eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › usługi prowadzenia konserwacji i serwisowania systemu do wczesnego wykrywania i sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego oraz urządzeń do wykrywania gazu w Szpitalu (zamówienieTT-206-PN/30-2015)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-14

Rybnik: usługi prowadzenia konserwacji i serwisowania systemu do wczesnego wykrywania i sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego oraz urządzeń do wykrywania gazu w Szpitalu (zamówienie: TT-206-PN/30-2015)
Numer ogłoszenia: 175692 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku , ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, faks 032 4291225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi prowadzenia konserwacji i serwisowania systemu do wczesnego wykrywania i sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego oraz urządzeń do wykrywania gazu w Szpitalu (zamówienie: TT-206-PN/30-2015).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi prowadzenia konserwacji i serwisowania systemu do wczesnego wykrywania i sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego oraz urządzeń do wykrywania gazu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Umowa zostanie zawarta bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania na okres 3 lat.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 44.48.20.00 - Urządzenia przeciwpożarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz na podstawie załącznika do oferty wymienionego poniżej w punkcie III.4.1 (wg specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nr III.b.2.2; wzór tego załącznika także załączono do specyfikacji - nr 2.2). W szczególności - zgodnie z punktem III.4.1 - zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu wykonanych lub wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedmiotowy załącznik musi potwierdzać wykazanie się wykonaniem lub wykonywaniem: co najmniej trzech usług realizowanych we wskazanym okresie przez okres co najmniej pół roku każda - tj. dwu usług konserwacji systemów do wczesnego wykrywania i sygnalizacji pożaru, przy czym liczba zainstalowanych w układzie czujek nie może być mniejsza niż 500 dla każdej z usług oraz jednej usługi konserwacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego, przy czym liczba zainstalowanych głośników w układzie nie może być mniejsza niż 200 szt., z załączeniem dowodów, czy zostały one wykonane bądź są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz na podstawie załącznika do oferty wymienionego poniżej w punkcie III.4.1 (wg specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nr III.b.2.3). W szczególności - zgodnie z punktem III.4.1 - zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Przedmiotowy załącznik musi potwierdzać wykazanie się: dysponowaniem przez wykonawcę określonymi przez zamawiającego poniżej narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - tj. dysponowania fachowym sprzętem serwisowym obejmującym co najmniej: a. ściągacz czujek, b. przyrząd do zadymiania czujek, c. gaz testowy do zadymiania czujek, d. interfejs czujek serii 9200, e. oprogramowanie serwisowe centrali ESSERTRONIC 8008 i czujek serii 9200, f. interfejs i oprogramowanie serwisowe urządzeń Bosch Praesideo.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz na podstawie załączników do oferty wymienionych poniżej w punkcie III.4.1 (wg specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nr III.b.2.4 i 5). W szczególności - zgodnie z punktem III.4.1 - zamawiający wymaga dołączenia do oferty (w ramach załącznika nr 2.4) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przedmiotowy załącznik musi potwierdzać wykazanie się: co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których: - co najmniej jedna osoba posiada zaświadczenie o przeszkoleniu przeprowadzonym przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora systemów sygnalizacji pożaru firmy ESSER GmbH w zakresie systemu sygnalizacji pożaru ESSER, - co najmniej jedna osoba posiada zaświadczenie o przeszkoleniu przeprowadzonym przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora dźwiękowych systemów ostrzegawczych firmy Bosch w zakresie urządzeń PRAESIDEO, - co najmniej jedna osoba posiada zaświadczenie o przeszkoleniu przeprowadzonym przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora systemu GAZEX w zakresie konserwacji systemu detekcji gazu - GAZEX. Wykonawca musi wykazać co najmniej 3 osoby, przy czym nie ma znaczenia, które z nich legitymują się zaświadczeniami - zgodnie z niniejszym punktem i uprawnieniami - zgodnie z punktem poniżej (w skrajnych przypadkach wszystkie ww. dokumenty mogą dotyczyć jednej osoby lub każdy dokument może dotyczyć innej osoby - wtedy wykaz musi obejmować co najmniej 4 osoby). Zamawiający wymaga również dołączenia do oferty (w ramach załącznika nr 2.5) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. oświadczenia, że wszystkie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykonując