1i1/2 cegły - 1 szt. remont tablicy rozdzielczej w budynku zaplecza sportowego (dobór i montaż nowych drzwiczek tablicy rozdzielczej, poprawienie mocowania zabezpieczeń oraz płyty montażowej w tablicy ) - 1 szt,układanie kabli wielożyłowych YKSY-0,6/1KV 3x4mm2 (YKY) w rurach RSP na ścianie oraz tablicy rozdzielczej w budynku. - 3 m,zaprawianie bruzd o szerokości do 25 mm - 2 m,wykonanie pomiarów elektrycznych (uziemienia ochronnego i roboczego + rezystancji izolacji obwodów 1-faz. + samoczynnego wyłączenia zasilania - ochrony przeciwporażeniowej + próby działania wyłącznika różnicowo-prądowego + badanie linii kablowej). - 1 kpl,podłączenie silnika pompy. - 1 szt, podłączenie przewodów pojedynczych pod zaciski lub bolce. - 12 szt.sprawdzenie i wykonanie prób działania układów zasilania i sterowania pompy - 1 szt. Przytoczone w opracowaniu nazwy firm, producentów materiałów i urządzeń są przykładowe. Wykonawca może zastosować w ofercie materiały i urządzenia równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione w opracowaniu.Obsługa geodezyjna. Dokumentacja powykonawcza - mapa powykonawcza zinwentaryzowanego kabla i przyłącza elektrycznego wraz ze studnią kanalizacyjną i sieciami wodno - kanalizacyjnymi, uzgodniona i naniesiona na zasoby RZI Wrocław.Dokumentacja powykonawcza. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach w branży elektrycznej i sanitarnej (zestawienie certyfikatów, deklaracji zgodności, aprobat technicznych na zamontowane materiały + urządzenia, komplet protokołów pomiarów elektrycznych, protokołów badań i sprawdzeń, protokołów robót zakrytych (ulegających zakryciu): protokoły odbioru linii kablowej przed zakryciem i po zakryciu, protokoły odbioru szyny uziemiającej przed zakryciem i po zakryciu, protokół odbioru sieci wodno-ściekowej przed zakryciem i po zakryciu, schematy i rysunki układu zasilania elektrycznego pompy oraz tablic rozdzielczych, studni i sieci wodno-ściekowej. PRACE TOWARZYSZĄCE I ROBOTY TYMCZASOWE.Do robót towarzyszących zalicza się roboty, które należą do świadczeń umownych, a nie są wymienione w niniejszej specyfikacji, w szczególności:zabezpieczenie istniejących drzew przed zniszczeniem,organizacja, utrzymanie i likwidacja placu budowy, utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami,przywrócenie do stanu pierwotnego terenów zielonych (terenu prowadzenia robót);wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją wykonanej instalacji przepompowni. Wymienione roboty nie podlegają oddzielnej zapłacie.CZĘŚĆ OGÓLNA.Organizacja terenu budowy.Teren prowadzenia robót wygrodzić i zabezpieczyć w tablice informacyjne i ostrzegające przed występującymi zagrożeniami dla osób postronnych. Zaplecze budowy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem Zamawiającego , CSWI i Chem Wrocław oraz 2 Wojskowego Oddziału Gospodarczego we Wrocławiu. Demontaż, utylizacja i odzysk.W ramach robot niezbędne będzie przygotowanie trasy rurociągu oraz uprzątniecie terenu po wykonaniu wszystkich prac. Zdjętą warstwę ziemi z boiska do piłki nożnej oraz ziemię i gruz betonowy z bieżni wywieźć na wskazane przez użytkownika wysypisko (miejsce). Wytwórcą powstałych w trakcie rozbiórki odpadów będzie Wykonawca robót. Na dzień odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie kart przekazania odpadów poświadczone za zgodność z oryginałem. Teren czasowo udostępniony przez Zamawiającego do składowania odpadów Wykonawca robót przywróci teren robót do stanu pierwotnego. Powyższe zadanie nie wymaga usunięcia drzew, a jedynie zabezpieczenia istniejących drzew przed zniszczeniem. Przekazanie terenu budowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy na zasadach i w terminie określonym w umowie o wykonanie robót. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę przekazanego terenu budowy do chwili ostatecznego odbioru robót. Uszkodzone lub zniszczone mienie. Wykonawca odtworzy i naprawi na własny koszt. Koszty zabezpieczenia terenu budowy nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są włączone w cenę kontraktową.Wymagania dotyczące ochrony środowiska.Wykonawca będzie podejmował wszelkie niezbędne działania, aby dostosować się do przepisów i normatywów z zakresu ochrony środowiska na placu budowy i będzie unikał szkodliwych działań, szczególnie w zakresie zanieczyszczenia powietrza, wód gruntowych, nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu robót.Warunki bezpieczeństwa i ochrona przeciwpożarowa na budowie.W trakcie prowadzenia prac remontowych Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP w budownictwie, a także obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej - będzie stale utrzymywał wyposażenie przeciwpożarowe w stanie gotowości, zgodnie z zaleceniami odpowiednich przepisów bezpieczeństwa ppoż. Wykonawca we własnym zakresie zapewni pomieszczenia socjalne i magazynowe dla pracowników wykonujących prace remontowe. Wykonawca we własnym zakresie przeprowadzi instruktaż stanowiskowy dla wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia. Wszyscy pracownicy zatrudnieni w trakcie robót budowlanych muszą posiadać aktualne wyniki badań lekarskich dopuszczające ich do pracy na zajmowanym stanowisku. Sprzęt.Wykonawca zobowiązany jest do używania tylko takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt będący własnością Wykonawcy lub wynajęty do wykonania robót ma być utrzymywany w dobrym stanie technicznym i gotowości do pracy. Sprzęt ma być zgodny z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wykonawca przedstawi Inspektorowi kopię dokumentów potwierdzających dopuszczenie sprzętu do użytkowania, tam gdzie jest to wymagane przepisami.Transport.Wykonawca jest zobowiązany do stosowania tylko takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość wykonywanych robót i właściwości przewożonych materiałów. Środki transportu nie odpowiadające warunkom dopuszczalnych obciążeń na osie mogą być użyte przez Wykonawcę pod warunkiem przywrócenia na koszt Wykonawcy użytkowanych odcinków dróg do stanu pierwotnego. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdach na teren budowy. Załadunek, rozładunek i transport materiałów należy wykonywać zgodnie z zaleceniami producenta / dostawcy materiałów. Przy ruchu po drogach publicznych oraz dojazdach do terenu budowy, pojazdy muszą spełniać wymagania przepisów ruchu drogowego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 32 000,00 zł.Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 03.09.2014 r. do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego.Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej: nazwę i adres Wykonawcy; nazwę i adres beneficjenta; nazwę i adres gwaranta/ poręczyciela; nazwa zadania, na które składane jest wadium; kwotę; termin ważności;wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. Wadium, o którym mowa w pkt 3.6.3 musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 03.09.2014 r. do godz. 10.00. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP o/Okr we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na remont boisk sportowych na terenie Centrum Szkolenia Wojsk Inżynieryjnych i Chemicznych we WrocławiuWadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 3.6.7 SIWZ.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego nawarunkach określonych w ofercie;nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej jedna realizację, polegającą na remoncie nawierzchni boisk sportowych o powierzchni powyżej 500m2. Na potwierdzenie ww. warunku należy przedłożyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsc wykonania (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 3, wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Za główną robotę budowlaną Zamawiający uznaje robotę wskazaną w pkt 1.5.4 SIWZ. Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie lub inny dokument, jeżeliz uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia. Wykonawca, w miejsce w/w poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie roboty budowlane, określone w par. 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w poświadczenia, do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy wraz z uzasadnieniem przyczyn, o których mowa wyżej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 8). Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant). Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, podmioty te są zobowiązane załączyć informację, o której mowa w pkt. 1.1 ppkt 1.1.6 SIWZ.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, podmioty te są zobowiązane załączyć dokument, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt 1.1.3 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy i kierownikami robót, którzy posiadają uprawnienia i należą do właściwej izby samorządu zawodowego: Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie kierownik robót instalacyjnych z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, kierownik robót instalacyjnych z uprawnieniami budowlanymi o specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, Na potwierdzenie ww. warunku należy przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 4. Wykonawca musi wykazać, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 5; Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 8). Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać środki obrotowe lub zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł (brutto). Na potwierdzenie tego warunku wykonawca musu przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi wykazać doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej jedna realizację, polegającą na remoncie nawierzchni boisk sportowych o powierzchni powyżej 500m2.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

informacje ogólne o Wykonawcy - Formularz Nr 1; oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz Nr 2 , informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 6 oraz 6a; tabela elementów scalonych (oryginał podpisany przez Wykonawcę) - Formularz nr 7; zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wzór - Formularz Nr 8).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie: Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację robót w terminie umownym. Za okoliczności takie uważa się wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub kierownika budowy w sytuacjach wskazanych w Ustawie prawo budowlane, a także wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. siły wyższej powodzie, huragany, gwałtowne burze uniemożliwiających realizację robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy, stwierdzenia, że w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego zgodnie z par. 1 ust. 4 umowy, znajdują się błędy uniemożliwiające prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy, wprowadzenia rozwiązań zamiennych na zasadach określonych w par 2 umowy, których wprowadzenie miało wpływ na termin realizacji zamówienia, zmiany limitów finansowych lub terminów realizacji określonych w centralnych planach rzeczowych Resortu Obrony Narodowej, zawarcia umowy na zamówienie dodatkowe, którego realizacja wpływa na realizację zamówienia podstawowego, wydłużenia procedury przetargowej spowodowanej m. in. przedłużeniem przez Zamawiającego terminu związania ofertą, wpłynięcia odwołania ,ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przeszkód w obiekcie lub terenie gruncie, ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych, przedłużenia, określonych w Ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego Dz. U. z 2013 r. poz. 267 oraz w przepisach szczegółowych, terminów do uzyskania decyzji administracyjnych, pod warunkiem, że przedłużenie ww. terminów nie jest zawinione przez Wykonawcę. Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w szczególności przepisów prawa podatkowego; Wysokości limitów w przypadku zmiany limitów finansowych określonych w centralnych planach rzeczowych Resortu Obrony Narodowej; Wprowadzenia rozwiązań zamiennych o których mowa w par. 2 umowy; Zmiany kierownika budowy lub kierowników robót, pod warunkiem, że nowa osoba będzie spełniać wymagania określone w SIWZ dla danej funkcji; Zmiany zakresu robót realizowanych przez podwykonawcę, wskazanych w Formularzu nr lub powierzenia części zamówienia podwykonawcy mimo braku takiego wskazania w Formularzu nr . z przyczyn obiektywnie uzasadnionych. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy poza zamianami wskazanymi w pkt 3, 5 i 6 wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej poprzez spisanie aneksu do umowy. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, pok. 29..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, pok. 101. - kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.