czynności wymagające uprawnień do zajmowania stanowiska inspektora ochrony radiologicznej nadanych przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki (w liczbie określonej przez wykonawcę w wykazie osób) - posiadają takie uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wystarczające będzie ujęcie w wykazie wraz z załączeniem dowodów - tylko usług potwierdzających spełnianie warunku wskazanego wyżej w punkcie III.3.2;;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W zakresie dokumentów przedmiotowych do oferty - poza formularzem cenowym (załącznik nr 1.B) - należy dołączyć załącznik nr 1.A (Opis przedmiotu zamówienia) - załącznik ten stanowi potwierdzenie przez wykonawcę sposobu realizacji usługi - należy go złożyć w formie podpisanego przez wykonawcę wzoru załącznika nr 1.A, dołączonego do specyfikacji

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: wymagane jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punktach III.3.1 - 3.5 oraz III.4 niniejszego ogłoszenia należy wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy wykonawcy spełniają co najmniej łącznie, a żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy. W związku z tym: -- w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wystarczające jest --- w przypadku załącznika nr 2.1 do specyfikacji (o którym mowa powyżej w punkcie III.3.1- III.3.5 i III.4.1) - złożenie jednego wspólnego oświadczenia wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako załącznik nr 2.1), --- w przypadku załączników nr 2.2 - 2.5 do oferty ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie tych załączników w przypadku wykonawców występujących wspólnie będzie łączna, tj.: ---- w przypadku załącznika wymienionego w punkcie III.3.2 (tj. załącznika nr 2.2 do oferty) spełnieniem warunku wymienionego powyżej w punkcie III.3.2, narzuconego w punkcie I.b.1.2 specyfikacji będzie spełnienie powyższego warunku poprzez sumaryczną liczbę usług wykonanych lub wykonywanych przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wynoszącą nie mniej niż 3, w tym dwie usługi konserwacji systemów do wczesnego wykrywania i sygnalizacji pożaru i oraz jedna usługa konserwacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego, z których każda usługa spełnia wymagane warunki; ---- w przypadku załącznika wymienionego w punkcie III.3.3 (tj. załącznika nr 2.3 do oferty) spełnieniem warunku wymienionego powyżej w punkcie III.3.3, narzuconego w punkcie I.b.1.3 specyfikacji będzie wykazanie, że wykonawcy łącznie dysponują kompletnym zestawem narzędzi i urządzeń, spełniających wymagania określone przez zamawiającego; ---- w przypadku pierwszego załącznika wymienionego w punkcie III.3.4 (tj. załącznika nr 2.4 do oferty) spełnieniem warunku wymienionego powyżej w punkcie III.3.4, narzuconego w punkcie I.b.1.4 specyfikacji będzie wykazanie, że wykonawcy łącznie dysponują kompletnym zespołem osób, spełniających wymagania określone przez zamawiającego; ---- w przypadku drugiego załącznika wymienionego w punkcie III.3.4 (tj. załącznika nr 2.5 do oferty) spełnieniem warunku wymienionego powyżej w punkcie III.3.4, narzuconego w punkcie I.b.1.5 specyfikacji będzie wykazanie, że wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności wymagające uprawnień do zajmowania stanowiska inspektora ochrony radiologicznej nadane przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki (w liczbie określonej przez wykonawcę w wykazie osób) - posiadają takie uprawnienia; -- w zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy należy złożyć odrębne dla każdego z wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej w punkcie III.4.2 (wg wzoru nr 3.1 do specyfikacji) oraz odrębne dla każdego z wykonawców oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej w punkcie III.4.2 lub III.4.3 (wymagane jako załącznik nr 3.2 do oferty), a także odrębne dla każdego z wykonawców dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.4 (wymagane jako załącznik nr 3.3 do oferty). W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej w pkt III.3.2 - III.3.5 (do wykazania przy pomocy załączników 2.2 - 2.5 do oferty) wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji serwisu - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie szpitala (kancelaria - w Pawilonie nr 2, Przychodnia Wielospecjalistyczna, I piętro, pok. nr 116), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.4.16..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2015 godzina 09:00, miejsce: oferty należy składać w sekretariacie Dyrektora, w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego w terminie 5 dni od dnia złożenia wniosku - w godzinach 7:15-14:00 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.4.1. Wniosek należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę i numer referencyjny, podane w punkcie II.1.1. Koszt specyfikacji: 14.50 zł (nie obejmuje kosztów przesłania)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.